Secretele îngrijirii tenului cu acnee. Dacă ai această problemă, nu face greșeala să aplici așa ceva pe piele!

Dimensiune font:

| 17-07-2022 11:22

Ioana Marinescu a explicat prioritățile pe care trebuie să le aibă în vedere persoanele care suferă de acnee, în vederea îngrijirii tenului.


Ioana Marinescu, fondator PLUSH BIO, specialist în formularea și evaluarea produsului dermatocosmetic, membru al Societății Române de Dermatologie, a vorbit, într-o emisiune pentru DCNews și Spectacola, despre îngrijirea tenului cu acnee.

„Îngrijirea tenului ar trebui să fie foarte țintită. Sunt două căi pe care le putem lua în considerare. Din punctul meu de vedere, prima cale este să consultăm un medic dermatolog, specialist pe problemele noastre. După ce am administrat tratamentul medicamentos pe care îl prescrie, mentenanța este minunat să fie făcută cu produse cosmetice, dedicate tipului de ten.

Cu siguranță, dacă avem un ten cu acnee, un ten cu probleme, nu trebuie să folosim produse anti-rid, de exemplu. Înainte de orice trebuie să ne rezolvăm problemele feței și după aceea să ne îngrijim de partea de frumusețe, pentru că doamnele care aleg varianta cosmetică și care apelează la Plush când au imperfecțiuni, întotdeauna spun că abia așteaptă să folosească și crema anti-rid sau alte produse. Trebuie să luăm în considerare că sunt timpi pentru fiecare lucru în parte, iar îngrijirea pentru o anumită problemă, în funcție de modul în care dorești să îngrijești - medical sau cosmetic - trebuie realizată foarte blând și foarte țintit.

Eu, de exemplu, am avut acnee de la 16 până la 32 de ani, cea mai oribilă formă posibilă. Era oribil! Acneea produce frustrări, depresie și este îngrozitoare. Aceasta a fost și problema care m-a forțat să încep brandul Plush, axat pe tenul cu probleme”, a relatat Ioana Marinescu, în exclusivitate pentru DC News și Spectacola.

Nu e suficient să te dai cu creme și ulei pe față! Trucul simplu care nu te costă nimic.
Ioana Marinescu a explicat de ce rutina de seară este foarte importantă pentru sănătatea tenului.

„Dacă în momentul în care ne aplicăm crema pentru ochi, am face și un masaj care să stimuleze micro-circulația, atunci ar fi genial. Aici ține de cât ne putem permite ca timp să alocăm ritualului de seară. Dar nu cred că mai mult de șapte, opt minute. 30 de secunde de automasaj pentru fiecare cremă sau ulei pe care îl aplicăm. Acest timp este o investiție în noi și în mai târziu, pentru că, atunci când ești tânăr, nu-ți dai seama că la un moment dat o să îmbătrânești. E important ca trecerea timpului să fie una frumoasă și să te simți bine cu tine. Tot ce înseamnă ritual de îngrijire înseamnă o investiție în mai târziu. Contează foarte mult să încetinești cu cinci ani îmbătrânirea pielii”, a explicat Ioana Marinescu.

„Nu are legătură cu rutina de seară de care vorbeam, dar, de exemplu, vopsitul excesiv... o să rămâi cu puțin păr în cap. Toți facem greșeli, dar, dacă folosim produse constant, este posibil ca îmbătrânirea cutanată să nu ne ia prin surprindere și să arătăm foarte bine și la 40 de ani și la 50”, a mai spus Ioana Marinescu, adăugând: „50 înseamnă noul 40. Doamnele de 50-55 arată extrem de bine, pentru că au grijă de ele, au grijă la alimentație, fac un pic de sport, se duc la masaj.”

„După ce am făcut curățarea pe toată pielea feței, recomand spray-urile care au un ingredient pur super concentrat. De exemplu, pentru zi, pe perioada verii cel puțin, o recomandare foarte bună este spray-ul SEBULESS. În general, vara, tenul secretă mult mai mult sebum, iar acest spray ajută ca tenul să nu secrete atât de mult sebum și să nu lucească. Nu ne simțim foarte bine atunci când, la jumătatea zilei, tenul ne lucește foarte tare.

Dacă tenul este foarte deshidratat, putem folosi un spray cu hialuronic sau cu colagen pur care să-i dea confortul de care are nevoie.

În rutina de zi, putem adăuga un ser. Diferența dintre ser și cremă este că serul are ingrediente foarte concentrate care intră mult mai activ în piele. În general, eu recomand ca ziua să dăm antioxidanți. Antioxidanții sunt esențiali în lupta cu fotoîmbătrânirea și în lupta cu tot ceea ce înseamnă poluare, și raze ultraviolete. Ar trebuie să fie prezenți negreșit în prima perioadă a zilei pentru a putea să ne protejeze foarte bine. Apoi aplicăm crema bază de machiaj. Din punctul meu de vedere, ce am spus aici este super suficient pentru zi”, a mai spus Ioana Marinescu. 

Urmareste-ne si pe canalul nostru de WhatsApp

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA
BANCUL ZILEI

06:30

FIVE Administration S.P.R.L, vinde prin licitatii publice utilaje agricole, al debitoarei Agrocomplex Barlad S.A. FIVE Administration S.P.R.L., in calitate de Administrator judiciar al debitoarei Agrocomplex Barlad S.A. -in reorganizare cu sediul in Barlad, str. Tecuciului nr. 7, judetul Vaslui, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J37/231/1991, avand CUI: RO2808054, organizeaza in perioada 27.03.2025 -30.04.2025 inclusiv, orele 09:00 -19:00, licitatii publice cu strigare in vederea valorificarii urmatoarelor active mobiliare aflate in patrimoniul debitoarei, dupa cum urmeaza: 1. Utilaje agricole conform lista nr. 1 (bunurile se vand individual), pentru care se vor organiza: -Licitatia nr. 1 in perioada 27.03 -01.04.2025, termen-limita inscriere: 26.03.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 2 in perioada 08.04 -11.04.2025, termen-limita inscriere: 07.04.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 3 in perioada 17.04 -22.04.2025, termen-limita inscriere: 15.04.2025, ora 16:00. 2. Utilaje agricole conform lista nr. 2 (bunurile se vand individual), pentru care se vor organiza: -Licitatia nr. 1 in data de 02.04.2025, termen-limita inscriere: 01.04.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 2 in data de 14.04.2025, termen-limita inscriere: 11.04.2025, ora 16:00; -Licitatia nr. 3 in data de 23.04.2025, termen-limita inscriere: 22.04.2025, ora 12:00. Doar pentru Pachet Bunuri Mobile Nr. 4 -Licitatia nr. 4 in data de 30.04.2025, termen-limita inscriere: 29.04.2025, ora 12:00. Licitatiile nr. 2, nr. 3, respectiv 4 se vor organiza doar pentru bunurile care nu s-au vandut la licitatiile anterioare. Bunurile supuse valorificarii, datele si orele fiecarei licitatii, precum si pretul de pornire la fiecare licitatie se regasesc in listele de bunuri pentru fiecare Pachet si pot fi solicitate Administrator ului judiciar, la adresa: vanzari@five -advisory.ro. Preturile de pornire ale licitatiei nu includ TVA, acesta se va adauga dupa caz conform prevederilor legale. Persoanele interesate au obligatia de vizionare a activelor, cu instiintarea prealabila a Administrator ului judiciar si numai dupa achizitionarea caietului de sarcini. Licitatiile se vor desfasura in perioada mentionata exclusiv online, prin intermediul platformei: www.licitatii -unpir.ro, aceasta presupunand crearea unui cont de participant si validarea acestuia de catre administratorul platformei. Toate detaliile referitoare la modalitatea de participare prin intermediul platformei online mentionate anterior se regasesc in cuprinsul Caietului de sarcini. Orice persoana interesata va avea obligatia achizitionarii caietului de sarcini cuprinzand descrierea bunurilor si a semnarii unui Angajament de confiden tialitate privind procedura de valorificare a activelor cuprinse in caietul de sarcini. Pretul Caietului de sarcini este 119 Lei (TVA inclus) si poate fi solicitat prin e-mail, la adresa: vanzari@five -advisory.ro. Termenele-limita pentru transmiterea documentatiei de participare la licitatie sunt mentionate mai sus pentru fiecare set de licitatii, aceasta urmand a fi depusa exclusiv prin mijloace electronice, la adresa de e-mail: vanzari@five -advisory.ro. Documentele transmise prin orice alte mijloace electronice (whatsapp /mms etc.) nu vor fi luate in considerare. Vizionarea activelor se va face numai in baza unei programari prealabile, la societatea Agrocomplex Barlad S.A, pe adresa de e-mail: office@agro-complex.ro sau la numarul de telefon: 0744.950.751 -Petru Maximiuc, numai dupa achizitionarea Caietului de sarcini. Informatii privind achizitionarea Caietelor de sarcini pot fi obtinute pe e-mail: vanzari@five -advisory.ro.
Comuna Tasca, judetul Neamt,  concesioneaza o parcela de 3.226mp, in intravilanul comunei Tasca 1.Informatii generale privind concedentul, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Tasca, cu sediul in comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt, telefon 0233/255.023, fax 0233/255.023, email: primaria_tasca@yahoo.com, cod fiscal 2614457. 2.Informatii generale privind obiectul concesiunii, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie concesionat: o parcela de 3.226mp, nr.cadastral- 51842, CF-51842, situata in intravilanul comunei Tasca, sat Tasca, F.N., apartine domeniului privat al Comunei Tasca, conform H.C.L.Tasca nr.21/27.02.2025 si O.U.G.nr. 57/03.07.2019. 3.Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1.Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul Comunei Tasca. 3.2.Denumirea si adresa serviciului/ compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Urbanism, din cadrul Comunei Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt.Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 3.3.Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul: 100 Lei/exemplar, se achita cu numerar, la Casieria Comunei Tasca. 3.4.Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 17.04.2025, ora 12.00. 4.Informatii privind ofertele: 4.1.Data-limita de depunere a ofertelor: 29.04.2025, ora 09.00. 4.2.Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 4.3.Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Oferta se depune intr-un exemplar original, in doua plicuri sigilate: unul exterior si unul interior. 5.Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 29.04.2025, ora 10.00, la sediul Comunei Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 6.Denumirea, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Tribunalul Neamt, Piatra Neamt, B-dul Decebal nr.8, judetul Neamt, telefon 0233/214.019, fax 0233/216.585, e-mail: jud-piatraneamt@just.ro. 7.Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 17.03.2025.
Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul fiscal, adresa, numarul de telefon, telefax si/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact: Orasul Harlau, cu sediul in orasul Harlau, Str.Musatini nr.1, judetul Iasi, telefon/fax 0232/720.412/ 0232/720.777, e-mail: primariahirlau @yahoo.com, juridic@ primaria- hirlau.ro, cod fiscal 4541190. Reglementari legale privind acordarea de finantare nerambursabila: In baza Legii nr. 350/2005 privind regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit de interes general, cu modificarile si completarile ulterioare si H.C.L. Harlau nr. 27/26.03.2025 privind aprobarea bugetului pe anul 2025. Perioada de finantare: anul 2025. Suma totala alocata de la bugetul local este de 160.000 Lei si se aloca in intregime pentru domeniul Sport. Criteriile de acordare a finantarilor nerambursabile sunt cele prezentate in Regulamentul Orasului Harlau aprobat prin H.C.L. Harlau nr. 53/27.04.2017 privind regimul finantarilor nerambursabile alocate de la bugetul local pentru activitatile nonprofit de interes local, cu modificarile si completarile ulterioare. Documentatia pentru elaborarea si prezentarea propunerilor de proiecte/ programe se poate obtine de pe site-ul: www.primaria hirlau.ro. Documentatia de solicitare a finantarii nerambursabile se poate descarca de pe site-ul autoritatii contractante: www.primaria hirlau.ro sau se poate procura de la sediul Orasului Harlau, Harlau, Str. Musatini nr. 1, judetul Iasi. Data-limita pentru depunerea propunerilor de proiecte: 15.05.2025, ora 14.00, la Compartimentul Registratura al Orasului Harlau, Harlau, Str. Musatini nr. 1, judetul Iasi. Perioada la care se desfasoara selectia de proiecte, verificarea eligibilitatii, a indeplinirii criteriilor referitoare la capacitatea tehnica si financiara si evaluarea propunerilor de proiecte este: 16.05.2025 -19.05.2025.
Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul fiscal, adresa, numarul de telefon, telefax si/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact: Comuna Racaciuni, cu sediul in comuna Racaciuni, sat Racaciuni, Str. Stefan cel Mare nr. 136, judetul Bacau, telefon 0234/251.212, fax 0234/251.586, e-mail: cl_racaciuni@yahoo.com, cod fiscal 4670330. Reglementari legale privind acordarea de finantare nerambursabila: In baza Legii nr. 350/2005 privind regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit de interes general, cu modificarile si completarile ulterioare si Hotararea Consiliului Local al Comunei Racaciuni nr. 09/31.03.2025 privind aprobarea bugetului pe anul 2025. Perioada de finantare: anul 2025. Suma totala alocata de la bugetul local este de 385.000 Lei si se aloca astfel: 15.000 Lei pentru domeniul Sportiv, 50.000 pentru domeniul Social, respectiv 320.000 Lei pentru Culte religioase. Criteriile de acordare a finantarilor nerambursabile sunt cele prezentate in Regulamentul Comunei Racaciuni aprobat prin H.C.L. Comuna Racaciuni nr. 14/31.03.2025 privind regimul finantarilor nerambursabile alocate de la bugetul local pentru activitatile nonprofit de interes local. Documentatia pentru elaborarea si prezentarea propunerilor de proiecte/ programe se poate obtine de pe site-ul Comunei Racaciuni: www.comuna racaciuni.ro. Documentatia de solicitare a finantarii nerambursabile se poate descarca de pe site-ul autoritatii contractante www.comuna racaciuni.ro sau se poate procura de la sediul Comuna Racaciuni, cu sediul in comuna Racaciuni, sat Racaciuni, Str. Stefan cel Mare nr. 136, judetul Bacau. Data-limita pentru depunerea propunerilor de proiecte: 13.05.2025, ora 14.00, adresa: Comuna Racaciuni, cu sediul in comuna Racaciuni, sat Racaciuni, Str. Stefan cel Mare nr. 136, judetul Bacau. Perioada la care se desfasoara selectia de proiecte, verificarea eligibilitatii, a indeplinirii criteriilor referitoare la capacitatea tehnica si financiara si evaluarea propunerilor de proiecte este: 14.05.2025- 15.05.2025.
Top 7 probleme de sănătate ce pot fi cauzate de telefon și soluții pentru a le diminua. De la dureri musculare și ochi obosiți la „putrezirea creierului”
14/04/2025 19:50

 Telefonul mobil a devenit aproape o extensie naturală a mainii noastre, iar simpla idee că am putea rămane fără acces la el, chiar si pentru scurt timp, poate provoaca un disconfort greu de ignorat. ...

Salarii record de 400.000 euro pentru medici: cazare gratuită și mașină de serviciu incluse. Află ce trebuie să faci
14/04/2025 15:17

Julia Creek, un orăsel izolat din Queensland, Australia, cu doar 550 de locuitori, a devenit recent cunoscut in intreaga lume datorită unei oferte de angajare care bate orice record european in materie de sal ...

Cercetătorii au stabilit cantitatea exactă de alcool consumată săptămânal care ar putea dubla riscul de demență
14/04/2025 14:38

 Consumul a opt pahare de vin sau halbă de bere pe săptămană sau mai mult poate creste semnificativ riscul de a dezvolta dementă, o afectiune care fură memoria, sugerează un nou studiu. Cercetător ...

Se modifică legea privitoare la medicamentele care te pot lăsa fără permis de conducere/ Lista completă
14/04/2025 11:36

 O modificare de nuantă, dar extrem de importantă are loc la articolul privind substantele interzise.. (2) Cu aceeaşi pedeapsă se sancţionează indeplinirea indatoririlor de serviciu de către un ...

Care este cea mai bună și sănătoasă apă de băut din comerț. Datele de pe etichetă la care trebuie să fii atent: „Asta recomand, din ce am studiat”
14/04/2025 05:54

Apa este vitală. Dacă fără mancare mai rezistăm, fără apă nu putem supravietui prea mult timp. Insă este important să bem apă sănătoasă, cu minerale potrivite. In comert există diferite tipuri de ...

La ce trebuie să fim atenți când facem cumpărături pentru masa de Paște. Ce este important să verificăm la carne, ouă sau cozonaci
13/04/2025 13:02

 Autoritatea Natională pentru Protectia Consumatorilor (ANPC) vine cu recomandări pentru perioada cumpărăturilor pentru masa de Paste, atrăgand atentia ca toate produsele alimentare să fie cumpărate ...

Cum îți influențează intestinul starea de spirit: legătura dintre microbiom și sănătatea mintală
13/04/2025 12:10

Se spune adesea că „simtim cu stomacul”. Dar ceea ce părea doar o expresie metaforică, devine astăzi un fapt sustinut de stiintă. Microbiomul intestinal, alcătuit din miliarde de bacterii bene ...

Un test de sânge ar putea detecta boala Parkinson înainte de apariţia simptomelor
13/04/2025 11:42

 Cercetătorii au dezvoltat un test de sange simplu şi „rentabil”, capabil să detecteze boala Parkinson cu mult inainte de apariţia simptomelor, conform unui studiu citat de The Guardian, tr ...

Transplant rar la Iași: un bărbat a fost salvat de ambii părinți, primind câte un rinichi de la fiecare
11/04/2025 20:14

Un bărbat de 39 de ani din Bucuresti a primit o nouă sansă la viată printr-un transplant de rinichi realizat la Spitalul Clinic „Dr. C.I. Parhon” din Iasi, donatorul fiind chiar mama sa. Interve ...

Propunere legislativă: Unitățile sanitare de stat ar putea oferi indemnizații de merit din surse proprii
11/04/2025 18:17

Potrivit unui proiect de ordonantă de urgentă aflat in consultare publică la Ministerul Sănătătii, spitalele de stat vor putea acorda personalului medico-sanitar indemnizatii de merit, din fondurile propr ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei