Trenul Iași - Timișoara.... și călăre, şi pe jos!
Dimensiune font:
Între staţiile Ilva Mică şi Năsăud, pasagerii sunt obligaţi să coboare din vagoane şi să meargă cu un autobuz, din cauza unor lucrări de modernizare a liniei de cale ferată * la sfârşitul verii, CFR Călători va scoate din componenţa trenului vagoanele de dormit
În cea mai recentă postare pe reţele de socializare, administratorul public al municipiului Iaşi, Petru Movilă, atrage atenţia asupra unor anomalii care se petrec în sectorul feroviar. Fostul deputat aduce în discuţie condiţiile de transport pentru ieşenii care se încumetă să ia trenul în direcţia Timişoara.
„18 ore şi 23 de minute durează un drum, cu trenul, de la Iaşi la Timişoara. Timp în care, mai nou, între staţiile Ilva Mică şi Năsăud, pasagerii sunt obligaţi să coboare din vagoane şi să meargă cu un autobuz, din cauza unor lucrări de modernizare a liniei de cale ferată. Însă, bataia de joc reală este cea a faptului că de la sfârşitul acestei veri vor dispărea şi vagoanele de dormit. Este inuman să scoţi vagoanele de dormit la un drum de peste 18 ore, pe timp de noapte. Înainte de a se fi luat această decizie, aş fi vrut să îi văd pe cei de la CFR Călători cum fac cel puţin un drum Iaşi - Timişoara, să vadă cum se simte decizia lor”, spune Petru Movilă.
Acesta susţine că şina ferată Iaşi - Timişoara este în reţeaua TENT din 2011, timp în care nu s-a întâmplat nimic semnificativ. „De la parlamentarii PNL nu mă aşteptam la nicio reacţie. Dar de la cei de la PSD, care au dat ministrul Transporturilor, aş fi vrut să văd o minimă ripostă. Ca să nu mai spun că cei de la Iaşi ar fi trebuit să fie cei mai vocali împotriva unei astfel de decizii barbare”, crede Movilă. Lucian STATE
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau