Societatea Arcelormittal Tubular Products Iasi SA convoaca Adunarea Generala Ordinara a actionarilor
Dimensiune font:
Consiliul de Administratie al societatii ArcelorMittal Tubular Products Iasi S.A., societate avand sediul in Iasi, Str. Calea Chisinaului nr. 132, judetul Iasi, Romania, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J22/278/1991, cod unic de inregistrare 1973479 (denumita in continuare “Societatea”),
Avand in vedere
· Prevederile art. 19 din Actul Constitutiv al Societatii;
· Prevederile art. 111, art. 117, art. 117² si art. 118 din Legea societatilor nr. 31/1990, cu modificarile si completarile ulterioare;
CONVOACA
ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR Societatii (“Adunarea”) in data de 28 mai 2021, ora 10:00 am (ora Romaniei), la sediul Societatii din Iasi, Str. Calea Chisinaului nr. 132, judetul Iasi, pentru toti actionarii inregistrati la sfarsitul zilei de 17 mai 2021, considerata “data de referinta” in Registrul Actionarilor tinut de DEPOZITARUL CENTRAL S.A., cu urmatoarea
ORDINE DE ZI
1. Discutarea si aprobarea situatiilor financiare ale Societatii la data de 31.12.2020, intocmite si auditate in conformitate cu Ordinul Ministerului Finantelor nr. 1802/2014, pe baza raportului Consiliului de Administratie si a raportului auditorului financiar. Pierderea contabila inregistrata de Societate la data de 31.12.2020, in suma de 2.782.217 Ron, va fi acoperita in urmatorii ani din profitul exercitiului financiar si cel reportat, din rezerve, prime de capital si capital social.
2. Descarcarea de gestiune pentru exercitiul financiar al anului 2020 pentru urmatorii administratori ai Societatii: dl. Rajasekaran Jeyachandran, dl Cosmin Toma si dl. Gradinaru Cristian.
3. Prezentarea si aprobarea Bugetului de venituri si cheltuieli pentru exercitiul financiar al anului 2021 si a programului de activitate pentru exercitiul financiar al anului 2021.
4. Prelungirea mandatului acordat auditorului Deloitte Audit S.R.L., cu sediul in București, Clădirea The Mark, Calea Griviței, nr. 84-98 și 100-102, etajul 8 și etajul 9, București, Sector 1, România, cod poștal 010735, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40/6775/1995, CUI 7756924 ca auditor financiar al Societatii pentru exercitiul financiar al anului 2021 si anume pentru perioada 01.01.2021 - 31.12.2021.
5. Alegerea unui membru in Consiliul de Administratie al Societatii ca urmare a renuntarii la mandatul de administrator de catre domnul Cristian Gradinaru.
6. Mandatarea dlui Florin Sava, cetatean roman, identificat cu CI seria MZ nr. 493038, eliberata de SPCLEP Iasi la data de 15.04.2016 si dnei Simona-Ramona Ciubotaru, cetatean roman, identificat cu CI seria MZ nr. 803672 eliberata de SPCLEP la data de 10.07.2019 pentru realizarea de catre oricare dintre ei, separat, iar nu impreuna, a tuturor procedurilor si indeplinirea tuturor formalitatilor prevazute de lege pentru implementarea hotararilor adoptate in Adunare pentru depunerea de cereri, predarea si preluarea documentelor si semnarea, in numele Societatii, a tuturor documentelor necesare si reprezentarea Soietatii in fata oricaror autoritati publice/ persoane juridice de drept privat, in special in legatura cu Registrul Comertului si Depozitarul Central S.A., in legatura cu cele de mai sus.
Candidaturile pentru alegerea membrului Consiliului de Administratie pot fi depuse la sediul Societatii cel tarziu pana la data de 21 mai 2021. Actionarii care doresc sa formuleze propuneri de candidatura vor include în cerere informatii cu privire la numele, localitatea de domiciliu si calificarea profesionala ale persoanelor propuse. Lista cuprinzand informatii cu privire la numele, localitatea de domiciliu si calificarea profesionala a persoanelor propuse pentru functia de membru al Consiliului de Administratie se afla la dispozitia actionarilor, putand fi consultata si completata de acestia.
In situatia neindeplinirii conditiilor de cvorum la data primei adunari, se convoaca din nou Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor Societatii pentru data de 31 mai 2021, ora 10:00 am, in acelasi loc si cu aceeasi ordine de zi. In eventualitatea unei noi convocari, data de referinta stabilita mai sus pentru participarea la vot a actionarilor ramane valabila.
Incepand cu data publicarii convocatorului Adunarii, situatiile financiare, raportul Consiliului de Administratie, precum si raportul auditorului financiar vor fi puse la dispoziția acționarilor la sediul Societații in fiecare zi, de luni pana vineri, intre orele 09:00 - 14:00. Aceste documente se vor putea consulta și/ sau descarca si de pe pagina de internet a Societații, la adresa https://iasi.amtpeurope.eu, sectiunea Informatii pentru actionari. Materialele informative si formularele de procura speciala sunt puse la dispozitie, in maniera sus-mentionata, cu cel putin 30 de zile inainte de data Adunarii.
Actionarii vor putea solicita in scris copii ale acestor documente, prin e-mail la adresa ramona.ciubotaru@arcelormittal.com sau prin curier la adresa sediului societatii, in acest ultim caz platind costul fotocopierii. Indiferent de modul de transmitere, solicitarile vor fi semnate de actionari sau de reprezentantii acestora si vor fi insotite de documente purtand mentiunea conform cu originalul si semnatura actionarului/ reprezentantului acestuia, care sa ateste identitatea actionarilor si – acolo unde este cazul – calitatea de reprezentant a semnatarilor. De asemenea, solicitarile vor indica adresa postala sau adresa de e-mail unde respectivul actionar doreste sa primeasca copii ale documentelor mentionate anterior.
Conform prevederilor legale in vigoare, numai persoanele care sunt inregistrare ca actionari la sfarsitul zilei de 17 mai 2021 au dreptul de a participa si de a vota in cadrul Adunarii. Actionarii inscrisi in registrul actionarilor la data de referinta pot participa
Accesul actionarilor indreptatiti sa participe la Adunare este permis prin simpla proba a identitatii acestora, facuta in cazul actionarilor persoane fizice cu actul de identitate sau in cazul persoanelor juridice si a actionarilor persoane fizice reprezentate, cu imputernicirea data persoanei fizice care le reprezinta.
Reprezentarea actionarilor in adunarea generala se poate face prin intermediul unei procuri speciale sub semnatura privata, atat prin alti actionari cat si prin terte persoane. Actionarii fara capacitate de exercitiu, precum si actionarii persoane juridice pot fi reprezentati prin reprezentantii lor legali, care, la randul lor, pot acorda procura speciala altor persoane. Administratorii, directorii si functionarii Societatii nu pot primi procura in vederea reprezentarii actionarilor in adunarea generala a actionarilor Societatii.
Formularele de procuri speciale vor fi completate si semnate in trei exemplare: unul dintre exemplare va fi depus la sediul Societatii sau transmis electronic la adresa de e-mail sus-mentionata, pana cel tarziu la data de 27 mai 2021, ora 10:00 am, un exemplar va fi inmanat reprezentantului si al treilea exemplar va ramane la actionarul reprezentat. In situatia in care exemplarul destinat Societatii este transmis prin e-mail, procura va trebui sa aiba atasata o semnatura electronica extinsa.
Unul sau mai multi actionari reprezentand, individual sau impreuna, cel putin 5% din capitalul social are/au dreptul de a introduce puncte pe ordinea de zi a adunarii generale, cu conditia ca fiecare punct sa fie insotit de o justificare. Pentru exercitarea dreptului de a introduce puncte pe ordinea de zi actionarii indreptatiti vor putea transmite solicitarea in scris prin servicii de curierat sau electronic la adresa de e-mail ramona.ciubotaru@arcelormittal.com, in termen de cel mult 15 zile de la data publicarii anuntului de convocare. Indiferent de modul de transmitere, solicitarile vor fi semnate de actionari sau de reprezentantii acestora si vor fi insotite de documente purtand mentiunea „conform cu originalul” si semnatura actionarului/reprezentantului acestuia, care sa ateste identitatea actionarilor si - acolo unde este cazul - calitatea de reprezentant legal sau, dupa caz, de imputernicit a semnatarilor.
Fiecare actionar are dreptul sa adreseze intrebari privind activitatea Societatii. Dreptul de a pune intrebari si obligatia de a raspunde pot fi conditionate de masurile pe care Societatea le poate lua pentru a asigura identificarea actionarilor, buna desfasurare si pregatire a Adunarii, precum si protejarea confidentialitatii si a intereselor sale comerciale. Societatea poate formula un raspuns general pentru intrebarile cu acelasi continut. Pentru a adresa intrebari privind activitatea Societatii, actionarii vor folosi modalitatea solicitarii prevazute la sectiunea despre punerea la dispozitia actionarilor a materialelor sedintei, pana cel tarziu la data de 27 mai 2021, ora 10:00 am. Societatea va raspunde intrebarilor actionarilor cel tarziu in cadrul sedintei Adunarii. De asemenea, se considera ca un raspuns este dat de Societate daca informatia pertinenta este disponibila pe pagina de internet a Societatii, in format intrebare-raspuns.
Informatii suplimentare cu privire la convocarea si desfasurarea Adunarii se pot obtine prin e-mail la adresa ramona.ciubotaru@arcelormittal.com.
Data: 23 aprilie 2021
Presedintele Consiliului de Administratie
Dl. Jeyachandran Rajasekaran
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau