Top 3 motive pentru care să folosești internetul în avantajul afacerii tale

Dimensiune font:

| 17-08-2023 15:50

Internetul a schimbat complet viața oamenilor și a devenit o parte importantă a acesteia. Digitalizarea a influențat atât viața personală, cât și cea profesională a oamenilor de pretutindeni. De aceea, este important ca orice afacere să țină cont de acest aspect mai mult decât important și să se concentreze pe prezența online a firmei. Afacerile care ignoră acest aspect vor pierde rapid teren în fața celor care știu să se adapteze la specificul perioadei. Internetul a devenit o unealtă care poate fi folosită în orice domeniu de activitate, atunci când obiectivele sunt gândite clar. 

Internetul, “angajatul lunii” 

  Probabil că deja folosești internetul pentru afacerea ta, dar poate că nu o faci la potențialul maxim și nu profiți de toate instrumentele și beneficiile pe care ți le pune la dispoziție. Dacă nu te folosești deloc de această unealtă înseamnă că trebuie să faci rapid o schimbare în strategia ta. 

1.   Sporirea vizibilității

Astăzi oamenii caută informații și recomandări pe internet. Fie că folosești motoarele de căutare, fie că folosești rețele sociale, important este să fii vizibil. Trebuie să ții cont de specificul afacerii tale și de obiective, iar apoi să te decizi unde vrei să fii prezent în online. Odată ce ai obiectivele bine stabilite poți alege dacă un site este mai avantajos pentru tine sau o pagină pe rețelele sociale. Poate că te-ar ajuta să le ai pe ambele, astfel te vei putea adresa unui număr mai mare de persoane.

2.   Obținerea de informații

Internetul nu oferă informații doar pentru clienți, ci și pentru proprietarii de afaceri. Există instrumente oferite de motoarele de căutare sau diferite platforme care te ajută să afli rapid și eficient tot ceea ce ai nevoie pentru a-ți face mai eficientă prezența în mediul online și nu numai. De exemplu, poți accesa o listă de firme pe termene.ro care îți pune la dispoziție informații despre toate afacerile din țară. Poți căuta în funcție de județ și să studiezi concurența sau potențialii parteneri. De asemenea, în lista respectivă îți vei găsi și propria firmă. Ba mai mult, pe platforma vei găsi instrumente utile pentru tine și afacerea ta. Totodată, internetul îți oferă servicii care îți transmit informații actualizate despre traficul de pe site-ul tău. Astfel vei putea să continui sau să schimbi strategia pentru a-ți atinge obiectivele. Important este să stabilești ceea ce vrei să afli din mediul online și să te folosești de informațiile dobândite pentru a-ți atinge obiectivele.

3.   Îndrumare și recomandări

Dacă folosești instrumentele potrivite, atunci internetul te va îndruma spre calea potrivită.  De exemplu, pentru a spori vizibilitatea site-ului tău în motoarele de căutare, vei putea folosi diverse servicii cu ajutorul cărora vei afla care sunt cele mai căutate cuvinte din domeniul tău de activitate și le vei putea folosi. Folosind un conținut potrivit, site-ul tău va apărea printre primele rezultate din căutările organice. Un instrument simplu, eficient și gratuit te va ajuta să-ți atingi mai repede obiectivele.

Prin urmare, internetul trebuie să devină unul din angajații tăi, să te folosești și să asculți ce are de spus despre afacerea ta pentru că îți transmite informații utile.

Sursă foto: unsplash.com

Urmareste-ne si pe canalul nostru de WhatsApp

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA
BANCUL ZILEI

06:30

FIVE Administration S.P.R.L, vinde prin licitatii publice utilaje agricole, al debitoarei Agrocomplex Barlad S.A. FIVE Administration S.P.R.L., in calitate de Administrator judiciar al debitoarei Agrocomplex Barlad S.A. -in reorganizare cu sediul in Barlad, str. Tecuciului nr. 7, judetul Vaslui, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J37/231/1991, avand CUI: RO2808054, organizeaza in perioada 27.03.2025 -30.04.2025 inclusiv, orele 09:00 -19:00, licitatii publice cu strigare in vederea valorificarii urmatoarelor active mobiliare aflate in patrimoniul debitoarei, dupa cum urmeaza: 1. Utilaje agricole conform lista nr. 1 (bunurile se vand individual), pentru care se vor organiza: -Licitatia nr. 1 in perioada 27.03 -01.04.2025, termen-limita inscriere: 26.03.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 2 in perioada 08.04 -11.04.2025, termen-limita inscriere: 07.04.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 3 in perioada 17.04 -22.04.2025, termen-limita inscriere: 15.04.2025, ora 16:00. 2. Utilaje agricole conform lista nr. 2 (bunurile se vand individual), pentru care se vor organiza: -Licitatia nr. 1 in data de 02.04.2025, termen-limita inscriere: 01.04.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 2 in data de 14.04.2025, termen-limita inscriere: 11.04.2025, ora 16:00; -Licitatia nr. 3 in data de 23.04.2025, termen-limita inscriere: 22.04.2025, ora 12:00. Doar pentru Pachet Bunuri Mobile Nr. 4 -Licitatia nr. 4 in data de 30.04.2025, termen-limita inscriere: 29.04.2025, ora 12:00. Licitatiile nr. 2, nr. 3, respectiv 4 se vor organiza doar pentru bunurile care nu s-au vandut la licitatiile anterioare. Bunurile supuse valorificarii, datele si orele fiecarei licitatii, precum si pretul de pornire la fiecare licitatie se regasesc in listele de bunuri pentru fiecare Pachet si pot fi solicitate Administrator ului judiciar, la adresa: vanzari@five -advisory.ro. Preturile de pornire ale licitatiei nu includ TVA, acesta se va adauga dupa caz conform prevederilor legale. Persoanele interesate au obligatia de vizionare a activelor, cu instiintarea prealabila a Administrator ului judiciar si numai dupa achizitionarea caietului de sarcini. Licitatiile se vor desfasura in perioada mentionata exclusiv online, prin intermediul platformei: www.licitatii -unpir.ro, aceasta presupunand crearea unui cont de participant si validarea acestuia de catre administratorul platformei. Toate detaliile referitoare la modalitatea de participare prin intermediul platformei online mentionate anterior se regasesc in cuprinsul Caietului de sarcini. Orice persoana interesata va avea obligatia achizitionarii caietului de sarcini cuprinzand descrierea bunurilor si a semnarii unui Angajament de confiden tialitate privind procedura de valorificare a activelor cuprinse in caietul de sarcini. Pretul Caietului de sarcini este 119 Lei (TVA inclus) si poate fi solicitat prin e-mail, la adresa: vanzari@five -advisory.ro. Termenele-limita pentru transmiterea documentatiei de participare la licitatie sunt mentionate mai sus pentru fiecare set de licitatii, aceasta urmand a fi depusa exclusiv prin mijloace electronice, la adresa de e-mail: vanzari@five -advisory.ro. Documentele transmise prin orice alte mijloace electronice (whatsapp /mms etc.) nu vor fi luate in considerare. Vizionarea activelor se va face numai in baza unei programari prealabile, la societatea Agrocomplex Barlad S.A, pe adresa de e-mail: office@agro-complex.ro sau la numarul de telefon: 0744.950.751 -Petru Maximiuc, numai dupa achizitionarea Caietului de sarcini. Informatii privind achizitionarea Caietelor de sarcini pot fi obtinute pe e-mail: vanzari@five -advisory.ro.
Comuna Tasca, judetul Neamt,  concesioneaza o parcela de 3.226mp, in intravilanul comunei Tasca 1.Informatii generale privind concedentul, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Tasca, cu sediul in comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt, telefon 0233/255.023, fax 0233/255.023, email: primaria_tasca@yahoo.com, cod fiscal 2614457. 2.Informatii generale privind obiectul concesiunii, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie concesionat: o parcela de 3.226mp, nr.cadastral- 51842, CF-51842, situata in intravilanul comunei Tasca, sat Tasca, F.N., apartine domeniului privat al Comunei Tasca, conform H.C.L.Tasca nr.21/27.02.2025 si O.U.G.nr. 57/03.07.2019. 3.Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1.Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul Comunei Tasca. 3.2.Denumirea si adresa serviciului/ compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Urbanism, din cadrul Comunei Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt.Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 3.3.Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul: 100 Lei/exemplar, se achita cu numerar, la Casieria Comunei Tasca. 3.4.Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 17.04.2025, ora 12.00. 4.Informatii privind ofertele: 4.1.Data-limita de depunere a ofertelor: 29.04.2025, ora 09.00. 4.2.Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 4.3.Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Oferta se depune intr-un exemplar original, in doua plicuri sigilate: unul exterior si unul interior. 5.Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 29.04.2025, ora 10.00, la sediul Comunei Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 6.Denumirea, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Tribunalul Neamt, Piatra Neamt, B-dul Decebal nr.8, judetul Neamt, telefon 0233/214.019, fax 0233/216.585, e-mail: jud-piatraneamt@just.ro. 7.Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 17.03.2025.
Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul fiscal, adresa, numarul de telefon, telefax si/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact: Orasul Harlau, cu sediul in orasul Harlau, Str.Musatini nr.1, judetul Iasi, telefon/fax 0232/720.412/ 0232/720.777, e-mail: primariahirlau @yahoo.com, juridic@ primaria- hirlau.ro, cod fiscal 4541190. Reglementari legale privind acordarea de finantare nerambursabila: In baza Legii nr. 350/2005 privind regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit de interes general, cu modificarile si completarile ulterioare si H.C.L. Harlau nr. 27/26.03.2025 privind aprobarea bugetului pe anul 2025. Perioada de finantare: anul 2025. Suma totala alocata de la bugetul local este de 160.000 Lei si se aloca in intregime pentru domeniul Sport. Criteriile de acordare a finantarilor nerambursabile sunt cele prezentate in Regulamentul Orasului Harlau aprobat prin H.C.L. Harlau nr. 53/27.04.2017 privind regimul finantarilor nerambursabile alocate de la bugetul local pentru activitatile nonprofit de interes local, cu modificarile si completarile ulterioare. Documentatia pentru elaborarea si prezentarea propunerilor de proiecte/ programe se poate obtine de pe site-ul: www.primaria hirlau.ro. Documentatia de solicitare a finantarii nerambursabile se poate descarca de pe site-ul autoritatii contractante: www.primaria hirlau.ro sau se poate procura de la sediul Orasului Harlau, Harlau, Str. Musatini nr. 1, judetul Iasi. Data-limita pentru depunerea propunerilor de proiecte: 15.05.2025, ora 14.00, la Compartimentul Registratura al Orasului Harlau, Harlau, Str. Musatini nr. 1, judetul Iasi. Perioada la care se desfasoara selectia de proiecte, verificarea eligibilitatii, a indeplinirii criteriilor referitoare la capacitatea tehnica si financiara si evaluarea propunerilor de proiecte este: 16.05.2025 -19.05.2025.
Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul fiscal, adresa, numarul de telefon, telefax si/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact: Comuna Racaciuni, cu sediul in comuna Racaciuni, sat Racaciuni, Str. Stefan cel Mare nr. 136, judetul Bacau, telefon 0234/251.212, fax 0234/251.586, e-mail: cl_racaciuni@yahoo.com, cod fiscal 4670330. Reglementari legale privind acordarea de finantare nerambursabila: In baza Legii nr. 350/2005 privind regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit de interes general, cu modificarile si completarile ulterioare si Hotararea Consiliului Local al Comunei Racaciuni nr. 09/31.03.2025 privind aprobarea bugetului pe anul 2025. Perioada de finantare: anul 2025. Suma totala alocata de la bugetul local este de 385.000 Lei si se aloca astfel: 15.000 Lei pentru domeniul Sportiv, 50.000 pentru domeniul Social, respectiv 320.000 Lei pentru Culte religioase. Criteriile de acordare a finantarilor nerambursabile sunt cele prezentate in Regulamentul Comunei Racaciuni aprobat prin H.C.L. Comuna Racaciuni nr. 14/31.03.2025 privind regimul finantarilor nerambursabile alocate de la bugetul local pentru activitatile nonprofit de interes local. Documentatia pentru elaborarea si prezentarea propunerilor de proiecte/ programe se poate obtine de pe site-ul Comunei Racaciuni: www.comuna racaciuni.ro. Documentatia de solicitare a finantarii nerambursabile se poate descarca de pe site-ul autoritatii contractante www.comuna racaciuni.ro sau se poate procura de la sediul Comuna Racaciuni, cu sediul in comuna Racaciuni, sat Racaciuni, Str. Stefan cel Mare nr. 136, judetul Bacau. Data-limita pentru depunerea propunerilor de proiecte: 13.05.2025, ora 14.00, adresa: Comuna Racaciuni, cu sediul in comuna Racaciuni, sat Racaciuni, Str. Stefan cel Mare nr. 136, judetul Bacau. Perioada la care se desfasoara selectia de proiecte, verificarea eligibilitatii, a indeplinirii criteriilor referitoare la capacitatea tehnica si financiara si evaluarea propunerilor de proiecte este: 14.05.2025- 15.05.2025.
Cum pariază oamenii în diferite părți ale lumii?
15/04/2025 09:36

 Ai tot auzit povesti cu tipi care-si incearcă norocul la pariuri sportive sau la tot felul de jocuri si te-ai gandit că poate, candva, o să-ti incerci si tu sansa. Unii se laudă că au dat lovitura cu ...

De ce un cadou-experiență e cea mai bună alegere pentru Paște
14/04/2025 16:51

De ce un cadou-experientă e cea mai bună alegere pentru Paste Pastele este, fără indoială, una dintre cele mai asteptate sărbători ale anului. Este momentul care reuneste familia, aduce liniste sufletea ...

Două alimente care nu se mănâncă în Săptămâna Mare. Tradiții populare cu semnificații profunde înainte de Paște
14/04/2025 11:06

Pe langă rugăciune, spovedanie si participarea la Denii, Săptămana Mare aduce si o serie de obiceiuri si traditii transmise din generatie in generatie. Printre acestea se numără si o practică mai putin ...

Diminețile în care nu te grăbești: ritualuri pentru suflet
14/04/2025 05:45

Sunt dimineti in care ora nu te aleargă. În care nu suni alarma de trei ori, nu alergi după autobuz si nu inghiti cafeaua pe fugă. Sunt dimineti rare, dar nepretuite – acelea in care ai timp să ...

Beauty therapy. Cum ajută machiajul terapeutic femeile care trec prin chimioterapie
13/04/2025 12:01

În Romania, initiativele de machiaj terapeutic si beauty therapy prind contur, tot mai multe ONG-uri si voluntari alegand să aducă frumusetea acolo unde, de multe ori, doar lupta pentru supravietuire pa ...

 Cât costă o boxă de spălătorie auto self-service? Ghid complet pentru antreprenori
11/04/2025 12:13

 Cat costă o boxă de spălătorie auto self-service? Ghid complet pentru antreprenori  Spălătoriile auto self-service au devenit tot mai populare in randul antreprenorilor care doresc să-si desc ...

46 de persoane descoperite de ITM fără contracte de muncă în două fabrici de confecţii din Brăila / S-au dat amenzi de 450 de mii de lei
10/04/2025 12:23

Inspectorii din cadrul Inspectoratul Teritorial de Muncă Brăila au descoperit, la inceputul lunii aprilie, 46 persoane care munceau in două fabrici de confecţii fără a avea incheiate contracte individuale ...

Cele mai fiabile mașini pentru utilizare comercială
10/04/2025 10:12

Cele mai fiabile masini pentru utilizare comercială Dacă detii sau administrezi un business care depinde de transport zilnic – fie că e vorba de livrări, interventii, constructii sau servicii m ...

08/04/2025 17:52

 O veste dură loveste industria grea din vestul Romaniei. Fabrica de vagoane marfă Astra Rail Industries din Arad se va inchide, iar aproape toti angajatii vor fi concediati.   "Cutremur econ ...

Transferul unui imobil pe numele altcuiva! Ce prevede legea
08/04/2025 14:26

Transferul unui imobil pe numele altcuiva este un procedeu legislativ complex, iar proprietarii trebuie să tină cont de mai multe etape. Fie că este vorba despre vanzare, donatie, intretinere sau alte modali ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei