Se deschid cluburile și discotecile pentru vaccinați. Liber la nunți și botez cu 100 de persoane în interior. Noile relaxări de la 1 iulie

M2I0NTE4ZTU5ZWI0Mzc0MDIzMDMwZDkzM2I4NmQy.thumb

Dimensiune font:

| 01-07-2021 10:32

O nouă etapă de relaxare a măsurilor anti-COVID intră în vigoare la 1 iulie, cu facilităţi pentru persoanele vaccinate. Dată fiind incidenţa scăzută a cazurilor de coronavirus la nivelul întregii ţări, creşte numărul persoanelor care pot participa la diferite evenimente în aer liber, dar şi la nunţi, botezuri sau competiţii sportive. Numărul creşte încă şi mai mult – până la capacitatea maximă a spaţiilor – dacă toate persoanele sunt vaccinate, potrivit News.



De asemenea, se deschid discotecile şi cluburile, până la ora 02.00, dar doar pentru cei care fac dovada vaccinării. Persoanele care nu fac parte din aceeaşi familie pot merge pe stradă în grupuri de câte zece, iar la activităţile recreative în aer liber pot participa 30 de persoane. În sălile de fitness nu mai este obligatorie masca de protecţie, dacă se asigură 7 metri pătraţi pentru fiecare persoană.

Guvernul a decis noi măsuri de relaxare, valabile de la 1 iulie.

Cum se organizează concertele, festivalurile şi alte evenimente

Activităţile culturale, artistice şi de divertisment pot fi organizate şi desfăşurate în spaţii deschise cu participarea a cel mult 2.500 de persoane, în condiţiile asigurării unei suprafeţe minime de 2 mp pentru fiecare persoană, cu obligativitatea purtării măştii de protecţie şi doar dacă incidenţa cumulată la 14 zile a cazurilor din judeţ/localitate este mai mică sau egală cu 3/1.000 de locuitori.

Organizatorul poate decide organizarea şi desfăşurarea activităţii cu un număr mai mare de 2.500 de persoane, dacă toţi participanţii fac dovada vaccinării împotriva SARS-CoV-2 pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare, iar spaţiul alocat fiecărui invitat să fie de cel puţin un metru pătrat.

Participarea este permisă doar pentru persoanele care sunt vaccinate împotriva virusului SARS-CoV-2 şi pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare, persoanele care prezintă rezultatul negativ al unui test RT-PCR pentru infecţia cu virusul SARS-CoV-2 nu mai vechi de 72 de ore sau rezultatul negativ certificat al unui test antigen rapid nu mai vechi de 24 de ore, precum şi pentru persoanele care se află în perioada cuprinsă între a 15-a zi şi a 90-a zi ulterioară confirmării infectării cu SARS-CoV-2, fapt dovedit prin documente medicale (test RT-PCR pozitiv la data diagnosticului, bilet de externare din spital etc.).

Instituţiile de cultură care administrează spaţii special destinate activităţilor cultural artistice în aer liber pot organiza activităţi cu participarea a cel mult 1.000 de persoane pe scaune, asigurarea unei suprafeţe minime de 4 mp pentru fiecare persoană şi respectarea normelor de protecţie sanitară.

Cum se organizează nunţile şi botezurile

Organizarea de nunţi, botezuri, mese festive, parastase este permisă, începând cu data de 01.07.2021, cu participarea a maxim 150 de persoane în spaţii deschise, sau cu participarea a maxim 100 de persoane în spaţii închise, dacă incidenţa cumulată la 14 zile a cazurilor din judeţ/localitate este mai mică sau egală cu 3/1.000 de locuitori şi sunt respectate măsurile de protecţie sanitară.

La stabilirea numărului maxim de persoane, nu sunt incluşi copiii cu vârsta mai mică de 16 ani.

Evenimente private pot fi organizate în saloane, cămine culturale, restaurante, baruri, cafenele, săli/corturi de evenimente, cu un număr de maximum 300 de persoane în interior şi cu asigurarea unei suprafeţe de 2 mp pentru fiecare persoană, în localităţile cu incidenţă mică şi doar dacă sunt vaccinate, prezintă test negativ de coronavrus sau au trecut prin boală.

Cum se organizează conferinţele, cursurile sau workshop-urile

Organizarea de cursuri de instruire şi workshop-uri pentru adulţi, inclusiv cele pentru implementarea proiectelor finanţate din fonduri europene, va fi permisă cu participarea unui număr de maximum 150 de persoane în interior şi 200 în exterior, dacă incidenţa cumulată la 14 zile a cazurilor din judeţ/localitate este mai mică sau egală cu 3/1.000 de locuitori, cu respectarea măsurilor de distanţare, asigurarea unei suprafeţe de minimum 2 mp pentru fiecare persoană şi obligativitatea purtării măştii de protecţie.

Este permisă organizarea de conferinţe în spaţii închise, cu participarea unui număr de maximum 150 de persoane în interior, dacă incidenţa cumulată la 14 zile a cazurilor din judeţ/localitate este mai mică sau egală cu 3/1.000 de locuitori, cu respectarea măsurilor de distanţare şi cu obligativitatea purtării măştii de protecţie.

Cum îşi pot desfăşura activitatea locurile de joacă

Desfăşurarea activităţii operatorilor economici care gestionează locurile de joacă în spaţii închise, începând cu data de 01.07.2021, este permisă cu participarea publicului până la 70% din capacitatea maximă a spaţiului şi sub condiţia ca însoţitorii copiilor să facă dovada vaccinării împotriva virusului SARS-CoV-2 şi pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare, ori se află în perioada cuprinsă între a 15-a zi şi a 90-a zi ulterioară confirmării infectării cu SARS-CoV-2, fapt dovedit prin documente medicale (test RT-PCR pozitiv la data diagnosticului, bilet de externare din spital sau test care să dovedească prezenţa de anticorpi de tip IgG efectuat cu maxim 14 zile anterior desfăşurării activităţii).Cum se pot organiza competiţii sportive

Organizarea şi desfăşurarea competiţiilor sportive în spaţii închise sau deschise va fi permisă cu participarea spectatorilor până la 50% din capacitatea maximă a spaţiului, dacă incidenţa cumulată la 14 zile a cazurilor din judeţ/localitate este mai mică sau egală cu 3/1.000 de locuitori.

Participarea la activităţi este permisă doar pentru persoanele care sunt vaccinate împotriva virusului SARS-CoV-2 şi pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare, persoanele care prezintă rezultatul negativ al unui test RT-PCR pentru infecţia cu virusul SARS-CoV-2 nu mai vechi de 72 de ore sau rezultatul negativ certificat al unui test antigen rapid nu mai vechi de 24 de ore, precum şi pentru persoanele care se află în perioada cuprinsă între a 15-a zi şi a 90-a zi ulterioară confirmării infectării cu SARS-CoV-2, fapt dovedit prin documente medicale (test RT-PCR pozitiv la data diagnosticului, bilet de externare din spital sau test care să dovedească prezenţa de anticorpi de tip IgG efectuat cu maxim 14 zile anterior desfăşurării evenimentului).

Organizatorul poate decide organizarea şi desfăşurarea competiţiilor sportive cu participarea spectatorilor până la capacitatea maximă a spaţiului, dacă toţi participanţii fac dovada vaccinării împotriva SARS-CoV2 pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare.

Fără mască de protecţie în sălile de fitness / Condiţiile impuse de autorităţi

Activitatea operatorilor economici desfăşurată în spaţii închise, în domeniul sălilor de sport/fitness, va fi permisă începând cu data de 01.07.2021 cu participarea publicului până la capacitatea maximă a spaţiului, dacă incidenţa cumulată la 14 zile a cazurilor din judeţ/localitate este mai mică sau egală cu 3/1.000 de locuitori, fără purtarea măştii de protecţie şi cu asigurarea unei suprafeţe de 7 mp/persoană.

Cum îşi desfăşoară actvitatea localurile / Se deschid, pentru cei vaccinaţi, cluburile şi discotecile

Începând cu data de 01.07.2021, va fi posibilă desfăşurarea activităţii la capacitatea maximă a spaţiilor închise pentru operatorii economici care desfăşoară activităţi de preparare, comercializare şi consum al produselor alimentare şi/sau băuturilor alcoolice şi nealcoolice, de tipul restaurantelor şi cafenelelor, în intervalul orar 5,00-02,00, dacă incidenţa cumulată la 14 zile a cazurilor din judeţ/localitate este mai mică sau egală cu 3/1.000 de locuitori.

Creşte gradul de ocupare a spaţiilor de cazare din cadrul structurilor de primire turistică astfel cum sunt definite la art. 2 lit. d) din Ordonanţa Guvernului nr. 58/1998 privind organizarea şi desfăşurarea activităţii de turism în România, cu modificările şi completările ulterioare, la capacitatea maximă a acestora cu respectarea măsurilor de prevenire a răspândirii SARS-CoV-2 şi portul măştii de protecţie în spaţiile comune.

Creşte gradul de ocupare la 70% din capacitatea maximă a spaţiilor închise din baruri, cluburi, discoteci şi săli de jocuri, în intervalul orar 5,00-02,00, dacă incidenţa cumulată la 14 zile a cazurilor din judeţ/localitate este mai mică sau egală cu 3/1.000 de locuitori. Participarea este permisă doar pentru persoanele care sunt vaccinate împotriva virusului SARS-CoV-2 şi pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare.

Creşte gradul de ocupare la capacitatea maximă a spaţiilor, pentru operatorii economici licenţiaţi în domeniul jocurilor de noroc, dacă incidenţa cumulată la 14 zile a cazurilor din judeţ/localitate este mai mică sau egală cu 3/1.000 de locuitori.

Fără mască de protecţie în birourile unde angajaţii sunt vaccinaţi şi nu există interacţiune cu publicul

Purtarea măştii de protecţie nu mai este obligatorie la locurile de muncă în spaţii închise unde îşi desfăşoară activitatea maxim 10 persoane, cu condiţia ca acestea să fie vaccinate împotriva virusului SARS-CoV-2 şi pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare şi cu asigurarea unei distanţe de 1 metru între ele, iar în zonele respective nu este permis accesul publicului sau a altor lucrători, rămânând obligatorie în toate spaţiile închise comune, potrivit News.

Tot de la 1 iulie de reia eluarea activitatea târgurilor, bâlciurilor şi a talciocurilor

De asemenea, activităţile recreative şi sportive în aer liber vor putea fi desfăşurate cu participarea a cel mult 30 de persoane care nu locuiesc împreună. 

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA

1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Pochidia, cu sediul in comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, cod postal 737552, telefon 0335/407.239, e-mail: pochidia@yahoo.com, cod fiscal 16396425. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie vandut: 4 parcele de teren intravilan, situate in comuna Pochidia, sat Salceni, F.N., apartinand domeniului privat al Comunei Pochidia, identificate astfel: -Parcela A, 1.130 mp, nr. cadastral 70780, CF 70780, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/25; -Parcela B, 1.130 mp, nr. cadastral 70781, CF 70781, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/27 -Parcela C, 1.000 mp, nr. cadastral 70769, CF 70769, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/18; -Parcela D, 1.040 mp, nr.cadastral 70771, CF 70771, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/2; conform H.C.L.Pochidia nr. 41/30.09.2024 si temeiului legal: O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul institutiei, Compartiment Secretar sau se poate consulta pe site-ul: www.pochidia.ro. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul vanzatorului, de la care pot obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Se poate obtine de la Compartimentul Secretar, din cadrul Comunei Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 50 Lei/exemplar, ce se achita numerar la Casieria institutiei, sau se poate descarca de pe site-ul institutiei: www.pochidia.ro -gratuit. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 09.01.2025, ora 10.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 17.01.2025, ora 10.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, Compartiment Secretar. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa oferta: intr-un singur exemplar, intr-un plic sigilat. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 21.01.2025, ora 13.00, Comuna Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, Sala de sedinte. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios Administrativ a Tribunalului Vaslui, Vaslui, Str. Stefan cel Mare nr. 54, judetul Vaslui, telefon 0235/311.582, fax 0235/312.432, e-mail: tr-vaslui@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 21.11.2024.
Primăria Comunei Valea Lupului, jud. Iași, cu sediul în Com. Valea Lupului, Aleea Irisului nr. 8, CUI 16384625, tel 0232/272590, e-mail primaria_valealupului@yahoo.com, organizează în data de 31.01.2025, licitație în vederea vânzării terenului intravilan în suprafață de 26.770 mp, nr. cadastral 100107, CF nr. 100107, zona Dedeman 1. Informaţii generale privind concedentul, în special denumirea, codul fiscal, adresa, numărul de telefon, telefax şi/sau adresa de e-mail a persoanei de contact etc: UAT Comuna Valea Lupului, jud. Iași, cu sediul în Com. Valea Lupului, Aleea Irisului nr. 8, CIF 16384625, tel 0232/272590, e-mail primaria_valealupului@yahoo.com 2. Informații generale privind obiectul procedurii de licitație publică, în special descrierea și identificarea bunului care urmează să fie vândut: teren intravilan în suprafață de 26.770 mp, situată în Sat Uricani, Comuna Miroslava, județul Iași, zona Dedeman, nr. cadastral 100107, CF nr. 100107, teren proprietate privată a Comunei Valea Lupului 3. Informații privind documentația de atribuire: se regăsesc în caietul de sarcini 3.1 Modalitatea sau modalitățile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentației de atribuire: la cerere, de la sediul autorității sau de pe site-ul autorității wwww.comuna-valealupului.ro 3.2 Denumirea și datele de contact ale serviciului/compartimentului din cadrul vânzătorului, de la care pot obține un exemplar din documentația de atribuire: de la Registratura primăriei, Aleea Irisului nr. 8, sat Valea Lupului, Comuna Valea Lupului, județul Iași sau de pe site-ul autorității: www.comuna-valealupului.ro 3.3 Costul și condițiile de plată pentru obținerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: se obține gratuit, atât de la sediul autorității, cât și de pe site-ul autorității 3.4 Data-limită pentru solicitarea clarificărilor: 23.01.2025, orele 16.00 4. Informații privind ofertele: se regasesc în caietul de sarcini 4.1 Data-limită de depunere a ofertelor: 31.01.2025, orele 09.00 4.2 Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Valea Lupului, Aleea Irisului nr. 8, Județul Iași 4.3 Numărul de exemplare în care trebuie depusă oferta: un singur exemplar original 5. Data și locul la care se va desfașura ședința publică de deschidere a ofertelor: 31.01.2025, orele 11.00, Primăria Comunei Valea Lupului - Sala de consiliu, Aleea Irisului nr. 8, Comuna Valea Lupului, Județul Iași 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon și/sau adresa de e-mail ale instanței competente în soluționarea litigiilor apărute și termenele pentru sesizarea instanței: Tribunalul Iași, Strada Elena Doamna nr. 1A, telefon: 0232.260.600, 0232.248.000, 0332.403.666, Fax: 0332.435.700, e-mail: tr-iasi-reg@just.ro
ANUNȚ DE PARTICIPARE LA LICITAȚIE PUBLICĂ privind închirierea prin licitație publică a două spații ce aparțin domeniului public al Comunei Tămășeni, Jud. Neamt. 1.Informații generale privind autoritatea contractantă in special denumirea,codul de identificare fiscală, adresa,numărul de telefon,fax și/sau adresa de e-mail,persoană de contact:Comuna Tămășeni, strad Unirii, nr.157 județul Neamț, telefon: 0233749494, fax: 0233749333 e –mail: primariatamaseni@yahoo.com.Informații generale privind obiectul procedurii de licitație publică,in special descrierea bunurilor care urmează să fie concesionate:Spațiu în suprafață de 118,53 mp ce aparține domeniului public al Comunei Tămășeni, situat pe Str. Unirii, nr. 373, la etajul 1 al Dispensarului Uman din satul Adjudeni, com. Tămășeni, Jud. Neamț. Închirierea se va realiza conform HCL nr.66/16.12.2024 si OUG nr. 57/2019. Spațiu în suprafață de 117,45 mp ce aparține domeniului public al Comunei Tămășeni, situat pe Str. Unirii, nr. 373, la etajul 1 al Dispensarului Uman din satul Adjudeni, com. Tămășeni, Jud. Neamț.Închirierea se va realiza conform HCL nr.67/16.12.2024 si OUG nr. 57/2019. 2.Informații privind documentația de atribuire : se regăsesc in caietul de sarcini. 2.1.Modalitatea sau modalitațile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar din documentația de atribuire:la sediul Comunei Tămășeni sau în baza unei solicitari scrise sau in format electronic adresate către Primăria comunei Tămășeni.2.2.Denumirea si datele de contact ale compartimentului de la care se pot obține un exemplar din documentația de atribuire: Primăria comunei Tămășeni, Compartiment administrare domeniul public și privat, fond funciar, cadastru și resurse umane.2.3.Costul si condițiile de plată pentru obținerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor OUG nr.57/2019 privind Codul administrativ: 10,00 lei poate fi achitat in numerar la casieria unitații.2.4.Data–limită de pentru solicitarea clarificărilor 08.01.2025 ora 12:00.3.Informații privind ofertele:3.1.Data-limită de depunere a ofertelor : 15.01.2025 ora 10:00.3.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Primăria comunei Tămășeni, strada Unirii, nr.157, județul Neamț, la registratură.3.3.Numărul de exemplare în care trebuie depusă oferta: 2 exemplare. 4.Data si locul la care se va desfașura sedința publică de deschidere a ofertelor: 16.01.2025 ora 10:00, Primăria comunei Tămășeni, strada Unirii, nr.157, județul Neamț.6.Denumirea, adresa, numărul de telefon și /sau adresa de e-mail ale instanței competente in soluționarea litigiilor apărute si termenele pentru sesizarea instanței : Judecătoria Roman, Piata Roman Voda nr. 1 cod postal 611022 telefon 0233 743858 fax 0233 742583 , e-mail : jud – roman@just.ro. 7.Data transmiterii anunțului de licitație către instituțiile abilitate in vederea publicării: 17.12.2024. Primar, Lucaci Stefan
2025, un an pe placul patronilor: Angajații sunt terorizați să nu își piardă locul de muncă, așa că nu cer nici măriri
11/01/2025 22:57

Anul 2025 va fi unul pe placul patronilor. Cu angajati care muncesc si nu cer măriri de salarii, căci e frică mare să nu isi piardă locul de muncă. Anul 2024 s-a dovedit a fi un an complicat pentru intrea ...

Ministrul Finanțelor aruncă 'bomba' unui nou val de taxe: Creșterea TVA și majorarea taxării muncii, printre scenarii
11/01/2025 20:51

La doar cateva zile după implementarea unor măsuri de austeritate, Guvernul Romaniei pregăteste o nouă reformă fiscală care ar putea aduce schimbări semnificative pentru populatie si mediul de afaceri. M ...

îÎNFIORĂTOR  - Copii cu dizabilități, ținuți sub zăvor la un centru din Târgu Mureș
11/01/2025 10:06

În dimineaţa zilei de 11 ianuarie 2025, in intervalul orar cuprins intre 5:30 şi 7:00, reprezentanţi ai Centrului de Resurse Juridice (CRJ) şi ai Consiliului de Monitorizare (Legea nr. 8/ 2016) au viz ...

Pensiile vor rămâne mici. Ciolacu a mințit din nou, le-a înghețat. El trăiește în lux
11/01/2025 00:15

Marcel Ciolacu, premierul PSD, continuă să-si arate dispretul fată de romanii care l-au votat. In timp ce milioane de pensionari se confruntă cu sărăcia, el trăieste in lux, nepăsător la promisiunile f ...

Casa Națională de Pensii dă detalii noi despre plata pensiilor pe ianuarie: Când intră banii pe card
10/01/2025 22:08

Casa Naţională de Pensii Publice anunţă, joi, că a inceput plata pensiilor şi a altor drepturi care se achită de casele teritoriale de pensii prin intermediul Poştei Romane, iar pentru cei care primesc ...

Tramvaiele pictate din Iași ajung în Stuttgart: Expoziție inedită la Muzeul Tramvaiului din Stuttgart
09/01/2025 13:25

 COMUNICAT DE PRESĂ Iasi, 9 ianuarie 2025  În perioada 12 ianuarie – 16 martie 2025, Muzeul Tramvaiului din Stuttgart găzduieste o expozitie specială dedicată proiectului &bdquo ...

Punctul de amendă crește, odată cu mărirea salariului minim pe economie. Noile valori pe care trebuie să le știe orice șofer
06/01/2025 10:23

Punctul de amendă se calculează in functie de salariul minim brut pe economie pe tară, care a crescut, de la data de 1. In lipsa unui anunt din partea guvernantilor cu privire la o eventuală plafonare, este ...

Ajutor de înmormântare 2025. Cât dă statul, după modificările din legea pensiilor, când aproape toate serviciile funerare s-au scumpit
06/01/2025 10:13

Odată cu cresterea salariului minim pe economie, s-a modificat si valoarea punctului de referintă, de care depind atat de multe ajutoare de la stat, inclusiv acest ajutor de inmormantare. Astfel, de la data d ...

„M-a speriat ideea ca situația financiară a familiei să depindă de vreun director”. Sfatul oferit de un economist angajaților români
05/01/2025 13:11

Economistul Radu Georgescu informează că noile modificări fiscale au schimbat iar modul de calcul al taxelor pentru salarii. Acesta a oferit o serie de recomandări pentru populatia Romaniei. Intr-o postare ...

David Pușcaș, fiul adoptiv al Luminiței Anghel, cere bani pe TikTok. Riscă să fie dat afară din chirie:
05/01/2025 10:16

David Puscas e perceptul de publicul larg drept "a doua Ioana Tufaru", fiind permanent blamat pentru faptul că nu munceste si asteaptă ajutor in bani de la altii. David Puscas a avut mai multe aparitii, rece ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei