Practic, oamenii vor avea acces la informații precum avizele de transport.
„Vor fi afișate pe hartă avizele din ultimele 96 de ore. Asupra acestora pot fi efectuate căutări după numărul de înmatriculare, cod aviz, număr APV din care provine avizul căutat sau după un anumit tip de transport. În situația în care un utilizator public dorește să afle anumite detalii în legătură cu transporturile care nu se încadrează în intervalul de 96 de ore de la emiterea avizului, respectivele informații vor fi puse la dispoziția solicitantului prin cerere scrisă, în baza Legii 544/2001 privind informațiile de interes public, la adresa de email solicitari544@mmediu.ro și vor fi comunicate prin email, conform legii, în termen de maxim 10 zile de la solicitare. Traseul parcurs de mijlocul de transport va fi disponibil pentru vizualizare la 24 de ore de la încheierea transportului, pentru o perioadă de 24 de ore”, se arată în comunicatul de presă.
De asemenea, românii vor avea acces la actele de punere în valoare (APV). „Vor fi afișate pe hartă toate APV care au fost întocmite de ocoalele silvice în stările în care se regăsesc la momentul accesării portalului. Sunt permise o serie de filtre de căutare asupra ocolului emitent al APV, asupra stării APV și asupra numărului APV. Pentru fiecare APV vor fi afișate informații, în măsura în care ele sunt disponibile, pentru starea în care se regăsește la momentul căutării APV selectat pentru vizualizare”, se mai arată în document.
Toate funcționalitățile aplicației și categoriile de informații la care publicul are acces au fost stabilite prin HG nr. 497 din 25 iunie 2020.
Adauga comentariul tau