Omul zilei de vineri: Beatrice Engel

Dimensiune font:

| 26-07-2013 04:09

* actriţa de la Teatrul „Luceafărul” va studia teatrul „acasă la Shakespeare” – timp de un an va fi masterand DSL - „Drama Studio London”

Urma să devină „domnişoara învăţătoare” – era calmă şi silitoare, profesia aceasta se inventase parcă pentru ea -, dar într-o zi a văzut „Romeo şi Julieta”, un spectacol jucat de o trupă din străinătate, în cadrul unui festival, la Iaşi. Atunci a apărut şi a „înflorit” ideea, atunci şi-a dat seama că vrea să joace teatru.
Beatrice Engel a devenit actriţă a Teatrului pentru Copii şi Tineret „Luceafărul” Iaşi, în 2005. Într-un fel sau altul, nu a renunţat niciodată să se adreseze copiilor: „Copiii sunt fermecător de sinceri, îţi spun exact ceea ce gândesc. După spectacolul «Crăciunul Jucăriilor» veneau şi-mi spuneau că îşi doresc să primească o păpuşă la fel ca mine... Îmi pare rău că plec pentru o perioadă din spectacole. Vara aceasta am încheiat stagiunea cu spectacolul «Capra cu trei iezi», pe care l-am jucat şi în turneu şi în Spania, şi a adus o bucurie imensă copiilor”.
La fel cum copiii cresc, actorii îşi doresc să schimbe, uneori, registrul, iar teatrul dramatic este una dintre cele mai mari provocări. „ Din când în când, simt nevoia să joc un rol dramatic. Rolurile complexe te ajută să creşti profesional, să te maturizezi”, mărturiseşte Beatrice Engel, care îl ultimii ani a jucat şi în spectacole pentru tineri, alături de colegii de trupă de la „Luceafărul”.
A participat deja la câteva workshop-uri în Anglia, iar din luna august, va merge din nou la cursuri, de astă-dată în cadrul unui master de un an, la Londra. „Va fi, sunt convinsă, o experienţă foarte interesantă. Mi-am dorit-o foarte mult. Ca actor, vreau să mă dezvolt pe toate planurile. Desigur, m-ar interesa să fac şi film, şi televiziune. Din moment ce sunt actor, treaba mea este să particip la castinguri. Trebuie să te expui profesional, cu toate riscurile, pentru că aceasta este singura şansă a actorului de a fi văzut, de a se face remarcat”, punctează Beatrice Engel.
Primul spectacol pe care l-a văzut la Teatrul „Luceafărul”, pe când era unul dintre spectatorii de 10 ani, a fost „Harap Alb”: „Îmi amintesc şi acum locul din sală unde am stat! Rolul meu de debut a fost, printr-o ironie a sorţii, Julieta. Nu l-am căutat, nu l-am cerut, s-a întâmplat să fiu acolo”...
Faptul că acum Beatrice Engel a ajuns deja la Londra, nu este o „ironie a sorţii”, ci mai curând una dintre împrejurările fericite spre care a purtat-o... o idee: aceea de a deveni actriţă. Idee nedespărţită de îndrăzneala de a visa.
(Gina Popa)

Născută la Iaşi, pe 3 decembrie 1978, Beatrice Engel a absolvit Universitatea de Arte „George Enescu” din Iaşi, Secţia Arta Actorului Mânuitor de Păpuşi (2005). În acelaşi an, a devenit actriţă a Teatrului „Luceafărul”. Publicul ieşean o cunoaşte din spectacole precum „Dumbrava minunată”, „Ca sarea în bucate”, „O harababură!”, „Sectorul S”, „Ursul păcălit de vulpe”, „Capra cu trei iezi” etc.

Urmareste-ne si pe canalul nostru de WhatsApp

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA
BANCUL ZILEI

06:12

FIVE Administration S.P.R.L, vinde prin licitatii publice utilaje agricole, al debitoarei Agrocomplex Barlad S.A. FIVE Administration S.P.R.L., in calitate de Administrator judiciar al debitoarei Agrocomplex Barlad S.A. -in reorganizare cu sediul in Barlad, str. Tecuciului nr. 7, judetul Vaslui, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J37/231/1991, avand CUI: RO2808054, organizeaza in perioada 27.03.2025 -30.04.2025 inclusiv, orele 09:00 -19:00, licitatii publice cu strigare in vederea valorificarii urmatoarelor active mobiliare aflate in patrimoniul debitoarei, dupa cum urmeaza: 1. Utilaje agricole conform lista nr. 1 (bunurile se vand individual), pentru care se vor organiza: -Licitatia nr. 1 in perioada 27.03 -01.04.2025, termen-limita inscriere: 26.03.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 2 in perioada 08.04 -11.04.2025, termen-limita inscriere: 07.04.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 3 in perioada 17.04 -22.04.2025, termen-limita inscriere: 15.04.2025, ora 16:00. 2. Utilaje agricole conform lista nr. 2 (bunurile se vand individual), pentru care se vor organiza: -Licitatia nr. 1 in data de 02.04.2025, termen-limita inscriere: 01.04.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 2 in data de 14.04.2025, termen-limita inscriere: 11.04.2025, ora 16:00; -Licitatia nr. 3 in data de 23.04.2025, termen-limita inscriere: 22.04.2025, ora 12:00. Doar pentru Pachet Bunuri Mobile Nr. 4 -Licitatia nr. 4 in data de 30.04.2025, termen-limita inscriere: 29.04.2025, ora 12:00. Licitatiile nr. 2, nr. 3, respectiv 4 se vor organiza doar pentru bunurile care nu s-au vandut la licitatiile anterioare. Bunurile supuse valorificarii, datele si orele fiecarei licitatii, precum si pretul de pornire la fiecare licitatie se regasesc in listele de bunuri pentru fiecare Pachet si pot fi solicitate Administrator ului judiciar, la adresa: vanzari@five -advisory.ro. Preturile de pornire ale licitatiei nu includ TVA, acesta se va adauga dupa caz conform prevederilor legale. Persoanele interesate au obligatia de vizionare a activelor, cu instiintarea prealabila a Administrator ului judiciar si numai dupa achizitionarea caietului de sarcini. Licitatiile se vor desfasura in perioada mentionata exclusiv online, prin intermediul platformei: www.licitatii -unpir.ro, aceasta presupunand crearea unui cont de participant si validarea acestuia de catre administratorul platformei. Toate detaliile referitoare la modalitatea de participare prin intermediul platformei online mentionate anterior se regasesc in cuprinsul Caietului de sarcini. Orice persoana interesata va avea obligatia achizitionarii caietului de sarcini cuprinzand descrierea bunurilor si a semnarii unui Angajament de confiden tialitate privind procedura de valorificare a activelor cuprinse in caietul de sarcini. Pretul Caietului de sarcini este 119 Lei (TVA inclus) si poate fi solicitat prin e-mail, la adresa: vanzari@five -advisory.ro. Termenele-limita pentru transmiterea documentatiei de participare la licitatie sunt mentionate mai sus pentru fiecare set de licitatii, aceasta urmand a fi depusa exclusiv prin mijloace electronice, la adresa de e-mail: vanzari@five -advisory.ro. Documentele transmise prin orice alte mijloace electronice (whatsapp /mms etc.) nu vor fi luate in considerare. Vizionarea activelor se va face numai in baza unei programari prealabile, la societatea Agrocomplex Barlad S.A, pe adresa de e-mail: office@agro-complex.ro sau la numarul de telefon: 0744.950.751 -Petru Maximiuc, numai dupa achizitionarea Caietului de sarcini. Informatii privind achizitionarea Caietelor de sarcini pot fi obtinute pe e-mail: vanzari@five -advisory.ro.
Comuna Tasca, judetul Neamt,  concesioneaza o parcela de 3.226mp, in intravilanul comunei Tasca 1.Informatii generale privind concedentul, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Tasca, cu sediul in comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt, telefon 0233/255.023, fax 0233/255.023, email: primaria_tasca@yahoo.com, cod fiscal 2614457. 2.Informatii generale privind obiectul concesiunii, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie concesionat: o parcela de 3.226mp, nr.cadastral- 51842, CF-51842, situata in intravilanul comunei Tasca, sat Tasca, F.N., apartine domeniului privat al Comunei Tasca, conform H.C.L.Tasca nr.21/27.02.2025 si O.U.G.nr. 57/03.07.2019. 3.Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1.Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul Comunei Tasca. 3.2.Denumirea si adresa serviciului/ compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Urbanism, din cadrul Comunei Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt.Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 3.3.Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul: 100 Lei/exemplar, se achita cu numerar, la Casieria Comunei Tasca. 3.4.Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 17.04.2025, ora 12.00. 4.Informatii privind ofertele: 4.1.Data-limita de depunere a ofertelor: 29.04.2025, ora 09.00. 4.2.Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 4.3.Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Oferta se depune intr-un exemplar original, in doua plicuri sigilate: unul exterior si unul interior. 5.Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 29.04.2025, ora 10.00, la sediul Comunei Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 6.Denumirea, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Tribunalul Neamt, Piatra Neamt, B-dul Decebal nr.8, judetul Neamt, telefon 0233/214.019, fax 0233/216.585, e-mail: jud-piatraneamt@just.ro. 7.Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 17.03.2025.
Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul fiscal, adresa, numarul de telefon, telefax si/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact: Orasul Harlau, cu sediul in orasul Harlau, Str.Musatini nr.1, judetul Iasi, telefon/fax 0232/720.412/ 0232/720.777, e-mail: primariahirlau @yahoo.com, juridic@ primaria- hirlau.ro, cod fiscal 4541190. Reglementari legale privind acordarea de finantare nerambursabila: In baza Legii nr. 350/2005 privind regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit de interes general, cu modificarile si completarile ulterioare si H.C.L. Harlau nr. 27/26.03.2025 privind aprobarea bugetului pe anul 2025. Perioada de finantare: anul 2025. Suma totala alocata de la bugetul local este de 160.000 Lei si se aloca in intregime pentru domeniul Sport. Criteriile de acordare a finantarilor nerambursabile sunt cele prezentate in Regulamentul Orasului Harlau aprobat prin H.C.L. Harlau nr. 53/27.04.2017 privind regimul finantarilor nerambursabile alocate de la bugetul local pentru activitatile nonprofit de interes local, cu modificarile si completarile ulterioare. Documentatia pentru elaborarea si prezentarea propunerilor de proiecte/ programe se poate obtine de pe site-ul: www.primaria hirlau.ro. Documentatia de solicitare a finantarii nerambursabile se poate descarca de pe site-ul autoritatii contractante: www.primaria hirlau.ro sau se poate procura de la sediul Orasului Harlau, Harlau, Str. Musatini nr. 1, judetul Iasi. Data-limita pentru depunerea propunerilor de proiecte: 15.05.2025, ora 14.00, la Compartimentul Registratura al Orasului Harlau, Harlau, Str. Musatini nr. 1, judetul Iasi. Perioada la care se desfasoara selectia de proiecte, verificarea eligibilitatii, a indeplinirii criteriilor referitoare la capacitatea tehnica si financiara si evaluarea propunerilor de proiecte este: 16.05.2025 -19.05.2025.
Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul fiscal, adresa, numarul de telefon, telefax si/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact: Comuna Racaciuni, cu sediul in comuna Racaciuni, sat Racaciuni, Str. Stefan cel Mare nr. 136, judetul Bacau, telefon 0234/251.212, fax 0234/251.586, e-mail: cl_racaciuni@yahoo.com, cod fiscal 4670330. Reglementari legale privind acordarea de finantare nerambursabila: In baza Legii nr. 350/2005 privind regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit de interes general, cu modificarile si completarile ulterioare si Hotararea Consiliului Local al Comunei Racaciuni nr. 09/31.03.2025 privind aprobarea bugetului pe anul 2025. Perioada de finantare: anul 2025. Suma totala alocata de la bugetul local este de 385.000 Lei si se aloca astfel: 15.000 Lei pentru domeniul Sportiv, 50.000 pentru domeniul Social, respectiv 320.000 Lei pentru Culte religioase. Criteriile de acordare a finantarilor nerambursabile sunt cele prezentate in Regulamentul Comunei Racaciuni aprobat prin H.C.L. Comuna Racaciuni nr. 14/31.03.2025 privind regimul finantarilor nerambursabile alocate de la bugetul local pentru activitatile nonprofit de interes local. Documentatia pentru elaborarea si prezentarea propunerilor de proiecte/ programe se poate obtine de pe site-ul Comunei Racaciuni: www.comuna racaciuni.ro. Documentatia de solicitare a finantarii nerambursabile se poate descarca de pe site-ul autoritatii contractante www.comuna racaciuni.ro sau se poate procura de la sediul Comuna Racaciuni, cu sediul in comuna Racaciuni, sat Racaciuni, Str. Stefan cel Mare nr. 136, judetul Bacau. Data-limita pentru depunerea propunerilor de proiecte: 13.05.2025, ora 14.00, adresa: Comuna Racaciuni, cu sediul in comuna Racaciuni, sat Racaciuni, Str. Stefan cel Mare nr. 136, judetul Bacau. Perioada la care se desfasoara selectia de proiecte, verificarea eligibilitatii, a indeplinirii criteriilor referitoare la capacitatea tehnica si financiara si evaluarea propunerilor de proiecte este: 14.05.2025- 15.05.2025.
Ionela Lungu, meşterul care întruchipează din argilă personajele lui Creangă
30/05/2015 05:00

   Ionela Lungu din Humuleşti este un meşter popular recunoscut pentru priceperea de a crea figurine din lut şi tapiserie in colaje. Pasionată de poveştile lui Creangă, Ionela Lungu ii intruchi ...

Dirijorul Tiberiu Soare revine la Iaşi
29/05/2015 12:12

„Pagini nemuritoare rusesti” este concertul simfonic programat de Filarmonica de Stat Moldova Iaşi, pentru astăzi, de la ora 19.00, in Sala de Concerte a Colegiului de Artă  „Octav Bă ...

Goran Bregovic în concert  la FIE 2015
28/05/2015 13:18

 Goran Bregovic şi trupa sa, Wedding and Funeral Orchestra, vor sunţine un concert pe scena din fata Palatului Culturii, un moment forte in cadrul celei de-a III-a editii a Festivalului International al ...

 Harry Tavitian în concert la FIE 2015
27/05/2015 13:10

 Apreciat ca fiind „cel mai important jazzman roman contemporan”, de către International Herald Tribune (1990), pianistul Harry Tavitian revine la Iasi miercuri, 27 mai 2015, cu un concert ext ...

Violonistul Dragoș Mânza
22/05/2015 14:08

   Violonistul Dragos Manza interpretează in această seară Concertul nr. 2 pentru vioară si orchestră, „La Campanella” de Niccolo Paganini. Absolvent al Colegiului de Artă &bdq ...

Omul zilei: Alexander Hausvater
13/05/2015 05:20

  Cu o adevărată avalanşă de idei despre artă şi lume, Alexander Hausvater este, dincolo de creatorul de teatru, un om pe care vă doresc să-l intalniţi. „Trăiesc intr-o ţară in care oa ...

Omul zilei: Cristian Istrate (Istra Tec)
11/05/2015 04:05

 Psiholog de profesie, Cristian Istrate nu işi imaginează viaţa fără fotografie. Pe langă imaginile pe care le realizează intr-un club din Iaşi, artistul face portrete şi are o mulţime de proiect ...

Omul zilei: Liviu Suhar
05/05/2015 12:02

    Pictor, profesor universitar doctor, coordonator ştiinţific al şcolii Doctorale din cadrul Facultăţii de Arte Vizuale şi Design - Universitatea de Arte „George Enescu” Iaşi, me ...

Omul zilei: Gonçalo Salgueiro FOTO/ VIDEO
16/04/2015 12:35

 Considerat urmaşul Amáliei Rodrigues - cunoscută de publicul din Romania şi graţie recitalului susţinut in 1968, la Cerbul de Aur -, Gonçalo Salgueiro a abordat acest gen muzical in ...

Omul zilei: Anca Pasinciuc
10/03/2015 03:41

Nu puţine sunt femeile care se indeletnicesc, in Postul Paştelui, cu desenarea, incondeierea, inchistrirea sau „scrierea” ouălor. Din localităţi precum Brodina, Vatra Moldoviţei, Paltinu ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei