Se actualizează datele la Registrul Agricol
Dimensiune font:
Actualizarea Registrului Agricol de bătăi de cap autorităţilor locale, din cauza lipsei de personal. Compartimentul Cadastru din cadrul primăriei are doar trei angajaţi, în condiţiile în care activitatea este foarte intensă, iar volumul de lucru foarte mare. „Legislaţia privind registrul agricol s-a modificat, iar această activitate a devenit mult mai complexă, fapt care necesită un număr mai mare de angajaţi. Este un nou model de registru agricol, ce presupune informaţii noi. Încercăm să găsim soluţii cu personalul pe care îl avem. Aşa cum am mai spus, regula o angajare la 7 ieşiri din sistem este depăşită. Cred că la acest moment, o plecare din sistem ar trebui să permită o angajare”, a apreciat viceprimarul Dragoş Chitic.
Registrul Agricol este un document de înregistrare important pentru gestiunea domeniului agricol la nivel naţional ce conţine informaţii detaliate despre gospodăriile agricole, suprafeţele împădurite, arabile, sere şi solarii, plantaţii pomicole şi viticole, irigaţii, terenuri cultivate şi necultivate şi despre animale. El constituie sursa principală bază de date pentru elaborarea pe plan local a unor politici în domeniile fiscal, agricol, protecţiei socială, edilitar-urbanistic, sanitar şi şcolar. În baza registrelor agricole, primăriile eliberează adeverinţe necesare populaţiei pentru obţinerea ajutoarelor pentru elevi, a sprijinului pentru încălzire sau pentru plăţile efectuate prin APIA. (I. Ciofoaia)
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau