Condamnari dure intr-unul din dosarele ANRP: Crinuta Dumitrean si milionarul Horia Simu - 6 ani, iar expertul Alin Dima - 9 ani si 8 luni

Dimensiune font:

| 27-11-2020 20:40

Fosta sefa a Autoritatii Nationale pentru Restituirea Proprietatilor (ANRP) Crinuta Dumitrean, a fost condamnata, vineri, 27 noiembrie, la 6 ani si 3 luni inchisoare pentru abuz in serviciu si luare de mita, in celebrul dosar privind cumpararea de drepturi litigioase si supraevaluarea terenurilor ce urmau sa fie retrocedate.

Instanta a mai decis ca cei implicati in acest dosar sa achite prejudiciul de 7.715.000 euro, echivalentul a 32.838.126 lei, adus Statului Roman.

Decizia a fost data de Curtea de Apel Bucuresti si poate fi contestata la Inalta Curte. "In baza art. 289 alin. 3 C. pen. rap. la art. 112 lit. e C.pen., confisca de la inculpata Dumitrean Crinuta Nicoleta suma de 400.000 euro primita de aceasta cu titlu de mita sau echivalentul in lei a acestei sume la cursul de schimb al B.N.R. la data executarii masurii," se arata in minuta Curtii de Apel, conform portalului instantelor.

Crinuta Dumitrean a condus Autoritatea Nationala pentru Restituirea Proprietatilor in perioada octombrie 2009-octombrie 2011, post in care a fost promovata de PDL Bistrita-Nasaud, condus de Ioan Oltean. Potrivit presei locale, Crinuta Dumitrean a castigat un concurs de frumusete, Miss Bistrita, inainte de a face cariera in administratia publica la varf.

In acelasi dosar, mai multi membri ai comisiei din cadrul ANRP au fost condamnati pentru abuz in serviciu: Mihai Cristian Sebastian (4 ani si 4 luni de inchisoare), Oana Vasilescu (3 ani cu suspendare), Dragos George Bogdan (3 ani cu suspendare) si Catalin Florin teodorescu (3 ani de inchisoare cu suspendare). Fostul vicepresedinte al ANRP, Remus Virgil Baciu, a fost condamnat la 5 ani si 7 luni inchisoare, dupa ce pedeapsa i-a fost contopita cu o alta sentinta. Fostul deputat UDMR, Marko Attila, a fost condamnat la 5 ani de inchisoare, dupa ce pedeapsa i-a fost contopita cu alte sentinte.

Florentina Savu, consilier in cadrul ANRP - Secretariatul Comisiei Centrale pentru Stabilirea Despagubirilor, a fost condamnata la 4 ani de inchisoare, iar expertul evaluator Alin Horatiu Dima la o pdedeapsa totala de 9 ani si 8 luni inchisoare, dupa ce pedeapsa i-a fost contopita cu alte sentinte. In fine, milionarul Horia Simu a fost condamnat la 6 ani si 4 luni inchisoare.

 

 


Prejudiciul, inapoi

Instanta a anulat decizia de despagubire data de ANRP in acest caz si a decis restituirea banilor de catre

"Admite actiunea civila formulata de partea civila Statul Roman prin Ministerul Finantelor si: in baza art. 25 alin. 3 C.p.p. anuleaza decizia nr. 15764/FF/26.05.2011 a Comisiei Centrale pentru Stabilirea Despagubirilor din cadrul A.N.R.P. de emitere a titlurilor de despagubire in favoarea societatii ROSINTALY MANAGEMENT LIMITED, in cota de 75%, a lui Niculae Aurel, in cota de 15% si a lui Birisiu Ionut, in cota de 10%, in cuantum total de 37.243.500 lei, dar si titlurile de conversie nr. 1926/16.06.2011 emis in favoarea societatii ROSINTALY MANAGEMENT LIMITED, nr. 1927/16.06.2011 emis in favoarea martorului Niculae Aurel si nr. 1928/16.06.2011 emis in favoarea martorului Birisiu Ionut.
 

 

Repune partile in situatia anterioara si dispune restituirea sumei de 37.243.500 lei catre partea civila Statul Roman prin Ministerul Finantelor, de catre inculpatul Simu Horia, beneficiar real al societatatii ROSINTALY MANAGEMENT LIMITED - 27932625 lei, martorul Birisiu Ionut - 931087,50 lei, martorul moldoveanu Daniel - 1117305 lei, martorul Sterian Ion- 1675957,50 lei, martorul Niculae Aurel - 174299,58 lei, martorul Surdu Georgian Gabriel - 2706112,71 lei si martorul Cocos Dorin - 2706112,71 lei.

In baza art. 25 C.p.p. obliga, in solidar, pe inculpatii Dumitrean Crinuta Nicoleta, Savu Florentina, Mihai Cristian Sebastian, Baciu Remus Virgil, Teodorescu Catalin Florin, Vasilescu Oana, Bogdan Dragos George, Marko Attila Gabor, Simu Horia si Dima Alin Horatiu, la plata catre partea civila Statul Roman prin Ministerul Finantelor a sumei de 7.715.000 euro echivalent lei la data platii, in masura in care pretentiile partii civile nu sunt acoperite prin repunerea partilor in situatia anterioara si restituirea sumei aferente deciziei nr. 15764/FF/26.05.2011 a Comisiei Centrale pentru Stabilirea Despagubirilor din cadrul A.N.R.P., anulata conform art. 25 alin. 3 C.p.p.," se arata in minuta instantei.

Acuzatiile DNA


Potrivit acuzatiilor DNA, la data de 22 octombrie 2009, Simu Horia, printr-un intermediar, a achizitionat drepturile litigioase pentru o suprafata de teren situata in municipiul Constanta, pretul cesiunii fiind de 700.000 euro.

De la acea data, Simu a initiat un complex de demersuri prin intermediul unor angajati ai societatilor sale si prin intermediul unor persoane cu functii de conducere din cadrul unor institutii publice, cu sprijinul carora sa urgenteze obtinerea despagubirilor prin interventia acestora la nivelul autoritatilor implicate in procedura de retrocedare.

In urma acestor demersuri, la data de 26 mai 2011, Dumitrean Crinuta Nicoleta, Mihai Cristian Sebastian, Baciu Remus Virgil, Vasilescu Oana, Bogdan Dragos, Teodorescu Catalin Florin si Marko Atilla Gabor, membri ai Comisiei Centrale pentru Stabilirea Despagubirilor, au aprobat, in unanimitate, raportul de evaluare intocmit de expertul evaluator Dima Alin Horatiu, prin care, valoarea unui teren in suprafata de 25 hectare situat in municipiul Constanta (zona Bratianu - Anadalchioi) a fost stabilita la suma de 8.750.000 euro (35 euro/mp), echivalentul a 37.243.500 lei.

Aceasta reprezinta o supraevaluare a terenului respectiv cu suma de 7.715.000 euro, echivalentul a 32.838.126 lei, ceea ce a provocat un prejudiciu echivalent cu aceasta suma in dauna bugetului de stat concomitent cu obtinerea unui avantaj patrimonial de catre Simu Horia si alte persoane, beneficiare ale drepturilor litigioase, in cuantum total de 32.209.990,76 lei.

Concret, membrii Comisiei, luand la cunostinta de concluziile raportului de evaluare, intocmit cu nerespectarea Standardelor Internationale de Evaluare, nu au constatat faptul ca Dima Alin Horatiu a supraevaluat terenul respectiv, desi aveau cunostinta de faptul ca suprafata respectiva era situata in extravilanul municipiului Constanta si avea destinatia de teren agricol.

Mai mult, in cuprinsul documentului respectiv nu a fost evidentiata pozitia exacta a terenului, iar pentru stabilirea valorii acestuia expertul a utilizat comparabile care nu priveau tranzactii de vanzare, ci doar oferte de vanzare a unor terenuri situate in intravilanul si extravilanul municipiului Constanta care nu aveau categoria de folosinta teren agricol.

Raportul de evaluare respectiv a fost avizat anterior, pentru conformitate cu prevederile Standardelor Internationale de Evaluare si a Legii nr. 247/2005, de catre Savu Florentina, cu incalcarea atributiilor de serviciu ce derivau din functia de consilier in cadrul Autoritatii Nationale pentru Restituirea Proprietatilor - Secretariatul Comisiei Centrale pentru Stabilirea Despagubirilor.

Pentru "ajutorul acordat", in perioada ianuarie - 02 august 2011, Dumitrean Crinuta Nicoleta a acceptat promisiunea si a primit, printr-un intermediar, de la inculpatul Simu Horia suma de 400.000 euro.

In acelasi context si pentru acelasi motiv, in luna ianuarie 2011, expertul evaluator, Dima Alin Horatiu, a primit prin intermediar de la acelasi inculpat suma de 5.000 euro.

In perioada 24.06.2011 - 11.11.2011, inculpatul Simu Horia a disimulat adevarata natura a provenientei sumei totale de 5.066.300 euro, obtinuta in maniera de mai sus, prin incheierea cu diverse firme controlate de acesta a unui numar de noua contracte de imprumut, nereale.

In cauza, s-a dispus masura asiguratorie a sechestrului asupra mai multor imobile ce apartin inculpatilor Simu Horia si Dumitrean Crinuta Nicoleta.

De asemenea, procurorii anticoruptie au instituit masura asiguratorie a popririi asupra sumei de 22.600 lei, aflata in contul unei unitati bancare, pe numele inculpatului Dima Alin Horatiu. 

 

 

Urmareste-ne si pe canalul nostru de WhatsApp

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA

FIVE Administration S.P.R.L, vinde prin licitatii publice utilaje agricole, al debitoarei Agrocomplex Barlad S.A. FIVE Administration S.P.R.L., in calitate de Administrator judiciar al debitoarei Agrocomplex Barlad S.A. -in reorganizare cu sediul in Barlad, str. Tecuciului nr. 7, judetul Vaslui, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J37/231/1991, avand CUI: RO2808054, organizeaza in perioada 27.03.2025 -30.04.2025 inclusiv, orele 09:00 -19:00, licitatii publice cu strigare in vederea valorificarii urmatoarelor active mobiliare aflate in patrimoniul debitoarei, dupa cum urmeaza: 1. Utilaje agricole conform lista nr. 1 (bunurile se vand individual), pentru care se vor organiza: -Licitatia nr. 1 in perioada 27.03 -01.04.2025, termen-limita inscriere: 26.03.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 2 in perioada 08.04 -11.04.2025, termen-limita inscriere: 07.04.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 3 in perioada 17.04 -22.04.2025, termen-limita inscriere: 15.04.2025, ora 16:00. 2. Utilaje agricole conform lista nr. 2 (bunurile se vand individual), pentru care se vor organiza: -Licitatia nr. 1 in data de 02.04.2025, termen-limita inscriere: 01.04.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 2 in data de 14.04.2025, termen-limita inscriere: 11.04.2025, ora 16:00; -Licitatia nr. 3 in data de 23.04.2025, termen-limita inscriere: 22.04.2025, ora 12:00. Doar pentru Pachet Bunuri Mobile Nr. 4 -Licitatia nr. 4 in data de 30.04.2025, termen-limita inscriere: 29.04.2025, ora 12:00. Licitatiile nr. 2, nr. 3, respectiv 4 se vor organiza doar pentru bunurile care nu s-au vandut la licitatiile anterioare. Bunurile supuse valorificarii, datele si orele fiecarei licitatii, precum si pretul de pornire la fiecare licitatie se regasesc in listele de bunuri pentru fiecare Pachet si pot fi solicitate Administrator ului judiciar, la adresa: vanzari@five -advisory.ro. Preturile de pornire ale licitatiei nu includ TVA, acesta se va adauga dupa caz conform prevederilor legale. Persoanele interesate au obligatia de vizionare a activelor, cu instiintarea prealabila a Administrator ului judiciar si numai dupa achizitionarea caietului de sarcini. Licitatiile se vor desfasura in perioada mentionata exclusiv online, prin intermediul platformei: www.licitatii -unpir.ro, aceasta presupunand crearea unui cont de participant si validarea acestuia de catre administratorul platformei. Toate detaliile referitoare la modalitatea de participare prin intermediul platformei online mentionate anterior se regasesc in cuprinsul Caietului de sarcini. Orice persoana interesata va avea obligatia achizitionarii caietului de sarcini cuprinzand descrierea bunurilor si a semnarii unui Angajament de confiden tialitate privind procedura de valorificare a activelor cuprinse in caietul de sarcini. Pretul Caietului de sarcini este 119 Lei (TVA inclus) si poate fi solicitat prin e-mail, la adresa: vanzari@five -advisory.ro. Termenele-limita pentru transmiterea documentatiei de participare la licitatie sunt mentionate mai sus pentru fiecare set de licitatii, aceasta urmand a fi depusa exclusiv prin mijloace electronice, la adresa de e-mail: vanzari@five -advisory.ro. Documentele transmise prin orice alte mijloace electronice (whatsapp /mms etc.) nu vor fi luate in considerare. Vizionarea activelor se va face numai in baza unei programari prealabile, la societatea Agrocomplex Barlad S.A, pe adresa de e-mail: office@agro-complex.ro sau la numarul de telefon: 0744.950.751 -Petru Maximiuc, numai dupa achizitionarea Caietului de sarcini. Informatii privind achizitionarea Caietelor de sarcini pot fi obtinute pe e-mail: vanzari@five -advisory.ro.
Comuna Tasca, judetul Neamt,  concesioneaza o parcela de 3.226mp, in intravilanul comunei Tasca 1.Informatii generale privind concedentul, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Tasca, cu sediul in comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt, telefon 0233/255.023, fax 0233/255.023, email: primaria_tasca@yahoo.com, cod fiscal 2614457. 2.Informatii generale privind obiectul concesiunii, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie concesionat: o parcela de 3.226mp, nr.cadastral- 51842, CF-51842, situata in intravilanul comunei Tasca, sat Tasca, F.N., apartine domeniului privat al Comunei Tasca, conform H.C.L.Tasca nr.21/27.02.2025 si O.U.G.nr. 57/03.07.2019. 3.Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1.Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul Comunei Tasca. 3.2.Denumirea si adresa serviciului/ compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Urbanism, din cadrul Comunei Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt.Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 3.3.Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul: 100 Lei/exemplar, se achita cu numerar, la Casieria Comunei Tasca. 3.4.Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 17.04.2025, ora 12.00. 4.Informatii privind ofertele: 4.1.Data-limita de depunere a ofertelor: 29.04.2025, ora 09.00. 4.2.Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 4.3.Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Oferta se depune intr-un exemplar original, in doua plicuri sigilate: unul exterior si unul interior. 5.Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 29.04.2025, ora 10.00, la sediul Comunei Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 6.Denumirea, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Tribunalul Neamt, Piatra Neamt, B-dul Decebal nr.8, judetul Neamt, telefon 0233/214.019, fax 0233/216.585, e-mail: jud-piatraneamt@just.ro. 7.Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 17.03.2025.
Orasul Harlau clarifica regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul fiscal, adresa, numarul de telefon, telefax si/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact: Orasul Harlau, cu sediul in orasul Harlau, Str. Musatini nr.1, judetul Iasi, telefon/fax 0232/720.412/ 0232/720.777, e-mail: primariahirlau @yahoo.com, juridic@ primaria- hirlau.ro, cod fiscal 4541190. Reglementari legale privind acordarea de finantare nerambursabila: In baza Legii nr. 350/2005 privind regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit de interes general, cu modificarile si completarile ulterioare si H.C.L. Harlau nr. 27/26.03.2025 privind aprobarea bugetului pe anul 2025. Perioada de finantare: anul 2025. Suma totala alocata de la bugetul local este de 160.000 Lei si se aloca in intregime pentru domeniul Sport. Criteriile de acordare a finantarilor nerambursabile sunt cele prezentate in Regulamentul Orasului Harlau aprobat prin H.C.L. Harlau nr. 53/27.04.2017 privind regimul finantarilor nerambursabile alocate de la bugetul local pentru activitatile nonprofit de interes local, cu modificarile si completarile ulterioare. Documentatia pentru elaborarea si prezentarea propunerilor de proiecte/ programe se poate obtine de pe site-ul: www.primaria hirlau.ro. Documentatia de solicitare a finantarii nerambursabile se poate descarca de pe site-ul autoritatii contractante: www.primaria hirlau.ro sau se poate procura de la sediul Orasului Harlau, Harlau, Str. Musatini nr. 1, judetul Iasi. Data-limita pentru depunerea propunerilor de proiecte: 15.05.2025, ora 14.00, la Compartimentul Registratura al Orasului Harlau, Harlau, Str. Musatini nr. 1, judetul Iasi. Perioada la care se desfasoara selectia de proiecte, verificarea eligibilitatii, a indeplinirii criteriilor referitoare la capacitatea tehnica si financiara si evaluarea propunerilor de proiecte este: 16.05.2025 -19.05.2025.
Comuna Racaciuni, judetul Bacau, clarifica regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit de interes general Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul fiscal, adresa, numarul de telefon, telefax si/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact: Comuna Racaciuni, cu sediul in comuna Racaciuni, sat Racaciuni, Str. Stefan cel Mare nr. 136, judetul Bacau, telefon 0234/251.212, fax 0234/251.586, e-mail: cl_racaciuni@yahoo.com, cod fiscal 4670330. Reglementari legale privind acordarea de finantare nerambursabila: In baza Legii nr. 350/2005 privind regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit de interes general, cu modificarile si completarile ulterioare si Hotararea Consiliului Local al Comunei Racaciuni nr. 09/31.03.2025 privind aprobarea bugetului pe anul 2025. Perioada de finantare: anul 2025. Suma totala alocata de la bugetul local este de 385.000 Lei si se aloca astfel: 15.000 Lei pentru domeniul Sportiv, 50.000 pentru domeniul Social, respectiv 320.000 Lei pentru Culte religioase. Criteriile de acordare a finantarilor nerambursabile sunt cele prezentate in Regulamentul Comunei Racaciuni aprobat prin H.C.L. Comuna Racaciuni nr. 14/31.03.2025 privind regimul finantarilor nerambursabile alocate de la bugetul local pentru activitatile nonprofit de interes local. Documentatia pentru elaborarea si prezentarea propunerilor de proiecte/ programe se poate obtine de pe site-ul Comunei Racaciuni: www.comuna racaciuni.ro. Documentatia de solicitare a finantarii nerambursabile se poate descarca de pe site-ul autoritatii contractante www.comuna racaciuni.ro sau se poate procura de la sediul Comuna Racaciuni, cu sediul in comuna Racaciuni, sat Racaciuni, Str. Stefan cel Mare nr. 136, judetul Bacau. Data-limita pentru depunerea propunerilor de proiecte: 13.05.2025, ora 14.00, adresa: Comuna Racaciuni, cu sediul in comuna Racaciuni, sat Racaciuni, Str. Stefan cel Mare nr. 136, judetul Bacau. Perioada la care se desfasoara selectia de proiecte, verificarea eligibilitatii, a indeplinirii criteriilor referitoare la capacitatea tehnica si financiara si evaluarea propunerilor de proiecte este: 14.05.2025- 15.05.2025.
Cât te costă, de fapt, să aduci o mașină second hand din Germania în 2025: Lista completă de prețuri
27/04/2025 22:00

Achizitionarea unei masini second-hand din Germania rămane, si in 2025, una dintre cele mai populare optiuni pentru romani. Preturile mai accesibile si starea tehnică superioară a vehiculelor sunt principale ...

SUA anunță Linia Roșie: Ce va face Trump dacă nu va exista un acord de pace între Ucraina și Rusia
27/04/2025 20:43

Secretarul de stat al SUA, Marco Rubio, a afirmat că un acord de pace intre Rusia şi Ucraina trebuie să se intample in curand, şi că administraţia Trump va petrece săptămana viitoare incercand să stabi ...

Sindicatele din CFR Călători amenință cu greva generală. Compania nu a primit bugetul pe 2025
27/04/2025 20:23

Sindicatele din CFR Călători amenintă cu greva generală dacă bugetul companiei nu va fi adoptat de Guvern pană pe 16 mai. În lipsa acestuia, negocierea unui nou Contract Colectiv de Muncă pentru 20 ...

Vremea în minivacanța de 1 Mai. Elena Mateescu (ANM), prognoza meteo actualizată, inclusiv în București
27/04/2025 19:34

Elena Mateescu, directorul general al Administratiei Nationale de Meteorologie, a zis cum va fi vremea in minivacanta de 1 Mai. În ultimele zile, la nivelul intregii tări s-a resimtit o scădere a tempe ...

Probleme în Schengen. Tot ce trebuie să știi dacă vrei să mergi în Germania, Italia ori alte țări din Europa
27/04/2025 19:32

 Zece tări din Spatiul Schengen au reintrodus controalele la frontieră. Zece state din Spatiul Schengen au reintrodus controalele la frontiere. Dacă vrei să mergi de la Berlin la Roma fără să-ti ar ...

Șeful Casei de Pensii anunță că marea recalculare e aproape gata: Unele pensii se dublează de luna viitoare; O categorie de români primește bani retroactiv
27/04/2025 19:24

Vesti importante pentru zeci de mii de pensionari! După luni intregi de asteptare, statul finalizează recalcularea pensiilor pentru cei care au lucrat in agricultură. Noile decizii sunt gata, iar banii vor a ...

BEC a stabilit noi reguli. Deciziile pentru alegerile prezindețiale 2025 au fost făcute publie
27/04/2025 15:19

Biroul Electoral Central (BEC) a anuntat programul de publicare a datelor privind prezenta la urne pentru alegerile prezidentiale din 2025, primul tur. Conform deciziei oficiale, aceste informatii vor fi dispon ...

Suma maximă pe care o poți primi din afară fără probleme cu ANAF: Legea spune clar
27/04/2025 11:35

Tot mai multi romani primesc bani din străinătate, fie de la rude, fie pentru servicii prestate. Însă intrebarea care apare frecvent este: cati bani pot intra in conturile din Romania fără ca ANAF s� ...

Sibiul rămâne fără biciclete de închiriat / Toate cele 640 de biciclete „Sibiu Bike City” sunt blocate pe termen nedefinit
27/04/2025 10:51

 Sistemul Sibiu Bike City, prin care sibienii puteau inchiria pană la 640 de biciclete din 57 de statii amplasate in oras, este indisponibil, anuntă reprezentantii Primăriei Sibiu Firma indicată d ...

Vine frigul în România. Zonele în care vor fi temperaturi minime negative și instabilitate atmosferică
26/04/2025 21:24

 În zilele următoare, vremea se va răci semnificativ in diverse regiuni ale tării. Conform ANM, incepand de sambătă noaptea, 26 aprilie, temperaturile vor fi cu mult sub valorile obisnuite pentr ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei