Ciolacu va rămâne în istorie ca „groparul fermelor AVICOLA”! PSD ne vinde ouă doar din Ucraina

10

Dimensiune font:

| 03-10-2024 11:20

România riscă să rămână la mâna străinilor şi în privinţa produselor avicole din cauza mototolilor care conduc ţara. Guvernanţii se dovedesc incapabili să apere interesul fermierilor români, în ciuda numeroaselor avertismente făcute de Uniunea Crescătorilor de Păsări din România (UCPR). PSD vrea să cumpărăm ouă doar din Ucraina.

Presa a relatat în zeci de episoade faptul că piaţa românească e invadată cu ouă de proastă calitate importate din Ucraina şi comercializate de speculanţi la limita afacerilor de contrabandă. Câţiva oligarhi ucraineni şi alţi câţiva descurcăreţi din România profită de războiul din Ucraina pentru a face incorect profituri uriaşe.

„Efectivul de găini deținut de o singură companie în Ucraina este egal cu efectivul de găini deținut de România în toate fermele existente. Este ușor de presupus că liberalizarea comerțului ajută 2-3 companii ucrainene, nicidecum populația ucraineană”,/i>, spun cei din UCPR.

Nedreptăţiţi în propria ţară

Lupta pe piaţă e incorectă şi inegală, în defavoarea fermierilor români, iar Guvernul nu înţelege să intervină.

„Menționăm că fermierii avicoli din Ucraina folosesc doar tehnologiile standard de creștere, fără implementarea tehnologiilor europene. Conform studiului realizat de RSK ADAS Ltd în luna Martie 2024 la solicitarea AVEC (Asociaţia Procesatorilor și Comercianţilor de Carne de Pasăre din țările UE), costul de producție pe kg de carne de pasăre, în baza legislației actuale și viitoare privind protecția mediului – Directiva IED, bunăstarea animalelor, sănătatea animalelor și siguranța alimentelor, duc la creșterea costului de producție în UE cu 37,5% față de costul unui pui standard realizat Ucraina. Aceeași situație se întâlnește și la ouă consum. Ucraina crește găini ouătoare doar în cuști vechi neîmbunătățite cu costuri de investiție și operaționale mai mici cu cel puțin 30% față de producătorii români”, explică UCPR.

Falimentul fermelor AVICOLA, dezastru naţional

Economişti de primă mână şi specialişti din industria alimentară vorbesc despre consecinţele catastrofale ale falimentului fermelor de tip AVICOLA. Singurii care nu văd impactul devastator asupra economiei româneşti sunt tocmai cei plătiţi să ia măsurile care se impun.

„Un singur loc de muncă din sectorul de creștere a păsărilor creează alte 5 locuri de muncă în sectoare din amonte (producție de cereale, furaje combinate, transporturi, alte servicii diverse) și din aval (abatorizare, procesare, distribuție – vânzare, servicii diverse). Falimentarea fermelor din România nu va afecta doar lanțul intern de aprovizionare cu produse avicole ci și numărul de locuri de muncă, bugetul de stat, bugetele locale și bugetele altor instituții publice”, mai spune UCPR.

Mesaj pentru Ciolacu

„Guvernul României trebuie să recunoască sectorul avicol ca fiind un sector sensibil și să trateze cu mare atenție importul de produse avicole din Ucraina. Importurile din Ucraina trebuie să respecte pe deplin toată legislația relevantă a UE pentru a nu concura neloial producția internă care are costuri superioare rezultate din aplicarea acestei legislații. (…)

Până la o decizie la nivelul Comisiei UE, solicităm autorităților statului interzicerea unilaterală a importurilor de produse avicole din Ucraina, pe modelul altor state membre din vecinătatea Ucrainei”, cer crescătorii de păsări premierului Marcel Ciolacu.

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA

1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Sipote, cu sediul in comuna Sipote, Str. Alexandru Lapusneanu nr. 1, judetul Iasi, cod postal 707485, telefon 0232/238.333, fax 0232/238.320, e-mail: primariasipote@yahoo.ro, cod fiscal 4540291. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie vandut: 4 loturi de teren, amplasate in intravilanul satului Iazu Nou, Str. Tineretului, F.N., ce apartin domeniului privat al Comunei Sipote, identificate astfel: Lotul 1 -suprafata de 2.020 mp, numar cadastral 61658, Cartea Funciara 61658; Lotul 2 -suprafata de 1.797 mp, numar cadastral 61655, Cartea Funciara 61655; Lotul 3 -suprafata de 1.364 mp, numar cadastral 61659, Cartea Funciara 61659; Lotul 4 -suprafata de 1.496 mp, numar cadastral 61714, Cartea Funciara 61714; 1 lot de teren, amplasat in intravilanul satului Mitoc, Str. Arhimandrit Nectarie, F.N., ce apartine domeniului privat al Comunei Sipote, identificate astfel: Lotul 5 -suprafata de 1.236 mp, numar cadastral 61754, Cartea Funciara 61754; 2 loturi de teren, amplasate in intravilanul satului Mitoc, Str. Scolii, F.N., ce apartin domeniului privat al Comunei Sipote, identificate astfel: Lotul 6 -suprafata de 1.342 mp, numar cadastral 61765, Cartea Funciara 61765; Lotul 7 -suprafata de 1.072 mp, numar cadastral 61747, Cartea Funciara 61747; conform caietului de sarcini, H.C.L. Sipote nr. 93/30.07.2024 si temeiului legal: O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul institutiei, Serviciul Administrare Patrimoniu, sau se poate consulta pe site-ul: www.primaria sipote.ro. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul vanzatorului, de la care pot obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Se poate obtine de la Serviciul Administrare Patrimoniu, din cadrul Comunei Sipote, comuna Sipote, Str. Alexandru Lapusneanu nr. 1, judetul Iasi. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 50 Lei/exemplar, ce se achita in numerar la Casieria institutiei sau cu ordin de plata in contul Comunei Sipote, RO95TREZ24A70 5000200130X, deschis la Trezoreria Municipiului Iasi, cod fiscal 4540291. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 16.10.2024, ora 10.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 24.10.2024, ora 10.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Sipote, cu sediul in comuna Sipote, Str. Alexandru Lapusneanu nr. 1, judetul Iasi, Registratura. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa oferta: intr-un singur exemplar, intr-un plic sigilat. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 24.10.2024, ora 12.00, Camin Cultural Sipote, cu sediul in comuna Sipote, Str. Luca Arbore nr. 151, judetul Iasi. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Judecatoria Harlau, cu sediul in oras Harlau, Str. Gheorghe Doja nr. 1, judetul Iasi, telefon 0232/722.344, fax 0232/722.622, e-mail: jud-hirlau- reg@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 01.10.2024.
1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Orasul Negresti, cu sediul in orasul Negresti, Str. N. Balcescu nr. 1, judetul Vaslui, telefon/fax 0235.457.679, e-mail: inforpnegresti@gmail.com, cod fiscal 13407333. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie vandut: Teren in suprafata de 222 mp, situat in intravilanul orasului Negresti, Str.Decebal, F.N., T 30, P 97, Punct Tarina, ce apartine domeniului privat al Orasului Negresti, judetul Vaslui, identificat prin C.F. nr. 73740 Negresti, nr.cadastral 73740, conform H.C.L. Orasul Negresti nr. 84/23.09.2024 si temeiului legal O.U.G. nr. 57/03.07.2019, privind Codul Administrativ. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: Se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, la sediul institutiei, Serviciul Juridic. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul vanzatorului, de la care pot obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Se poate obtine de la Serviciul Juridic din cadrul Orasului Negresti, Negresti, Str. N. Balcescu nr. 1, judetul Vaslui. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 50 Lei/exemplar, se achita cu numerar la Serviciul Impozite si Taxe Locale din cadrul Orasului Negresti. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 15.10.2024, ora 14.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 23.10.2024, ora 14.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Orasul Negresti, Compartimentul Registratura, orasul Negresti, Str. N. Balcescu nr. 1, judetul Vaslui. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa oferta: se depune intr-un singur exemplar, in doua plicuri sigilate, unul exterior si unul interior. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 24.10.2024, ora 11.00, Orasul Negresti, orasul Negresti, Sala Mare, parter, Str. N. Balcescu nr. 1, judetul Vaslui. 6.Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios Administrativ a Tribunalului Vaslui, Vaslui, Str. Stefan cel Mare nr. 54, judetul Vaslui, telefon/fax 0235.311.582, e-mail: tr-vaslui@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 01.10.2024.
1. Informatii generale privind concedentul, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Orasul Negresti, cu sediul in orasul Negresti, Str. N. Balcescu nr. 1, judetul Vaslui, telefon/fax 0235.457.679, e-mail: inforpnegresti@gmail.com, cod fiscal 13407333. 2. Informatii generale privind obiectul concesiunii, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie concesionat: Teren in suprafata de 100 mp, situat in intravilanul orasului Negresti, F.N., ce apartine domeniului privat al Orasului Negresti, judetul Vaslui, identificat prin Cartea Funciara nr. 73583 Negresti, nr. cadastral 73583, conform H.C.L. Orasul Negresti nr. 72/30.08.2024 si temeiului legal O.U.G. nr. 57/03.07.2019, privind Codul Administrativ, pentru realizarea unei constructii provizorii, in vederea desfasurarii de activitati comerciale. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, la sediul institutiei, Serviciul Juridic. 3.2. Denumirea si adresa serviciului/ compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Serviciul Juridic din cadrul Orasului Negresti, Negresti, Str. N. Balcescu nr. 1, judetul Vaslui. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul: 50 Lei/exemplar, se achita cu numerar la Casieria Serviciului Impozite si Taxe Locale din cadrul Orasului Negresti. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 15.10.2024, ora 14.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 23.10.2024, ora 14.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Compartimentul Registratura, orasul Negresti, Str. N. Balcescu nr. 1, judetul Vaslui. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: se depune intr-un singur exemplar, in doua plicuri sigilate, unul exterior si unul interior. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 24.10.2024, ora 10.00, Orasul Negresti, Sala Mare, parter, Negresti, Str. N. Balcescu nr. 1, judetul Vaslui. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios Administrativ a Tribunalului Vaslui, Vaslui, Str. Stefan cel Mare nr. 54, judetul Vaslui, telefon/fax 0235.311.582, e-mail: tr-vaslui@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 01.10.2024.
România începe să devină tot mai importantă: Neptun Deep ne poate poziționa drept cel mai mare producător de gaze naturale din UE
03/10/2024 09:05

Neptun Deep din Romania pune la lucru şantiere din Italia şi Indonezia pentru platforma uriaşă de 9.000 de tone care va ajunge in Marea Neagră. Principalul avantaj pentru Romania, in condiţiile in care i ...

Achiziția de echipamente pentru digitalizare pentru firma CASA CU PIETRE SRL
03/10/2024 09:00

 Achizitia de echipamente pentru digitalizare pentru firma CASA CU PIETRE SRL

ECHIPAMENTE INDIVIDUALE PROTECTIE S.R.L – lansarea proiectului: “CREȘTEREA GRADULUI DE DIGITALIZARE A SOCIETĂȚII ECHIPAMENTE INDIVIDUALE PROTECTIE S.R.L.”
03/10/2024 08:58

 03.10.2024 COMUNICAT DE PRESĂ - Lansarea proiectului - “CRESTEREA GRADULUI DE DIGITALIZARE A SOCIETĂTII ECHIPAMENTE INDIVIDUALE PROTECTIE S.R.L.”  Beneficiar: ECHIPAMENTE INDIVIDUAL ...

Procurorii au stricat suveica 'băieților deștepți', care își micșorau taxele şi impozitele; prejudiciu de aproape 14 milioane de lei
02/10/2024 15:49

Poliţiştii bucureşteni şi procurorii au descins, miercuri, in Bucureşti şi alte patru judeţe, stricand afacerile 'băietilor destepti'. Au avut loc simultan mai mute percheziţii intr-un dosar in care m ...

COMUNICAT DE PRESĂ BRIANA TRAVEL SRL 02.10.2024 Anunț demarare proiect finanțat prin Programul Regional Nord-Est 2021-2027
02/10/2024 09:00

COMUNICAT DE PRESĂ BRIANA TRAVEL SRL 02.10.2024 Anunt demarare proiect finantat prin Programul Regional Nord-Est 2021-2027 - Prioritatea 2 „Nord-Est – O regiune mai digitalizată” - Apel : ,, ...

COMUNICAT DE PRESĂ privind demararea proiectului „Îmbunătățirea serviciilor oferite de compania SOVCADLEX SRL”
02/10/2024 09:00

 COMUNICAT DE PRESĂ privind demararea proiectului „Îmbunătătirea serviciilor oferite de compania SOVCADLEX SRL”  

 COMUNICAT DE PRESĂ privind demararea proiectului „Diversificarea activității companiei MES & C CONSTRUCTION SRL”
02/10/2024 09:00

 COMUNICAT DE PRESĂ privind demararea proiectului „Diversificarea activității companiei MES & C CONSTRUCTION SRL”  

Cum vrea Ungaria lui Orban să controleze facturile a peste 3.400.000 de români. Tranzacția e pe masa
01/10/2024 11:14

Cum vrea Ungaria lui Orban să controleze facturile a peste 3.400.000 de romani. Tranzactia e pe masa. Grupul MVM, detinut 100% de statul maghiar, negociază cu nemtii de la E.ON cumpărarea E.ON Romania, diviz ...

Călători ifoarte ieftine cu trenul pentru studenți
30/09/2024 16:15

Studenţii in varstă de pană la 30 de ani, inmatriculaţi la forma de invăţămant cu frecvenţă in instituţiile de invăţămant superior acreditate din Romania şi din Academia Romană, beneficiază de f ...

 Dan Armeanu, Vicepreședinte ASF: Fondurile de pensii private din România la un nou maxim istoric
30/09/2024 12:05

* activele totale au atins borna de 30 mld. EUR si au depăsit 9% din PIB, iar numărul de participanti a trecut de 9 milioane Într-un context economic si demografic provocator, fondurile de pensii priva ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei