Studii de caz: Cum să îți crești afacerea cu cel puțin 75%, prin accesarea Fondurilor Europene Nerambursabile

pexels-oleg-magni-2058147-scaled-p59rvpj46y0f7cyreh21zhxwv1w6ad0tnsihlhwuq0

Dimensiune font:

| 26-04-2021 09:30

Studii de caz: Cum să îți crești afacerea cu cel puțin 75%, prin accesarea Fondurilor Europene Nerambursabile

Regal Group Fonduri Europene, autor Sofroni Mălin proiecte europene iasi

Fondurile Europene Nerambursabile reprezintă un ajutor real pentru orice business mai ales că nu sunt deloc atât de greu de obținut, precum ar putea părea. Lăsaăm mai jos un exemplu concret despre cum poți să îți dezvolți afacerea accedsând fonduri europene.

Totul devine mai simplu atunci când apelezi la experiența unei firme de consultanță pentru fonduri europene din Iași cu rezultate dovedite, așa cum e Regal Group. 

5 avantaje ale unei afaceri ce a accesat fonduri europene nerambursabile

• Cash Flow constant;
• Productivitate mărită (prin achiziția de utilaje performante, softuri, sisteme de management);
• Scalare sustenabilă;
• Eficiență;
• Optimizarea costurilor directe și indirecte.

De multe ori, afacerile românești sunt înființate din fonduri proprii, dar acestea sunt insuficiente pentru dezvoltarea sustenabilă a businessului. Din lipsă de capital, investițiile sunt blocate, societatea intră într-o zonă de supraviețuire, iar la cea mai mică scădere a pieței, poate ajunge la faliment. Scopul accesării Fondurilor Europene Nerambursabile este de a îți dezvolta și consolida afacerea.

Alege-ți planul de finanțare potrivit pentru afacerea ta

Sunt proiecte precum POR 2.2 care se adresează antreprenorilor experimențati. Acestea pornesc de la câteva sute de mii de euro și pot ajunge și la milioane de euro, cu un aport propriu de doar 30%.

În astfel de proiecte sunt eligibile aproape toate tipurile de cheltuieli:
• Construcții (clădiri de birouri sau hale de producție);
• Utilaje/echipamente eficiente;
• Licențe, programe software, brevete, sisteme de management;
• Internaționalizarea: poți participa la târguri internaționale în care te poți afirma pe plan global;

De asemenea, creditarea de la bănci poate fi obținută mult mai ușor atunci când afacerea ta a câștigat un program de Fonduri Europene Nerambursabile. Poți, deci, să accesezi o finanțare de câteva milioane de euro cu un aport aproape nul.

Suntem una dintre cele mai experimentate firme de consultanță pentru fonduri europene din Iași

Încă nu ești convins? Iată exact cum funcționează totul:

Studiu de caz 1:

Să presupunem că ai o companie IT și ai 60 de angajați.
Platești o chirie lunară de 10.000 de euro/ lună.
Vrei să faci o construcție P+3 care ajunge la o valoare totală de  500.000 euro.
Dacă accesezi un program de finanțare cu 30% aport propriu și 70% bani nerambursabili vom avea următoarea situație:

· 70% din suma totală reprezintă 350.000 bani nerambursabili;

· 30% din suma totală reprezintă 150.000 aport propriu;

Practic ai construit o clădire pe care o deții cu doar 150.000 euro, bani pe care îi recuperezi în 15 luni (1 an și 3 luni).

În cel mai rău caz, investiția poate fi recuperată în 3 ani, timp oricum mult mai scurt decât media în ceea ce privește recuperarea de investiții imobiliare estimată la 10-15 ani. La fel poate fi gândită și construcția unei hale industriale.

Studiu de caz 2:

O companie care activează în domeniul producției trebuie să investească în aparatură. În acest fel poți să:
• Crești capacitatea de producție;
• Crești calitatea;
• Diminuezi costurile.

Se știe faptul că în economie există independență într-o formă directă sau indirectă.
De exemplu:
Dacă noi producem pantofi, iar furnizorul nostru măreste cu 10% materiile prime, majorarea afectează un întreg lanț economic. Noi va trebui să scumpim produsele, probabil ne vom pierde din clienți, ceea ce implicit înseamnă scăderea încasărilor. O consecință ar putea fi nevoia de a concedia din personal.

Acest exemplu poate fi  gandit și pe partea de optimizare a producției  :

• Avem un utilaj care produce 5 pantofi/h;
• Dacă am investi într-un utilaj nou, acesta ar produce 10 pantofi/h.
Printr-o simplă deducere, observăm că pe o piață emergentă, dacă înlocuim un utilaj slab, cu unul mai performant, putem ajunge la dublarea cifrei de afaceri.

Vă dorim inspirație și curaj de a accesa fonduri europene. Noi vă stăm la dispoziție cu toată expertiza.

Regal Group, Consultanta gratuita, Creste-ti afacerea, Fonduri europene nerambursabile

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA
BANCUL ZILEI

05:08

1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Pochidia, cu sediul in comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, cod postal 737552, telefon 0335/407.239, e-mail: pochidia@yahoo.com, cod fiscal 16396425. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie vandut: 4 parcele de teren intravilan, situate in comuna Pochidia, sat Salceni, F.N., apartinand domeniului privat al Comunei Pochidia, identificate astfel: -Parcela A, 1.130 mp, nr. cadastral 70780, CF 70780, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/25; -Parcela B, 1.130 mp, nr. cadastral 70781, CF 70781, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/27 -Parcela C, 1.000 mp, nr. cadastral 70769, CF 70769, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/18; -Parcela D, 1.040 mp, nr.cadastral 70771, CF 70771, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/2; conform H.C.L.Pochidia nr. 41/30.09.2024 si temeiului legal: O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul institutiei, Compartiment Secretar sau se poate consulta pe site-ul: www.pochidia.ro. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul vanzatorului, de la care pot obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Se poate obtine de la Compartimentul Secretar, din cadrul Comunei Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 50 Lei/exemplar, ce se achita numerar la Casieria institutiei, sau se poate descarca de pe site-ul institutiei: www.pochidia.ro -gratuit. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 09.01.2025, ora 10.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 17.01.2025, ora 10.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, Compartiment Secretar. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa oferta: intr-un singur exemplar, intr-un plic sigilat. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 21.01.2025, ora 13.00, Comuna Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, Sala de sedinte. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios Administrativ a Tribunalului Vaslui, Vaslui, Str. Stefan cel Mare nr. 54, judetul Vaslui, telefon 0235/311.582, fax 0235/312.432, e-mail: tr-vaslui@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 21.11.2024.
Primăria Comunei Valea Lupului, jud. Iași, cu sediul în Com. Valea Lupului, Aleea Irisului nr. 8, CUI 16384625, tel 0232/272590, e-mail primaria_valealupului@yahoo.com, organizează în data de 31.01.2025, licitație în vederea vânzării terenului intravilan în suprafață de 26.770 mp, nr. cadastral 100107, CF nr. 100107, zona Dedeman 1. Informaţii generale privind concedentul, în special denumirea, codul fiscal, adresa, numărul de telefon, telefax şi/sau adresa de e-mail a persoanei de contact etc: UAT Comuna Valea Lupului, jud. Iași, cu sediul în Com. Valea Lupului, Aleea Irisului nr. 8, CIF 16384625, tel 0232/272590, e-mail primaria_valealupului@yahoo.com 2. Informații generale privind obiectul procedurii de licitație publică, în special descrierea și identificarea bunului care urmează să fie vândut: teren intravilan în suprafață de 26.770 mp, situată în Sat Uricani, Comuna Miroslava, județul Iași, zona Dedeman, nr. cadastral 100107, CF nr. 100107, teren proprietate privată a Comunei Valea Lupului 3. Informații privind documentația de atribuire: se regăsesc în caietul de sarcini 3.1 Modalitatea sau modalitățile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentației de atribuire: la cerere, de la sediul autorității sau de pe site-ul autorității wwww.comuna-valealupului.ro 3.2 Denumirea și datele de contact ale serviciului/compartimentului din cadrul vânzătorului, de la care pot obține un exemplar din documentația de atribuire: de la Registratura primăriei, Aleea Irisului nr. 8, sat Valea Lupului, Comuna Valea Lupului, județul Iași sau de pe site-ul autorității: www.comuna-valealupului.ro 3.3 Costul și condițiile de plată pentru obținerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: se obține gratuit, atât de la sediul autorității, cât și de pe site-ul autorității 3.4 Data-limită pentru solicitarea clarificărilor: 23.01.2025, orele 16.00 4. Informații privind ofertele: se regasesc în caietul de sarcini 4.1 Data-limită de depunere a ofertelor: 31.01.2025, orele 09.00 4.2 Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Valea Lupului, Aleea Irisului nr. 8, Județul Iași 4.3 Numărul de exemplare în care trebuie depusă oferta: un singur exemplar original 5. Data și locul la care se va desfașura ședința publică de deschidere a ofertelor: 31.01.2025, orele 11.00, Primăria Comunei Valea Lupului - Sala de consiliu, Aleea Irisului nr. 8, Comuna Valea Lupului, Județul Iași 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon și/sau adresa de e-mail ale instanței competente în soluționarea litigiilor apărute și termenele pentru sesizarea instanței: Tribunalul Iași, Strada Elena Doamna nr. 1A, telefon: 0232.260.600, 0232.248.000, 0332.403.666, Fax: 0332.435.700, e-mail: tr-iasi-reg@just.ro
ANUNȚ DE PARTICIPARE LA LICITAȚIE PUBLICĂ privind închirierea prin licitație publică a două spații ce aparțin domeniului public al Comunei Tămășeni, Jud. Neamt. 1.Informații generale privind autoritatea contractantă in special denumirea,codul de identificare fiscală, adresa,numărul de telefon,fax și/sau adresa de e-mail,persoană de contact:Comuna Tămășeni, strad Unirii, nr.157 județul Neamț, telefon: 0233749494, fax: 0233749333 e –mail: primariatamaseni@yahoo.com.Informații generale privind obiectul procedurii de licitație publică,in special descrierea bunurilor care urmează să fie concesionate:Spațiu în suprafață de 118,53 mp ce aparține domeniului public al Comunei Tămășeni, situat pe Str. Unirii, nr. 373, la etajul 1 al Dispensarului Uman din satul Adjudeni, com. Tămășeni, Jud. Neamț. Închirierea se va realiza conform HCL nr.66/16.12.2024 si OUG nr. 57/2019. Spațiu în suprafață de 117,45 mp ce aparține domeniului public al Comunei Tămășeni, situat pe Str. Unirii, nr. 373, la etajul 1 al Dispensarului Uman din satul Adjudeni, com. Tămășeni, Jud. Neamț.Închirierea se va realiza conform HCL nr.67/16.12.2024 si OUG nr. 57/2019. 2.Informații privind documentația de atribuire : se regăsesc in caietul de sarcini. 2.1.Modalitatea sau modalitațile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar din documentația de atribuire:la sediul Comunei Tămășeni sau în baza unei solicitari scrise sau in format electronic adresate către Primăria comunei Tămășeni.2.2.Denumirea si datele de contact ale compartimentului de la care se pot obține un exemplar din documentația de atribuire: Primăria comunei Tămășeni, Compartiment administrare domeniul public și privat, fond funciar, cadastru și resurse umane.2.3.Costul si condițiile de plată pentru obținerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor OUG nr.57/2019 privind Codul administrativ: 10,00 lei poate fi achitat in numerar la casieria unitații.2.4.Data–limită de pentru solicitarea clarificărilor 08.01.2025 ora 12:00.3.Informații privind ofertele:3.1.Data-limită de depunere a ofertelor : 15.01.2025 ora 10:00.3.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Primăria comunei Tămășeni, strada Unirii, nr.157, județul Neamț, la registratură.3.3.Numărul de exemplare în care trebuie depusă oferta: 2 exemplare. 4.Data si locul la care se va desfașura sedința publică de deschidere a ofertelor: 16.01.2025 ora 10:00, Primăria comunei Tămășeni, strada Unirii, nr.157, județul Neamț.6.Denumirea, adresa, numărul de telefon și /sau adresa de e-mail ale instanței competente in soluționarea litigiilor apărute si termenele pentru sesizarea instanței : Judecătoria Roman, Piata Roman Voda nr. 1 cod postal 611022 telefon 0233 743858 fax 0233 742583 , e-mail : jud – roman@just.ro. 7.Data transmiterii anunțului de licitație către instituțiile abilitate in vederea publicării: 17.12.2024. Primar, Lucaci Stefan
Instalarea guvernului a calmat piața
26/12/2024 21:22

Investirea guvernului Ciolacu-2, in conditiile in care PSD, PNL si UDMR au o majoritatea la limită, a asigurat o pavăză minimă pentru moneda natională. Situatia se poate schimba cu rapiditate in conditiile ...

ANAF îi ia în vizor pe românii care nu își declară veniturile
25/12/2024 19:34

       Toate veniturile trebuie declarate la ANAF. Cat vine vorba despre venituri, vorbim despre banii proveniti din dividende, criptomonede, actiuni si depozi ...

Ce lucruri bune s-au întâmplat în economia României în 2024: Număr record de kilometri de autostrăzi inaugurate, intrăm în sfârșit în Schengen
25/12/2024 18:57

 Cu ocazia Crăciunului, cand cu totii suntem mai buni, Economedia face o trecere in revistă a celor mai bune momente din economia romanească in 2024. Lista nu este exhaustivă. De asemenea, vă rug ...

Pensia medie lunară, în Iași, a ajuns la 2.681 de lei. Beneficiarii au primit mai mulți bani în 2024
25/12/2024 15:30

Pensia medie lunară, din Iasi, a ajuns la 2.681 de lei in noiembrie 2024. Datele Institutului de Statistică (INS) arată că pensia medie lunară, la nivel national, a ajuns la 2.582 de lei in trimestrul trei ...

NX PRINT SRL: Anunț de lansare a proiectului „CREȘTEREA INTENSITĂȚII DIGITALE A NX PRINT SRL”
24/12/2024 08:59

  COMUNICAT DE PRESĂ Data: 24.12.2024 ANUNT DE LANSARE A PROIECTULUI „CRESTEREA INTENSITĂTII DIGITALE A NX PRINT SRL”, COD SMIS 321055

Un avion al companiei Swiss Air a aterizat forțat în Austria. Decolase din București
23/12/2024 21:13

O cursă a companiei elveţiene Swiss Air care decolase de la Bucureşti cu destinaţia Zurich a fost nevoită să aterizeze luni la Graz, in Austria, după ce, potrivit presei, ar fi fost detectat fum in cabin ...

NX PRINT SRL: Anunț de lansare a proiectului „CREȘTEREA INTENSITĂȚII DIGITALE A NX PRINT SRL”
23/12/2024 09:50

 COMUNICAT DE PRESĂ Data: 23.12.2024 ANUNT DE LANSARE A PROIECTULUI „CRESTEREA INTENSITĂTII DIGITALE A NX PRINT SRL”, COD SMIS 321055

Ilie Bolojan, despre tăierea veniturilor: Problema nu este că cineva nu doreşte să indexeze salarii sau sporuri, ci să gândeşti dacă ai resursele financiare
23/12/2024 00:19

Preşedintele interimar al PNL, Ilie Bolojan, a declarat, duminică seară, că la anul trebuie avut grijă ca deficitul care este foarte mare să nu crească şi mai mult. ”Problema nu este ca cineva nu dore ...

Se schimbă plata cu cardul. Ce lege a promulgat Iohannis
22/12/2024 22:05

Se schimbă plata cu cardul. Presedintele Klaus Iohannis a promulgat legea care modifică regulile pentru emiterea bonurilor fiscale pentru plăti cu cardul. Conform noilor reglementări, comerciantii nu mai su ...

Raport SRI și SIE: Oamenii Rusiei, implicați în preluarea E.ON de către compania de stat din Ungaria
21/12/2024 10:50

O tranzactie de mari proportii se pregăteste pe piata de energie. Compania E.ON, principalul furnizor de energie din Romania ar putea fi cumpărată de către MVM, compania de stat din Ungaria. La Guvern s-au ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei