Second-hand-ul „bate” mall-ul
Dimensiune font:
* magazinele cu haine sau diverse obiecte la mâna a doua sunt mult mai căutate în această perioadă decât marile centre comerciale * dacă magazinele din mall-uri duc lipsă de cele mai multe ori de clienţi, micile afaceri gen outlet sau magazinele second-hand sunt mereu pline
De la obiecte de îmbrăcăminte, încălţăminte, de uz casnic, mobilier, cărţi sau accesorii pentru petrecerea timpului liber, ofertele magazinelor la mâna a doua din Iaşi diferă atât ca tematică, dar şi ca preţ. Accesibile, câteodată chiar nefolosite, acestea sunt extrem de căutate de către ieşenii care nu vor şi nici nu pot să cheltuiască mai mult decât strictul necesar pe obiectele de care au nevoie zilnic. „De mult timp sunt clienta acestui gen de magazine pentru că găsesc aici obiecte deosebite. La început erau, într-adevăr mai ieftine decât în magazine, dar acum preţurile se cam aliniază”, spune Maria Damian, una dintre clientele unui magazin cu haine şi diverse obiecte la mâna a doua din cartierul Păcurari. Pentru a atrage şi mai mulţi clienţi, acest tip de magazine practică o politică de reducere a preţurilor similară celei din marile centre comerciale. „Reducem preţurile. Când marfa este nouă preţul este mai mare, iar în funcţie de zilele care trec de la primirea acesteia, tot mai tăiem preţul. Problema este că sunt destul de multe second-hand-uri în zonă şi trebuie să ne sincronizăm şi cu concurenţa”, spune una dintre vânzătoarele din incinta unui magazin din zona Podu Roş.
Concurenţa de la mall
Startul oficial al sezonului de reduceri a fost dat în urmă cu cinci zile, iar discounturile anunţate de comercianţi ajung chiar şi până la 70%. Unele dintre cele mai căutate magazine din centrele comerciale din această perioadă sunt cele ale marilor branduri internaţionale. Spre exemplu, la magazinele Camaieu, Nissa, Clockhouse, C&A sau New Look reducerile sunt cuprinse între 50 şi 70%. La jumătate de preţ ieşenii pot cumpăra şi produse de la magazinele Bigotti, Massimo Dutti, Tom Tailor, Tommy Hilfiger, Lee Cooper, U.S. Polo Assn, Casa Wanda, Guara, Motivi, Hervis Sports sau Intersport. De asemenea, oferte speciale în mall-uri sunt şi la Bershka, Stradivarius si Pull&Bear sau chiar la Zara, unde sunt anumite produse la preţuri chiar de două ori mai mici. Cu toate acestea, una dintre nemulţumirile clienţilor este cea legată de mărimile care se mai găsesc la rafturi, disponibile fiind doar cele extreme. (Dana Chiru)
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Comentarii
dudu
Jan 20, 2013
sunt boli de piele care nu ies de pe articolele de imbracaminte si incaltaminte, la produsele second-hand
Adauga comentariul tau