Crearea unui magazin online a devenit o soluţie eficientă pentru antreprenorii care vor să fructifice avantajele comerţului electronic, printre care creşterea vizibilităţii brandului şi notorietăţii afacerii, acest lucru fiind valabil indiferent de dimensiunea businessului.
Pe lângă
dezvoltarea unui website, mai sunt necesare şi alte mijloace de solidificare a prezenţei digitale, cum ar fi promovarea pe cele mai accesate platforme, aşa cum este Google. Zilnic, utilizatorii cauta produse/servicii de care au nevoie direct prin intermediul motorului de căutare, iar o strategie de marketing digital bine articulată poate propulsa afacerile din acest sector în materie de vizibilitate şi captare a atenţiei publicului ţinta.
Care sunt cele mai eficiente strategii de promovare online la momentul actual?
Magazinele online au înţeles deja care sunt avantajele pe care le pot obţine dacă investesc în
servicii de promovare a site-urilor pe care le-au construit pentru afacerile lor. Investiţia nu trebuie să fie una mare încă de la început, iar bugetul poate fi ajustat pe parcurs. În linii mari, promovarea website-ului aduce beneficii precum expunerea brandului în faţa publicului relevant, dezvoltarea portofoliului de clienţi, creşterea vânzărilor şi îmbunătăţirea rentabilităţii investiţiei.
Promovarea online este deci un deziderat pentru succesul unui business şi pentru creşterea vizibilităţii brandului, indiferent de produsul comercializat. Instrumentele de publicitate amplifica strategia de marketing şi cresc şansele de a transforma vizitatorii în clienţi. La momentul actual, există mai multe modalităţi de promovare online a unui magazin, iar printre cele mai eficiente trebuie amintite următoarele:
1. Optimizarea pentru motoarele de căutare (SEO)
Înainte de toate, firmele care oferă servicii de promovare a site-urilor subliniază importanta optimizării SEO pentru afacerile online. O strategie SEO bine pusă la punct generează mai mult trafic organic, creşte vizibilitatea brandului şi contribuie la depăşirea concurenţei. Prin conţinut optimizat SEO, un site poate ajunge în primele rezultate organice ale motorului de căutare şi implicit poate obţine mai multe clickuri, SEO constituind o strategie pe termen lung
Cu alte cuvinte, SEO acoperă mai multe strategii şi tehnici al căror obiectiv final este să îmbunătăţească vizibilitatea unui website şi să îl aducă în primele rezultate generate de motorul de căutare atunci când utilizatorii introduc cuvinte cheie care să corespundă cu specificul afacerii respective. Strategiile SEO presupun construirea conţinutului în jurul cuvintelor cheie pe care publicul ţintă le-ar putea utiliza, astfel încât conţinutul website-ului să corespundă intenţiei de căutare a utilizatorului;
2. Google Ads
Pe lângă optimizarea SEO, specialiştii de la VeryCreative scot în evidenţă avantajele pe care campaniile Google Ads le asigura afacerilor din sectorul e-commerce. Google Ads este cea mai eficientă formă de publicitate PPC (plată pe clic), prin care afacerile pot ajunge la potenţialii cumpărători.
Anunţurile plasate în partea de sus, de jos sau în partea laterală a păginilor de căutare sunt construite astfel încât să targeteze publicul relevant. Campaniile Google Ads au potenţialul de a genera mai mult trafic pe website şi funcţionează mai rapid decât SEO. În plus, promovarea prin Google Ads presupune plata numai pentru rezultate (cum ar fi plata pentru fiecare click pe anunţ).
Atât SEO, cât şi Google Ads sunt strategii valoroase de marketing care urmăresc generarea de trafic relevant către un website şi de creştere a vizibilităţii unei afaceri. Aceste strategii au un rol important în sectorul e-commerce şi se pot dovedi a fi cele mai inspirate investiţii în materie de strategii de marketing digital.
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<>
Adauga comentariul tau