Olandezii comandă o nouă navă fluvială, de 4 milioane euro, care va fi construită la Orşova

Dimensiune font:

| 27-07-2024 00:16

Şantierul Naval Orşova va construi o nouă navă fluvială, în valoare de 4,05 milioane euro, pentru olandezii de la Rensen-Driessen Shipbuilding B.V., potrivit unui anunţ publicat de compania românească, listată la Bursa de Valori Bucureşti (BVB).

Contractul a fost semnat pe 25 iulie 2024, iar nava va fi livrată până la 31 martie 2025, în portul Rotterdam.

Acest contract comercial vine la doar o lună după o altă comandă a olandezilor de la Rensen-Driessen Shipbuilding B.V. Pe 17 iunie 2024 olandezii au semant un contract cu Şantierul Naval Orşova pentru o navă fluvială de 2,95 milioane euro, care trebuie livrată până la finalul acestui an.

Şantierul Naval Orşova este o companiei listată la BVB, iar cotaţiile acţiunilor au crescut vineri cu 0,72%, până la 6,95 lei/acţiune.

Acţionarii principali ai companiei sunt Longshield Investment Group SA Bucureşti şi Sea Container Services SRL Constanţa, fiecare cu 47,06 din acţiuni.

Anul trecut, compania a obţinut un profit de 3,45 milioane lei, la o cifră de afaceri netă de 99,49 milioane lei.

Urmareste-ne si pe canalul nostru de WhatsApp

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA

FIVE Administration S.P.R.L., in calitate de Administrator judiciar al debitoarei Agrocomplex Barlad S.A. -in reorganizare cu sediul in Barlad, str. Tecuciului nr. 7, judetul Vaslui, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J37/231/1991, avand CUI: RO2808054, organizeaza in perioada 27.03.2025 -30.04.2025 inclusiv, orele 09:00 -19:00, licitatii publice cu strigare in vederea valorificarii urmatoarelor active mobiliare aflate in patrimoniul debitoarei, dupa cum urmeaza: 1. Utilaje agricole conform lista nr. 1 (bunurile se vand individual), pentru care se vor organiza: -Licitatia nr. 1 in perioada 27.03 -01.04.2025, termen-limita inscriere: 26.03.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 2 in perioada 08.04 -11.04.2025, termen-limita inscriere: 07.04.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 3 in perioada 17.04 -22.04.2025, termen-limita inscriere: 15.04.2025, ora 16:00. 2. Utilaje agricole conform lista nr. 2 (bunurile se vand individual), pentru care se vor organiza: -Licitatia nr. 1 in data de 02.04.2025, termen-limita inscriere: 01.04.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 2 in data de 14.04.2025, termen-limita inscriere: 11.04.2025, ora 16:00; -Licitatia nr. 3 in data de 23.04.2025, termen-limita inscriere: 22.04.2025, ora 12:00. Doar pentru Pachet Bunuri Mobile Nr. 4 -Licitatia nr. 4 in data de 30.04.2025, termen-limita inscriere: 29.04.2025, ora 12:00. Licitatiile nr. 2, nr. 3, respectiv 4 se vor organiza doar pentru bunurile care nu s-au vandut la licitatiile anterioare. Bunurile supuse valorificarii, datele si orele fiecarei licitatii, precum si pretul de pornire la fiecare licitatie se regasesc in listele de bunuri pentru fiecare Pachet si pot fi solicitate Administrator ului judiciar, la adresa: vanzari@five -advisory.ro. Preturile de pornire ale licitatiei nu includ TVA, acesta se va adauga dupa caz conform prevederilor legale. Persoanele interesate au obligatia de vizionare a activelor, cu instiintarea prealabila a Administrator ului judiciar si numai dupa achizitionarea caietului de sarcini. Licitatiile se vor desfasura in perioada mentionata exclusiv online, prin intermediul platformei: www.licitatii -unpir.ro, aceasta presupunand crearea unui cont de participant si validarea acestuia de catre administratorul platformei. Toate detaliile referitoare la modalitatea de participare prin intermediul platformei online mentionate anterior se regasesc in cuprinsul Caietului de sarcini. Orice persoana interesata va avea obligatia achizitionarii caietului de sarcini cuprinzand descrierea bunurilor si a semnarii unui Angajament de confiden tialitate privind procedura de valorificare a activelor cuprinse in caietul de sarcini. Pretul Caietului de sarcini este 119 Lei (TVA inclus) si poate fi solicitat prin e-mail, la adresa: vanzari@five -advisory.ro. Termenele-limita pentru transmiterea documentatiei de participare la licitatie sunt mentionate mai sus pentru fiecare set de licitatii, aceasta urmand a fi depusa exclusiv prin mijloace electronice, la adresa de e-mail: vanzari@five -advisory.ro. Documentele transmise prin orice alte mijloace electronice (whatsapp /mms etc.) nu vor fi luate in considerare. Vizionarea activelor se va face numai in baza unei programari prealabile, la societatea Agrocomplex Barlad S.A, pe adresa de e-mail: office@agro-complex.ro sau la numarul de telefon: 0744.950.751 -Petru Maximiuc, numai dupa achizitionarea Caietului de sarcini. Informatii privind achizitionarea Caietelor de sarcini pot fi obtinute pe e-mail: vanzari@five -advisory.ro.
1.Informatii generale privind concedentul, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Tasca, cu sediul in comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt, telefon 0233/255.023, fax 0233/255.023, email: primaria_tasca@yahoo.com, cod fiscal 2614457. 2.Informatii generale privind obiectul concesiunii, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie concesionat: o parcela de 3.226mp, nr.cadastral- 51842, CF-51842, situata in intravilanul comunei Tasca, sat Tasca, F.N., apartine domeniului privat al Comunei Tasca, conform H.C.L.Tasca nr.21/27.02.2025 si O.U.G.nr. 57/03.07.2019. 3.Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1.Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul Comunei Tasca. 3.2.Denumirea si adresa serviciului/ compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Urbanism, din cadrul Comunei Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt.Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 3.3.Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul: 100 Lei/exemplar, se achita cu numerar, la Casieria Comunei Tasca. 3.4.Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 17.04.2025, ora 12.00. 4.Informatii privind ofertele: 4.1.Data-limita de depunere a ofertelor: 29.04.2025, ora 09.00. 4.2.Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 4.3.Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Oferta se depune intr-un exemplar original, in doua plicuri sigilate: unul exterior si unul interior. 5.Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 29.04.2025, ora 10.00, la sediul Comunei Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 6.Denumirea, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Tribunalul Neamt, Piatra Neamt, B-dul Decebal nr.8, judetul Neamt, telefon 0233/214.019, fax 0233/216.585, e-mail: jud-piatraneamt@just.ro. 7.Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 17.03.2025.
FIVE Administration S.P.R.L., in calitate de Administrator judiciar al debitoarei Agrocomplex Barlad S.A. -in reorganizare cu sediul in Barlad, str. Tecuciului nr. 7, Judetul Vaslui, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J37/231/1991, avand CUI: RO2808054, organizeaza 4 licitatii publice cu strigare, in vederea valorificarii urmatoarelor active aflate in patrimoniul debitoarei, astfel: in datele de 27.03.2025, 03.04.2025, 10.04.2025 si 17.04.2025, de la orele: Ora 12:00: Cladire 2 Camere -Volanschi- Pret pornire: 1.595,94 Lei; Ora 13:00: Proprietate imobiliara „Ferma Coroiesti” si bunuri mobile ce o deservesc, valorificate „in bloc”- Pret pornire: 77.090,64 Lei; Ora 14:00: Proprietate imobiliara- „Ferma Docaneasa” si bunuri mobile ce o deservesc, valorificate „in bloc”- Pret pornire: 117.805,79 Lei. Orele anuntate pentru fiecare Activ se respecta pentru fiecare zi in care se vor organiza licitatii. Preturile de pornire ale licitatiei nu includ TVA, acesta se va adauga dupa caz conform prevederilor legale. Activele pot fi vizionate prin programare prealabila dupa achizitionarea caietului de sarcini. Orice persoana interesata va avea obligatia achizitionarii caietului de sarcini cuprinzand descrierea bunurilor, la pretul de 3.570 Lei (TVA inclus) pentru fiecare Activ in parte, mai putin pentru Activul-„Cladire 2 Camere -Volanschi” pentru care Caietul de sarcini are pretul de 595 (TVA inclus) si ulterior, semnarii unui Angajament de confiden tialitate privind procedura de valorificare a activelor cuprinse in caietul de sarcini. Caietul de sarcini poate fi solicitat prin e-mail, la adresa: vanzari@five- advisory.ro. Licitatia va avea loc la sediul Five Administration S.P.R.L. din Bucuresti, Str. Romulus nr. 23, sector 2 sau prin corespondenta / videoconferinta, dupa cum va decide Administratorul judiciar de la caz la caz. Documentatia de participare la licitatie va fi depusa exclusiv prin mijloace electronice, la adresa de e-mail: vanzari@five- advisory.ro, pana cel tarziu cu o zi inainte de data fiecarei licitatii, ora 16:00. Documentele transmise prin orice alte mijloace electronice nu vor fi luate in considerare. Informatii suplimentare privind activele si pentru vizionarea activelor pot fi obtinute la nr. 0744.950.751 sau e-mail: office@agro- complex.ro.
1. Informatii generale privind concedentul, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Dimitrie Cantemir, cu sediul in comuna Dimitrie Cantemir, sat Hurdugi, Str. Principala nr. 1, judetul Vaslui, telefon/fax 0235/485.389, e-mail: primaria.dtcm@yahoo.com, cod fiscal 3394295. 2. Informatii generale privind obiectul concesiunii, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie concesionat: -suprafata totala de 107,31 ha, teren extravilan, pasune comunala, apartinand domeniului privat al Comunei Dimitrie Cantemir, situata in comuna Dimitrie Cantemir, judetul Vaslui, conform H.C.L. Comuna Dimitrie Cantemir nr. 15/14.03.2025 si temeiul legal O.U.G. nr. 57/03.07.2019, astfel: -Lot.1 -sat Gusitei, 3,00ha, Tarla 109, Parcela 1335; -Lot 2 -sat Hurdugi, 15,00 ha, Tarla 70, Parcela 887; -Lot 3 -sat Hurdugi, 9,00 ha, Tarla 60, Parcela 786; -Lot 4 -sat Hurdugi, 2,00 ha, Tarla 74, Parcela.889; -Lot 5 -sat Hurdugi, 6,00 ha, Tarla 74, Parcela.889; -Lot 6 -sat Plotonesti 7,00 ha, Tarla 60, Parcela 786; -Lot 7 -sat Hurdugi, 11,00 ha, Tarla 74, Parcela 889; -Lot 8 -sat Hurdugi, 10,00 ha, Tarla 74, Parcela 887; -Lot 9 -sat Hurdugi, 6,00 ha, Tarla 54, Parcela 755; -Lot 10 -sat Hurdugi, 3,00 ha, Tarla 54, Parcela 755; -Lot 11 -sat Hurdugi, 11,11 ha, Tarla 30, Parcela 442; -Lot 12 -sat Hurdugi, 15,00 ha, Tarla 85, Parcela 1057; -Lot 13 -sat Plotonesti, 2,05 ha, Tarla 64, Parcela 840; -Lot 14 -sat Plotonesti, 2,15 ha, Tarla 64, Parcela 839; -Lot 15 -sat Plotonesti, 2,50 ha, Tarla 64, Parcela 840; -Lot 16 -sat Plotonesti, 2,50 ha, Tarla 64, Parcela 840. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: prin solicitarea scrisa, de la sediul Comunei Dimitrie Cantemir. 3.2. Denumirea si adresa serviciului/ compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Registratura Comunei Dimitrie Cantemir, comuna Dimitrie Cantemir, sat Hurdugi, Str. Principala nr. 1, judetul Vaslui. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul: 20Lei/exemplar, care se achita in numerar la Casieria institutiei. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 03.04.2025, ora 16.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 11.04.2025, ora 16.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Registratura Comunei Dimitrie Cantemir, comuna Dimitrie Cantemir, sat Hurdugi, Str. Principala nr. 1, judetul Vaslui. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: 1 exemplar original. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 14.04.2025, ora 13.00, la sediul Comunei Dimitrie Cantemir, comuna Dimitrie Cantemir, sat Hurdugi, Str. Principala nr. 1, judetul Vaslui. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios Administrativ a Tribunalului Vaslui, Str. Stefan cel Mare nr. 54, judetul Vaslui, telefon /fax 0235/311.582, e-mail: tr-vaslui@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 20.03.2025.
O altă bancă din România avertizează asupra unui nou model de fraudă. Cum ne putem proteja
20/03/2025 20:34

ING a avertizat că escrocii digitali au revenit si apelează la un truc nou, numit „phone spoofing”, prin care falsifică numerele de telefon pentru a părea că sună din partea băncii, politiei ...

„Utilizarea excesivă a inteligenței artificiale (AI) poate duce la lipsa de comunicare și la o percepție greșită în interacțiunea clientului cu societățile”
20/03/2025 19:51

  * sustine Valentin Ionescu, presedinte al Institutului de Studii Financiare (ISF) În cadrul Conferinţei Europene a Serviciilor Financiare ECFS 2025 - Tranzitia digitală in serviciile finan ...

Loto. Rezultatele tragerilor de joi, 20 martie, 2025. Report de peste 5,51 milioane de euro la LOTO 6/49
20/03/2025 19:33

  Numere extrase joi, 20 martie, 2025 Loto 6/49: 8  18  40  34  10  43 Loto 5/40: 31  24  36  5  37  3 Joker: 36  28  29  ...

Actualul sistem de pensii va dispărea. Pensia va ajunge la mai puțin de 30% din valoarea ultimului salariu!
20/03/2025 19:32

* „Greul va urma după 2035-2040, cand se va pensiona generatia decreteilor, respectiv angajatii cu varsta cuprinsă intre 40 si 55 de ani. Conform estimărilor, din cauza deficitului bugetului de pe ...

Camera Consultanţilor Fiscali: Noile prevederi fiscale pregătite de Ministerul Finanţelor în privinţa TVA vor afecta micile întreprinderi
20/03/2025 19:22

Proiectul privind noile reguli ale viitorului plafon de TVA de 395.000 lei are prevederi problematice pentru micile intreprinderi, iar alte state UE procedează diferit, susţin reprezentanţii Camerei Consulta ...

Metode eficiente prin care ieșenii fac față inflației
20/03/2025 17:21

Ca multe orase din tară, si Iasul trece printr-o perioadă economică dificilă. Inflatia dă tarcoale fiecărei buzunare de student, corporatist, pensionar si, mai nou, chiar si al micilor antreprenori de car ...

Deși rămân în topul sărăciei, românii sunt și printre cei mai fericiți europeni
20/03/2025 13:15

Potrivit Eurostat, Romania si Bulgaria răman cu mult peste media europeană a sărăciei de 21%. În Romania, aproape o treime din populatie trăieste in pragul sărăciei. Desi indicatorii macroeconomici ...

COMUNICAT DE PRESĂ AUDIT MANAGEMET SRL IASI - Anunț finalizare proiect finanțat prin Programul Regional Nord-Est 2021-2027
20/03/2025 12:36

COMUNICAT DE PRESĂ AUDIT MANAGEMENT SRL IASI - Anunt finalizare proiect finantat prin Programul Regional Nord-Est 2021-2027

Interesul pentru mașinile electrice scade. Șoferii revin la motoarele pe combustie
20/03/2025 12:01

    Interesul consumatorilor pentru masinile electrice continuă să scadă pe principalele piete ale lumii, in favoarea celor cu motoare pe combustie internă, care castigă teren in preferinte ...

Leul dărâmă toate previziunile
19/03/2025 17:53

* anul trecut, analistii vedeau pentru această lună o valoare medie a cursului anticipat de 5,0419 lei/euro * la sondajul realizat in ianuarie, toti participantii anticipau o depreciere a leului, cu valoarea ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei