7 greșeli de evitat atunci când promovați pagina de Facebook a unui business

photo-1537731121640-bc1c4aba9b80

Dimensiune font:

| 23-06-2021 15:48

Pentru numeroase afaceri, pagina de Facebook de business reprezintă canalul prin care aceștia își pot face cunoscute produsele și locul în care pot demara campanii de marketing și promovare. În special afacerile mici se regăsesc foarte des în acest scenariu, pentru că Facebook este locul în care se află cei mai mulți dintre clienții lor și este un mediu primitor și ușor de gestionat pentru campanii publicitare. 
 
Din nefericire însă, în aceste campanii de promovare se mai pot strecura și greșeli, unele din neștiință și altele din neatenție sau din exces de zel, pe care ar fi bine să le eviți atunci când treci la implementarea unei campanii de promovare. Iată câteva dintre cele mai comune greșeli de acest tip și de ce este necesar să apelezi la specialiști în promovare, pentru ajutor. 
 
1. Folosești un limbaj nepotrivit brandului tău sau te promovezi fără a respecta valorile brandului
Atunci când implementezi o campanie de promovare pe Facebook este foarte important să te asiguri că mesajele și imaginile afișate sunt în legătură cu brandul tău și promovează valorile acestuia, astfel încât campania să fie relevantă și să poată oferi clientului o imagine reală în raport cu afacerea ta. 
 
Campaniile de promovare trebuie să reflecte identitatea companiei, în timp ce aceasta interacționează cu clienții de pe rețelele de socializare, astfel încât să poți menține un echilibru. Atenție la tone of voice și nu uita să menții ideea de pozitivitate asupra brandului. 
 
2. Eviți să riști și desfășori campanii doar în zona ta de confort (mai ales financiar) 
Pe piață există un număr considerabil de afaceri mici care concurează pentru atenția utilizatorilor de pe rețelele de socializare, iar dacă tu alegi să rămâi mereu în zona de confort, îți va fi aproape imposibil să te diferențiezi de concurență. 
 
Experimentează cât mai multe tipuri diferite de postări și de abordări și astfel vei reuși să ieși în evidență și să atragi atenția prin originalitate și, de ce nu, prin curaj. Anumite tipuri de conținut au un potențial uriaș de a deveni virale, ducând astfel la creșteri semnificative ale reach-ului paginii tale de Facebook și la o bună acoperire organică.
 
3. Eviți să faci reclame pe Facebook
Proprietarii de afaceri mici evită să plătească pentru promovare și așteaptă să obțină gratuit beneficii de la pagina lor de Facebook. Dacă eviți să plătești pentru promovare vei avea o acoperire limitată, care de cele mai multe ori se reduce la clienții pe care i-ai avut deja sau care știu cum să caute compania ta pe Facebook, ceea ce înseamnă că vei pierde numeroși potențiali clienți noi. 
 
Cu ajutorul Facebook Ads, compania ta poate ajunge mai ușor în atenția publicului, deoarece va fi văzută de cei care au interese similare cu domeniul tău de activitate, care caută servicii ca ale tale sau care vor să cumpere produse pe care le vinzi.
 
4. Eziți să investești în teste
Știai că Facebook Ads îți permite să testezi? Înainte de a începe să faci reclamă, poți testa anumite rezultate, chiar dacă trebuie să plătești pentru asta, deoarece rezultatele testelor te vor ajuta să îți dai seama ce anume funcționează pentru tine și unde mai ai de lucrat. 
 
Cea mai comună greșeală făcută de companiile mici este aceea de a rula simultan mai multe variante ale aceluiași anunț, pentru a testa la final rezultatele. Făcând teste cu ajutorul instrumentelor Facebook Ads vei cheltui mai puțin pentru că nu trebuie să rulezi campanii pentru perioade lungi de timp, astfel încât să poți face analize relevante ale rezultatelor.
 
5. Omiți instrumentele externe și nu le utilizezi
Cele mai multe firme mici se bazează pe ceea ce Facebook oferă, limitând astfel opțiunile pe care le au pentru a optimiza cât mai bine o campanie de promovare. Ai la dispoziție mai multe instrumente pe care poți să le folosești în avantajul propriu și de care nu ar trebui să uiți pentru că îți oferă posibilitatea de a face toate postările mai interesante și de a rula campaniile de promovare mai eficient. 
 
În timp ce cu ajutorul Hootsuite vei gestiona paginile de social media și vei programa postările mai ușor, pentru zilele în care nu te poți ocupa de promovare, cu AdEspresso vei putea derula mai multe campanii, vei putea testa și vei putea determina cele mai bune performanțe. 
 
Dacă vrei să fii cât mai original, poți folosi Snappa, care îți pune la dispoziție o bibliotecă uriașă de imagini gratuite pe care să le folosești în postări sau chiar template-uri pe care îți poți construi propriile vizualuri.
 
6. Ești inabordabil
Utilizatorilor le place să poată interacționa cu postările de pe Facebook, iar o atitudine inabordabilă îți va pune pe fugă potențialii clienți. Este important să creezi oportunități de comunicare pentru cei care te urmăresc, astfel încât aceștia să se simtă încurajați să interacționeze cu pagina ta. 
 
Poți distribui fotografii cu clienții tăi, poți organiza concursuri și poți să recompensezi utilizatorii de Facebook pentru că îți acordă atenția, iar ei vor reveni periodic pentru a vedea ce mai aduce nou brandul tău.
 
7. Postezi haotic și fără un plan bine definit
Cu siguranță ai depus efort pentru a construi o pagină eficientă de Facebook, dar pentru ca aceasta să se mențină, va trebui să postezi frecvent, altfel cei care te urmăresc își vor pierde repede interesul pentru tine și nu vor mai reveni pe pagina. 
 
Pentru a evita pierderea urmăritorilor, îți recomandăm să îți faci un program de postări pe care să îl respecți și astfel fanii tăi vor ști când să intre pe pagină. Atunci când configurezi un astfel de program, va trebui să ții cont de ora la care postezi, astfel încât vizitatorii paginii să fie activi. 
 
De asemenea, va trebui să iei în calcul și frecvența cu care postezi pentru că atunci când o faci  prea rar, există riscul de a pierde atenția utilizatorilor. La polul opus, dacă postezi prea des, există riscul de a le crea un disconfort utilizatorilor, de unde rezultă faptul că ar trebui să găsești un echilibru, astfel încât utilizatorii să nu uite de tine, dar nici să fie urmăriți peste tot și stresați de postările tale.
 
Ținând cont de aceste erori frecvente pe care companiile le fac atunci când își promovează afacerea pe Facebook, tu vei putea să le eviți și să configurezi campanii de promovare care să îți aducă rezultate chiar din primele zile. Fii atent la aceste aspecte și investește în brandul tău, dar și în promovarea eficientă a acestuia.
 

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua
ULTIMA ORA
BANCUL ZILEI

06:05

Tribunalul Neamţ, prin lichidatorul judiciar desemnat în dosarul nr. 1445/103/2018, în conformitate cu prevederile Legii nr. 85/2014, privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, precum şi a Codului de procedură civilă, anunţă scoaterea la vânzare prin licitaţie publică cu strigare a bunrilor mobile din patrimoniul debitoarei S.C. „Casa Scutaru” S.R.L., cu sediul în municipiul Piatra Neamţ, str. Grigore Ureche, bl. G3, et. 3, ap. 71, judeţul Neamţ, după cum urmează: Nr. crt. DENUMIRE ACTIV, Valoare -lei-, 1. Tractor articulat forestier 690 OP, 98.460,00. Preţul de pornire al licitaţiei pentru bunurile mobile scoase la vânzare este cel de mai sus. Vânzarea se va face conform hotârârilor adunării creditorilor din data de 05.05.2021 şi 02.06.2021. Vânzarea prin licitaţie publică va avea loc începând cu data de 02.08.2021, ora 1200 şi se vor organiza şedinţe de licitaţie publică cu strigare la un interval de 7 zile, la sediul lichidatorului judiciar. Până la data şi ora licitaţiei, ofertanţii vor depune la sediul lichidatorului judiciar dovada achitării taxei de participare de 10% din preţul de pornire al licitaţiei pentru fiecare bun mobil, a garanţiei de participare la licitaţie de 30% din preţul de pornire al licitaţiei, a caietului de sarcini, cât şi documentele de înfiinţare şi împuternicirea dată persoanei fizice de către persoana juridică pentru participare la licitaţie, iar pentru persoanele fizice buletinul de identitate. Preţul caietului de sarcini este 500 lei şi este obligatoriu pentru participanţii la licitaţie. Neplata bunurilor la termenul stabilit prin procesul – verbal de licitaţie, duce la pierderea garanţiei de participare la licitaţie, cât şi a celorlalte sume achitate în contul bunurilor, iar bunurile vor fi scoase din nou la vânzare în contul adjudecatarului. Toţi cei care pretind vreun drept asupra bunurilor scoase la vânzare, au obligaţia să anunţe lichidatorul judiciar înainte de data stabilită pentru vânzare. Informaţii suplimentare se pot obţine la sediul lichidatorului judiciar din Huşi, str. 1 Decembrie, nr. 32, localitatea Huşi, judeţul Vaslui sau la telefoanele 0335/566.035 şi 0727/850.575.
Tribunalul Iaşi, prin lichidatorul judiciar desemnat în dosarul nr. 8766/99/2017 (527/2017), în conformitate cu prevederile Legii nr. 85/2014, privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, precum şi a Codului de procedură civilă, anunţă scoaterea la vânzare prin licitaţie publică cu strigare a bunurilor din patrimoniul debitoarei S.C. „Kolado” S.R.L., cu sediul în sat Dancu, str. Daliei nr. 70, bl. D3, sc. A, et. 3, ap. 13, judeţul Iaşi, după cum urmează: Nr. crt. DENUMIRE ACTIV, Componenţa, Valoare -lei-, 1. Bunuri mobile, Echipamente şi utilaje, 90.670,00, 2. Bunuri mobile, Mijloace de transport, 62.700,00. Preţul de pornire al licitaţiei pentru bunrile scoase la vânzare este cel de mai sus, iar vânzarea se va face conform regulamentului de vânzare şi hotărârea Adunării creditorilor din data de 23.07.2021. Vânzarea prin licitaţie publică va avea loc la data de 13.08.2021, ora 1000 şi se vor organiza 5 şedinţe la un interval de 7 zile, respectiv până la data de 10.09.2021, la sediul lichidatorului judiciar. Până la data şi ora licitaţiei, ofertanţii vor depune la sediul lichidatorului judiciar dovada achitării taxei de participare de 10% din preţul de pornire al bunului licitat, a garanţiei de participare la licitaţie de 30% din preţul de pornire al bunului licitat şi a caietului de sarcini, respectiv 500 lei, cât şi documentele de înfiinţare şi împuternicirea dată persoanei fizice de către persoana juridică pentru participare la licitaţie, iar pentru persoanele fizice buletinul de identitate. Neplata bunurilor la termenul stabilit prin procesul-verbal de licitaţie, duce la pierderea garanţiei de participare la licitaţie, cât şi a celorlalte sume achitate în contul bunurilor, iar bunurile vor fi scoase din nou la vânzare în contul adjudecatarului. Toţi cei care pretind vreun drept asupra bunurilor scoase la vânzare, au obligaţia să anunţe lichidatorul judiciar înainte de data stabilită pentru vânzare. Informaţii suplimentare se pot obţine la sediul lichidatorului judiciar din Huşi, str. 1 Decembrie, nr. 32, localitatea Huşi, judeţul Vaslui sau la telefoanele 0335/566.035 şi 0727/850.575.
Tribunalul Vaslui, prin lichidatorul judiciar desemnat în dosarul nr. 3093/89/2017, în conformitate cu prevederile Legii nr. 85/2014, privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, precum şi a Codului de procedură civilă, anunţă scoaterea la vânzare prin licitaţie publică cu strigare a bunurilor din patrimoniul debitoarei S.C. „Total Media Radio - TV” S.R.L. Vaslui, cu sediul în municipiul Vaslui, str. Unirii nr. 14, judeţul Vaslui. Nr. crt. DENUMIRE ACTIV/BUN, Valoare -Lei- 1., Echipament tehnologic, aparate de măsură şi control, mijloc de transport, mobilier, aparatură birotica 174.679. Preţul de pornire al licitaţiei pentru bunurile scose la vânzare este cel de mai sus şi reprezintă 100% din valoarea de inventar, iar vânzarea se va efectua conform hotărârilor Adunării creditorilor din data de 23.07.2021, respectiv la cel mai bun preţ oferit. Vânzarea prin licitaţie publică va avea loc începând cu data de 12.08.2021, ora 1000 şi se vor organiza 5 şedinţe săptămânale, respectiv până la data de 09.09.2021, la sediul lichidatorului judiciar. Până la data şi ora licitaţiei, ofertanţii vor depune la sediul lichidatorului judiciar dovada achitării taxei de participare de 5% din preţul de pornire al licitaţiei, a garanţiei de participare la licitaţie de 30% din preţul de pornire al licitaţiei şi a caietului de sarcini, cât şi documentele de înfiinţare şi împuternicirea dată persoanei fizice de către persoana juridică pentru participare la licitaţie, iar pentru persoanele fizice buletinul de identitate. Preţul caietului de sarcini este 500,00 lei şi este obligatoriu pentru participanţii la licitaţie. Neplata bunurilor la termenul stabilit prin procesul-verbal de licitaţie, duce la pierderea garanţiei de participare la licitaţie, cât şi a celorlalte sume achitate în contul bunurilor, iar bunurile vor fi scoase din nou la vânzare în contul adjudecatarului. Informaţii suplimentare se pot obţine la sediul administratorului judiciar din Huşi, str. 1 Decembrie nr. 32, localitatea Huşi, judeţul Vaslui sau la telefon: 0335/566.035, 0744/291.653, fax 0335/814.103. Lichidator judiciar, Estconsult I.P.U.R.L. Huşi
Ce trebuie să analizezi când selectezi echipamente de vânătoare, pază şi protecţie
28/07/2021 12:29

Camerele de termoviziune, echipamentele optice de tip night vision şi binoclurile sunt indispensabile din arsenalul vanătoresc, insă isi găsesc aplicabilitate şi in alte domenii, fiind utilizate pentru ope ...

4 pași simpli către silueta mult visată. Cum îți setezi creierul pentru SLĂBIT
22/07/2021 11:30

Cori Grămescu vine cu o serie de sfaturi care te vor ajuta să isi educi creierul in asa fel incat să poti ajunge la silueta mult visată. „Cand incepi un procesul de slăbire, trebuie să te setezi ...

Cum să slăbești câteva kilograme în 3 zile. Dieta de detoxifiere
21/07/2021 14:30

Dacă mă intrebi cum să slăbesti cateva kilograme in 3 zile, personal iti voi răspunde nicicum. Asta deoarece dietele extreme mi se par foarte periculoase. Însă nu vorbim aici despre cum să dai jos ...

Soția lui Benone Sinulescu, mărturii despre starea artistului
12/07/2021 15:35

Elena Sinulescu rupe tăcerea si vorbeste despre starea de sănătate a lui Benone Sinulescu. Cum se simte, de fapt, artistul, dar si cum au apărut in spatiul public informatii false despre situatia prin care ...

Care sunt melodiile preferate ale Prințului Charles
12/07/2021 14:30

Printul Charles a dezvăluit cateva dintre melodiile sale preferate, apartinand unor nume precum Diana Ross, Edith Piaf si Barbra Streisand. El a evidentiat hit-ul grupului The Three Degrees, „Givin &l ...

Irina Loghin nu a mai vorbit cu Benone Sinulescu de doi ani. Mărturisiri despre soția artistului
11/07/2021 13:45

Cantăreata Irina Loghin a vorbit despre Benone Sinulescu, care se află, in prezent, internat la Spitalul Judeţean din Arad. „Aflu cu stupoare. Mai aflăm de la colegi care au tinut legătura cu el ...

Dieta în funcție de vârstă. Cum slăbești rapid la 20, 30, 50 de ani: meniu
06/07/2021 17:03

Dacă vreă să dai cateva kilograme jos, poti opta pentru o dietă care se tine diferit, in functie de varstă. Iată ce trebuie să mănanci. De la 20 la 30 de ani Mic-dejun 1. Cereale cu lapte (40 g c ...

Un semn de carte, vechi de 130 de ani şi desenat de Vincent Van Gogh, a fost găsit într-un volum despre Revoluţia franceză
05/07/2021 09:15

Un semn de carte, desenat de Vincent Van Gogh, a fost descoperit intr-o lucrare despre Revoluţia franceză, oferit compatriotului şi prietenului său, artistul olandez Anthon van Rappard in 1883. Potrivit ...

Jandarmii din Buzău au salvat un bursuc căzut într-o fântână
05/07/2021 06:53

Jandarmii buzoieni, ajutaţi de pompieri, de un medic veterinar şi de autorităţi locale, au intervenit duminică pentru salvarea unui bursuc care căzuse intr-un puţ adanc de aproximativ şapte metri, relat ...

Studiu: doamnele cu posteriorul mai mare sunt mai sănătoase și mai deștepte
04/07/2021 08:26

 Studiu: Doamnele cu posteriorul mai mare sunt mai sănătoase si mai destepte La această concluzie au ajuns oamenii de stiintă de la Universitatea Oxford, care in urma studiului realizat au d ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei