Modernizarea drumului Botoşani-Iaşi, a patra amânare
Dimensiune font:
Comisia de achiziţii din cadrul Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a anunţat o nouă amânare a publicării rezultatului evaluării ofertelor pentru drumul Botoşani-Târgu Frumos, pentru ziua de 31 martie. Este cel de-al patrulea termen la care ar trebui terminată licitaţia. Iniţial, comisia de evaluare trebuia să dea un câştigător pe 22 octombrie 2019, dar a solicitat un nou termen, 1 ianuarie 2020, zi liberă legală. La finalul anului trecut s-a solicitat amânarea pentru sfârşitul lunii ianuarie, iar acum se doreşte un nou termen de două luni. Pentru modernizarea celor 71,5 kilometri s-au depus doar trei oferte.
Pentru drumul Botoşani-Târgu Frumos, indicatorii tehnico-economici au fost aprobaţi în 2017, prima licitaţie a avut loc în 2018, însă a fost anulată pe 22 ianuarie 2019, pe motiv că toate cele 12 oferte depuse erau neconforme.
CNAIR a reluat licitaţia pe 6 martie, dar fără a actualiza indicatorii tehnico-economici, ceea ce i-a determinat pe constructori să nu fie interesaţi. Lucrare este evaluată la 268,6 milioane de lei (peste 50 de milioane de euro), fără TVA, şi presupune proiectarea drumului şi execuţia lucrărilor pe o lungime de 71,512 kilometri, dintre care 39 de kilometri pe teritoriul judeţului Botoşani.
Ofertanţii pentru modernizarea drumului Botoşani-Târgu Frumos sunt asocierile Danlin XXL (Secuieni, Neamţ)-Hydrostroy (Bulgaria)-Vodstroy 98 (Bulgaria)-TPF Inginerie (Bucureşti)-Simpa Consult (Iaşi)-Routte Construct (Ilfov); Aqua Parc (Slobozia, Neamţ)-Mavgo Holding (Taşca, Neamţ)-Vahoslav (Slovacia)-Trameco (Bihor) şi Autotehnorom (Suceava)-EKY Route (Târgu Frumos, Iaşi)-OPR Asfalt (Timişoara)-Obras Publicas Y Regadios Sa (Toledo, Spania)-Evalcons Tech (Bacău).
Nicolae DRUMEA
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau