Netflix testează măsuri împotriva clienților neprofitabili
Dimensiune font:
Gigantul american de streaming a anunțat încă din luna aprilie, când a dezvăluit că a pierdut pentru prima dată clienți în mai bine de 10 ani, că va introduce măsuri împotriva utilizatorilor care își împărtășesc parola cu persoane din afara gospodăriei. Site-ul tech Rest of the World a dezvăluit acum că Netflix a început primele teste cu măsuri care să combată practica.
Se pare că Netflix a început să testeze soluții în Peru, Chile și Costa Rica, oferind prețuri „extra” pentru persoanele care folosesc un abonament dar nu locuiesc în aceeași gospodărie. Altfel spus, celor care împart un cont li s-ar putea cere să plătească puțin mai mult.
Abonații pot de asemenea să sune la Customer Service să spună că o persoană le folosește contul în altă locație, urmând să primească un cod de verificare pe care să-l confirme pentru a putea evita plătirea taxei suplimentare. Nu toți clienții Netflix din cele 3 țări au raportat până acum primirea unor mesaje în acest sens, posibil fiindcă deocamdată este vorba de teste și nu schimbări oficiale ale politicilor companiei.
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau