Produsele de post cresc profitul Agricola Bacău
Dimensiune font:
noul produs lansat pe piaţă de companie va creşte vânzările din gama sa la 25 de tone pe lună
Europrod SA, companie specializată în produse semipreparate din carne şi vegetale, estimează vânzări de peste 45 de tone de produse de post, în această perioadă, cifrele fiind suţinute şi de noul produs vegetal lansat de companie – Falafel. „Vânzările de produse de post cresc în volum de la 1 tonă, într-o lună oarecare, la peste 25 tone într-o lună de post. Credem că noul nostru produs, Falafel va majora consistent această cifră, iar estimările noastre arată că vom atinge 45 de tone în acest post al Crăciunului”, susţine Lucica Benedic, directorul general al Europrod, companie care face parte din cadrul Grupului Agricola Bacău.
În primele 9 luni ale acestui an, volumele comercializate de companie au crescut cu 11%, iar în valoare, vânzările de produse ready meal şi semipreparate au înregistrat o creştere de 17%.
Produs pentru vegetarienii care nu vor soia
În ceea ce priveşte exporturile, directorul general al companiei Europrod a precizat că la finele lunii octombrie 2012, cifrele arătau că 10 procente din totalul producţiei a fost comercializată pe piaţa din Marea Britanie, cu 60% mai mult faţă de anul trecut. „Suntem deja în al doilea an în care obţinem cu succes certificarea BRC - pentru comerţ în Regatul Unit”, a menţionat Lucica Benedic.
Agricola Bacău a lansat în Postul Crăciunului un nou produs de tip ready-meal vegetal, Falafel, adresat consumatorilor atenţi la regimul alimentar înainte de Sărbătorile de Iarnă. Falafel este un produs de post care utilizează ca materie primă năutul, promovând o reţetă complet nouă în gama de produse vegetale Agricola. Este primul produs fabricat la Europrod, care se adresează persoanelor care au un regim ovo-lacto-vegetarian sau vegetarian şi care nu doresc să consume soia.
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau