Sălile de sport de la patru şcoli ieşene, ridicate pe jumătate!

Dimensiune font:

| 17-07-2023 07:59

Lucrările au atins un prag de realizare cuprins între 0 şi 45% * cele mai avansate sunt cele de la Școala Gimnazială „Nicolae Iorga” din zona Hlincea – Selgros, în timp ce la Școala Gimnazială „George Coșbuc”, lucrările abia au început și sunt la nivelul de pregătire a terenului și de amenajare a șantierului * în schimb, sala de sport din cadrul Centrului Multifuncțional Cicoarei a ajuns la un stadiu de realizare de 70 de procente

În prezent, constructorii desemnaţi de municipalitatea ieşeană lucrează la construcţia a cinci săli de sport, din care patru sunt pentru școli gimnaziale, iar una într-un complex multifuncțional. Este vorba despre săli de sport noi la Școlile Gimnaziale „Nicolae Iorga”, „Alexandru Vlahuță”, „George Coșbuc” și „Titu Maiorescu”, de reparații capitale și modernizare la sala Colegiului „Garabet Ibrăileanu” și de o sală de sport nouă integrată în Centrul Multifuncțional din zona Cicoarei. Valoarea totală a acestora este de circa 25,5 milioane de lei, adică peste 5 milioane de euro.

Potrivit municiaplităţii, cele mai avansate lucrări sunt cele de la Școala Gimnazială „Nicolae Iorga” din zona Hlincea – Selgros. Aici, stadiul fizic al lucrărilor este deja de 45%. Proiectarea și lucrările de construire sunt făcute de asocierea SC Prima Construct SRL – SC Refconsteel SRL și au o valoare de 2.982.909,92 lei. La rândul lor, lucrările la Școala Gimnazială „Alexandru Vlahuță” din Dacia au un stadiu fizic de 40% și sunt executate de aceeași asociere de firme, în cadrul unui contract în valoare de 2.837.614,5 lei.

În ceea ce privește Școala Gimnazială „George Coșbuc”, tot din Dacia, lucrările abia au început și sunt la nivelul de pregătire a terenului și de amenajare a șantierului. Acestea sunt făcute tot de asocierea SC Prima Construct SRL – SC Refconsteel SRL, iar valoarea contractului este de 2.870.277,07 lei. „Pentru toate cele trei școli construim săli de sport pe structuri ușoare, metalice, cu închideri perimetrale din panouri de tip sandwich, care vor avea, desigur, facilități sportive moderne”, spun oficialii Primăriei Iaşi.

Bani de la bugetul local

În schimb, lucrările la noua sală de sport de la Școala Gimnazială „Titu Maiorescu” din Cantemir sunt ceva mai complexe, dar au ajuns la un stadiu fizic de 35%. Sala de sport va avea o suprafață construită de 1.508 metri pătrați, parter și etaj, cuprinzând un spațiu de antrenament de 1.077,50 metri pătrați, 10 grupuri sanitare, cabinet medical, trei vestiare, două săli de antrenament și tribune pentru spectatori. Lucrările de construire sunt executate de SC Prima Construct SRL în cadrul unui contract de 7.326.240 lei.

În fine, la Colegiul „Garabet Ibrăileanu” din Copou sunt realizate lucrări de reabilitare generală și modernizare a sălii de sport făcute pe o structură de beton, care includ izolarea clădirii, refacerea zidurilor, înlocuirea instalațiilor electrice, termice, de apă și canalizare, refacerea pardoselilor și a tâmplăriei, precum și înlocuirea suprafeței de joc. Lucrările sunt făcute de SC Pavi Lux SRL și au o valoare de 2.554.260,69 lei.

Toate cele cinci investiții menționate sunt susținute cu fonduri din bugetul local.

Se pregăteşte terenul pentru alte două săşi de sport

Cât priveşte Centrul Multifuncțional, acesta este construit - cu fonduri europene - pe strada Sofia Nădejde (fostă Cicoarei) pe un teren de 7.700 metri pătrați, din care 15% vor fi spații verzi. În cadrul centrului vor fi organizate spaţii pentru activităţi educative și sportive dedicate dezvoltării copiilor şi tinerilor care locuiesc în cartierul Cicoarei şi în zonele învecinate. Proiectul prevede construirea unei săli de spectacole cu o capacitate de 120 de locuri, a unei săli de sport cu peste 150 de locuri în tribună, de săli de IT și audiții muzicale, a unei biblioteci etc. Proiectul are o valoare totală de 16.846.646,85 lei și este finanțat prin Programul Operațional Regional -  Axa Prioritară 4. Sala de sport are o valoare de aproximativ 7.000.000 lei și este executată în proporție de circa 70%.

În cursul lunii septembrie a anului trecut au fost finalizate lucrările de construire a unei săli de sport la Școala Gimnazială „Ion Creangă” din Păcurari. Investiția a fost pusă în practică de SC Prima Construct SRL, în cadrul unui contract în valoare de 2.277.640,37 lei. „În perioada următoare vrem să construim o sală de sport modernă și pentru Școala Gimnazială Otilia Cazimir, precum și la Colegiul Național Vasile Alecsandri, mai spun reprezentanţii Palatului Roznovanu. Lucian STATE

 

Urmareste-ne si pe canalul nostru de WhatsApp

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA

FIVE Administration S.P.R.L, vinde prin licitatii publice utilaje agricole, al debitoarei Agrocomplex Barlad S.A. FIVE Administration S.P.R.L., in calitate de Administrator judiciar al debitoarei Agrocomplex Barlad S.A. -in reorganizare cu sediul in Barlad, str. Tecuciului nr. 7, judetul Vaslui, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J37/231/1991, avand CUI: RO2808054, organizeaza in perioada 27.03.2025 -30.04.2025 inclusiv, orele 09:00 -19:00, licitatii publice cu strigare in vederea valorificarii urmatoarelor active mobiliare aflate in patrimoniul debitoarei, dupa cum urmeaza: 1. Utilaje agricole conform lista nr. 1 (bunurile se vand individual), pentru care se vor organiza: -Licitatia nr. 1 in perioada 27.03 -01.04.2025, termen-limita inscriere: 26.03.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 2 in perioada 08.04 -11.04.2025, termen-limita inscriere: 07.04.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 3 in perioada 17.04 -22.04.2025, termen-limita inscriere: 15.04.2025, ora 16:00. 2. Utilaje agricole conform lista nr. 2 (bunurile se vand individual), pentru care se vor organiza: -Licitatia nr. 1 in data de 02.04.2025, termen-limita inscriere: 01.04.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 2 in data de 14.04.2025, termen-limita inscriere: 11.04.2025, ora 16:00; -Licitatia nr. 3 in data de 23.04.2025, termen-limita inscriere: 22.04.2025, ora 12:00. Doar pentru Pachet Bunuri Mobile Nr. 4 -Licitatia nr. 4 in data de 30.04.2025, termen-limita inscriere: 29.04.2025, ora 12:00. Licitatiile nr. 2, nr. 3, respectiv 4 se vor organiza doar pentru bunurile care nu s-au vandut la licitatiile anterioare. Bunurile supuse valorificarii, datele si orele fiecarei licitatii, precum si pretul de pornire la fiecare licitatie se regasesc in listele de bunuri pentru fiecare Pachet si pot fi solicitate Administrator ului judiciar, la adresa: vanzari@five -advisory.ro. Preturile de pornire ale licitatiei nu includ TVA, acesta se va adauga dupa caz conform prevederilor legale. Persoanele interesate au obligatia de vizionare a activelor, cu instiintarea prealabila a Administrator ului judiciar si numai dupa achizitionarea caietului de sarcini. Licitatiile se vor desfasura in perioada mentionata exclusiv online, prin intermediul platformei: www.licitatii -unpir.ro, aceasta presupunand crearea unui cont de participant si validarea acestuia de catre administratorul platformei. Toate detaliile referitoare la modalitatea de participare prin intermediul platformei online mentionate anterior se regasesc in cuprinsul Caietului de sarcini. Orice persoana interesata va avea obligatia achizitionarii caietului de sarcini cuprinzand descrierea bunurilor si a semnarii unui Angajament de confiden tialitate privind procedura de valorificare a activelor cuprinse in caietul de sarcini. Pretul Caietului de sarcini este 119 Lei (TVA inclus) si poate fi solicitat prin e-mail, la adresa: vanzari@five -advisory.ro. Termenele-limita pentru transmiterea documentatiei de participare la licitatie sunt mentionate mai sus pentru fiecare set de licitatii, aceasta urmand a fi depusa exclusiv prin mijloace electronice, la adresa de e-mail: vanzari@five -advisory.ro. Documentele transmise prin orice alte mijloace electronice (whatsapp /mms etc.) nu vor fi luate in considerare. Vizionarea activelor se va face numai in baza unei programari prealabile, la societatea Agrocomplex Barlad S.A, pe adresa de e-mail: office@agro-complex.ro sau la numarul de telefon: 0744.950.751 -Petru Maximiuc, numai dupa achizitionarea Caietului de sarcini. Informatii privind achizitionarea Caietelor de sarcini pot fi obtinute pe e-mail: vanzari@five -advisory.ro.
Comuna Tasca, judetul Neamt,  concesioneaza o parcela de 3.226mp, in intravilanul comunei Tasca 1.Informatii generale privind concedentul, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Tasca, cu sediul in comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt, telefon 0233/255.023, fax 0233/255.023, email: primaria_tasca@yahoo.com, cod fiscal 2614457. 2.Informatii generale privind obiectul concesiunii, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie concesionat: o parcela de 3.226mp, nr.cadastral- 51842, CF-51842, situata in intravilanul comunei Tasca, sat Tasca, F.N., apartine domeniului privat al Comunei Tasca, conform H.C.L.Tasca nr.21/27.02.2025 si O.U.G.nr. 57/03.07.2019. 3.Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1.Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul Comunei Tasca. 3.2.Denumirea si adresa serviciului/ compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Urbanism, din cadrul Comunei Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt.Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 3.3.Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul: 100 Lei/exemplar, se achita cu numerar, la Casieria Comunei Tasca. 3.4.Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 17.04.2025, ora 12.00. 4.Informatii privind ofertele: 4.1.Data-limita de depunere a ofertelor: 29.04.2025, ora 09.00. 4.2.Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 4.3.Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Oferta se depune intr-un exemplar original, in doua plicuri sigilate: unul exterior si unul interior. 5.Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 29.04.2025, ora 10.00, la sediul Comunei Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 6.Denumirea, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Tribunalul Neamt, Piatra Neamt, B-dul Decebal nr.8, judetul Neamt, telefon 0233/214.019, fax 0233/216.585, e-mail: jud-piatraneamt@just.ro. 7.Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 17.03.2025.
FIVE Administration S.P.R.L.,  vinde prin licitatie publica bunurile: cladire 2 camere -Volanschi; „Ferma Coroiesti” ; „Ferma Docaneasa” si bunuri mobile ce le deservesc. FIVE Administration S.P.R.L., in calitate de Administrator judiciar al debitoarei Agrocomplex Barlad S.A. -in reorganizare cu sediul in Barlad, str. Tecuciului nr. 7, Judetul Vaslui, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J37/231/1991, avand CUI: RO2808054, organizeaza 4 licitatii publice cu strigare, in vederea valorificarii urmatoarelor active aflate in patrimoniul debitoarei, astfel: in datele de 27.03.2025, 03.04.2025, 10.04.2025 si 17.04.2025, de la orele: Ora 12:00: Cladire 2 Camere -Volanschi- Pret pornire: 1.595,94 Lei; Ora 13:00: Proprietate imobiliara „Ferma Coroiesti” si bunuri mobile ce o deservesc, valorificate „in bloc”- Pret pornire: 77.090,64 Lei; Ora 14:00: Proprietate imobiliara- „Ferma Docaneasa” si bunuri mobile ce o deservesc, valorificate „in bloc”- Pret pornire: 117.805,79 Lei. Orele anuntate pentru fiecare Activ se respecta pentru fiecare zi in care se vor organiza licitatii. Preturile de pornire ale licitatiei nu includ TVA, acesta se va adauga dupa caz conform prevederilor legale. Activele pot fi vizionate prin programare prealabila dupa achizitionarea caietului de sarcini. Orice persoana interesata va avea obligatia achizitionarii caietului de sarcini cuprinzand descrierea bunurilor, la pretul de 3.570 Lei (TVA inclus) pentru fiecare Activ in parte, mai putin pentru Activul-„Cladire 2 Camere -Volanschi” pentru care Caietul de sarcini are pretul de 595 (TVA inclus) si ulterior, semnarii unui Angajament de confiden tialitate privind procedura de valorificare a activelor cuprinse in caietul de sarcini. Caietul de sarcini poate fi solicitat prin e-mail, la adresa: vanzari@five- advisory.ro. Licitatia va avea loc la sediul Five Administration S.P.R.L. din Bucuresti, Str. Romulus nr. 23, sector 2 sau prin corespondenta / videoconferinta, dupa cum va decide Administratorul judiciar de la caz la caz. Documentatia de participare la licitatie va fi depusa exclusiv prin mijloace electronice, la adresa de e-mail: vanzari@five- advisory.ro, pana cel tarziu cu o zi inainte de data fiecarei licitatii, ora 16:00. Documentele transmise prin orice alte mijloace electronice nu vor fi luate in considerare. Informatii suplimentare privind activele si pentru vizionarea activelor pot fi obtinute la nr. 0744.950.751 sau e-mail: office@agro- complex.ro.
Comuna Timisesti, judetul Neamt  vinde prin licitatie publica terenuri: 2.340 mp. intravilanul  satului Dumbrava. 1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Timisesti, cu sediul in sat Timisesti, comuna Timisesti, Str. Neamtului nr. 83, judetul Neamt, telefon 0233/787.050, fax 0233/787.050, e-mail: timisesti@ nt.e-adm.ro, cod fiscal 2614252. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie vandut: Teren in suprafata totala de 2.340 mp, avand carte funciara 52140 si numar cadastral 52140, identificat astfel: teren situat in intravilanul satului Dumbrava, comuna Timisesti, Str. Fdt. Garii nr. 1, in suprafata de 512 mp si teren situat in extravilanul satului Dumbrava, comuna Timisesti, Str. Fdt. Garii nr. 1, in suprafata de 1.828 mp, apartinand domeniului privat al Comunei Timisesti, conform caietului de sarcini, H.C.L. Comuna Timisesti nr. 12/11.03.2025 si temeiului legal: O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: prin solicitare scrisa la Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul vanzatorului, de la care pot obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti, comuna Timisesti, sat Timisesti, Str. Neamtului nr. 83, judetul Neamt. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 10 Lei/exemplar, ce se achita la Serviciul Impozite si taxe, contabilitate, proiecte, mediu si achizitii publice al institutiei. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 07.04.2025, ora 16.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 15.04.2025, ora 16.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti, comuna Timisesti, sat Timisesti, Str. Neamtului nr. 83, judetul Neamt. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa oferta: 1 exemplar original. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 16.04.2025, ora 11.00, la sediul Caminului Cultural Timisesti, comuna Timisesti, sat Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Instanta de Contencios Administrativ de pe langa Tribunalul Neamt, Piatra Neamt, B-dul Decebal nr. 5, judetul Neamt, telefon 0233/219.493, fax 0233/210.247, e-mail: tr-neamt-scivil @just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 21.03.2025.
Peste 84.000 de ieșeni primesc pensia mărită
01/04/2025 22:39

* distribuirea ajutoarelor financiar destinate pensionarilor pentru sărbătorile pascale a inceput * in mod obisnuit, pensiile ajung in posesia seniorilor in perioada 1-13 aprilie, dar cei care primesc pensia ...

Gripa nu cedează!
01/04/2025 22:37

Compartimentul de Supraveghere Epidemiologică si Control Boli Transmisibile din cadrul Directiei de Sănătate Publică Iasi a transmis ultimele date legate de bolile de sezon. Astfel, in săptămana 24 &ndash ...

Se redeschide traficul rutier pe Pietonalul Ștefan cel Mare!
01/04/2025 22:37

* organizatiile pentru protectia mediului au anuntat, pentru această dimineată, actiuni de protest, amenintand cu blocarea arterei rutiere si a acestului in Mitropolia Moldovei si Bucovinei * Primăria a soli ...

Bio sau doar scump? Ce mâncăm cu adevărat când cumpărăm „de la țărani” în Iași
01/04/2025 16:29

Ne hrănim cu speranta că mancarea venită „de la tară” e curată, naturală, neprocesată. Ne păcălim cu mirosul rosiilor din copilărie, dar realitatea e alta. Într-un oras sufocat de po ...

  Tricicletele electrice, pericol public în Iași. Livratorii fac legea pe trotuare și șosele
01/04/2025 16:06

Tricicletele electrice ale livratorilor de mancare au invadat trotuarele si soselele din Iasi, punand in pericol pietonii, soferii si vatmanii. Lipsa de reguli, presiunea comenzilor si indiferenta autoritătilo ...

175 de ani de Jandarmerie – istorie, echipamente și eroi la Palatul Culturii din Iași
01/04/2025 15:35

Pasii răsună diferit in sălile Palatului Culturii atunci cand timpul se lasă cuprins intre vitrine. Într-o lume in care istoria nu mai este doar o disciplină scolară, ci o poveste spusă in obiecte, ...

Nu e glumă! Un ieșean a sunat la 112 de peste 30.000 de ori în câteva luni!
01/04/2025 14:20

* in perioada 1 ianuarie 2024 – 1 martie 2025, peste 131.500 de apeluri la 112 preluate la nivelul judetului Iasi au fost abuzive, fiind efectuate de persoane care au făcut farse, au adresat injurii sau ...

Jean Claude Van Damme, reclamat la DIICOT Iași
01/04/2025 14:20

Pe masa DIICOT Iaşi s-ar afla unul dintre cele mai grele şi dificile dosare. Un celebru avocat anunţă că o posibilă reţea de trafic de minori şi trafic de persoane, patronată de Morel Bolea, scoate la ...

O singură medie de 10, la simularea Evaluării Naționale
01/04/2025 14:20

La Simularea Evaluării Naţionale organizată de Ministerul Educaţiei, in judeţul Iaşi s-au obţinut 66 de note de 10 la Matematică, 3 note de 10 la Limba romană. În tot judeţul a fost obţinută d ...

Impact devastator între o mașină și un TIR: un bărbat a murit în Suceava
01/04/2025 14:15

Un grav accident rutier s-a produs luni in localitatea Poiana Stampei, judetul Suceava, unde un autoturism s-a ciocnit cu un autotren. Din păcate, soferul masinii a murit in urma impactului, au anuntat reprez ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei