Patru idei pentru un magazin de succes
Dimensiune font:
Evenimentele din ultima perioadă au avut un impact puternic atât asupra vieților noastre personale, cât și profesionale, mulți oameni luând în considerare să-și deschidă propria afacere.
Așadar, dacă te gândești să-ți deschizi primul tău magazin, indiferent de ceea ce vei comercializa, vei avea nevoie de idei pentru a crea un spațiu primitor, elegant și atractiv pentru clienții tăi. Pe lângă o casă de marcat, rafturi și un sistem de securitate, îți vor mai fi necesare câteva detalii care să facă diferența.
Investește în design
Oamenii sunt atrași de spațiile bine proiectate, așa că este important să aloci un buget considerabil pentru realizarea designului. La acest capitol, este necesar să îți achiziționezi și semne prin care să anunți potențialii clienți de existența noului magazin. Vei avea nevoie de un logo pe care să-l afișezi în fața locației și ar fi de preferat să fie o siglă luminoasă, astfel încât să fie vizibilă și după lăsarea serii. De asemenea, îți vor fi necesare câteva indicatoare care să arate ce articole comercializezi. În plus, acestea îi vor ajuta pe cumpărători să găsească produsele cu mai multă ușurință.
Personalizează
Un alt aspect esențial pentru magazin este reprezentat de pungile și alte articole pe care le vei oferi clienților la finalul cumpărăturilor. Este de preferat să alegi unele personalizate, cu logoul magazinul tău imprimat pe ele. De asemenea, poți opta pentru pungi din hârtie, plastic sau bumbac, aici luând în calcul dacă le vei vinde sau le vei oferi gratuit. Pe lângă pungile personalizate, îți vor fi necesare și imprimante etichete, acestea fiind de mare ajutor pentru printarea prețurilor, dar contribuind și la un aspect elegant al spațiului. Mai mult, încearcă să oferi celor care îți trec pragul posibilitatea de a împacheta cadourile și de a le personaliza cu numele și mesajul pe care doresc să-l transmită.
Creează o experiență senzorială
Pune accent pe miros, pe culori și muzică. Crearea unei atmosfere plăcute și care să-i transmită cumpărătorului relaxare va avea ca efect creșterea vânzărilor. Există mai multe studii care au constatat faptul că marketingul senzorial a avut un impact important asupra încasărilor. De asemenea, alte studii au demonstrat că oamenii au petrecut cu aproape șase minute mai mult într-un magazin dacă două sau mai multe simțuri le-au fost „activate”. Ca să poți reuși acest lucru, încearcă să răspunzi la câteva întrebări, precum:
Cum va fi întâmpinat clientul?
Este magazinul tău aerisit și primitor?
Muzica aleasă creează o atmosferă plină de farmec, relaxantă?
Au clienții o mică atenție din partea ta? O bomboană, o bucată de ciocolată?
Au motive să se întoarcă? (card fidelitate, mostre etc.)
Răspunsurile la aceste întrebări te vor ajuta să concepi un magazin în care oamenii vor veni pentru energia pozitivă pe care o regăsesc.
Implementează mesaje atrăgătoare
Sigur îți dorești ca magazinul tău să fie prietenos cu clienții și poți obține acest lucru extrem de rapid, prin poziționarea în diferite zone a unor mesaje fie amuzante, fie inspiraționale. În plus, încearcă să creezi în jurul acestora diverse aranjamente, astfel încât clienții să fie atrași să fotografieze și chiar să publice instantaneul pe rețelele de socializare.
Așteptările tuturor s-au schimbat în materie de cumpărături, iar pentru a avea succes cu un nou magazin este esențial să le oferi oamenilor o experiență completă, aceasta fiind modalitatea prin care te poți asigura că îți vor deveni clienți.
Sursă foto: Shutterstock
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau