Se mai distruge un mit - Chinezii au eșuat lamentabil cu primul drum construit în România
Dimensiune font:
Mitul chinezilor sau asiaticilor care construiesc totul în ritm accelerat s-a lovit de realitatea românească. Firma chinezească care a venit în România pentru a construi centura Zalăului, cu o lungime de 5,5 kilometri, s-a lovit de probleme majore, iar proiectul are o întârziere foarte mare.
În 31 iulie 2020 Compania de Autostrăzi a semnat contractul de circa 186 milioane de lei cu asocierea SINOHYDRO CORPORATION LIMITED (CHINA) – SC GOOD PROOD S.R.L.. Proiectul este centura Zalăului, cu o lungime de 5,53 kilometri, informează Hotnews.
Drumul ar fi trebuit să fie gata în martie 2023, dar suntem în luna iulie și lucrările nu sunt nici măcar la jumătate, stadiul de execuție fiind de 45%.
Centura Zalăului, deși nu este foarte lungă, este dificil de construit din cauza terenului instabil și aflat în pantă. Drumul este prevăzut cu două viaducte și două sensuri giratorii, dar este greu de construit din cauza alunecărilor de teren.
Pe lângă problemele cu terenul, inclusiv constructorul are probleme din cauză că nu-și respectă termenele asumate. Lucrările au stagnat mult, iar din cauza faptului că prețurile materialelor de construcții au crescut, acum constructorul chinez are mari probleme pentru că lucreză pe minus.
„Mitul constructorilor chinezi vitezomani, spulberat (și) în România. Din păcate, Sinohydro nu a rupt gura târgului pe Centura Zalău, ba dimpotrivă”, aprecia Asociația Pro Infrastructura.
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau