România a câştigat primul loc cu proiectul realizat de fundaţia ADEPT Transilvania pentru micii fermieri
Dimensiune font:
România a câştigat primul loc la secţiunea 'Comunicare către beneficiari' cu proiectul realizat de fundaţia ADEPT Transilvania, obţinând 42% din voturile participanţilor în competiţia organizată de Direcţia Generală pentru Agricultură a Comisiei Europene (DG Agri), 'Best CAP communication award'.
Următorul clasat a fost proiectul realizat de Consiliul European al Tinerilor Fermieri (CEJA), cu 37% din voturi, alte 21% din voturi fiind acordate celui de-al treilea proiect nominalizat în această categorie, cel al site-ului editorial agricola.com, adresat fermierilor spanioli.
Prezent la eveniment, comisarul european pentru agricultură, Dacian Cioloş, a declarat că toate cele 12 proiecte nominalizate au fost inspirate, promovând într-o formă sau alta Politica Agricolă Comună (PAC).
'Proiectul celor de la ADEPT Transilvania a fost foarte bine primit şi asta arată că foarte multe lucruri se pot face şi dincolo de ceea ce fac autorităţile si nu neapărat cu bani mulţi. Cred că se pot face lucruri interesante pentru masa mare de beneficiari', a spus Dacian Cioloş.
În opinia acestuia, este foarte importantă munca comunicatorilor, deoarece fermierii au nevoie de intermediari care să promoveze ceea ce fac.
'Este foarte important că ştiţi să vindeţi viitoarea reformă PAC, chiar dacă ea nu este finalizată şi mai este încă foarte mult de lucru. Comunicarea este foarte importantă, mai ales pentru fermieri, care au nevoie de intermediari, respectiv de comunicatori, care să le promoveze munca', a subliniat Dacian Cioloş.
Un număr de 12 proiecte de comunicare pentru Politica Agricolă Comună (PAC), incluse în patru categorii, au fost nominalizate luni pentru premiile 'Best CAP communication award' acordate de Direcţia Generală pentru Agricultură a Comisiei Europene (DG Agri), dintr-un total de 118 eligibile, depuse de reprezentanţi din 21 de state membre. Proiectul României, în valoare de 700.000 de euro, şi-a propus să îmbunătăţească accesul la informaţie pentru micii fermieri din Transilvania care vor să acceseze fonduri europene pentru dezvoltare rurală. Informaţiile oferite sunt 'împachetate' corespunzător în ghiduri de informare pe înţelesul fermierilor.
Fondurile pentru acest proiect, în valoare de 700.000 de euro, au provenit de la Guvernul Norvegiei printr-un program de dezvoltare durabilă adresat României şi Bulgariei, iar co-finanţarea a fost asigurată de Orange România, fundaţia având de şapte ani un parteneriat cu operatorul de telefonie mobilă.AGERPRES
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau