Ieșenii vor putea călători cu barca pe Bahlui

Dimensiune font:

| 26-02-2021 17:00

Transformarea Bahluiului în râu navigal, capul de afiş al şedinţei CL de astăzi * proiectul trebuie actualizat întrucât apariţia pasajelor în Podu Roş impune renunțarea la o parte dintre lucrările propuse iniţial și relocarea altora

 

 

Astăzi, de la ora 10.00, este programată o nouă şedinţă de Consiliu Local, pe ordinea de zi figurând 28 de proiecte. Este vorba atât de planuri urbanistice zonale, de proiecte vizând realizarea unor investiţii în oral, de nominalizarea unor persoane în diverse Consilii de Administraţie sau de de proiecte privind realizarea unor parteneriate între Primăria Iaşi şi alte instituții.

Fără îndoială, cel mai improtant proiect al şedinţei îl reprezintă modificarea unor indicatori financiari aferenți proiectului „Amenajarea arhitecturală râu Bahlui”, indicatori adoptați prin Hotărârea Consiliului Local nr. 31 / 28 februarie 2017. 

Primarul Mihai Chirica a explicat într-o conferință de presă că modificarea survine ca urmare a începerii proiectului de construire a două pasaje supraterane în Podu Roș („Fluidizarea traficului din intersecţia Podu Roş cu Splai Bahlui Mal Drept şi Bulevardul Profesor Dimitrie Mangeron prin două pasaje supraterane unidirecţionale cu o singură bandă”), proiect care presupune renunțarea la o parte dintre lucrările propuse și relocarea altora.

Valoarea inițială a investiției aferente proiectului „Amenajarea arhitecturală râu Bahlui” era de 67.132.988 lei cu TVA, din care C + M de 54.099.917 lei cu TVA.

După corelarea cu proiectului pasajelor supraterane, valoarea totală actualizată a investiției conform devizului general estimativ reactualizat este de 49.256.345 de lei fără TVA, respectiv 58.526.885 de lei cu TVA, din care C + M în valoare de 38.093.460 de lei fără TVA, respectiv 45.331.218 lei cu TVA.

Proiectul „Amenajarea arhitecturala râu Bahlui” presupune:  amenajarea unui nod hidrotehnic în zona podului din Tudor Vladimirescu compus dintr-un stăvilar, scara de pești  și o roată hidraulică,  construirea a patru debarcadere pentru ambarcațiuni de mici dimensiuni cu vâsle, construirea a trei poduri pietonale în zona Facultății de Chimie, în zona Facultății de Construcții și în zona Bisericii Lipovenești, construirea unor piste pentru alergare la nivelul bermei, construirea a șapte platforme belvedere la nivelul trotuarului, construirea a 13 scări de la nivelul trotuarului la nivelul bermei, construirea a noua rampe cu înclinația maximă de 8% ce facilitează accesul de la nivelul trotuarului la nivelul bermei, realizarea unui iluminat arhitectural, poziționarea unor locuri de stat la nivelul bermei și a unor locuri de stat însoțite de pergole la nivelul trotuarului, montarea de coșuri de gunoi şi plantaţii de aliniament în lungul străzilor de-a lungul Bahluiului. Durata de realizare a proiectului este de  24 de luni.

Reabilitarea Mănăstirii Frumoasa, completată

În paralel cu lucrările finanțate cu fonduri europene de reabilitare și valorificare a potențialului turistic și cultural al Mănăstirii Frumoasa, Primăria Municipiului Iași va pune în valoare monumentul și prin iluminat arhitectural. În acest sens, pe ordinea de zi a ședinței figurează un proiect de hotărâre de aprobare a indicatorilor tehnico-economici aferenți investiției. Suma propusă spre alocare este de 1.183.233 lei, cu TVA, durata estimată de realizare a lucrărilor fiind de 3 luni.

Primarul Mihai Chirica a explicat că proiectul include realizarea unui climat luminos confortabil, cu un consum minim de energie, cu utilizarea de corpuri de iluminat performante și fiabile. Toate proiectoarele vor fi amplasate de jur împrejurul clădirilor, sub „căciula” zidului de incintă, iar pentru turlele bisericii și a turnului clopotniță sunt prevăzute proiectoare amplasate pe stâlpi metalici supli (12), cu înălțime de 1 metru, integrați în spațiile cu vegetație. Datorită duratei de viață mari (peste 15 ani), precum și a consumului redus comparativ cu aparatele convenționale (reducere a consumului cu peste 50%), întregul sistem de iluminat se realizează numai cu aparate de tip LED. Consumul întregului sistem de iluminat arhitectural nu va depăși 16 kWh. Proiectul va fi realizat în două etape, mai întâi fiind abordat iluminatul arhitectural în interiorul incintei, apoi cel din exteriorul acesteia.

Noi cetăţeni de onoare

Personalități de mare angajament civic și scriitori de renume ar putea deveni Cetățeni de Onoare al Municipiului Iași în urma votului consilierilor locali. Primul propus pentru a primi onoranta distincție este prof. univ. dr. Alexandru Florian, Director general al Institutului Național pentru Studierea Holocaustului din România Elie Wiesel. Născut la 12 ianuarie 1954, în București, Alexandru Florian este profesor universitar în științe politice, membru al Comisiei Elie Wiesel, cu expertiză în sisteme politice de tranziție, locuri ale memoriei, istoria și memoria Holocaustului.

Cercetător științific la Institutul de Teorie Socială al Academiei Române, Elie Wiesel va primi în 1993 o bursă de cercetare la Ecole des Hautes Etudes en Sciences Sociales din Paris. În 1998 își susține teza de doctorat la București, devenind profesor la Școala Națională de Științe Politice și Administrative.

Alexandru Florian face parte din numeroase comisii și asociații, precum Consiliul Național al Comisei Naționale UNESCO, Comisia Internațională pentru Studierea Holocaustului în România etc. Domnia sa a publicat numeroase cărți apreciate ca fiind de înaltă valoare științifică.

Din anul 2006, a început să organizeze, prin Institutul pe care-l conduce, evenimente dedicate comemorării Pogromului de la Iași.

O altă personalitate cu o îndelungată activitate pusă în slujba combaterii antisemitismului și propusă pentru primirea titlului de Cetățean de Onoare al Municipiului Iași este Josef Wasserman, Rabinul Comunității Evreilor originari din România.

Născut în anul 1954, la Dorohoi, Josef Wasserman a emigrat în Israel la vârsta de 14 ani.

A servit ca rabin militar al cartierului general al infanteriei și parașutiștilor, ca rabin al comunității românești și ca președinte al organizației pensionarilor de la armata din Ierusalim.

Rabinul Josef Wasserman inițiază și organizează de peste șase ani „Marșul Vieții pe pământul României”. Este un marș al durerii și aducerilor aminte, dar și un marș al speranțelor renăscute, un semnal al deschiderii, apropierii reciproce, un simbol care va duce mai departe legăturile indestructibile între România și Israel, o reparație morală și istorică a suferințelor îndurate de evrei în Pogromul de la Iași. 

De asemenea, în ședința de astăzi vor fi propuși pentru a primi distincția de Cetățean de Onoare al Municipiului Iași șase importanți membri ai Uniunii Scriitorilor din România, filiala Iași: Ioan Holban, Mircea Radu Iacoban, Ștefan Afloroaei, Ioana Diaconescu, Eugen Munteanu și Elvira Sorohan.

Toți cei șase scriitori sunt personalități marcante din domeniul culturii, autori a numeroase volume de proză, eseistică, teatru, publicistică și critică literară, câștigători a numeroase și prestigioase premii și distincții care fac cinste Iașului.

Apare o nouă stradă în Iaşi

În fine, consilierii locali vor hotărî atribuirea unei artere de circulație din Iași a denumirii de Strada Arhitect Nicolae Porumbescu. Primarul Mihai Chirica a precizat într-o conferință de presă că noua stradă începe din strada Vladimir Buțureanu și se termină la intersecția cu pârâul Vămășoaia.

Arhitectul Nicolae Porumbescu s-a născut la București, în 1919. Urmează ca bursier liceul Mihai Viteazul, după care se înscrie la Facultatea de Arhitectură, devenind diplomat în 1958.

De-a lungul celor 50 de ani de carieră, Nicolae Porumbescu a elaborat proiectele multor obiective de interes și utilitate publică în Suceava, Botoșani, Iași, București, Baia Mare și Satu Mare.

Dintre lucrările sale cele mai relevante pot fi menționate: Facultatea de Arhitectură (1979) și Facultatea de Construcții din Iași (1974), filiala Academiei Române din Iași (1979), sediile politico-administrative din Botoșani, Suceava și Satu Mare (1960, 1969, 1988), Teatrul din Hunedoara (1957), Circul de Stat din București (1960).

De asemenea, Nicolae Porumbescu a pus bazele secției de Arhitectură din cadrul Facultății de Construcții din Iași, în 1970. Lucian STATE

Urmareste-ne si pe canalul nostru de WhatsApp

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA

FIVE Administration S.P.R.L, vinde prin licitatii publice utilaje agricole, al debitoarei Agrocomplex Barlad S.A. FIVE Administration S.P.R.L., in calitate de Administrator judiciar al debitoarei Agrocomplex Barlad S.A. -in reorganizare cu sediul in Barlad, str. Tecuciului nr. 7, judetul Vaslui, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J37/231/1991, avand CUI: RO2808054, organizeaza in perioada 27.03.2025 -30.04.2025 inclusiv, orele 09:00 -19:00, licitatii publice cu strigare in vederea valorificarii urmatoarelor active mobiliare aflate in patrimoniul debitoarei, dupa cum urmeaza: 1. Utilaje agricole conform lista nr. 1 (bunurile se vand individual), pentru care se vor organiza: -Licitatia nr. 1 in perioada 27.03 -01.04.2025, termen-limita inscriere: 26.03.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 2 in perioada 08.04 -11.04.2025, termen-limita inscriere: 07.04.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 3 in perioada 17.04 -22.04.2025, termen-limita inscriere: 15.04.2025, ora 16:00. 2. Utilaje agricole conform lista nr. 2 (bunurile se vand individual), pentru care se vor organiza: -Licitatia nr. 1 in data de 02.04.2025, termen-limita inscriere: 01.04.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 2 in data de 14.04.2025, termen-limita inscriere: 11.04.2025, ora 16:00; -Licitatia nr. 3 in data de 23.04.2025, termen-limita inscriere: 22.04.2025, ora 12:00. Doar pentru Pachet Bunuri Mobile Nr. 4 -Licitatia nr. 4 in data de 30.04.2025, termen-limita inscriere: 29.04.2025, ora 12:00. Licitatiile nr. 2, nr. 3, respectiv 4 se vor organiza doar pentru bunurile care nu s-au vandut la licitatiile anterioare. Bunurile supuse valorificarii, datele si orele fiecarei licitatii, precum si pretul de pornire la fiecare licitatie se regasesc in listele de bunuri pentru fiecare Pachet si pot fi solicitate Administrator ului judiciar, la adresa: vanzari@five -advisory.ro. Preturile de pornire ale licitatiei nu includ TVA, acesta se va adauga dupa caz conform prevederilor legale. Persoanele interesate au obligatia de vizionare a activelor, cu instiintarea prealabila a Administrator ului judiciar si numai dupa achizitionarea caietului de sarcini. Licitatiile se vor desfasura in perioada mentionata exclusiv online, prin intermediul platformei: www.licitatii -unpir.ro, aceasta presupunand crearea unui cont de participant si validarea acestuia de catre administratorul platformei. Toate detaliile referitoare la modalitatea de participare prin intermediul platformei online mentionate anterior se regasesc in cuprinsul Caietului de sarcini. Orice persoana interesata va avea obligatia achizitionarii caietului de sarcini cuprinzand descrierea bunurilor si a semnarii unui Angajament de confiden tialitate privind procedura de valorificare a activelor cuprinse in caietul de sarcini. Pretul Caietului de sarcini este 119 Lei (TVA inclus) si poate fi solicitat prin e-mail, la adresa: vanzari@five -advisory.ro. Termenele-limita pentru transmiterea documentatiei de participare la licitatie sunt mentionate mai sus pentru fiecare set de licitatii, aceasta urmand a fi depusa exclusiv prin mijloace electronice, la adresa de e-mail: vanzari@five -advisory.ro. Documentele transmise prin orice alte mijloace electronice (whatsapp /mms etc.) nu vor fi luate in considerare. Vizionarea activelor se va face numai in baza unei programari prealabile, la societatea Agrocomplex Barlad S.A, pe adresa de e-mail: office@agro-complex.ro sau la numarul de telefon: 0744.950.751 -Petru Maximiuc, numai dupa achizitionarea Caietului de sarcini. Informatii privind achizitionarea Caietelor de sarcini pot fi obtinute pe e-mail: vanzari@five -advisory.ro.
Comuna Tasca, judetul Neamt,  concesioneaza o parcela de 3.226mp, in intravilanul comunei Tasca 1.Informatii generale privind concedentul, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Tasca, cu sediul in comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt, telefon 0233/255.023, fax 0233/255.023, email: primaria_tasca@yahoo.com, cod fiscal 2614457. 2.Informatii generale privind obiectul concesiunii, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie concesionat: o parcela de 3.226mp, nr.cadastral- 51842, CF-51842, situata in intravilanul comunei Tasca, sat Tasca, F.N., apartine domeniului privat al Comunei Tasca, conform H.C.L.Tasca nr.21/27.02.2025 si O.U.G.nr. 57/03.07.2019. 3.Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1.Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul Comunei Tasca. 3.2.Denumirea si adresa serviciului/ compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Urbanism, din cadrul Comunei Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt.Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 3.3.Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul: 100 Lei/exemplar, se achita cu numerar, la Casieria Comunei Tasca. 3.4.Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 17.04.2025, ora 12.00. 4.Informatii privind ofertele: 4.1.Data-limita de depunere a ofertelor: 29.04.2025, ora 09.00. 4.2.Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 4.3.Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Oferta se depune intr-un exemplar original, in doua plicuri sigilate: unul exterior si unul interior. 5.Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 29.04.2025, ora 10.00, la sediul Comunei Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 6.Denumirea, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Tribunalul Neamt, Piatra Neamt, B-dul Decebal nr.8, judetul Neamt, telefon 0233/214.019, fax 0233/216.585, e-mail: jud-piatraneamt@just.ro. 7.Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 17.03.2025.
FIVE Administration S.P.R.L.,  vinde prin licitatie publica bunurile: cladire 2 camere -Volanschi; „Ferma Coroiesti” ; „Ferma Docaneasa” si bunuri mobile ce le deservesc. FIVE Administration S.P.R.L., in calitate de Administrator judiciar al debitoarei Agrocomplex Barlad S.A. -in reorganizare cu sediul in Barlad, str. Tecuciului nr. 7, Judetul Vaslui, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J37/231/1991, avand CUI: RO2808054, organizeaza 4 licitatii publice cu strigare, in vederea valorificarii urmatoarelor active aflate in patrimoniul debitoarei, astfel: in datele de 27.03.2025, 03.04.2025, 10.04.2025 si 17.04.2025, de la orele: Ora 12:00: Cladire 2 Camere -Volanschi- Pret pornire: 1.595,94 Lei; Ora 13:00: Proprietate imobiliara „Ferma Coroiesti” si bunuri mobile ce o deservesc, valorificate „in bloc”- Pret pornire: 77.090,64 Lei; Ora 14:00: Proprietate imobiliara- „Ferma Docaneasa” si bunuri mobile ce o deservesc, valorificate „in bloc”- Pret pornire: 117.805,79 Lei. Orele anuntate pentru fiecare Activ se respecta pentru fiecare zi in care se vor organiza licitatii. Preturile de pornire ale licitatiei nu includ TVA, acesta se va adauga dupa caz conform prevederilor legale. Activele pot fi vizionate prin programare prealabila dupa achizitionarea caietului de sarcini. Orice persoana interesata va avea obligatia achizitionarii caietului de sarcini cuprinzand descrierea bunurilor, la pretul de 3.570 Lei (TVA inclus) pentru fiecare Activ in parte, mai putin pentru Activul-„Cladire 2 Camere -Volanschi” pentru care Caietul de sarcini are pretul de 595 (TVA inclus) si ulterior, semnarii unui Angajament de confiden tialitate privind procedura de valorificare a activelor cuprinse in caietul de sarcini. Caietul de sarcini poate fi solicitat prin e-mail, la adresa: vanzari@five- advisory.ro. Licitatia va avea loc la sediul Five Administration S.P.R.L. din Bucuresti, Str. Romulus nr. 23, sector 2 sau prin corespondenta / videoconferinta, dupa cum va decide Administratorul judiciar de la caz la caz. Documentatia de participare la licitatie va fi depusa exclusiv prin mijloace electronice, la adresa de e-mail: vanzari@five- advisory.ro, pana cel tarziu cu o zi inainte de data fiecarei licitatii, ora 16:00. Documentele transmise prin orice alte mijloace electronice nu vor fi luate in considerare. Informatii suplimentare privind activele si pentru vizionarea activelor pot fi obtinute la nr. 0744.950.751 sau e-mail: office@agro- complex.ro.
Comuna Timisesti, judetul Neamt  vinde prin licitatie publica terenuri: 2.340 mp. intravilanul  satului Dumbrava. 1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Timisesti, cu sediul in sat Timisesti, comuna Timisesti, Str. Neamtului nr. 83, judetul Neamt, telefon 0233/787.050, fax 0233/787.050, e-mail: timisesti@ nt.e-adm.ro, cod fiscal 2614252. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie vandut: Teren in suprafata totala de 2.340 mp, avand carte funciara 52140 si numar cadastral 52140, identificat astfel: teren situat in intravilanul satului Dumbrava, comuna Timisesti, Str. Fdt. Garii nr. 1, in suprafata de 512 mp si teren situat in extravilanul satului Dumbrava, comuna Timisesti, Str. Fdt. Garii nr. 1, in suprafata de 1.828 mp, apartinand domeniului privat al Comunei Timisesti, conform caietului de sarcini, H.C.L. Comuna Timisesti nr. 12/11.03.2025 si temeiului legal: O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: prin solicitare scrisa la Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul vanzatorului, de la care pot obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti, comuna Timisesti, sat Timisesti, Str. Neamtului nr. 83, judetul Neamt. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 10 Lei/exemplar, ce se achita la Serviciul Impozite si taxe, contabilitate, proiecte, mediu si achizitii publice al institutiei. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 07.04.2025, ora 16.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 15.04.2025, ora 16.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti, comuna Timisesti, sat Timisesti, Str. Neamtului nr. 83, judetul Neamt. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa oferta: 1 exemplar original. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 16.04.2025, ora 11.00, la sediul Caminului Cultural Timisesti, comuna Timisesti, sat Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Instanta de Contencios Administrativ de pe langa Tribunalul Neamt, Piatra Neamt, B-dul Decebal nr. 5, judetul Neamt, telefon 0233/219.493, fax 0233/210.247, e-mail: tr-neamt-scivil @just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 21.03.2025.
Medicii răsuflă ușurați: doar 52 cazuri de gripă într-o săptămână
08/04/2025 18:44

Conform datelor oferite de Compartimentul de Supraveghere Epidemiologică si Control Boli Transmisibile din cadrul Directiei de Sănătate Publică Iasi, in săptămana 31 martie – 6 aprilie s-au inregist ...

Primarul Mihai Chirica a participat la Forumul Economic de la Chișinău
08/04/2025 17:43

Timp de două zile pe 7 si 8 aprilie, capitala Republicii Moldova a fost gazda unui eveniment de anvergură internatională - Forumul Economic de la Chisinău. Organizat de International Business Society si des ...

Cum explorezi Iașul cu buget redus – ghid sincer pentru turiști și localnici
08/04/2025 17:33

Iasul e un oras care se lasă descoperit lent, cu răbdare si ochi deschisi. Nu e nevoie de cheltuieli mari ca să-i simti profunzimea. La prima vedere, pare dominat de clădiri somptuoase si cafenele moderne, ...

În Iași, la Pașcani și Hârlău a fost lansat „Raftul cu bunătăți locale”
08/04/2025 17:11

* specialistii subliniază că sustinerea micilor producători trebuie să vină atat prin stiintă si inovatie, cat si prin implicarea retailerilor, prin crearea de spatii speciale dedicate produselor locale, ...

O primărie din Iași, falimentată de deciza judecătorilor. Mașina primarului, confiscată
08/04/2025 17:10

* executorul judecătoresc a confiscat masinile Primăriei Băltati! * acesta a pus in aplicare o decizie a Curtii de Apel Iasi, care a stabilit că  primarul din Băltati a generat unei societăti comerci ...

Rutiera din Iași iese la stradă cu elicopterul!
08/04/2025 17:10

* in perioada 8 – 17 aprilie a.c., poliţiştii rutieri ieseni vor actiona, cu sprijinul unui echipaj din cadrul  Inspectoratului General de Aviaţie al M.A.I., astfel că traficul rutier va fi survo ...

Iașul nu-i „o fundătură”!
08/04/2025 17:10

* administratorul unui site a scandalizat asociatiile civice pro-autostradă * „Acest personaj considera deunăzi in cadrul unui podcast că Moldova este o fundătură, avand o atitudine ofensatoare si xe ...

Cozonacii din supermarket au până la 16 E-uri și sute de grame de zahăr!
08/04/2025 17:01

* 100% din cozonacii cu nucă si cacao pentru Sărbătorile de Paste au in compozitie E-uri - aditivi alimentari * numărul acestora variază intre 1 si 16, cu precizarea că 10% din produse au in compozitie 16 ...

Concursul Național de Interpretare „Eduard Caudella” aduce excelența muzicală în prim-plan la Iași
08/04/2025 14:19

Între 6 si 8 mai 2025, Iasul va deveni punctul de atractie pentru lumea muzicii academice din Romania, odată cu desfăsurarea celei de-a IX-a editii a Concursului National de Interpretare „Eduard C ...

Peste 84.000 de ieșeni primesc pensia mărită
08/04/2025 13:55

* distribuirea ajutoarelor financiar destinate pensionarilor pentru sărbătorile pascale a inceput * in mod obisnuit, pensiile ajung in posesia seniorilor in perioada 1-13 aprilie, dar cei care primesc pensia ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei