Studii de caz: Cum să îți crești afacerea cu cel puțin 75%, prin accesarea Fondurilor Europene Nerambursabile

pexels-oleg-magni-2058147-scaled-p59rvpj46y0f7cyreh21zhxwv1w6ad0tnsihlhwuq0

Dimensiune font:

| 26-04-2021 09:30

Studii de caz: Cum să îți crești afacerea cu cel puțin 75%, prin accesarea Fondurilor Europene Nerambursabile

Regal Group Fonduri Europene, autor Sofroni Mălin proiecte europene iasi

Fondurile Europene Nerambursabile reprezintă un ajutor real pentru orice business mai ales că nu sunt deloc atât de greu de obținut, precum ar putea părea. Lăsaăm mai jos un exemplu concret despre cum poți să îți dezvolți afacerea accedsând fonduri europene.

Totul devine mai simplu atunci când apelezi la experiența unei firme de consultanță pentru fonduri europene din Iași cu rezultate dovedite, așa cum e Regal Group. 

5 avantaje ale unei afaceri ce a accesat fonduri europene nerambursabile

• Cash Flow constant;
• Productivitate mărită (prin achiziția de utilaje performante, softuri, sisteme de management);
• Scalare sustenabilă;
• Eficiență;
• Optimizarea costurilor directe și indirecte.

De multe ori, afacerile românești sunt înființate din fonduri proprii, dar acestea sunt insuficiente pentru dezvoltarea sustenabilă a businessului. Din lipsă de capital, investițiile sunt blocate, societatea intră într-o zonă de supraviețuire, iar la cea mai mică scădere a pieței, poate ajunge la faliment. Scopul accesării Fondurilor Europene Nerambursabile este de a îți dezvolta și consolida afacerea.

Alege-ți planul de finanțare potrivit pentru afacerea ta

Sunt proiecte precum POR 2.2 care se adresează antreprenorilor experimențati. Acestea pornesc de la câteva sute de mii de euro și pot ajunge și la milioane de euro, cu un aport propriu de doar 30%.

În astfel de proiecte sunt eligibile aproape toate tipurile de cheltuieli:
• Construcții (clădiri de birouri sau hale de producție);
• Utilaje/echipamente eficiente;
• Licențe, programe software, brevete, sisteme de management;
• Internaționalizarea: poți participa la târguri internaționale în care te poți afirma pe plan global;

De asemenea, creditarea de la bănci poate fi obținută mult mai ușor atunci când afacerea ta a câștigat un program de Fonduri Europene Nerambursabile. Poți, deci, să accesezi o finanțare de câteva milioane de euro cu un aport aproape nul.

Suntem una dintre cele mai experimentate firme de consultanță pentru fonduri europene din Iași

Încă nu ești convins? Iată exact cum funcționează totul:

Studiu de caz 1:

Să presupunem că ai o companie IT și ai 60 de angajați.
Platești o chirie lunară de 10.000 de euro/ lună.
Vrei să faci o construcție P+3 care ajunge la o valoare totală de  500.000 euro.
Dacă accesezi un program de finanțare cu 30% aport propriu și 70% bani nerambursabili vom avea următoarea situație:

· 70% din suma totală reprezintă 350.000 bani nerambursabili;

· 30% din suma totală reprezintă 150.000 aport propriu;

Practic ai construit o clădire pe care o deții cu doar 150.000 euro, bani pe care îi recuperezi în 15 luni (1 an și 3 luni).

În cel mai rău caz, investiția poate fi recuperată în 3 ani, timp oricum mult mai scurt decât media în ceea ce privește recuperarea de investiții imobiliare estimată la 10-15 ani. La fel poate fi gândită și construcția unei hale industriale.

Studiu de caz 2:

O companie care activează în domeniul producției trebuie să investească în aparatură. În acest fel poți să:
• Crești capacitatea de producție;
• Crești calitatea;
• Diminuezi costurile.

Se știe faptul că în economie există independență într-o formă directă sau indirectă.
De exemplu:
Dacă noi producem pantofi, iar furnizorul nostru măreste cu 10% materiile prime, majorarea afectează un întreg lanț economic. Noi va trebui să scumpim produsele, probabil ne vom pierde din clienți, ceea ce implicit înseamnă scăderea încasărilor. O consecință ar putea fi nevoia de a concedia din personal.

Acest exemplu poate fi  gandit și pe partea de optimizare a producției  :

• Avem un utilaj care produce 5 pantofi/h;
• Dacă am investi într-un utilaj nou, acesta ar produce 10 pantofi/h.
Printr-o simplă deducere, observăm că pe o piață emergentă, dacă înlocuim un utilaj slab, cu unul mai performant, putem ajunge la dublarea cifrei de afaceri.

Vă dorim inspirație și curaj de a accesa fonduri europene. Noi vă stăm la dispoziție cu toată expertiza.

Regal Group, Consultanta gratuita, Creste-ti afacerea, Fonduri europene nerambursabile

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA
Bancul Zilei

04:53

1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Pochidia, cu sediul in comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, cod postal 737552, telefon 0335/407.239, e-mail: pochidia@yahoo.com, cod fiscal 16396425. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie vandut: 4 parcele de teren intravilan, situate in comuna Pochidia, sat Salceni, F.N., apartinand domeniului privat al Comunei Pochidia, identificate astfel: -Parcela A, 1.130 mp, nr. cadastral 70780, CF 70780, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/25; -Parcela B, 1.130 mp, nr. cadastral 70781, CF 70781, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/27 -Parcela C, 1.000 mp, nr. cadastral 70769, CF 70769, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/18; -Parcela D, 1.040 mp, nr.cadastral 70771, CF 70771, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/2; conform H.C.L.Pochidia nr. 41/30.09.2024 si temeiului legal: O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul institutiei, Compartiment Secretar sau se poate consulta pe site-ul: www.pochidia.ro. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul vanzatorului, de la care pot obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Se poate obtine de la Compartimentul Secretar, din cadrul Comunei Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 50 Lei/exemplar, ce se achita numerar la Casieria institutiei, sau se poate descarca de pe site-ul institutiei: www.pochidia.ro -gratuit. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 09.01.2025, ora 10.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 17.01.2025, ora 10.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, Compartiment Secretar. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa oferta: intr-un singur exemplar, intr-un plic sigilat. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 21.01.2025, ora 13.00, Comuna Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, Sala de sedinte. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios Administrativ a Tribunalului Vaslui, Vaslui, Str. Stefan cel Mare nr. 54, judetul Vaslui, telefon 0235/311.582, fax 0235/312.432, e-mail: tr-vaslui@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 21.11.2024.
1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt, telefon 0233.787.050, fax 0233.787.050, e-mail: timisesti @nt.e-adm.ro, cod fiscal 2614252. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie vandut: -Imobil teren in suprafata de 1.000 mp, avand carte funciara 52220 si numar cadastral 52220, situat in sat Plaiesu, comuna Timisesti, Str. Neamtului nr. 2, judetul Neamt, apartinand domeniului privat al Comunei Timisesti, conform caietului de sarcini, H.C.L. Comuna Timisesti nr. 105/12.11.2024 si temeiului legal: O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: prin solicitare scrisa la Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul vanzatorului, de la care pot obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: Persoanele interesate pot achita contravaloarea documentatiei de atribuire de 10 Lei/exemplar, ce se achita la Serviciul Impozite si taxe, contabilitate, proiecte, mediu si achizitii publice al institutiei. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 06.12.2024, ora 14.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 16.12.2024, ora 16.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa oferta: 1 exemplar original. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 17.12.2024, ora 11.00, la Caminul Cultural din sat Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Instanta de contencios administrativ de pe langa Tribunalul Neamt, Piatra Neamt, B-dul Decebal nr. 5, judetul Neamt, telefon 0233.219.493, fax 0233.210.247, e-mail: tr-neamt-scivil @just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 18.11.2024.
Companiile germane din România se pregătesc de concedieri
24/11/2024 12:38

 Companiile germane din Romania anticipează o inrăutăţire a situaţiei economice, vor să reducă investitiile si se pregătesc de concedieri, arată chestionarul de conjunctură al Camerei de Comert ...

Taxă nouă pentru cei care stau la bloc
24/11/2024 11:27

 Iarna aceasta a venit la pachet cu un scandal de proportii. Primele facturi de sezon au inclus „taxa de teavă” si pentru cei cu centrale de apartament. Măsura, luată de Autoritatea National ...

Gastronomia sustenabilă. Cum restaurantele ecologice transformă masa într-o lecție de responsabilitate
22/11/2024 12:45

Sub lumina caldă a unei seri de toamnă, un restaurant cochet din centrul orasului atrage atentia nu printr-un lux orbitor, ci printr-o simplitate elegantă. Lemnul reciclat al meselor, iluminatul cu LED-uri, ...

Anchetă de amploare la Raiffeisen Bank! Banca a fost amendată după ce mai mulți clienți s-au trezit cu bani retrași, credite și conturi nesolicitate
22/11/2024 12:33

  Anchetă de amploare la Raiffeisen Bank. Banca a fost amendată cu 20.000 de euro după ce angajatii săi au folosit datele confidentiale ale clientilor. Un client a reclamat că că in numele lui ...

Economistul Cristian Păun: Românii să fie cumpătați, că vin vremuri grele. Discursul politicienilor se va schimba radical după alegeri
22/11/2024 11:03

Economistii anuntă că vin vremuri grele după alegerile din ancest an. Profesorul de economie Cristian Păun spune că romanii ar face bine să evite creditele, excesele si să fie cumpătati. Acesta a mai a ...

„Taxa pe țeavă”: Este corect să plătim pentru căldura de la vecini dacă avem centrale de apartament? / Un ordin ANRE naște discuții aprinse
21/11/2024 10:54

 Un ordin al ANRE din acest an prevede că toate apartamentele dintr-un bloc trebuie să plătească o cotă parte la factura de energie termică, indiferent dacă sunt racordate la sistemul centralizat sa ...

Ministrul Sebastian Burduja avertizează: “Trăim de pe urma muncii celor de dinainte de ‘89. În România nu s-a mai investit în energie”
21/11/2024 08:04

Sebastian Burduja a admis că, după 1989, Romania nu a mai investit in energie, motiv pentru care este la mana divinitătii si a naturii in ceea ce priveste productia de energie. Ministrul Sebastian Burduja a ...

Inspectorii ANPC au descins la comerciații de anvelope uzate: Amenzi record și zeci de mii de pneuri oprite de la vânzare
20/11/2024 18:29

    Comisarii Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) au verificat peste 400 de comecianţi de anvelope uzate din toată ţara şi in urma neregulilor găsite au f ...

Jumările de porc spaniole au fost înscrise în Registrul indicațiilor geografice al Uniunii Europene
20/11/2024 14:29

Indicatia geografică „Torrezno de Soria” (IGP) a fost inscrisă in registrul de indicatii geografice al Uniunii Europene, prin Regulamentul de punere in aplicare al UE 2892/2024 din 12 noiembrie, p ...

DIGITALIZAREA farmaciilor CONVALIARIA Iasi MySMIS 316850
20/11/2024 09:00

 DIGITALIZAREA farmaciilor CONVALIARIA Iasi MySMIS 316850

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei