Schimbarea locuinței: Sfaturi utile care îți vor fi de folos atunci când te muți
Dimensiune font:
Cu toții știm că acest proces de schimbare al locuinței este unul exaltant, dar și complex în același timp. Pentru ca totul să meargă perfect, pe tot parcursul acestui proces, vei avea nevoie de o listă de elemente esențiale și de un plan de mutare, de cutii și genți și, bineînțeles, de timp și răbdare pentru a te putea organiza corect.
Cel mai bine ar fi să începi organizarea mutării cu două sau chiar mai multe săptămâni înainte de marele eveniment pentru a evita anumite episoade neplăcute, cum ar fi faptul că ai uitat să împachetezi lenjeriile de pat sau orice alt obiect de care ai nevoie în noua locuință.
Mobilierul și transportul acestuia
Înainte de a începe procesul de schimbare al locuinței trebuie să te decizi dacă apelezi la o companie de transport mobilă București sau dacă vei închiria un camion pentru transportul mobilierului. Analizează piața înainte pentru a vedea care serviciu oferit de aceste companii ți se potrivește cel mai bine.
Dacă angajezi o întreprindere care se ocupă cu transportul mobilierului vei fi plăcut surprins de faptul că vei economisi mai mult timp și energie. O companie de acest fel îți oferă multe beneficii care constau în serviciile oferite de aceștia, cum ar fi depozitarea mobilei, montarea și asamblarea mobilierului, ambalarea obiectelor fragile și așa mai departe. Un alt avantaj, pe care ți-l oferă o companie de mutări, este siguranța. Firmele profesioniste îți oferă asigurarea bunurilor în timpul transportului în cazul în care se realizează o manipulare necorespunzătoare a mobilierului.
Dacă optezi pentru cealaltă variantă, mai exact aceea de a închiria un camion pentru transportul mobilierului, trebuie să ai în vedere faptul că acesta trebuie să fie dotat cu toate lucrurile necesare, de exemplu sisteme de transport pe role și sisteme de prindere, folii de protecție, sfori și carton ondulat. Dacă apelezi la acest serviciu trebuie să ai în vedere faptul că vei avea nevoie de ajutor și va trebui să rogi câteva cunoștințe să te ajute la mutarea mobilei, electrocasnicelor grele și a saltelelor.
Triajul și împachetatul lucrurilor
Fii pregătit cum se cuvine pentru un nou început, ceea ce înseamnă că va trebui să fii împăcat cu gândul că va trebui să te desparți de unele lucruri din vechea ta casă în momentul triajului. În acest moment vei scăpa de obiectele pe care nu le mai folosești, cum ar fi haine pe care nu le mai porți de câțiva ani, farfuriile ciobite și hârtiile fără valoare. Poți dona sau recicla ceea ce nu mai folosești.
Asigură-te că ai suficiente cutii de diverse mărimi, dar și huse pentru haine înainte de a începe să îți împachetezi lucrurile. O alternativă a huselor pentru haine este aceea de a împacheta hainele în saci de gunoi suficient de mari. Un alt pont pentru a transporta hainele de iarnă, lenjeriile de pat, cuverturile și pernele este să te folosești de saci pentru vidat. Totodată, asigură-te că ai păstrat suficientă hârtie pentru a ambala ustensile de bucătărie, paharele, decorațiunile și alte obiecte fragile (ziarele vechi funcționează cel mai bine în acest scop). Poți să folosești și genți sau diferite sacoșe pentru a depozita ceea ce ai nevoie, orice este binevenit pentru a te ajuta în procesul de mutare.
Înainte cu câteva săptămâni de mutare poți începe să îți împachetezi lucrurile fără de care poți trăi liniștit până când ajungi în noua locuință, ca de exemplu cărțile, decorațiunile din vechea casă, hainele care nu sunt de sezon, vesela pentru mesele festive, etc. Nu uita să etichetezi fiecare cutie și să scrii câteva detalii pentru a îți fi de folos în momentul în care ajungi în noua casă. Poți să scrii pe cutii și camera unde trebuie așezate acestea, iar în acest fel vei ajuta și firma de transport mutări, deoarece vor ști unde să așeze fiecare cutie.
Ce faci imediat după ce te muți în noua ta locuință?
Primul pas pe care trebuie să îl faci pentru a te simți ca acasă este să îți organizezi dormitorul: pune lenjeriile de pat în care te simți cel mai comod și decorațiunile dorite, bineînțeles, toate acestea după ce ți-ai mutat toate lucrurile în noua ta locuință și firma de transport mobilă București ți-a montat mobilierul și toate sunt la locul lor. Asigură-te că ai strictul necesar după ce procesul de mutare este finalizat, instalează și verifică aparatele electrocasnice - frigiderul, mașina de spălat, plita și cuptorul - iar mai apoi poți să despachetezi lucrurile personale și indispensabile.
Nu te hazarda să despachetezi totul într-o zi, îți va fi foarte greu. Cum am menționat și anterior, acest proces de schimbare al locuinței necesită timp și o organizare temeinică. Primul lucru care trebuie bifat de pe lista de sarcini este organizarea bucătăriei în cea de a doua zi după mutare, iar mai apoi urmează baia și celelalte dormitoare. Livingul ar trebui să fie ultimul de pe listă, deoarece fiind un spațiu mult mai mare, amenajarea lui este mai complexă în comparație cu celelalte camere.
Concluzie
Organizarea este cheia atunci când vorbim despre schimbarea locuinței. Așadar, procesul de mutare nu trebuie grăbit și trebuie să fie unul ordonat din toate punctele de vedere. Fără această componentă, acest proces va fi unul foarte stresant și care îți vă va consuma toată energia.
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau