Eticheta 18 + asigură succesul premierelor pe Netflix. Cum a intrat în topuri un film catalogat a fi mediocru
Dimensiune font:
Asaltul producțiilor originale este de neoprit la Netflix și aproape fiecare are vizionări nenumărate. „The Luckiest Girl Alive / Cea mai norocoasă fată” dovedește din nou că abonații nu dau doi bani pe cronicile criticilor profesioniști atunci când decid să apese pe „play”.
Filmul cu Mila Kunis a avut premiera doar vinerea trecută, dar a intrat instantaneu în Top 10 în 79 de țări, în 49 direct pe locul I, unde azi se află în nu mai puțin de 63 (inclusiv în România, dacă precizarea mai era necesară)!
Mergând pe urmele lui „Blonde” și „Mr. Harriganʼs Phone / Telefonul domnului Harrigan”, care au venit amândouă în ultimele 10 zile, lui „Luckiest Girl Alive” nici nu i-a păsat de aprecieri (în cel mai bun caz ar putea fi calificate drept mediocre) pentru a se bucura de un succes imens.
Pe Rotten Tomatoes povestea scenaristei, care se confruntă cu propriul trecut tenebros atunci când echipa care face un documentar despre un caz real de crimă începe să sape în ce se petrecuse în anii ei de liceu, a acrit criticii de meserie care i-au dat un 43% binișor sub standarde.
Dar spectatorii au fost mult mai încântați și i-au dat un scor de 77%, dacă mai era nevoie de vreo dovadă că abonaților nu le pasă de ce spun criticii.
Pe IMDb are tot un scor mediocru (6,3/10), iar pe Metacritic și mai rău, de 5,4 de la cei doar șapte altruiști care s-au fript și s-au gândit să le spună altora că poate au ceva mai bun de făcut.
Brandul Netflix a devenit atât de puternic încât este suficient ca să lanseze aproape orice în top cu ajutorul unei etichete incitante, dar tot am vrea ca aprecierile pozitive să devină o regulă, nu o excepție.
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau