Wizz Air a livrat a patra aeronavă la Iaşi

Dimensiune font:

| 15-12-2022 08:15

Operatorul va efectua curse pe rutele Iași – Memmingen, Iași – Basel-Mulhouse-Freiburg şi Iași – Copenhaga * toate zborurile Wizz Air sunt operate cu aeronave Airbus A320 cu 180 de locuri, A320neo cu 186 de locuri, A321 cu 230 locuri și aeronave Airbus A321neo cu 239 locuri

Wizz Air, compania aeriană cu cea mai rapidă creștere din Europa și cea mai sustenabilă din punct de vedere ecologic pe plan global, anunţă că cea de-a patra aeronavă s-a alăturat flotei sale moderne din Iași. Sprijinind operațiunile sale din România, aeronava de ultimă generație Airbus A321neo a Wizz Air va opera pe trei rute nou-introduse ce vor decola către orașele europene Memmingen (Germania), Basel-Mulhouse (Elveția) și Copenhaga (Danemarca). Pentru a marca această ocazie, Wizz Air a întâmpinat ieri, la aeroport, livrarea noii aeronave, care a operat pe una dintre cele nouă rute cu frecvențe crescute din luna decembrie. Împreună cu opțiuni de călătorie noi sau deja existente, Wizz Air oferă acum 22 de rute la tarif redus ce conectează Aeroportul Internațional Iași de cele mai variate destinații de pe continent. Biletele sunt deja disponibile online pe wizzair.com și prin intermediul aplicației pentru mobil. „Cu a patra aeronavă alocată bazei și noile rute adăugate rețelei din România, Wizz Air își consolidează poziția de lider pe piață și de cea mai mare companie aeriană care operează din Iași, precum și angajamentul său față de aeroporturile regionale. Aceste eforturi reafirmă convingerea companiei aeriene de a oferi destinații populare și tarife ultra-scăzute cât mai multor pasageri posibil, în cel mai sustenabil mod. Ieșenii pot călători acum de la Iași la Memmingen în zilele de luni, miercuri și vineri, începând cu 12 decembrie 2022. În plus, zborurile către EuroAeroportul Basel-Mulhouse-Freiburg și către Copenhaga vor decola ambele din Iași în fiecare marți și sâmbătă”, precizează reprezentanţii companiei într-un comunicat.

Iaşi, poartă aeriană spre Europa

„Întărim parteneriatul cu Wizz Air, iar astăzi avem la Iași o bază operațională a companiei și legături directe cu metropolele și capitalele europene. Aeroportul Iași este o autostradă aeriană pentru Moldova, este poarta noastră de comunicare cu Europa, iar diversificarea parteneriatelor cu operatorii aerieni ne ajută să oferim ieșenilor și moldovenilor mai multe oportunități de călătorie, care vor însemna și un boost pentru mediul de afaceri. Vom continua să investim în dezvoltarea aeroportului și vom consolida poziția de pilon de dezvoltare regională”, a afirmat Costel Alexe, președintele Consiliului Județean Iași.

„Ne bucură foarte mult acest nou pas în consolidarea parteneriatului cu Wizz Air, compania cu cel mai mare număr de rute operate pe Aeroportul Iași, 22 la număr. Extinderea bazei Wizz Air, prin alocarea celei de-a patra aeronave, vine ca un rezultat firesc al dialogului deschis pe care îl avem cu compania aeriană, dar și ca o confirmare a încrederii pe care aceasta o investește aici, fiindcă baza aeriană reprezintă, de fapt, baza unui business ce nu poate prospera decât acolo unde există potențial. Iar noi am demostrat în toți acești ultimi 8 ani de la inaugurarea bazei Wizz Air la Iași, că împreună putem construi proiecte valoroase pentru comunitate”, a spus Romeo Vatră, directorul general al RA Aeroportul Iași. Daniel BACIU

 

Urmareste-ne si pe canalul nostru de WhatsApp

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA
BANCUL ZILEI

05:39

FIVE Administration S.P.R.L., in calitate de Administrator judiciar al debitoarei Agrocomplex Barlad S.A. -in reorganizare cu sediul in Barlad, str. Tecuciului nr. 7, judetul Vaslui, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J37/231/1991, avand CUI: RO2808054, organizeaza in perioada 27.03.2025 -30.04.2025 inclusiv, orele 09:00 -19:00, licitatii publice cu strigare in vederea valorificarii urmatoarelor active mobiliare aflate in patrimoniul debitoarei, dupa cum urmeaza: 1. Utilaje agricole conform lista nr. 1 (bunurile se vand individual), pentru care se vor organiza: -Licitatia nr. 1 in perioada 27.03 -01.04.2025, termen-limita inscriere: 26.03.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 2 in perioada 08.04 -11.04.2025, termen-limita inscriere: 07.04.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 3 in perioada 17.04 -22.04.2025, termen-limita inscriere: 15.04.2025, ora 16:00. 2. Utilaje agricole conform lista nr. 2 (bunurile se vand individual), pentru care se vor organiza: -Licitatia nr. 1 in data de 02.04.2025, termen-limita inscriere: 01.04.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 2 in data de 14.04.2025, termen-limita inscriere: 11.04.2025, ora 16:00; -Licitatia nr. 3 in data de 23.04.2025, termen-limita inscriere: 22.04.2025, ora 12:00. Doar pentru Pachet Bunuri Mobile Nr. 4 -Licitatia nr. 4 in data de 30.04.2025, termen-limita inscriere: 29.04.2025, ora 12:00. Licitatiile nr. 2, nr. 3, respectiv 4 se vor organiza doar pentru bunurile care nu s-au vandut la licitatiile anterioare. Bunurile supuse valorificarii, datele si orele fiecarei licitatii, precum si pretul de pornire la fiecare licitatie se regasesc in listele de bunuri pentru fiecare Pachet si pot fi solicitate Administrator ului judiciar, la adresa: vanzari@five -advisory.ro. Preturile de pornire ale licitatiei nu includ TVA, acesta se va adauga dupa caz conform prevederilor legale. Persoanele interesate au obligatia de vizionare a activelor, cu instiintarea prealabila a Administrator ului judiciar si numai dupa achizitionarea caietului de sarcini. Licitatiile se vor desfasura in perioada mentionata exclusiv online, prin intermediul platformei: www.licitatii -unpir.ro, aceasta presupunand crearea unui cont de participant si validarea acestuia de catre administratorul platformei. Toate detaliile referitoare la modalitatea de participare prin intermediul platformei online mentionate anterior se regasesc in cuprinsul Caietului de sarcini. Orice persoana interesata va avea obligatia achizitionarii caietului de sarcini cuprinzand descrierea bunurilor si a semnarii unui Angajament de confiden tialitate privind procedura de valorificare a activelor cuprinse in caietul de sarcini. Pretul Caietului de sarcini este 119 Lei (TVA inclus) si poate fi solicitat prin e-mail, la adresa: vanzari@five -advisory.ro. Termenele-limita pentru transmiterea documentatiei de participare la licitatie sunt mentionate mai sus pentru fiecare set de licitatii, aceasta urmand a fi depusa exclusiv prin mijloace electronice, la adresa de e-mail: vanzari@five -advisory.ro. Documentele transmise prin orice alte mijloace electronice (whatsapp /mms etc.) nu vor fi luate in considerare. Vizionarea activelor se va face numai in baza unei programari prealabile, la societatea Agrocomplex Barlad S.A, pe adresa de e-mail: office@agro-complex.ro sau la numarul de telefon: 0744.950.751 -Petru Maximiuc, numai dupa achizitionarea Caietului de sarcini. Informatii privind achizitionarea Caietelor de sarcini pot fi obtinute pe e-mail: vanzari@five -advisory.ro.
1.Informatii generale privind concedentul, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Tasca, cu sediul in comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt, telefon 0233/255.023, fax 0233/255.023, email: primaria_tasca@yahoo.com, cod fiscal 2614457. 2.Informatii generale privind obiectul concesiunii, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie concesionat: o parcela de 3.226mp, nr.cadastral- 51842, CF-51842, situata in intravilanul comunei Tasca, sat Tasca, F.N., apartine domeniului privat al Comunei Tasca, conform H.C.L.Tasca nr.21/27.02.2025 si O.U.G.nr. 57/03.07.2019. 3.Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1.Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul Comunei Tasca. 3.2.Denumirea si adresa serviciului/ compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Urbanism, din cadrul Comunei Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt.Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 3.3.Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul: 100 Lei/exemplar, se achita cu numerar, la Casieria Comunei Tasca. 3.4.Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 17.04.2025, ora 12.00. 4.Informatii privind ofertele: 4.1.Data-limita de depunere a ofertelor: 29.04.2025, ora 09.00. 4.2.Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 4.3.Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Oferta se depune intr-un exemplar original, in doua plicuri sigilate: unul exterior si unul interior. 5.Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 29.04.2025, ora 10.00, la sediul Comunei Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 6.Denumirea, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Tribunalul Neamt, Piatra Neamt, B-dul Decebal nr.8, judetul Neamt, telefon 0233/214.019, fax 0233/216.585, e-mail: jud-piatraneamt@just.ro. 7.Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 17.03.2025.
FIVE Administration S.P.R.L., in calitate de Administrator judiciar al debitoarei Agrocomplex Barlad S.A. -in reorganizare cu sediul in Barlad, str. Tecuciului nr. 7, Judetul Vaslui, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J37/231/1991, avand CUI: RO2808054, organizeaza 4 licitatii publice cu strigare, in vederea valorificarii urmatoarelor active aflate in patrimoniul debitoarei, astfel: in datele de 27.03.2025, 03.04.2025, 10.04.2025 si 17.04.2025, de la orele: Ora 12:00: Cladire 2 Camere -Volanschi- Pret pornire: 1.595,94 Lei; Ora 13:00: Proprietate imobiliara „Ferma Coroiesti” si bunuri mobile ce o deservesc, valorificate „in bloc”- Pret pornire: 77.090,64 Lei; Ora 14:00: Proprietate imobiliara- „Ferma Docaneasa” si bunuri mobile ce o deservesc, valorificate „in bloc”- Pret pornire: 117.805,79 Lei. Orele anuntate pentru fiecare Activ se respecta pentru fiecare zi in care se vor organiza licitatii. Preturile de pornire ale licitatiei nu includ TVA, acesta se va adauga dupa caz conform prevederilor legale. Activele pot fi vizionate prin programare prealabila dupa achizitionarea caietului de sarcini. Orice persoana interesata va avea obligatia achizitionarii caietului de sarcini cuprinzand descrierea bunurilor, la pretul de 3.570 Lei (TVA inclus) pentru fiecare Activ in parte, mai putin pentru Activul-„Cladire 2 Camere -Volanschi” pentru care Caietul de sarcini are pretul de 595 (TVA inclus) si ulterior, semnarii unui Angajament de confiden tialitate privind procedura de valorificare a activelor cuprinse in caietul de sarcini. Caietul de sarcini poate fi solicitat prin e-mail, la adresa: vanzari@five- advisory.ro. Licitatia va avea loc la sediul Five Administration S.P.R.L. din Bucuresti, Str. Romulus nr. 23, sector 2 sau prin corespondenta / videoconferinta, dupa cum va decide Administratorul judiciar de la caz la caz. Documentatia de participare la licitatie va fi depusa exclusiv prin mijloace electronice, la adresa de e-mail: vanzari@five- advisory.ro, pana cel tarziu cu o zi inainte de data fiecarei licitatii, ora 16:00. Documentele transmise prin orice alte mijloace electronice nu vor fi luate in considerare. Informatii suplimentare privind activele si pentru vizionarea activelor pot fi obtinute la nr. 0744.950.751 sau e-mail: office@agro- complex.ro.
1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Timisesti, cu sediul in sat Timisesti, comuna Timisesti, Str. Neamtului nr. 83, judetul Neamt, telefon 0233/787.050, fax 0233/787.050, e-mail: timisesti@ nt.e-adm.ro, cod fiscal 2614252. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie vandut: Teren in suprafata totala de 2.340 mp, avand carte funciara 52140 si numar cadastral 52140, identificat astfel: teren situat in intravilanul satului Dumbrava, comuna Timisesti, Str. Fdt. Garii nr. 1, in suprafata de 512 mp si teren situat in extravilanul satului Dumbrava, comuna Timisesti, Str. Fdt. Garii nr. 1, in suprafata de 1.828 mp, apartinand domeniului privat al Comunei Timisesti, conform caietului de sarcini, H.C.L. Comuna Timisesti nr. 12/11.03.2025 si temeiului legal: O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: prin solicitare scrisa la Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul vanzatorului, de la care pot obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti, comuna Timisesti, sat Timisesti, Str. Neamtului nr. 83, judetul Neamt. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 10 Lei/exemplar, ce se achita la Serviciul Impozite si taxe, contabilitate, proiecte, mediu si achizitii publice al institutiei. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 07.04.2025, ora 16.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 15.04.2025, ora 16.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti, comuna Timisesti, sat Timisesti, Str. Neamtului nr. 83, judetul Neamt. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa oferta: 1 exemplar original. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 16.04.2025, ora 11.00, la sediul Caminului Cultural Timisesti, comuna Timisesti, sat Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Instanta de Contencios Administrativ de pe langa Tribunalul Neamt, Piatra Neamt, B-dul Decebal nr. 5, judetul Neamt, telefon 0233/219.493, fax 0233/210.247, e-mail: tr-neamt-scivil @just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 21.03.2025.
Cele mai căutate produse de post din Iași
22/03/2025 10:51

În pietele din Iasi, tarabele sunt pline de legume proaspete, iar cele mai căutate sunt cartofii, morcovii, ceapa si usturoiul, ingrediente de bază pentru mancărurile traditionale. Preturile sunt ac ...

Caracatița păcănelelor sufocă – iluzii de câștig, vieți ruinate
22/03/2025 10:47

Într-o plimbare scurtă pe bulevardele principale ale Iasului nu are cum să nu-ti sară in ochi puzderia de săli de jocuri. Pe strada Nicolina sunt puzderie, la fel si pe Soseaua Păcurari, zona Podu ...

Ultimul drum îți golește buzunarele. La Iași, o înmormântare costă mii de euro!
22/03/2025 10:26

În Iasi, in anul 2025, organizarea unei inmormantări porneste de la un minim de 4.000–4.500 de lei, insă această sumă acoperă doar strictul necesar: un sicriu simplu (din PAL, fără finisaje s ...

„Zâna Păpușilor”, spectacolul de balet pentru copii care cucerește Opera Iași
22/03/2025 10:23

Opera Natională Romană din Iasi programează duminică un eveniment inedit. De la ora 11:00, in Sala Mare, va avea loc „Zana păpusilor”, un spectacol de balet dedicat copiilor. „Zana păpu ...

O nouă provocare pentru elevii ieșeni. PISA 2025, testul care zguduie școala românească
22/03/2025 10:00

Evaluarea internatională PISA 2025, organizată de Organizatia pentru Cooperare si Dezvoltare Economică (OCDE), bate la usă si aduce sub reflectoare un esantion semnificativ de 10.000 de elevi romani de 15 a ...

Ce poți mânca în Iași cu 20 de lei, la prețul unei cafele de fițe
22/03/2025 09:51

Iasiul, cu aerul său boem, are un secret pe care doar gurmanzii adevărati il cunosc: poti face minuni cu o bancnotă de 20 de lei, iar stomacul tău va fi mai fericit ca niciodată. Sigur, la acelasi pret pot ...

Vânătoarea celor mai periculoși infractori din România. Patru sunt din Iași
22/03/2025 09:45

După prinderea unuia dintre cei mai căutati interlopi romani, Vasile Rodideal, care se ascundea la Moscova, lista celor mai căutati infractori romani a atras atentia. Pe siteul Politiei Romane se află 66 de ...

Circulație cu sens unic între Hala Centrală și Podu Roș
22/03/2025 08:42

Primăria Municipiului Iasi a lansat proiectarea unei variante de circulatie, cu sens unic, pe traseul Hala Centrală – Palatul Culturii – intersectia Podu Ros – Sediul SRI – Hala Centra ...

Președintele CJ Iași: Boții și fermele de troli ale lui Călin Georgescu fac anticampanie lui Crin Antonescu
21/03/2025 19:46

Presedintele Consiliului Judetean Iasi, Costel Alexe spune că „nu există viată” pentru partidele din coalitie dacă in 18 mai Crin Antonescu nu va fi presedinte. El avertizează că desi Iasul si Botosan ...

Rutiera din Iași a scos la stradă 7 radare!
21/03/2025 15:05

* Politia foloseste acum sistemul cu trepiede si carduri speciale, care permit transmiterea imaginilor la Directia Generală de Trafic * prin urmare, amenzile sunt expediate prin postă, fără a mai fi nevoie ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei