Valabilitate abonamentelor nefolosite în ultimele două luni va fi prelungită
Dimensiune font:
Pentru a beneficia de această prevedere trebuie să vă adresaţi, prin e-mail, Companiei de Transport Iaşi, urmând a prezenta copii ale abonamentului (carton și tichet) și ale adeverinței eliberate de către angajator (după caz), scanate ori fotografiate * în cazul abonamentelor eliberate prin intermediul aplicației 24pay, vor fi atașate capturi de ecran din care să reiasă ID-ul tranzacției și perioada de valabilitate a titlului de călătorie, alături de copia adeverinței eliberate de către angajator, dacă este cazul
În contextul restricţiilor generate de starea de urgenţă, mulţi ieşeni s-au întrebat ce se întâmplă cu abonamentele achiziţionate anterior datei de 17 martie 2020 şi pe care nu le-au mai putut folosi după ce transportul public s-a adresat doar anumitor categorii de călători. Răspunsul îl oferă reprezentanţii Companiei de Transport Iaşi. „Va fi prelungită perioada de valabilitate a abonamentelor nefolosite în perioada stării de urgență. Titularii acestor tipuri de legitimații de călătorie vor primi dreptul de a utiliza transportul public ieșean, pe baza abonamentului valabil după data de 17.03.2020, un număr suplimentar de zile egal cu cel în care nu au putut beneficia de acest serviciu public, în urma adoptării măsurilor de prevenire și limitare a răspândirii virusului SARS-CoV-2”, spun aceştia.
Ce demersuri trebuie realizate
Pentru acest lucru, este nevoie ca toți posesorii de titluri de călătorie afectați de măsurile menționate să solicite, în scris, în sistem electronic, la adresa de e-mail exploatare@sctpiasi.ro, prelungirea perioadei de valabilitate a abonamentelor, în sistem electronic, menționând numele complet al titularului abonamentului şi data de la care acesta nu a mai utilizat mijloacele de transport public și data pentru care optează în vederea intrării în vigoare a prelungirii abonamentului. „Vor fi atașate în e-mail copii ale abonamentului (carton și tichet) și ale adeverinței eliberate de către angajator (după caz), scanate ori fotografiate (imaginile trebuie să fie foarte clare). În cazul abonamentelor eliberate prin intermediul aplicației 24pay, vor fi atașate capturi de ecran din care să reiasă ID-ul tranzacției și perioada de valabilitate a titlului de călătorie, alături de copia adeverinței eliberate de către angajator, dacă este cazul”, mai spun oficialii companiei. Nu în ultimul rând, solicitanţii vor trebui să ofere informaţii legate de numărul de telefon la care va putea fi contactat în vederea acordării dreptului de călătorie şi să-şi exprime acordul, în cadrul e-mail-ului trimis, prin următorul text: sunt de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, în vederea acordării prelungirii valabilității abonamentului de către Compania de Transport Public Iași.
Prelungirea valabilității titlului de călătorie va fi aplicată la tonetele CTP Iași la care este arondat titularul abonamentului ori la un alt punct de vânzare a biletelor, cu acordul acestuia. În ceea ce privește titlurile de călătorie emise prin intermediul platformei 24pay, perioada de valabilitate a acestora va fi prelungită direct din aplicație.
În cazul elevilor și studenților, aceștia vor putea solicita prelungirea valabilității titlurilor de călătorie după reluarea cursurilor „față în față”, în baza deciziei Ministerului Educației și Cercetării. Lucian STATE
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau