Şeful de la drumuri recunoaşte: „plombările” nu ţin mai mult de 2-3 zile!

default

Dimensiune font:

| 14-02-2013 16:02

* craterele de pe drumurile naţionale se dovedesc a fi testul suprem pentru conducătorii auto ce trec prin Iaşi * şefii de la drumuri ridică din umeri şi spun că plombările sunt condiţionate de vreme * între timp, la Bucureşti astăzi se deschid ofertele pentru un mega-contract de întreţinere: peste 200 de milioane de lei pentru drumurile din Moldova

Crisparea şi indignarea se citesc pe feţele şoferilor care circulă pe drumurile naţionale din judeţul Iaşi. Fiecare groapă este simţită în tot corpul de cei ce au curajul să treacă cu maşina pe tronsoanele distruse din DN28 şi DN24. „Parcă eşti pe un drum de ţară. Nici nu zici că ăsta este drum naţional. Nu ai pe unde să ocoleşti gropile. Sunt porţiuni unde parcă a bombardat cineva drumul: gropi multe şi adânci. Dacă aş putea aş merge pe câmp, cred că nu aş strica maşina în halul ăsta“, a spus Sebastian B., un şofer care circulă frecvent spre Vaslui pe DN24.


În faţa nemulţumirilor, şefii Direcţiei Regionale de Drumuri şi Poduri Iaşi (DRDP) susţin că sunt la mila vremii. „Azi (n.r. ieri) este prima zi în care am scăpat de zăpadă. Avem echipe care au început lucrările provizorii cu mixtură stocabilă, dar vă spun că mai mult de 2-3 zile nu rezistă. Cea mai rezistentă este mixtura caldă, dar nu am voie să o folosesc acum pentru că nu aş respecta condiţiile meteo şi apoi dau socoteală Curţii de Conturi. Teoretic, pentru astfel de lucrări trebuie să am cel puţin 5 grade Celsius la sol“, a explicat Ovidiu Laicu, şeful DRDP.


Acesta a mai afirmat că pentru DN24 există un contract de reabilitare cu Spedition UMB, a omului de afaceri Dorinel Umbrărescu, din 2011. Contractul împărţit pe trei loturi, care în 2011 depăşea 200 de milioane de lei, vizează reabilitarea DN24 Crasna-Albiţa, dar include şi lucrările de întreţinere până la finalizarea modernizării tronsonului. „DN24 este dat în administrarea constructorului pentru lucrări de reabilitare şi este în sarcina lui să intervină şi cu lucrări de întreţinere. Am trimis adrese pentru ca şi ei să înceapă plombările“, a spus şeful DRDP.


Din cauza traficului greu au apărut denivelări şi pe DN28, pe tronsonul din municipiul Iaşi ce se suprapune cu Bulevardul Nicolae Iorga. Lucrarea a fost recepţionată în 2011, este în garanţie, iar constructorul Vega 93 Galaţi va trebui să remedieze problemele. „În martie - aprilie se va trece la frezat şi asfaltat pe aceste porţiuni denivelate. Sperăm ca prin devierea traficului greu pe şoseaua de centură şi prin mutarea Vămii la ieşirea din oraş să nu mai apară astfel de probleme“, a mai adăugat directorul DRDP.


Mega-licitaţie la Bucureşti


În timp ce şoferii fac slalom printre cratere, iar şefii de la drumuri printre explicaţii, la Bucureşti, astăzi, se deschid ofertele pentru un nou mega-contract. Oficialii Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România au anunţat o licitaţie multianuală pentru „întreţinerea curentă pe timp de vară“ a tronsoanelor aflate în administrarea DRDP Iaşi. Practic, printr-un contract de peste 186 de milioane de lei, fără TVA se pun la bătaie lucrările de plombare de pe toate drumurile naţionale din Moldova.

Contractul vizează o perioadă de doi ani şi va fi licitat pe nouă loturi. Lotul lucrărilor pe drumurile de la Bacău este estimat la 12 milioane de lei, cel de la Bârlad la 28,4 milioane de lei, cel de la Botoşani la aproximativ 40 de milioane de lei, iar cel de la Câmpulung Moldovenesc ajunge la peste 7 milioane de lei. Lucrările de întreţinere de la Focşani au fost estimate la 9,3 milioane de lei, cele de la Galaţi la 28,8 milioane de lei, cele de la Iaşi la 23,2 milioane de lei, cele de la Piatra Neamţ la 19,4 milioane de lei, iar cele de la Suceava, la 17,5 milioane de lei. Toate preţurile sunt fără TVA. Ofertele pentru acest contract vor fi deschise astăzi la CNADNR. (Alina Stan)
 

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Comentarii

ovidiu

Feb 15, 2013

subscriu si adaug ca nu putem scapade hoti intro tara de c**** cu conducatori de c**** unde,,,,,,cred ca pierd timpul

unu

Feb 14, 2013

primarul p.lii mele nesimtit ordinar numai de sf paraschiva cati bani cheltuie nu se uita la strazile din iasi si din cartierele iasului ca nu avem pe unde parca si pe unde merge primaria iasului va doare la p*** nu vati saturat de furat f***** n gura sa va f** de excrooci eu daca am venit mic cu ce imi repar masina mizeriilorrr f***** n gura cu fondurile voastre de c****

mihai

Feb 14, 2013

numai treaba de mantuiala a facut firma vega din galati. cum arata str. nicolae iorga dupa nici doi ani, dezastru astea ar trebui scosi din joc

andrey

Feb 14, 2013

tara nimanui. tara in care nimeni nu raspunde pt. nimic. trebuie sa ne descurcam pe cont propriu.

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA
Bancul Zilei

05:49

1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Pochidia, cu sediul in comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, cod postal 737552, telefon 0335/407.239, e-mail: pochidia@yahoo.com, cod fiscal 16396425. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie vandut: 4 parcele de teren intravilan, situate in comuna Pochidia, sat Salceni, F.N., apartinand domeniului privat al Comunei Pochidia, identificate astfel: -Parcela A, 1.130 mp, nr. cadastral 70780, CF 70780, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/25; -Parcela B, 1.130 mp, nr. cadastral 70781, CF 70781, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/27 -Parcela C, 1.000 mp, nr. cadastral 70769, CF 70769, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/18; -Parcela D, 1.040 mp, nr.cadastral 70771, CF 70771, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/2; conform H.C.L.Pochidia nr. 41/30.09.2024 si temeiului legal: O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul institutiei, Compartiment Secretar sau se poate consulta pe site-ul: www.pochidia.ro. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul vanzatorului, de la care pot obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Se poate obtine de la Compartimentul Secretar, din cadrul Comunei Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 50 Lei/exemplar, ce se achita numerar la Casieria institutiei, sau se poate descarca de pe site-ul institutiei: www.pochidia.ro -gratuit. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 09.01.2025, ora 10.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 17.01.2025, ora 10.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, Compartiment Secretar. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa oferta: intr-un singur exemplar, intr-un plic sigilat. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 21.01.2025, ora 13.00, Comuna Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, Sala de sedinte. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios Administrativ a Tribunalului Vaslui, Vaslui, Str. Stefan cel Mare nr. 54, judetul Vaslui, telefon 0235/311.582, fax 0235/312.432, e-mail: tr-vaslui@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 21.11.2024.
1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt, telefon 0233.787.050, fax 0233.787.050, e-mail: timisesti @nt.e-adm.ro, cod fiscal 2614252. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie vandut: -Imobil teren in suprafata de 1.000 mp, avand carte funciara 52220 si numar cadastral 52220, situat in sat Plaiesu, comuna Timisesti, Str. Neamtului nr. 2, judetul Neamt, apartinand domeniului privat al Comunei Timisesti, conform caietului de sarcini, H.C.L. Comuna Timisesti nr. 105/12.11.2024 si temeiului legal: O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: prin solicitare scrisa la Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul vanzatorului, de la care pot obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: Persoanele interesate pot achita contravaloarea documentatiei de atribuire de 10 Lei/exemplar, ce se achita la Serviciul Impozite si taxe, contabilitate, proiecte, mediu si achizitii publice al institutiei. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 06.12.2024, ora 14.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 16.12.2024, ora 16.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa oferta: 1 exemplar original. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 17.12.2024, ora 11.00, la Caminul Cultural din sat Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Instanta de contencios administrativ de pe langa Tribunalul Neamt, Piatra Neamt, B-dul Decebal nr. 5, judetul Neamt, telefon 0233.219.493, fax 0233.210.247, e-mail: tr-neamt-scivil @just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 18.11.2024.
ECOPIATA S.A. IASI organizeaza licitatii publice cu strigare pentru inchirierea urmatoarelor terenuri si spatii comerciale: - terenul nr. 4 (20 mp) din Bazar, destinat amplasarii unei rulote pentru activitatea de fast food, pe 16.12.2024 - ora 9.30; - terenul nr. 2 (20 mp) din Bazar, destinat amplasarii unei rulote pentru activitatea de fast food, pe 16.12.2024 - ora 9.45; - spatiul comercial S1 (5,87 mp) – Piata Independentei pe 16.12.2024 – ora 10.00; - spatiul comercial S3 (24 mp) - Piata Independentei pe 16.12.2024 - ora 10.30; - spatiul comercial S4 (38 mp) - Piata Independentei pe 16.12.2024 - ora 11.00; - spatiul comercial S5 (72,5 mp) - Piata Independentei pe 16.12.2024 - ora 11.30; - spatiul comercial S9 (48,21 mp) - Piata Independentei pe 16.12.2024 - ora 12.00; - spatiul comercial S25 (30,00 mp) - Piata Hala Centrala pe 16.12.2024 - ora 12.30; - spatiul comercial S6 (28,65 mp) – Piata Hala Centrala pe 16.12.2024 – ora 13.00; - teren nr. 2 (25 mp) din Piata Pacurari, destinat amplasarii unei rulote/ chiosc/ modul, pe 16.12.2024 – ora 13.30; - teren nr. 1 (30mp) din Targul Auto, destinat amplasarii unui container/ rulote/ chiosc, pe 16.12.2024 – ora 13.45; - spatiul comercial S2 (28,65 mp) – Piata Hala Centrala pe 16.12.2024 – ora 14.00; - spatiul comercial S9 (28,65 mp) – Piata Hala Centrala pe 16.12.2024 – ora 14.30. Licitatiile vor avea loc la sediul firmei din Str. Anastasie Panu nr. 48. Caietele de sarcini se pot cumpara de la secretariatul societatii, unde se va depune documentatia pentru inscriere pana la data si ora de incepere a fiecarei licitatii. Informatii suplimentare la tel. 0232/267844.
Cât costă o franciză pentru o sală de jocuri în realitate virtuală
25/11/2019 18:37

 În urmă cu doi ani, un antreprenor a deschis in Bucuresti o sală de jocuri in realitate virtuală (VR), cu ajutorul unei finanţări obţinute prin programul StartUp Nation. Startup-ul a lansat in ...

Cu cât crește factura la energie dacă lași în priză electronicele și electrocasnicele
21/09/2019 14:25

  Alimentarea cu energie a aparatelor electrocasnice dintr-o locuinţă atunci cand acestea sunt in stand-by poate creşte cu pană la 180 de lei anual factura de electricitate, susţine compania ge ...

Cum poți verifica dacă Google știe de unde ți-ai făcut cumpărăturile
17/06/2019 08:37

 Există o modalitate prin care puteti verifica ce stie Google despre dumneavoastră, inclusiv date despre toate cumpărăturile pe care le-ati făcut. În esentă, dacă utilizati un produs Google, ...

ULUITOR! N-o sa crezi in ce conditii locuieste cel mai bogat cioban din Romania
18/01/2015 00:00

 Dumitru Andresoi, catalogat drept cel mai bogat cioban din Romania, cu o avere de 25 de milioane de euro, nu si-a cumparat vile somptuoase sau palate, ba dimpotriva. Locul in care a ales sa locuiasca i-a ...

Afaceri online - cum să gestionezi corect propria afacere online
21/11/2014 08:47

 Cu alte cuvinte, discutam de ore intregi de munca si organizare pentru a pune bazele unei afaceri prospere. In online, este loc pentru oricine, insa conteaza cum iti gestionezi magazinul online sau site-u ...

ŞOCANT! 1,5 milioane de români au dat banii degeaba pe asigurare. Eşti printre ei?
16/09/2014 13:40

 Cutremur, inundaţie sau incendiu devastator? Teoretic, 1,5 milioane de romani care au respectat legea şi au incheiat o poliţă de asigurare obligatorie a locuinţei ar trebui să stea cat de cat liniş ...

Răzbunarea DIABOLICĂ a unei angajate concediate. S-a asigurat că
05/09/2014 18:00

 În momentul in care a aflat că urma să rămană fără job, o angajată a unei companii de cosmetice a pus la cale un plan care ar fi putut să distrugă imaginea companiei pentru care lucrase. &I ...

Veste ŞOC pentru români: Se dublează preţul la asigurarea obligatorie a locuinţei
18/07/2014 10:53

 Asigurarea obligatorie a locuinţei se va scumpi cu pană la 100% iar o astfel de  propunere se află deja pe masa Autorităţii de Supraveghere Financiară, au  arătat, pentru Economica.n ...

Aparatele din gospodaria noastra care consuma curent si cand sunt INCHISE
07/07/2014 13:32

Dispozitivele smart sunt atat de destepte incat consuma curent si atunci cand nu le folosim. Potrivit unui studiu recent, aparatele care se conecteaza le net ne umfla substantial facturile chiar si cand stau de ...

Topul datornicilor: 20 de malluri au datorii cumulate de aproape 2 miliarde de euro. Palas din Iaşi peste 200 milioane de euro , AFI Palace Cotroceni
06/07/2014 11:15

Cele mai indatorate 20 de centre comerciale din Romania au datorii cumulate de 1,9 miliarde de euro, de zece ori mai mari decat cifra de afaceri realizată anul trecut de aceste proiecte, pe fondul creditelor m ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei