Număr uriaș de permise de conducere ridicate de poliție în doar 24 de ore, jumătate pentru viteză excesivă

Dimensiune font:

| 12-05-2024 17:59

În doar 24 de ore, poliția rutieră a reținut peste 1150 de permise de conducere și certificate de înmatriculare, scrie Agerpres. Poliţiştii au reţinut, sâmbătă, 798 de permise de conducere şi au retras 354 de certificate de înmatriculare, a informat Inspectoratul General al Poliţiei de Frontieră într-un comunicat remis presei. "Poliţiştii rutieri au acţionat pentru creşterea siguranţei în trafic, fiind constatate 134 de infracţiuni la regimul circulaţiei pe drumurile publice. Totodată, au fost reţinute 798 de permise de conducere, dintre care 387 pentru viteză, 77 pentru alcool şi 12 pentru droguri şi au fost retrase 354 de certificate de înmatriculare", se arată în comunicat. Potrivit sursei citate, în ultimele 24 de ore, poliţiştii au intervenit la peste 3.000 de solicitări ale cetăţenilor şi au constatat peste 11.200 de fapte contravenţionale. Sâmbătă, poliţiştii au acţionat, la nivel naţional, pentru a preveni faptele antisociale, organizând 492 de acţiuni şi au intervenit la 3.035 de evenimente, dintre care 2.549 au fost sesizate de către cetăţeni prin 112.

 

De asemenea, au fost depistate 22 de persoane urmărite naţional sau internaţional, faţă de care au fost dispuse măsurile legale, iar în cauzele instrumentate au fost dispuse 43 de măsuri preventive. Pentru alte nereguli constatate, poliţiştii au aplicat 11.250 de sancţiuni contravenţionale, în valoare de 4.521.041 de lei. Tot sâmbătă, în cadrul acţiunii BLOCADA, organizată din dispoziţia conducerii Ministerului Afacerilor Interne, pentru prevenirea/combaterea unor situaţii de risc şi menţinerea unui climat optim de ordine şi siguranţă publică, dispozitivele curente au fost suplimentate.

 

Astfel, la nivel naţional, peste 4.142 de poliţişti şi jandarmi au acţionat, în sistem integrat, pentru asigurarea unui climat de ordine publică, prevenirea faptelor cu violenţă, prevenirea traficului şi consumului de droguri, precum şi pentru creşterea gradului de siguranţă rutieră fiind organizate 475 de filtre, iar în cadrul activităţilor desfăşurate au fost verificate 8.195 autovehicule şi legitimate 13.591 de persoane.

 

 

Acţiunile pentru prevenirea accidentelor de circulaţie şi creşterea siguranţei în trafic au continuat, fiind efectuate 3.852 de testări cu dispozitive etilotest/alcooltest şi 226 cu aparatele din dotare, pentru depistarea conducătorilor aflaţi sub influenţa substanţelor psihoactive. "În cadrul acţiunii Blocada, poliţiştii au constatat 39 de infracţiuni la regimul circulaţiei pe drumurile publice. Au fost reţinute 431 de permise de conducere, dintre care 43 pentru alcool şi 234 pentru viteză. Totodată, au fost retrase 172 de certificate de înmatriculare", se menţionează în comunicat.

Citește mai mult la: https://www.digi24.ro/stiri/actualitate/numar-urias-de-permise-de-conducere-ridicate-de-politie-in-doar-24-de-ore-jumatate-pentru-viteza-excesiva-2790183

Informaţiile publicate pe site-ul Digi24.ro pot fi preluate, în conformitate cu legislația aplicabilă, doar în limita a 120 de caractere. 

Urmareste-ne si pe canalul nostru de WhatsApp

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA

FIVE Administration S.P.R.L, vinde prin licitatii publice utilaje agricole, al debitoarei Agrocomplex Barlad S.A. FIVE Administration S.P.R.L., in calitate de Administrator judiciar al debitoarei Agrocomplex Barlad S.A. -in reorganizare cu sediul in Barlad, str. Tecuciului nr. 7, judetul Vaslui, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J37/231/1991, avand CUI: RO2808054, organizeaza in perioada 27.03.2025 -30.04.2025 inclusiv, orele 09:00 -19:00, licitatii publice cu strigare in vederea valorificarii urmatoarelor active mobiliare aflate in patrimoniul debitoarei, dupa cum urmeaza: 1. Utilaje agricole conform lista nr. 1 (bunurile se vand individual), pentru care se vor organiza: -Licitatia nr. 1 in perioada 27.03 -01.04.2025, termen-limita inscriere: 26.03.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 2 in perioada 08.04 -11.04.2025, termen-limita inscriere: 07.04.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 3 in perioada 17.04 -22.04.2025, termen-limita inscriere: 15.04.2025, ora 16:00. 2. Utilaje agricole conform lista nr. 2 (bunurile se vand individual), pentru care se vor organiza: -Licitatia nr. 1 in data de 02.04.2025, termen-limita inscriere: 01.04.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 2 in data de 14.04.2025, termen-limita inscriere: 11.04.2025, ora 16:00; -Licitatia nr. 3 in data de 23.04.2025, termen-limita inscriere: 22.04.2025, ora 12:00. Doar pentru Pachet Bunuri Mobile Nr. 4 -Licitatia nr. 4 in data de 30.04.2025, termen-limita inscriere: 29.04.2025, ora 12:00. Licitatiile nr. 2, nr. 3, respectiv 4 se vor organiza doar pentru bunurile care nu s-au vandut la licitatiile anterioare. Bunurile supuse valorificarii, datele si orele fiecarei licitatii, precum si pretul de pornire la fiecare licitatie se regasesc in listele de bunuri pentru fiecare Pachet si pot fi solicitate Administrator ului judiciar, la adresa: vanzari@five -advisory.ro. Preturile de pornire ale licitatiei nu includ TVA, acesta se va adauga dupa caz conform prevederilor legale. Persoanele interesate au obligatia de vizionare a activelor, cu instiintarea prealabila a Administrator ului judiciar si numai dupa achizitionarea caietului de sarcini. Licitatiile se vor desfasura in perioada mentionata exclusiv online, prin intermediul platformei: www.licitatii -unpir.ro, aceasta presupunand crearea unui cont de participant si validarea acestuia de catre administratorul platformei. Toate detaliile referitoare la modalitatea de participare prin intermediul platformei online mentionate anterior se regasesc in cuprinsul Caietului de sarcini. Orice persoana interesata va avea obligatia achizitionarii caietului de sarcini cuprinzand descrierea bunurilor si a semnarii unui Angajament de confiden tialitate privind procedura de valorificare a activelor cuprinse in caietul de sarcini. Pretul Caietului de sarcini este 119 Lei (TVA inclus) si poate fi solicitat prin e-mail, la adresa: vanzari@five -advisory.ro. Termenele-limita pentru transmiterea documentatiei de participare la licitatie sunt mentionate mai sus pentru fiecare set de licitatii, aceasta urmand a fi depusa exclusiv prin mijloace electronice, la adresa de e-mail: vanzari@five -advisory.ro. Documentele transmise prin orice alte mijloace electronice (whatsapp /mms etc.) nu vor fi luate in considerare. Vizionarea activelor se va face numai in baza unei programari prealabile, la societatea Agrocomplex Barlad S.A, pe adresa de e-mail: office@agro-complex.ro sau la numarul de telefon: 0744.950.751 -Petru Maximiuc, numai dupa achizitionarea Caietului de sarcini. Informatii privind achizitionarea Caietelor de sarcini pot fi obtinute pe e-mail: vanzari@five -advisory.ro.
Comuna Tasca, judetul Neamt,  concesioneaza o parcela de 3.226mp, in intravilanul comunei Tasca 1.Informatii generale privind concedentul, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Tasca, cu sediul in comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt, telefon 0233/255.023, fax 0233/255.023, email: primaria_tasca@yahoo.com, cod fiscal 2614457. 2.Informatii generale privind obiectul concesiunii, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie concesionat: o parcela de 3.226mp, nr.cadastral- 51842, CF-51842, situata in intravilanul comunei Tasca, sat Tasca, F.N., apartine domeniului privat al Comunei Tasca, conform H.C.L.Tasca nr.21/27.02.2025 si O.U.G.nr. 57/03.07.2019. 3.Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1.Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul Comunei Tasca. 3.2.Denumirea si adresa serviciului/ compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Urbanism, din cadrul Comunei Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt.Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 3.3.Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul: 100 Lei/exemplar, se achita cu numerar, la Casieria Comunei Tasca. 3.4.Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 17.04.2025, ora 12.00. 4.Informatii privind ofertele: 4.1.Data-limita de depunere a ofertelor: 29.04.2025, ora 09.00. 4.2.Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 4.3.Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Oferta se depune intr-un exemplar original, in doua plicuri sigilate: unul exterior si unul interior. 5.Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 29.04.2025, ora 10.00, la sediul Comunei Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 6.Denumirea, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Tribunalul Neamt, Piatra Neamt, B-dul Decebal nr.8, judetul Neamt, telefon 0233/214.019, fax 0233/216.585, e-mail: jud-piatraneamt@just.ro. 7.Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 17.03.2025.
Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul fiscal, adresa, numarul de telefon, telefax si/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact: Orasul Harlau, cu sediul in orasul Harlau, Str.Musatini nr.1, judetul Iasi, telefon/fax 0232/720.412/ 0232/720.777, e-mail: primariahirlau @yahoo.com, juridic@ primaria- hirlau.ro, cod fiscal 4541190. Reglementari legale privind acordarea de finantare nerambursabila: In baza Legii nr. 350/2005 privind regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit de interes general, cu modificarile si completarile ulterioare si H.C.L. Harlau nr. 27/26.03.2025 privind aprobarea bugetului pe anul 2025. Perioada de finantare: anul 2025. Suma totala alocata de la bugetul local este de 160.000 Lei si se aloca in intregime pentru domeniul Sport. Criteriile de acordare a finantarilor nerambursabile sunt cele prezentate in Regulamentul Orasului Harlau aprobat prin H.C.L. Harlau nr. 53/27.04.2017 privind regimul finantarilor nerambursabile alocate de la bugetul local pentru activitatile nonprofit de interes local, cu modificarile si completarile ulterioare. Documentatia pentru elaborarea si prezentarea propunerilor de proiecte/ programe se poate obtine de pe site-ul: www.primaria hirlau.ro. Documentatia de solicitare a finantarii nerambursabile se poate descarca de pe site-ul autoritatii contractante: www.primaria hirlau.ro sau se poate procura de la sediul Orasului Harlau, Harlau, Str. Musatini nr. 1, judetul Iasi. Data-limita pentru depunerea propunerilor de proiecte: 15.05.2025, ora 14.00, la Compartimentul Registratura al Orasului Harlau, Harlau, Str. Musatini nr. 1, judetul Iasi. Perioada la care se desfasoara selectia de proiecte, verificarea eligibilitatii, a indeplinirii criteriilor referitoare la capacitatea tehnica si financiara si evaluarea propunerilor de proiecte este: 16.05.2025 -19.05.2025.
Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul fiscal, adresa, numarul de telefon, telefax si/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact: Comuna Racaciuni, cu sediul in comuna Racaciuni, sat Racaciuni, Str. Stefan cel Mare nr. 136, judetul Bacau, telefon 0234/251.212, fax 0234/251.586, e-mail: cl_racaciuni@yahoo.com, cod fiscal 4670330. Reglementari legale privind acordarea de finantare nerambursabila: In baza Legii nr. 350/2005 privind regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit de interes general, cu modificarile si completarile ulterioare si Hotararea Consiliului Local al Comunei Racaciuni nr. 09/31.03.2025 privind aprobarea bugetului pe anul 2025. Perioada de finantare: anul 2025. Suma totala alocata de la bugetul local este de 385.000 Lei si se aloca astfel: 15.000 Lei pentru domeniul Sportiv, 50.000 pentru domeniul Social, respectiv 320.000 Lei pentru Culte religioase. Criteriile de acordare a finantarilor nerambursabile sunt cele prezentate in Regulamentul Comunei Racaciuni aprobat prin H.C.L. Comuna Racaciuni nr. 14/31.03.2025 privind regimul finantarilor nerambursabile alocate de la bugetul local pentru activitatile nonprofit de interes local. Documentatia pentru elaborarea si prezentarea propunerilor de proiecte/ programe se poate obtine de pe site-ul Comunei Racaciuni: www.comuna racaciuni.ro. Documentatia de solicitare a finantarii nerambursabile se poate descarca de pe site-ul autoritatii contractante www.comuna racaciuni.ro sau se poate procura de la sediul Comuna Racaciuni, cu sediul in comuna Racaciuni, sat Racaciuni, Str. Stefan cel Mare nr. 136, judetul Bacau. Data-limita pentru depunerea propunerilor de proiecte: 13.05.2025, ora 14.00, adresa: Comuna Racaciuni, cu sediul in comuna Racaciuni, sat Racaciuni, Str. Stefan cel Mare nr. 136, judetul Bacau. Perioada la care se desfasoara selectia de proiecte, verificarea eligibilitatii, a indeplinirii criteriilor referitoare la capacitatea tehnica si financiara si evaluarea propunerilor de proiecte este: 14.05.2025- 15.05.2025.
Se plătește impozit pentru banii primiți din vânzarea unei mașini? Puțini șoferi știu ce prevede legea
14/04/2025 15:04

Se plăteste impozit pentru banii primiti din vanzarea unei masini? Este intrebarea multor soferi care decid să isi vandă masina personală. Legislatia din Romania stabileste că, in general, dacă obtii ...

Top 4 mașini second-hand de evitat! Avertismentul specialistului care îți poate salva mii de euro
14/04/2025 14:31

Achizitionarea unei masini second-hand poate fi un pas important, dar si riscant, dacă nu este tratat cu atentie si responsabilitate. Specialistii atrag atentia că o decizie inspirată incepe cu o evaluare pr ...

Semnalul galben intermitent în 2025! Greșelile care pot duce la pierderea permisului auto
14/04/2025 13:54

Începand cu 2025, modificările din Codul Rutier aduc clarificări importante privind semnalul galben intermitent la semafor, o situatie tot mai frecventă in intersectiile din Romania. Soferii trebuie s� ...

Noul Mitsubishi Outlander PHEV a ajuns la Casa Auto Iași!
14/04/2025 12:55

  Casa Auto Iasi anuntă cu entuziasm sosirea in showroom a noului Mitsubishi Outlander PHEV 2025, un SUV plug-in hybrid de ultimă generatie, care redefineste standardele de eficientă, performantă si c ...

Mașinile pe care copii de 14 ani români au voie să le conducă fără permis. Nu le trebuie nici curs
12/04/2025 23:01

  Masinile pe care copii de 14 ani romani au voie să le conducă fără permis. Nu le trebuie nici curs În ţara cu cele mai multe vieţi pierdute pe şosele din Uniunea Europeană, adolescenţii ...

Ce este rovinieta și când este necesară
11/04/2025 11:51

Soferii care circulă cu masinile pe reteaua de drumuri nationale se pot intreba si la cat timp vine amenda de rovinietă, in cazul in care acestia nu au achitat-o si au fost depistati. În această situat ...

Camera auto sună proprietarul dacă mașina e lovită sau vandalizată în parcare
09/04/2025 19:54

În Romania, inregistrările realizate cu camerele de bord sunt acceptate oficial ca probe video atat de către politie, cat si de către companiile de asigurări in cazul dosarelor de daună RCA si CASCO. ...

Dacia pregătește un nou model electric, complet modificat: ”Va fi o surpriză!”. Când va fi lansat
08/04/2025 12:09

 Dacia continuă transformarea incepută in urmă cu cativa ani, iar noile planuri anuntate de CEO-ul mărcii, Denis le Vot, aduc vesti importante pentru fanii brandului romanesc. Într-un interviu ac ...

Ce trebuie să faci când Poliția aprinde girofarul în spatele tău!
04/04/2025 14:58

Dacă in oglinda retrovizoare vezi că o masină de Politie se apropie cu girofarurile aprinse, este momentul să fii extrem de atent. Fie că este vorba de o interventie urgentă, o urmărire sau pur si simplu ...

Noi reglementări în Codul Rutier 2025! Amenzi pentru șoferi dacă pasagerii nu respectă regulile de siguranță
02/04/2025 16:34

Începand cu 2025, Codul Rutier aduce noi reglementări importante pentru soferi si pasageri, cu scopul de a imbunătăti siguranta pe drumurile publice. Una dintre cele mai importante modificări vizează ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei