De ce întârzie avioanele Wizz Air
Dimensiune font:
Multe aeroporturi nu sunt pregătite pentru fluxul de pasageri din această perioadă, cum nu sunt pregătite nici companiile de handling pentru manevrarea bagajelor, iar din această cauză pasagerii pierd ore întregi şi apar întârzierile sau anulările de zboruri, a afirmat, marţi, într-o întâlnire cu presa, Andras Rado, Senior Cabin Crew Recuitment Manager la Wizz Air.
"19% din tot personalul companiei a fost concediat în perioada pandemică, la nivel internaţional. Aici vorbim despre însoţitori de bord, angajaţi de la ghişee şi piloţi. Noi am anulat 18% din totalul zborurilor pentru că industria de aviaţie se află într-o situaţie dificilă, cu personal sub limită. Ce vreau să spun este că o parte dintre anulări nu au avut loc din cauză că nu aveam personal de bord. Câteodată s-a întâmplat şi asta, dar au fost situaţii izolate. Nu sunt destui oameni angajaţi în aeroporturi, nu există număr suficient de angajaţi la securitate şi de aceea vedeţi în Amsterdam sau în Dublin, dar şi în alte numeroase oraşe, că pasagerii pierd ore întregi. Nu mai devreme de ieri, în aeroportul din Amsterdam s-au pierdut cinci ore în afara terminalului. Multe aeroporturi nu sunt pregătite pentru acest flux de pasageri, cum nici alte companii de handling nu sunt pregătite. De aceea avem numeroase aeronave oprite la sol în diferite oraşe. Au fost situaţii în care aeronavele au staţionat şi cinci ore la sol, pentru că nu exista personal care să manevreze bagajele pasagerilor. Scopul nostru este acela de a nu anula zboruri, pentru că nu este bine nici pentru noi, nici pentru echipaj, pentru că nu zboară şi atunci nu primeşte bani, iar pasagerii au de suferit", a declarat Rado.
Operatorul aerian Wizz Air va demara, începând de joi, 14 iulie, una dintre cele mai ample campanii de recrutare din România, pentru personal de cabină, cuantumul salariilor brute oferite oscilând între 4.506 lei şi aproape 4.900 de lei pe lună, în funcţie de poziţia ocupată, la care se adaugă o serie de bonusuri.
Conform datelor prezentate, marţi, de Andras Rado, senior Cabin Crew Recuitment Manager la Wizz Air, sesiunile de recrutare se vor derula după cum urmează: Bucureşti (17 iulie, 10 şi 26 august), Bacău (12 august), Cluj-Napoca (22 iulie, 10 şi 25 august), Craiova (21 iulie, 5 şi 19 august), Iaşi (19 iulie, 4 şi 19 august), Sibiu (8 august) şi Timişoara (14 iulie şi 12 august).
Printre condiţiile pe care candidaţii trebuie să le întrunească se află: să aibă dreptul nerestricţionat de a locui şi munci în Uniunea Europeană sau într-una din ţările în care există o bază de operare Wizz Air, minim absolvent(ă) de liceu, vârsta de minimum 18 ani, limba engleză (scris şi vorbit fluent), abilitatea de a înota cel puţin 50 de metri fără niciun ajutor, să atingă 210 cm stând pe vârfuri, fără tatuaje vizibile, stare bună de sănătate, dioptrii cuprinse între +/-4, disponibilitatea de mutare la cel mult 60 de minute faţă de baza la care se realizează repartizarea.
Din punct de vedere financiar, salariul brut anual începe de la 45.060 de lei pentru însoţitor de bord junior, continuă cu 46.152 lei pentru însoţitor de bord, respectiv de 48.848 lei pentru însoţitor de bord senior. Din aceste sume se reţin contribuţiile pentru sănătate şi pensie.
Salariile de la fiecare categorie se pot completa cu o serie de bonusuri şi variază în funcţie de numărul de ore zburate şi distanţele parcurse. Astfel, un însoţitor de bord junior poate încasa între 42 de lei pe sens (pentru o distanţă scurtă de până la 119 minute) şi 75,6 lei/sens (pentru un zbor cu o durată mai mare de 240 de minute). Cât priveşte Senior Cabin Attendant, sumele suplimentare oscilează între 124 de lei şi 223,2 lei, pe fiecare sens.
Wizz Air, compania aeriană low-cost cu cea mai rapidă creştere din Europa, operează o flotă de 149 de aeronave Airbus A320 şi A321. Wizz Air este listată la London Stock Exchange cu abrevierea WIZZ.
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau