Cum va arăta cel mai nou cimitir privat din Dolj? Amenajat cu piațetă, capelă, pavilion, parcuri

Dimensiune font:

| 13-07-2023 16:33

Concesionarea unui loc de veci nu este o procedură ușoară din punct de vedere emoțional. Uneori, aceasta se realizează în avans, mai ales că locurile din cimitirele publice sunt din ce în ce mai puține. Astfel, locurile se concesionează pe zeci de ani, înainte să fie nevoie de ele. Bineînțeles, subiectul achiziționării unui loc de veci nu este ușor de dezbătut având în vedere implicațiile emoționale, însă vrem să îți prezentăm în continuare o alternativă a cimitirelor publice. Mai exact, îți vom vorbi în continuare despre Cimitirul Bărdinici, cel mai nou cimitir privat din Dolj. Acesta va fi un cimitir smart, amenajat cu piațetă, capelă, pavilion și parcuri. Citește în continuare și află care sunt avantajele față de un cimitir public.

 Cimitirul Bărdinici este în prezent în stadiu de construcție și va fi disponibil în viitorul foarte apropiat. Cu toate acestea, cei care doresc pot concesiona deja locuri de veci la prețuri bune și pot beneficia și de servicii auxiliare, cum ar fi întreținerea și curățarea mormintelor.

 În zona metropolitană a Craiovei, s-a simțit nevoia unui nou cimitir, având în vedere lipsa locurilor din cele publice. Aici intervine Cimitirul Bărdinici, care va avea o capacitate impresionantă a locurilor de veci. De asemenea, va fi un cimitir unde își vor putea găsi odihna veșnică oamenii care aparțin tuturor cultelor creștine.

 Cimitirul Bărdinici este proiectul unei familii cu experiență de 25 de ani în domeniul prelucrării pietrelor funerare. În toți acești ani, membri familiei au văzut lipsurile din cimitirele publice și astfel și-au imaginat un proiect care să includă tot ceea ce este necesar pentru ca oamenii ce își iau rămas bun de la cei dragi, trecuți în neființă, să aibă parte de consolare într-un loc confortabil și frumos. Locația cimitirului este în sat Albești, zona metropolitană a Craiovei.

Suprafața cimitirului este de 85000 mp, iar la finalul lucrărilor va fi împărțită foarte bine, după cum urmează: 23000 mp sunt rezervați pentru morminte, iar restul pentru întreg ansamblul care va include spații verzi, alei și alte construcții. Capacitatea cimitirului va fi de 12000 de morminte și peste 25000 de cripte de înhumare. Cimitirul va avea un aspect elegant, unitar și cel mai important, va exista loc suficient pentru ca vizitatorii să ajungă la mormintele celor dragi. În cimitirele publice, adesea, aleile sunt extrem de mici, ceea ce poate provoca disconfort celor care vin să se reculeagă.

 Așa cum am menționat deja, Cimitirul Bardinici este bine delimitat și va cuprinde, pe lângă parcelele cu morminte, câteva elemente interesante și atât de necesare pentru o experiență cât mai umană și liniștitoare pentru vizitatori: bănci, o zonă centrală unde se regăsește și Piațeta Obelisc, două parcuri, dintre care unul amenajat chiar langă clădirea administrației, ce include și un lac, Capela Familiei, Pavilionul capelelor și multe altele.

 Din punct de vedere arhitectural, acest cimitir este complet diferit față de unul public. Mai mult, este important de menționat faptul că pentru criptele de înhumare, realizate din beton prefabricat, se oferă o garanție de 50 de ani.

Astfel, Cimitirul Bardinici va fi un loc de recreere asemănător unui parc, ceea ce înseamnă foarte mult pentru bunăstarea tuturor celor care vor veni să se reculeagă la mormintele personelor dragi, trecute în neființă. La starea de liniște vor contribui si spațiile verzi, care vor transforma cimitirul într-o adevărată oază de verdeață. Astfel, aici se vor regăsi peste 400 de arbori și arbuști (din 18 specii) și peste 300 de plante (din 13 specii).

Bineînțeles, trebuie să menționăm și calitatea lucrărilor, nu doar aspectul deosebit al cimitirului. S-au ales numai materiale calitative și care oferă un aspect liniștitor datorită aspectului și culorilor. Spre exemplu, travertinul a fost utilizat pentru Pavilionul Capelelor.

Foarte pe scurt amintim și de faptul că acest cimitir este unul smart. Ce înseamnă acest lucru? Este dotat cu serviciu de pază, sistem de supraveghere video, hărți, chiar și coduri QR pentru a afla toate informațiile necesare.

La final, menționăm și faptul că la concesionarea locurilor de veci, se poate opta și pentru servicii de întreținere și curățenie, având în vedere faptul că nu toți aparținătorii pot veni des la mormintele celor dragi sau nu se pot ocupa așa cum ar trebui de acest aspect.

 

 

 

 

Urmareste-ne si pe canalul nostru de WhatsApp

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA

FIVE Administration S.P.R.L, vinde prin licitatii publice utilaje agricole, al debitoarei Agrocomplex Barlad S.A. FIVE Administration S.P.R.L., in calitate de Administrator judiciar al debitoarei Agrocomplex Barlad S.A. -in reorganizare cu sediul in Barlad, str. Tecuciului nr. 7, judetul Vaslui, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J37/231/1991, avand CUI: RO2808054, organizeaza in perioada 27.03.2025 -30.04.2025 inclusiv, orele 09:00 -19:00, licitatii publice cu strigare in vederea valorificarii urmatoarelor active mobiliare aflate in patrimoniul debitoarei, dupa cum urmeaza: 1. Utilaje agricole conform lista nr. 1 (bunurile se vand individual), pentru care se vor organiza: -Licitatia nr. 1 in perioada 27.03 -01.04.2025, termen-limita inscriere: 26.03.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 2 in perioada 08.04 -11.04.2025, termen-limita inscriere: 07.04.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 3 in perioada 17.04 -22.04.2025, termen-limita inscriere: 15.04.2025, ora 16:00. 2. Utilaje agricole conform lista nr. 2 (bunurile se vand individual), pentru care se vor organiza: -Licitatia nr. 1 in data de 02.04.2025, termen-limita inscriere: 01.04.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 2 in data de 14.04.2025, termen-limita inscriere: 11.04.2025, ora 16:00; -Licitatia nr. 3 in data de 23.04.2025, termen-limita inscriere: 22.04.2025, ora 12:00. Doar pentru Pachet Bunuri Mobile Nr. 4 -Licitatia nr. 4 in data de 30.04.2025, termen-limita inscriere: 29.04.2025, ora 12:00. Licitatiile nr. 2, nr. 3, respectiv 4 se vor organiza doar pentru bunurile care nu s-au vandut la licitatiile anterioare. Bunurile supuse valorificarii, datele si orele fiecarei licitatii, precum si pretul de pornire la fiecare licitatie se regasesc in listele de bunuri pentru fiecare Pachet si pot fi solicitate Administrator ului judiciar, la adresa: vanzari@five -advisory.ro. Preturile de pornire ale licitatiei nu includ TVA, acesta se va adauga dupa caz conform prevederilor legale. Persoanele interesate au obligatia de vizionare a activelor, cu instiintarea prealabila a Administrator ului judiciar si numai dupa achizitionarea caietului de sarcini. Licitatiile se vor desfasura in perioada mentionata exclusiv online, prin intermediul platformei: www.licitatii -unpir.ro, aceasta presupunand crearea unui cont de participant si validarea acestuia de catre administratorul platformei. Toate detaliile referitoare la modalitatea de participare prin intermediul platformei online mentionate anterior se regasesc in cuprinsul Caietului de sarcini. Orice persoana interesata va avea obligatia achizitionarii caietului de sarcini cuprinzand descrierea bunurilor si a semnarii unui Angajament de confiden tialitate privind procedura de valorificare a activelor cuprinse in caietul de sarcini. Pretul Caietului de sarcini este 119 Lei (TVA inclus) si poate fi solicitat prin e-mail, la adresa: vanzari@five -advisory.ro. Termenele-limita pentru transmiterea documentatiei de participare la licitatie sunt mentionate mai sus pentru fiecare set de licitatii, aceasta urmand a fi depusa exclusiv prin mijloace electronice, la adresa de e-mail: vanzari@five -advisory.ro. Documentele transmise prin orice alte mijloace electronice (whatsapp /mms etc.) nu vor fi luate in considerare. Vizionarea activelor se va face numai in baza unei programari prealabile, la societatea Agrocomplex Barlad S.A, pe adresa de e-mail: office@agro-complex.ro sau la numarul de telefon: 0744.950.751 -Petru Maximiuc, numai dupa achizitionarea Caietului de sarcini. Informatii privind achizitionarea Caietelor de sarcini pot fi obtinute pe e-mail: vanzari@five -advisory.ro.
Comuna Tasca, judetul Neamt,  concesioneaza o parcela de 3.226mp, in intravilanul comunei Tasca 1.Informatii generale privind concedentul, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Tasca, cu sediul in comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt, telefon 0233/255.023, fax 0233/255.023, email: primaria_tasca@yahoo.com, cod fiscal 2614457. 2.Informatii generale privind obiectul concesiunii, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie concesionat: o parcela de 3.226mp, nr.cadastral- 51842, CF-51842, situata in intravilanul comunei Tasca, sat Tasca, F.N., apartine domeniului privat al Comunei Tasca, conform H.C.L.Tasca nr.21/27.02.2025 si O.U.G.nr. 57/03.07.2019. 3.Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1.Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul Comunei Tasca. 3.2.Denumirea si adresa serviciului/ compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Urbanism, din cadrul Comunei Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt.Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 3.3.Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul: 100 Lei/exemplar, se achita cu numerar, la Casieria Comunei Tasca. 3.4.Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 17.04.2025, ora 12.00. 4.Informatii privind ofertele: 4.1.Data-limita de depunere a ofertelor: 29.04.2025, ora 09.00. 4.2.Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 4.3.Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Oferta se depune intr-un exemplar original, in doua plicuri sigilate: unul exterior si unul interior. 5.Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 29.04.2025, ora 10.00, la sediul Comunei Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 6.Denumirea, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Tribunalul Neamt, Piatra Neamt, B-dul Decebal nr.8, judetul Neamt, telefon 0233/214.019, fax 0233/216.585, e-mail: jud-piatraneamt@just.ro. 7.Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 17.03.2025.
Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul fiscal, adresa, numarul de telefon, telefax si/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact: Orasul Harlau, cu sediul in orasul Harlau, Str.Musatini nr.1, judetul Iasi, telefon/fax 0232/720.412/ 0232/720.777, e-mail: primariahirlau @yahoo.com, juridic@ primaria- hirlau.ro, cod fiscal 4541190. Reglementari legale privind acordarea de finantare nerambursabila: In baza Legii nr. 350/2005 privind regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit de interes general, cu modificarile si completarile ulterioare si H.C.L. Harlau nr. 27/26.03.2025 privind aprobarea bugetului pe anul 2025. Perioada de finantare: anul 2025. Suma totala alocata de la bugetul local este de 160.000 Lei si se aloca in intregime pentru domeniul Sport. Criteriile de acordare a finantarilor nerambursabile sunt cele prezentate in Regulamentul Orasului Harlau aprobat prin H.C.L. Harlau nr. 53/27.04.2017 privind regimul finantarilor nerambursabile alocate de la bugetul local pentru activitatile nonprofit de interes local, cu modificarile si completarile ulterioare. Documentatia pentru elaborarea si prezentarea propunerilor de proiecte/ programe se poate obtine de pe site-ul: www.primaria hirlau.ro. Documentatia de solicitare a finantarii nerambursabile se poate descarca de pe site-ul autoritatii contractante: www.primaria hirlau.ro sau se poate procura de la sediul Orasului Harlau, Harlau, Str. Musatini nr. 1, judetul Iasi. Data-limita pentru depunerea propunerilor de proiecte: 15.05.2025, ora 14.00, la Compartimentul Registratura al Orasului Harlau, Harlau, Str. Musatini nr. 1, judetul Iasi. Perioada la care se desfasoara selectia de proiecte, verificarea eligibilitatii, a indeplinirii criteriilor referitoare la capacitatea tehnica si financiara si evaluarea propunerilor de proiecte este: 16.05.2025 -19.05.2025.
Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul fiscal, adresa, numarul de telefon, telefax si/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact: Comuna Racaciuni, cu sediul in comuna Racaciuni, sat Racaciuni, Str. Stefan cel Mare nr. 136, judetul Bacau, telefon 0234/251.212, fax 0234/251.586, e-mail: cl_racaciuni@yahoo.com, cod fiscal 4670330. Reglementari legale privind acordarea de finantare nerambursabila: In baza Legii nr. 350/2005 privind regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit de interes general, cu modificarile si completarile ulterioare si Hotararea Consiliului Local al Comunei Racaciuni nr. 09/31.03.2025 privind aprobarea bugetului pe anul 2025. Perioada de finantare: anul 2025. Suma totala alocata de la bugetul local este de 385.000 Lei si se aloca astfel: 15.000 Lei pentru domeniul Sportiv, 50.000 pentru domeniul Social, respectiv 320.000 Lei pentru Culte religioase. Criteriile de acordare a finantarilor nerambursabile sunt cele prezentate in Regulamentul Comunei Racaciuni aprobat prin H.C.L. Comuna Racaciuni nr. 14/31.03.2025 privind regimul finantarilor nerambursabile alocate de la bugetul local pentru activitatile nonprofit de interes local. Documentatia pentru elaborarea si prezentarea propunerilor de proiecte/ programe se poate obtine de pe site-ul Comunei Racaciuni: www.comuna racaciuni.ro. Documentatia de solicitare a finantarii nerambursabile se poate descarca de pe site-ul autoritatii contractante www.comuna racaciuni.ro sau se poate procura de la sediul Comuna Racaciuni, cu sediul in comuna Racaciuni, sat Racaciuni, Str. Stefan cel Mare nr. 136, judetul Bacau. Data-limita pentru depunerea propunerilor de proiecte: 13.05.2025, ora 14.00, adresa: Comuna Racaciuni, cu sediul in comuna Racaciuni, sat Racaciuni, Str. Stefan cel Mare nr. 136, judetul Bacau. Perioada la care se desfasoara selectia de proiecte, verificarea eligibilitatii, a indeplinirii criteriilor referitoare la capacitatea tehnica si financiara si evaluarea propunerilor de proiecte este: 14.05.2025- 15.05.2025.
O femeie a încasat pensie de handicap timp de 16 ani. Momentul care a dat-o de gol
16/04/2025 19:41

O femeie din Andaluzia, Spania, a reusit să păcălească autoritătile timp de aproape două decenii, pretinzand că nu mai poate vorbi in urma unui incident traumatic. Timp de 16 ani, aceasta a incasat o pen ...

Beneficiile incredibile ale voluntariatului: de ce să îi faci loc în programul tău
16/04/2025 16:05

Beneficiile incredibile ale voluntariatului: de ce să ii faci loc in programul tău O activitate care merită un loc special in programul oricui, voluntariatul este mai mult decat o mană de ajutor intinsă c ...

 5 sfaturi pentru a găsi proprietatea potrivită nevoilor tale în Dubai
16/04/2025 14:59

 5 sfaturi pentru a găsi proprietatea potrivită nevoilor tale in Dubai Piata imobiliară din Dubai oferă o varietate impresionantă de optiuni, de la apartamente moderne aflate la etajele superioare ...

Protejează-ți portbagajul cu tăvițe rezistente: ce tipuri sunt cele mai eficiente?
16/04/2025 14:48

Protejează-ti portbagajul cu tăvite rezistente: ce tipuri sunt cele mai eficiente?  Portbagajul este o zonă expusă la diferite solicitări, de aceea, pentru a-l mentine in stare optimă, alegerea unei ...

Echipamentul esențial pentru orice practicant de arte marțiale
16/04/2025 14:42

 Echipamentul esential pentru orice practicant de arte martiale  Indiferent de specificul artei martiale practicate, familiarizarea cu echipamentul te ajută să te integrezi in atmosfera sălii de a ...

Ce se află în cozonacii din supermarketuri
16/04/2025 11:51

Jurnalistul Dragos Pătraru a analizat mai multi cozonaci comercializati in supermarketuri si a scos la iveală o realitate ignorată de multi consumatori. Desi cozonacul rămane desertul vedetă pe mesele roma ...

Rugăciuni pentru sănătatea familiei! Rostește-le în fiecare zi și îți vor aduce bunăstare!
15/04/2025 13:18

În vremuri tulburi, ne putem regăsi linistea in rugăciuni pentru sănătatea familiei. Acestea fac adevărate minuni dacă le rostim cu inima deschisă către Dumnezeu si dacă ne punem toată nădejdea ...

Furt nesimțit din bani publici: 'Afacere' de milioane de euro, cu doar o zi înainte de pensionare
15/04/2025 12:01

 Potrivit procesului-verbal al Comitetului Tragsa din Castilla y León, consultat de ABC, cazul vizează un membru influent al structurii sindicale interne, care implinise deja varsta legală de ...

Cum pariază oamenii în diferite părți ale lumii?
15/04/2025 09:36

 Ai tot auzit povesti cu tipi care-si incearcă norocul la pariuri sportive sau la tot felul de jocuri si te-ai gandit că poate, candva, o să-ti incerci si tu sansa. Unii se laudă că au dat lovitura cu ...

Două alimente care nu se mănâncă în Săptămâna Mare. Tradiții populare cu semnificații profunde înainte de Paște
14/04/2025 11:06

Pe langă rugăciune, spovedanie si participarea la Denii, Săptămana Mare aduce si o serie de obiceiuri si traditii transmise din generatie in generatie. Printre acestea se numără si o practică mai putin ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei