Societatea Arcelormittal Tubular Products Iasi SA convoaca Adunarea Generala Ordinara a actionarilor

logo-arcelor

Dimensiune font:

| 27-04-2021 10:20

 Consiliul de Administratie al societatii ArcelorMittal Tubular Products Iasi S.A., societate avand sediul in Iasi, Str. Calea Chisinaului nr. 132, judetul Iasi, Romania, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J22/278/1991, cod unic de inregistrare 1973479 (denumita in continuare “Societatea”),

Avand in vedere

·         Prevederile art. 19 din Actul Constitutiv al Societatii;

·         Prevederile art. 111, art. 117, art. 117² si art. 118 din Legea societatilor nr. 31/1990, cu modificarile si completarile ulterioare; 

CONVOACA

ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR Societatii (“Adunarea”) in data de 28 mai 2021, ora 10:00 am (ora Romaniei), la sediul Societatii din Iasi, Str. Calea Chisinaului nr. 132, judetul Iasi, pentru toti actionarii inregistrati la sfarsitul zilei de 17 mai 2021, considerata “data de referinta” in Registrul Actionarilor tinut de DEPOZITARUL CENTRAL S.A., cu urmatoarea

ORDINE DE ZI

1. Discutarea si aprobarea situatiilor financiare ale Societatii la data de 31.12.2020, intocmite si auditate in conformitate cu Ordinul Ministerului Finantelor nr. 1802/2014, pe baza raportului Consiliului de Administratie si a raportului auditorului financiar. Pierderea contabila inregistrata de Societate la data de 31.12.2020, in suma de 2.782.217 Ron, va fi acoperita in urmatorii ani din profitul exercitiului financiar si cel reportat, din rezerve, prime de capital si capital social.

2.   Descarcarea de gestiune pentru exercitiul financiar al anului 2020 pentru urmatorii administratori ai Societatii: dl. Rajasekaran Jeyachandran, dl Cosmin Toma si dl. Gradinaru Cristian.

3.   Prezentarea si aprobarea Bugetului de venituri si cheltuieli pentru exercitiul financiar al anului 2021 si a programului de activitate pentru exercitiul financiar al anului 2021.

4.   Prelungirea mandatului acordat auditorului Deloitte Audit S.R.L., cu sediul in București, Clădirea The Mark, Calea Griviței, nr. 84-98 și 100-102, etajul 8 și etajul 9, București, Sector 1, România, cod poștal 010735, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40/6775/1995, CUI 7756924 ca auditor financiar al Societatii pentru exercitiul financiar al anului 2021 si anume pentru perioada 01.01.2021 - 31.12.2021.

5.   Alegerea unui membru in Consiliul de Administratie al Societatii ca urmare a renuntarii la mandatul de administrator de catre domnul Cristian Gradinaru.

6.   Mandatarea dlui Florin Sava, cetatean roman, identificat cu CI seria MZ nr. 493038, eliberata de  SPCLEP Iasi la data de 15.04.2016 si dnei Simona-Ramona Ciubotaru, cetatean roman, identificat cu CI seria MZ nr. 803672 eliberata de SPCLEP la data de 10.07.2019 pentru realizarea de catre oricare dintre ei, separat, iar nu impreuna, a tuturor procedurilor si indeplinirea tuturor formalitatilor prevazute de lege pentru implementarea hotararilor adoptate in Adunare pentru depunerea de cereri, predarea si preluarea documentelor si semnarea, in numele Societatii, a tuturor documentelor necesare  si reprezentarea Soietatii in fata oricaror autoritati publice/ persoane juridice de drept privat, in special in legatura cu Registrul Comertului si Depozitarul Central S.A., in legatura cu cele de mai sus.

Candidaturile pentru alegerea membrului Consiliului de Administratie pot fi depuse la sediul Societatii cel tarziu pana la data de 21 mai 2021. Actionarii care doresc sa formuleze propuneri de candidatura vor include în cerere informatii cu privire la numele, localitatea de domiciliu si calificarea profesionala ale persoanelor propuse. Lista cuprinzand informatii cu privire la numele, localitatea de domiciliu si calificarea profesionala a persoanelor propuse pentru functia de membru al Consiliului de Administratie se afla la dispozitia actionarilor, putand fi consultata si completata de acestia.

In situatia neindeplinirii conditiilor de cvorum la data primei adunari, se convoaca din nou Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor Societatii pentru data de 31 mai 2021, ora 10:00 am, in acelasi loc si cu aceeasi ordine de zi. In eventualitatea unei noi convocari, data de referinta stabilita mai sus pentru participarea la vot a actionarilor ramane valabila.

Incepand cu data publicarii convocatorului Adunarii, situatiile financiare, raportul Consiliului de Administratie, precum si raportul auditorului financiar vor fi puse la dispoziția acționarilor la sediul Societații in fiecare zi, de luni pana vineri, intre orele 09:00 - 14:00. Aceste documente se vor putea consulta și/ sau descarca si de pe pagina de internet a Societații, la adresa https://iasi.amtpeurope.eu, sectiunea Informatii pentru actionari. Materialele informative si formularele de procura speciala sunt puse la dispozitie, in maniera sus-mentionata, cu cel putin 30 de zile inainte de data Adunarii.

Actionarii vor putea solicita in scris copii ale acestor documente, prin e-mail la adresa ramona.ciubotaru@arcelormittal.com sau prin curier la adresa sediului societatii, in acest ultim caz platind costul fotocopierii. Indiferent de modul de transmitere, solicitarile vor fi semnate de actionari sau de reprezentantii acestora si vor fi insotite de documente purtand mentiunea conform cu originalul si semnatura actionarului/ reprezentantului acestuia, care sa ateste identitatea actionarilor si – acolo unde este cazul – calitatea de reprezentant a semnatarilor. De asemenea, solicitarile vor indica adresa postala sau adresa de e-mail unde respectivul actionar doreste sa primeasca copii ale documentelor mentionate anterior.

Conform prevederilor legale in vigoare, numai persoanele care sunt inregistrare ca actionari la sfarsitul zilei de 17 mai 2021 au dreptul de a participa si de a vota in cadrul Adunarii. Actionarii inscrisi in registrul actionarilor la data de referinta pot participa la Adunare personal sau prin reprezentant.

Accesul actionarilor indreptatiti sa participe la Adunare este permis prin simpla proba a identitatii acestora, facuta in cazul actionarilor persoane fizice cu actul de identitate sau in cazul persoanelor juridice si a actionarilor persoane fizice reprezentate, cu imputernicirea data persoanei fizice care le reprezinta.

Reprezentarea actionarilor in adunarea generala se poate face prin intermediul unei procuri speciale sub semnatura privata, atat prin alti actionari cat si prin terte persoane. Actionarii fara capacitate de exercitiu, precum si actionarii persoane juridice pot fi reprezentati prin reprezentantii lor legali, care, la randul lor, pot acorda procura speciala altor persoane. Administratorii, directorii si functionarii Societatii nu pot primi procura in vederea reprezentarii actionarilor in adunarea generala a actionarilor Societatii.

Formularele de procuri speciale vor fi completate si semnate in trei exemplare: unul dintre exemplare va fi depus la sediul Societatii sau transmis electronic la adresa de e-mail sus-mentionata, pana cel tarziu la data de 27 mai 2021, ora 10:00 am, un exemplar va fi inmanat reprezentantului si al treilea exemplar va ramane la actionarul reprezentat. In situatia in care exemplarul destinat Societatii este transmis prin e-mail, procura va trebui sa aiba atasata o semnatura electronica extinsa.

Unul sau mai multi actionari reprezentand, individual sau impreuna, cel putin 5% din capitalul social are/au dreptul de a introduce puncte pe ordinea de zi a adunarii generale, cu conditia ca fiecare punct sa fie insotit de o justificare. Pentru exercitarea dreptului de a introduce puncte pe ordinea de zi actionarii indreptatiti vor putea transmite solicitarea in scris prin servicii de curierat sau electronic la adresa de e-mail ramona.ciubotaru@arcelormittal.com, in termen de cel mult 15 zile de la data publicarii anuntului de convocare. Indiferent de modul de transmitere, solicitarile vor fi semnate de actionari sau de reprezentantii acestora si vor fi insotite de documente purtand mentiunea „conform cu originalul” si semnatura actionarului/reprezentantului acestuia, care sa ateste identitatea actionarilor si - acolo unde este cazul - calitatea de reprezentant legal sau, dupa caz, de imputernicit a semnatarilor.

Fiecare actionar are dreptul sa adreseze intrebari privind activitatea Societatii. Dreptul de a pune intrebari si obligatia de a raspunde pot fi conditionate de masurile pe care Societatea le poate lua pentru a asigura identificarea actionarilor, buna desfasurare si pregatire a Adunarii, precum si protejarea confidentialitatii si a intereselor sale comerciale. Societatea poate formula un raspuns general pentru intrebarile cu acelasi continut. Pentru a adresa intrebari privind activitatea Societatii, actionarii vor folosi modalitatea solicitarii prevazute la sectiunea despre punerea la dispozitia actionarilor a materialelor sedintei, pana cel tarziu la data de 27 mai 2021, ora 10:00 am. Societatea va raspunde intrebarilor actionarilor cel tarziu in cadrul sedintei Adunarii. De asemenea, se considera ca un raspuns este dat de Societate daca informatia pertinenta este disponibila pe pagina de internet a Societatii, in format intrebare-raspuns.

Informatii suplimentare cu privire la convocarea si desfasurarea Adunarii se pot obtine prin e-mail la adresa ramona.ciubotaru@arcelormittal.com.

Data: 23 aprilie 2021

Presedintele Consiliului de Administratie

 Dl. Jeyachandran Rajasekaran

 

 

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA
Bancul Zilei

04:53

1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Pochidia, cu sediul in comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, cod postal 737552, telefon 0335/407.239, e-mail: pochidia@yahoo.com, cod fiscal 16396425. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie vandut: 4 parcele de teren intravilan, situate in comuna Pochidia, sat Salceni, F.N., apartinand domeniului privat al Comunei Pochidia, identificate astfel: -Parcela A, 1.130 mp, nr. cadastral 70780, CF 70780, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/25; -Parcela B, 1.130 mp, nr. cadastral 70781, CF 70781, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/27 -Parcela C, 1.000 mp, nr. cadastral 70769, CF 70769, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/18; -Parcela D, 1.040 mp, nr.cadastral 70771, CF 70771, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/2; conform H.C.L.Pochidia nr. 41/30.09.2024 si temeiului legal: O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul institutiei, Compartiment Secretar sau se poate consulta pe site-ul: www.pochidia.ro. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul vanzatorului, de la care pot obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Se poate obtine de la Compartimentul Secretar, din cadrul Comunei Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 50 Lei/exemplar, ce se achita numerar la Casieria institutiei, sau se poate descarca de pe site-ul institutiei: www.pochidia.ro -gratuit. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 09.01.2025, ora 10.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 17.01.2025, ora 10.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, Compartiment Secretar. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa oferta: intr-un singur exemplar, intr-un plic sigilat. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 21.01.2025, ora 13.00, Comuna Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, Sala de sedinte. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios Administrativ a Tribunalului Vaslui, Vaslui, Str. Stefan cel Mare nr. 54, judetul Vaslui, telefon 0235/311.582, fax 0235/312.432, e-mail: tr-vaslui@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 21.11.2024.
1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt, telefon 0233.787.050, fax 0233.787.050, e-mail: timisesti @nt.e-adm.ro, cod fiscal 2614252. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie vandut: -Imobil teren in suprafata de 1.000 mp, avand carte funciara 52220 si numar cadastral 52220, situat in sat Plaiesu, comuna Timisesti, Str. Neamtului nr. 2, judetul Neamt, apartinand domeniului privat al Comunei Timisesti, conform caietului de sarcini, H.C.L. Comuna Timisesti nr. 105/12.11.2024 si temeiului legal: O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: prin solicitare scrisa la Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul vanzatorului, de la care pot obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: Persoanele interesate pot achita contravaloarea documentatiei de atribuire de 10 Lei/exemplar, ce se achita la Serviciul Impozite si taxe, contabilitate, proiecte, mediu si achizitii publice al institutiei. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 06.12.2024, ora 14.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 16.12.2024, ora 16.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa oferta: 1 exemplar original. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 17.12.2024, ora 11.00, la Caminul Cultural din sat Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Instanta de contencios administrativ de pe langa Tribunalul Neamt, Piatra Neamt, B-dul Decebal nr. 5, judetul Neamt, telefon 0233.219.493, fax 0233.210.247, e-mail: tr-neamt-scivil @just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 18.11.2024.
Viața la limită. România are cei mai săraci angajați din UE
24/11/2024 15:48

Romania detine un record trist in Uniunea Europeană: cel mai mare risc de sărăcie in randul salariatilor. Peste o treime din forta de muncă activă trăieste din salariul minim, iar pentru multi, acesta nu ...

Companiile germane din România se pregătesc de concedieri
24/11/2024 12:38

 Companiile germane din Romania anticipează o inrăutăţire a situaţiei economice, vor să reducă investitiile si se pregătesc de concedieri, arată chestionarul de conjunctură al Camerei de Comert ...

Taxă nouă pentru cei care stau la bloc
24/11/2024 11:27

 Iarna aceasta a venit la pachet cu un scandal de proportii. Primele facturi de sezon au inclus „taxa de teavă” si pentru cei cu centrale de apartament. Măsura, luată de Autoritatea National ...

Gastronomia sustenabilă. Cum restaurantele ecologice transformă masa într-o lecție de responsabilitate
22/11/2024 12:45

Sub lumina caldă a unei seri de toamnă, un restaurant cochet din centrul orasului atrage atentia nu printr-un lux orbitor, ci printr-o simplitate elegantă. Lemnul reciclat al meselor, iluminatul cu LED-uri, ...

Anchetă de amploare la Raiffeisen Bank! Banca a fost amendată după ce mai mulți clienți s-au trezit cu bani retrași, credite și conturi nesolicitate
22/11/2024 12:33

  Anchetă de amploare la Raiffeisen Bank. Banca a fost amendată cu 20.000 de euro după ce angajatii săi au folosit datele confidentiale ale clientilor. Un client a reclamat că că in numele lui ...

Economistul Cristian Păun: Românii să fie cumpătați, că vin vremuri grele. Discursul politicienilor se va schimba radical după alegeri
22/11/2024 11:03

Economistii anuntă că vin vremuri grele după alegerile din ancest an. Profesorul de economie Cristian Păun spune că romanii ar face bine să evite creditele, excesele si să fie cumpătati. Acesta a mai a ...

„Taxa pe țeavă”: Este corect să plătim pentru căldura de la vecini dacă avem centrale de apartament? / Un ordin ANRE naște discuții aprinse
21/11/2024 10:54

 Un ordin al ANRE din acest an prevede că toate apartamentele dintr-un bloc trebuie să plătească o cotă parte la factura de energie termică, indiferent dacă sunt racordate la sistemul centralizat sa ...

Ministrul Sebastian Burduja avertizează: “Trăim de pe urma muncii celor de dinainte de ‘89. În România nu s-a mai investit în energie”
21/11/2024 08:04

Sebastian Burduja a admis că, după 1989, Romania nu a mai investit in energie, motiv pentru care este la mana divinitătii si a naturii in ceea ce priveste productia de energie. Ministrul Sebastian Burduja a ...

Inspectorii ANPC au descins la comerciații de anvelope uzate: Amenzi record și zeci de mii de pneuri oprite de la vânzare
20/11/2024 18:29

    Comisarii Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) au verificat peste 400 de comecianţi de anvelope uzate din toată ţara şi in urma neregulilor găsite au f ...

Jumările de porc spaniole au fost înscrise în Registrul indicațiilor geografice al Uniunii Europene
20/11/2024 14:29

Indicatia geografică „Torrezno de Soria” (IGP) a fost inscrisă in registrul de indicatii geografice al Uniunii Europene, prin Regulamentul de punere in aplicare al UE 2892/2024 din 12 noiembrie, p ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei