Nemţenii au făcut aproape 800 de reclamaţii la Protecţia Consumatorului
Dimensiune font:
* oamenii s-au plâns de calitatea unor servicii de telefonie, bancare turism, firme de construcţii şi alte domenii de activitate
Anul trecut, 783 de nemţeni şi-au exprimat nemulţumirea vizavi de calitatea sau promptitudinea unor servicii de telefonie, bancare turism şi alte domenii de activitate. De asemenea, oamenii au reclamat la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor (CJPC), unele firme de construcţii care se ocupă de reabilitarea termică a blocurilor, în special pentru nerespectarea termenelor, calitatea lucrărilor şi alte aspecte. Din numărul total de sesizări, comisarii CJPC au verificat 763. În urma cercetărilor, 305 reclamaţii s-au dovedit a fi întemeiate, 57 nefondate, 129 au fost rezolvate pe cale amiabilă, iar 10 plângeri au fost retrase. Totodată, reprezentanţii CJPC au redirecţionat către alte instituţii, 54 de plângeri. Valoarea despăgubirilor acordate ca urmare a reclamaţiilor cercetate se ridică la 1.868.800 de lei. În afară de rezolvarea sesizărilor primite la instituţie, comisarii CJPC au efectuat, anul trecut, 2.034 de acţiuni de control, în urma cărora au fost depistate 1.677 de abateri de la litera legii. Valoarea totală a amenzilor aplicate a fost de 1.056.150 lei, din care s-au încasat doar 255.500 lei. De asemenea, CJPC a desfăşurat, pe parcursul anului trecut, în baza controalelor tematice, 1.325 acţiuni de verificări, pentru neregulile depistate fiind aplicate amenzi în valoare 730.000 lei.
Ingrid Ciofoaia
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau