Obtine o imagine de ansamblu a sistemului de canalizare cu ajutorul produselor Unilift

Dimensiune font:

| 23-12-2021 10:40

 Obtine o imagine de ansamblu a sistemului de canalizare cu ajutorul produselor Unilift

La fel ca in oricare alt domeniu, pentru a putea rezolva o problema, trebuie mai intai depistata si combatuta cauza care a produs-o. Acelasi principiu se aplica si in cazul unor avarii la sistemele de canalizare. Pentru a sti ce metode sa folosesti in vederea eliminarii problemei, trebuie mai intai sa cunosti natura blocajului, pozitionarea sau distanta la care se situeaza. Doar in acest mod asiguri in proportie de aproape 100% reusita interventiei si readucerea completa in functiune a sistemului.
Pentru a putea realiza acest lucru, cea mai eficienta solutie pentru o asemenea situatie au fost dintotdeauna camerele pentru inspectie video. La Unilift Serv veti gasi o multitudine de modele care sa satisfaca toate categoriile de nevoi ale prestatorilor de astfel de servicii.
 
De ce sa optezi pentru dotarea completa cu echipament de inspectie video de la Unilift?
Suntem o echipa care si-a fundamentat existenta pe dorinta de a furniza solutii complete de desfundare si mentenanta a sistemelor de canalizare pentru toti prestatorii de servicii din domeniu.
De asemenea, intreaga gama de produse oferite de noi indeplineste cele mai inalte standarde de calitate si siguranta impuse de aceasta arie de activitate.
Colaboram doar cu branduri de renume care si-au creat o pozitie importanta pe piata de echipamente pentru inspectia video a sistemelor de canalizare. Rioned sau TvbTech sunt doar doua dintre marcile care ne ajuta sa furnizam cele mai bune solutii de rezolvare a avariilor.
In plus, dat fiind faptul ca produsele noastre au fost configurate in raport cu nevoile si sugestiile clientilor nostri, si in ceea ce priveste preturile am tinut cont de preferintele lor. Astfel ca, optand pentru produsele noastre nu doar ca veti beneficia de calitate si eficienta la cote inalte, dar le veti primi in schimbul unor costuri mai mult decat accesibile.
Nu in ultimul rand, oferim gratuit sedinte de consultanta cu privire la alegerea celor mai bune modele disponibile. Nu trebuie decat sa ne comunicati problema cu care va confruntati si/sau scopul in care intentionati sa utilizati produsele noastre, iar specialistii din echipa Unilift Serv va vor recomanda varianta sau variantele care sa va indeplineasca pe deplin nevoile. In cazul in care sunt mai multe care intrunesc criteriile practice, va veti putea orienta catre cea mai avantajoasa din punct de vedere financiar.
 
Care sunt avantajele detinerii si utilizarii unui astfel de sistem?
Un echipament complet de inspectie video va reprezenta instrumentul de baza in rezolvarea avariilor complexe. Dat fiind faptul ca pot fi infiltrate pe scurgere si coordonate pe traseu prin intermediul unui ecran touchscreen, va putea ajunge cu usurinta la blocaj. In acest fel, va genera imagini in timp real cu privire la natura acestuia, si in functie de particularitatile problemei se va putea alege cea mai eficienta metoda de interventie. Aceasta este o modalitate foarte buna prin care se poate face economie de timp.
De asemenea, accesul vizual la intreg sistemul va va putea ajuta sa depistati si probleme de alta natura ce ar putea exista pe traseu si care, daca ar ramane nerezolvate, ar reprezenta un real pericol. Fisuri, rugina, imbinarile realizate incorect sunt doar cateva dintre detaliile pe care le-ar putea surprinde o astfel de camera, pe care, in orice alta circumstanta, nu le-ati fi sesizat decat in momentul in care ar fi inceput sa genereze probleme grave.
Astfel, un asemenea echipament video pus la dispozitie de catre noi reprezinta un element important in ceea ce priveste  buna functionare a sistemelor de canalizare si nu numai.

Urmareste-ne si pe canalul nostru de WhatsApp

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA
BANCUL ZILEI

04:52

FIVE Administration S.P.R.L, vinde prin licitatii publice utilaje agricole, al debitoarei Agrocomplex Barlad S.A. FIVE Administration S.P.R.L., in calitate de Administrator judiciar al debitoarei Agrocomplex Barlad S.A. -in reorganizare cu sediul in Barlad, str. Tecuciului nr. 7, judetul Vaslui, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J37/231/1991, avand CUI: RO2808054, organizeaza in perioada 27.03.2025 -30.04.2025 inclusiv, orele 09:00 -19:00, licitatii publice cu strigare in vederea valorificarii urmatoarelor active mobiliare aflate in patrimoniul debitoarei, dupa cum urmeaza: 1. Utilaje agricole conform lista nr. 1 (bunurile se vand individual), pentru care se vor organiza: -Licitatia nr. 1 in perioada 27.03 -01.04.2025, termen-limita inscriere: 26.03.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 2 in perioada 08.04 -11.04.2025, termen-limita inscriere: 07.04.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 3 in perioada 17.04 -22.04.2025, termen-limita inscriere: 15.04.2025, ora 16:00. 2. Utilaje agricole conform lista nr. 2 (bunurile se vand individual), pentru care se vor organiza: -Licitatia nr. 1 in data de 02.04.2025, termen-limita inscriere: 01.04.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 2 in data de 14.04.2025, termen-limita inscriere: 11.04.2025, ora 16:00; -Licitatia nr. 3 in data de 23.04.2025, termen-limita inscriere: 22.04.2025, ora 12:00. Doar pentru Pachet Bunuri Mobile Nr. 4 -Licitatia nr. 4 in data de 30.04.2025, termen-limita inscriere: 29.04.2025, ora 12:00. Licitatiile nr. 2, nr. 3, respectiv 4 se vor organiza doar pentru bunurile care nu s-au vandut la licitatiile anterioare. Bunurile supuse valorificarii, datele si orele fiecarei licitatii, precum si pretul de pornire la fiecare licitatie se regasesc in listele de bunuri pentru fiecare Pachet si pot fi solicitate Administrator ului judiciar, la adresa: vanzari@five -advisory.ro. Preturile de pornire ale licitatiei nu includ TVA, acesta se va adauga dupa caz conform prevederilor legale. Persoanele interesate au obligatia de vizionare a activelor, cu instiintarea prealabila a Administrator ului judiciar si numai dupa achizitionarea caietului de sarcini. Licitatiile se vor desfasura in perioada mentionata exclusiv online, prin intermediul platformei: www.licitatii -unpir.ro, aceasta presupunand crearea unui cont de participant si validarea acestuia de catre administratorul platformei. Toate detaliile referitoare la modalitatea de participare prin intermediul platformei online mentionate anterior se regasesc in cuprinsul Caietului de sarcini. Orice persoana interesata va avea obligatia achizitionarii caietului de sarcini cuprinzand descrierea bunurilor si a semnarii unui Angajament de confiden tialitate privind procedura de valorificare a activelor cuprinse in caietul de sarcini. Pretul Caietului de sarcini este 119 Lei (TVA inclus) si poate fi solicitat prin e-mail, la adresa: vanzari@five -advisory.ro. Termenele-limita pentru transmiterea documentatiei de participare la licitatie sunt mentionate mai sus pentru fiecare set de licitatii, aceasta urmand a fi depusa exclusiv prin mijloace electronice, la adresa de e-mail: vanzari@five -advisory.ro. Documentele transmise prin orice alte mijloace electronice (whatsapp /mms etc.) nu vor fi luate in considerare. Vizionarea activelor se va face numai in baza unei programari prealabile, la societatea Agrocomplex Barlad S.A, pe adresa de e-mail: office@agro-complex.ro sau la numarul de telefon: 0744.950.751 -Petru Maximiuc, numai dupa achizitionarea Caietului de sarcini. Informatii privind achizitionarea Caietelor de sarcini pot fi obtinute pe e-mail: vanzari@five -advisory.ro.
Comuna Tasca, judetul Neamt,  concesioneaza o parcela de 3.226mp, in intravilanul comunei Tasca 1.Informatii generale privind concedentul, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Tasca, cu sediul in comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt, telefon 0233/255.023, fax 0233/255.023, email: primaria_tasca@yahoo.com, cod fiscal 2614457. 2.Informatii generale privind obiectul concesiunii, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie concesionat: o parcela de 3.226mp, nr.cadastral- 51842, CF-51842, situata in intravilanul comunei Tasca, sat Tasca, F.N., apartine domeniului privat al Comunei Tasca, conform H.C.L.Tasca nr.21/27.02.2025 si O.U.G.nr. 57/03.07.2019. 3.Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1.Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul Comunei Tasca. 3.2.Denumirea si adresa serviciului/ compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Urbanism, din cadrul Comunei Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt.Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 3.3.Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul: 100 Lei/exemplar, se achita cu numerar, la Casieria Comunei Tasca. 3.4.Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 17.04.2025, ora 12.00. 4.Informatii privind ofertele: 4.1.Data-limita de depunere a ofertelor: 29.04.2025, ora 09.00. 4.2.Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 4.3.Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Oferta se depune intr-un exemplar original, in doua plicuri sigilate: unul exterior si unul interior. 5.Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 29.04.2025, ora 10.00, la sediul Comunei Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 6.Denumirea, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Tribunalul Neamt, Piatra Neamt, B-dul Decebal nr.8, judetul Neamt, telefon 0233/214.019, fax 0233/216.585, e-mail: jud-piatraneamt@just.ro. 7.Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 17.03.2025.
FIVE Administration S.P.R.L.,  vinde prin licitatie publica bunurile: cladire 2 camere -Volanschi; „Ferma Coroiesti” ; „Ferma Docaneasa” si bunuri mobile ce le deservesc. FIVE Administration S.P.R.L., in calitate de Administrator judiciar al debitoarei Agrocomplex Barlad S.A. -in reorganizare cu sediul in Barlad, str. Tecuciului nr. 7, Judetul Vaslui, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J37/231/1991, avand CUI: RO2808054, organizeaza 4 licitatii publice cu strigare, in vederea valorificarii urmatoarelor active aflate in patrimoniul debitoarei, astfel: in datele de 27.03.2025, 03.04.2025, 10.04.2025 si 17.04.2025, de la orele: Ora 12:00: Cladire 2 Camere -Volanschi- Pret pornire: 1.595,94 Lei; Ora 13:00: Proprietate imobiliara „Ferma Coroiesti” si bunuri mobile ce o deservesc, valorificate „in bloc”- Pret pornire: 77.090,64 Lei; Ora 14:00: Proprietate imobiliara- „Ferma Docaneasa” si bunuri mobile ce o deservesc, valorificate „in bloc”- Pret pornire: 117.805,79 Lei. Orele anuntate pentru fiecare Activ se respecta pentru fiecare zi in care se vor organiza licitatii. Preturile de pornire ale licitatiei nu includ TVA, acesta se va adauga dupa caz conform prevederilor legale. Activele pot fi vizionate prin programare prealabila dupa achizitionarea caietului de sarcini. Orice persoana interesata va avea obligatia achizitionarii caietului de sarcini cuprinzand descrierea bunurilor, la pretul de 3.570 Lei (TVA inclus) pentru fiecare Activ in parte, mai putin pentru Activul-„Cladire 2 Camere -Volanschi” pentru care Caietul de sarcini are pretul de 595 (TVA inclus) si ulterior, semnarii unui Angajament de confiden tialitate privind procedura de valorificare a activelor cuprinse in caietul de sarcini. Caietul de sarcini poate fi solicitat prin e-mail, la adresa: vanzari@five- advisory.ro. Licitatia va avea loc la sediul Five Administration S.P.R.L. din Bucuresti, Str. Romulus nr. 23, sector 2 sau prin corespondenta / videoconferinta, dupa cum va decide Administratorul judiciar de la caz la caz. Documentatia de participare la licitatie va fi depusa exclusiv prin mijloace electronice, la adresa de e-mail: vanzari@five- advisory.ro, pana cel tarziu cu o zi inainte de data fiecarei licitatii, ora 16:00. Documentele transmise prin orice alte mijloace electronice nu vor fi luate in considerare. Informatii suplimentare privind activele si pentru vizionarea activelor pot fi obtinute la nr. 0744.950.751 sau e-mail: office@agro- complex.ro.
Comuna Timisesti, judetul Neamt  vinde prin licitatie publica terenuri: 2.340 mp. intravilanul  satului Dumbrava. 1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Timisesti, cu sediul in sat Timisesti, comuna Timisesti, Str. Neamtului nr. 83, judetul Neamt, telefon 0233/787.050, fax 0233/787.050, e-mail: timisesti@ nt.e-adm.ro, cod fiscal 2614252. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie vandut: Teren in suprafata totala de 2.340 mp, avand carte funciara 52140 si numar cadastral 52140, identificat astfel: teren situat in intravilanul satului Dumbrava, comuna Timisesti, Str. Fdt. Garii nr. 1, in suprafata de 512 mp si teren situat in extravilanul satului Dumbrava, comuna Timisesti, Str. Fdt. Garii nr. 1, in suprafata de 1.828 mp, apartinand domeniului privat al Comunei Timisesti, conform caietului de sarcini, H.C.L. Comuna Timisesti nr. 12/11.03.2025 si temeiului legal: O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: prin solicitare scrisa la Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul vanzatorului, de la care pot obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti, comuna Timisesti, sat Timisesti, Str. Neamtului nr. 83, judetul Neamt. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 10 Lei/exemplar, ce se achita la Serviciul Impozite si taxe, contabilitate, proiecte, mediu si achizitii publice al institutiei. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 07.04.2025, ora 16.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 15.04.2025, ora 16.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti, comuna Timisesti, sat Timisesti, Str. Neamtului nr. 83, judetul Neamt. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa oferta: 1 exemplar original. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 16.04.2025, ora 11.00, la sediul Caminului Cultural Timisesti, comuna Timisesti, sat Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Instanta de Contencios Administrativ de pe langa Tribunalul Neamt, Piatra Neamt, B-dul Decebal nr. 5, judetul Neamt, telefon 0233/219.493, fax 0233/210.247, e-mail: tr-neamt-scivil @just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 21.03.2025.
Sunetul – medicamentul subtil al viitorului?
08/04/2025 07:44

 În momentul in care an inteles că stiinta si spiritualitatea sunt strans legate, sunetul devine o punte discretă, dar profundă, intre lumea vizibilă si cea invizibilă. Un exemplu fascinant vine ...

Somnul ca terapie: cheia sănătății emoționale și fizice
06/04/2025 20:22

Somnul nu este doar o necesitate fiziologică, ci si o terapie naturală care sprijină sănătatea emotională si fizică in mod profund si complex. Desi societatea modernă pune adesea accent pe productivitat ...

Casa de Pensii anunță câți bani datorează fiecărui pensionar după ce a anulat indexarea de 12%
05/04/2025 20:20

  Casa de Pensii anuntă cati bani datorează fiecărui pensionar după ce a anulat indexarea de 12%   Casa de pensii a făcut un nou bilat al pensiilor si al numărului de pensionari. În lun ...

Frumusețea ca ritual: cele mai cunoscute practici de înfrumusețare și semnificațiile lor
05/04/2025 09:07

De-a lungul timpului, ritualurile de infrumusetare au insemnat mai mult decat simple gesturi estetice. Ele au devenit forme de exprimare personală, reflexii ale culturii si semne ale grijii fată de sine. &Ici ...

 Profesoară bătută cu sălbăticie de o elevă de 16 ani, într-o școală din România
04/04/2025 20:14

O fată de 16 ani din Beclean, judeţul Bistriţa-Năsăud, a fost reţinută şi ulterior plasată sub control judiciar după ce a lovit o profesoară, in incinta unei unităţi de invăţămant, fără un mot ...

Alege cei mai comozi adidași pentru plimbările lungi de primăvară
03/04/2025 16:48

Alege cei mai comozi adidasi pentru plimbările lungi de primăvară  Primăvara este anotimpul ideal pentru a petrece mai mult timp in aer liber. Temperaturile plăcute si natura inverzită ne incurajeaz ...

Jocuri de cazino incitante de încercat online – Cele mai bune jocuri pentru fiecare jucător
03/04/2025 15:40

 Jocuri de cazino incitante de incercat online – Cele mai bune jocuri pentru fiecare jucător. Explorează cele mai bune jocuri de cazinou online, de la sloturi la poker si găseste jocul perfe ...

Aproape 1.500 de tineri din România vor avea ocazia să exploreze Europa călătorind cu trenul
02/04/2025 20:55

 Aproape 1.500 de tineri din Romania vor avea ocazia să exploreze Europa călătorind cu trenul, in cadrul unei noi ediţii a iniţiativei DiscoverEU, lansate de Comisia Europeană. Se pot inscrie tiner ...

 Ce este un mâner spatial și unde se folosește în constructii?
02/04/2025 15:16

În domeniul constructiilor, inovatia joacă un rol important pentru imbunătătirea functionalitătii si a esteticii. Un element de feronerie modern, care a inceput să fie tot mai utilizat in domeniul ...

Soluții moderne pentru întreținerea fosei septice
02/04/2025 15:11

Solutii moderne pentru intretinerea fosei septice Întretinerea corespunzătoare a unei fose septice este esentială pentru functionarea optimă a sistemului de canalizare si pentru prevenirea problemelor ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei