„Nu există limite pentru ceea ce poți realiza atunci când îți pui mintea și inima în ceea ce faci”
Dimensiune font:
Dialog cu economistul Adriana Nechifor, consultant fiscal și specialist HR
- Economist și specialist HR la o firmă importantă. Cum gestionați construirea și menținerea relațiilor de lungă durată cu clienții?
- Pentru a gestiona și menține relațiile de lungă durată cu clienții, este important să fim proactivi și atenți la nevoile și preferințele acestora. În calitate de expert contabile, consultant fiscal și specialist HR, trebuie să fiu în permanență informată cu privire la tendințele și schimbările legislative, să ofer soluții inovatoare și adaptate specific nevoilor clienților noștri. Un alt aspect important este comunicarea eficientă și transparentă cu clienții, arătându-le că le acord atenția cuvenită și că sunt mereu disponibilă să răspund întrebărilor și să clarific orice nelămuriri. De asemenea, trebuie să fiu flexibilă și să mă adaptezm nevoilor și cerințelor clienților, oferindu-le soluții personalizate și eficiente.
În plus, este esențial să fiu empatică și să mă implic activ în rezolvarea problemelor sau a dificultăților cu care se confruntă clienții noștri, arătându-le că sunt alături de ei la fiecare și că îmi pasă de business-ul lor.
- Ce strategii aplicați pentru a înțelege în profunzime nevoile și provocările specifice ale fiecăruia?
- Nu e un răspuns simplu de dat doarece e diferit foarte mult de om la om sau de la afacere la afacere. Însă ce pot spune sigur e că acord timp și atenție pentru a asculta cu adevărat persoana și pentru a înțelege nevoile și provocările sale, sunt deschisă în comunicare și îi încurajez să îmi împărtășească cu sinceritate nevoile lor reale. Colaborarea în rezolvarea problemelor poate aduce de foarte multe ori rezultate mai bune și poate consolida relația dintre noi ca și parteneri de business.
- Cum vă asigurați că oferiți servicii adaptate la particularitățile afacerii fiecărui client?
- Pentru a ne asigura că oferim servicii adaptate la particularitățile fiecărui client, indiferent de domeniul în care activează, analizăm nevoile și obiectivele specifice ale fiecărui client și avem discuții detaliate cu fiecare pentru a înțelege exact ce își dorește să obțină din colaborarea cu noi și care sunt așteptările sale.
Următorul pas important este realizarea unei evaluări a situației actuale a afacerii, prin analizarea problemelor și oportunităților actuale ale clientului, pentru a putea identifica mai ușor zonele în care putem oferi cel mai mare impact.
Pe baza informațiilor obținute în urma analizei, creăm strategii personalizate care să răspundă nevoilor și obiectivelor specifice ale fiecărui client.
Pe măsură ce colaborarea evoluează și pentru că este normal să ne ascultăm unii pe alții, solicităm feedback din partea lor și ajustăm strategiile și planurile de acțiune împreună cu clientul pentru a ne asigura că ne adaptăm continuu schimbărilor și cerințelor afacerii sale. Asta înseamnă că menținem o comunicare deschisă și constantă cu clientul pe întreaga durată a colaborării pentru a ne asigura că sunt mulțumiți de serviciile noastre și că nevoile lor sunt îndeplinite.
Consider că prin implementarea acestor practici, noi ca și partener strategic, ne asigurăm că oferim servicii adaptate la particularitățile fiecărui client și că îi putem ajuta să-și atingă obiectivele și să-și dezvolte afacerea în mod eficient.
- Care sunt modalitățile prin care demonstrați angajamentul față de succesul și progresul clienților?
- Într-un mediu de business în continuă schimbare cum este cel din piața noastră din ziua de astăzi, este super-important să comunici cu partenerii. Este important să discuți cu clienții în mod regulat pentru a înțelege nevoile lor și a le oferi suportul necesar. Asta înseamnă să ne asigurăm că suntem disponibili pentru întrebări și că le răspundem prompt la solicitările lor.
Pe măsură ce afacerea noastră a crescut, am înteles că trebuie să oferim clienților nu doar servicii de contabilitate. Așadar portofoliul de servicii cu care venim în întâmpinarea lor s-a diversificat continuu, tocmai pentru a raspunde activ nevoilor lor, iar această diversitate de servicii, poate include acum, chiar sesiuni de instruire a diferitelor plaftorme software cu care lucram, rapoarte detaliate si analize de cost, ba chiar și reprezentare juridică sau asistență sau servicii în timp real.
Consider că prin implementarea acestor practici și prin concentrarea pe satisfacția și succesul clienților, poți construi relații durabile și benefice pentru ambele părți.
- Ce măsuri luați pentru a vă asigura că echipa ta este la fel de dedicată și de pasionată în servirea clienților?
- Ne străduim să fim mereu deschiși și transparenți în ceea ce privește obiectivele noastre ca echipă și așteptările noastre în ceea ce privește servirea clienților. Comunicarea constantă ne ajută să ne sincronizăm și să ne asigurăm că toți membrii echipei sunt la curent cu direcția în care ne îndreptăm.
Ne străduim să creăm un mediu de lucru pozitiv și plăcut pentru toți membrii echipei și ne asigurăm că toate eforturile și rezultatele bune ale membrilor sunt recunoscute și recompensate corespunzător. Aprecierea și recunoașterea contribuțiilor lor îi motivează să fie și mai dedicați și pasionați în munca lor.
De asemenea, oferim membrilor echipei oportunități de dezvoltare și de creștere profesională și îi încurajăm să participe la training-uri, cursuri sau conferințe și evenimente relevante pentru mediul nostru de business. Aceste oportunități îi încurajează să-și îmbunătățească abilitățile și cunoștințele și să fie mereu la curent cu cele mai bune practici din domeniu.
- Cum reușiți să rămâneți constant interesată și conectată de progresul afacerilor cliențilori, în ciuda provocărilor și a rutinei zilnice?
- Pentru a rămâne constant interesată și conectată de progresul afacerilor clienților, îmi stabilesc obiective clare și relevante. Îmi place să împart munca în sarcini mai mici și să urmăresc cum acestea contribuie la atingerea obiectivelor finale.
De asemenea, îmi place să îmi actualizez constant cunoștințele în domeniul meu de activitate, să descopăr noi metode și tehnici prin care să îmbunătațesc rezultatele pe care le obțin.
Pentru a face față provocărilor și rutinei zilnice, îmi mențin o mentalitate pozitivă și flexibilă, acceptând schimbările și adaptându-mă rapid la noile situații.
Îmi place să îmi împart timpul în mod eficient, acordând prioritate sarcinilor cu adevarat importante. De asemenea, îmi place să lucrez în echipă și să colaborez cu colegii mei și cu partenerii pentru a găsi soluții inovatoare și eficiente pentru problemele întâlnite.
În plus, îmi place să îmi amintesc, ce-i drept din când în când, de impactul pe care îl am asupra afacerilor clienților și de modul în care contribui la succesul lor. Aprecierea recunoscută a muncii mele și feedback-ul pozitiv din partea clienților mă motivează să îmi depășesc constant limitele și să îmi aduc contribuția la dezvoltarea afacerilor acestora.
- Ce rol joacă intuiția și sensibilitatea în anticiparea și rezolvarea nevoilor clienților înainte ca acestea să devină probleme majore?
- Intuiția și sensibilitatea au un rol extrem de important în business-ul meu.
Prin intermediul intuiției, pot anticipa nevoile clienților și mă ajută să identific mult mai repede posibilele probleme care pot apărea înainte ca acestea să devină critice. Sensibilitatea îmi permite să înțeleg cu adevărat nevoile și cerințele lor, iar acest lucru îmi permite să ofer soluții personalizate și eficiente. Prin combinarea intuiției și sensibilității, pot dezvolta strategii proactive de a răspunde cerințelor mult mai repede și mai eficient.
Acest lucru nu numai că ajută la consolidarea relației cu partenerii existenți, dar și la atragerea de noi clienți prin recomandări pozitive. În final, aceste calități mă ajuta să construiesc relații de lungă durată bazate pe încredere și loialitate.
- În lumina pasiunii dvs pentru frumos și relațiile umane, care sunt cele mai prețioase lecții pe care le-ați învățat în construirea și menținerea parteneriatelor de lungă durată cu clienții?
- Construirea unei relații de lungă durată cu partenerii de business nu se reduce la un singur angajament, cum fac mulți din acestă branșă. Aș spune că e chiar un melanj, un pachet să-i spunem, de caracteristici și abilități prin care să faci ca primul contact cu un posibil client să se transforme într-o colaborare de succes. Este foarte important să demonstrezi că ești un partener de încredere și că vei livra întotdeauna ceea ce promiți. Încrederea este una din cheile principale în construirea unei relații comerciale de lungă durată.
Respectul reciproc este esențial în orice relație de afaceri. Este important să îți respecți clienții și să îi tratezi cu profesionalism și considerație.
Comunicarea deschisă și transparentă este crucială în menținerea unei relații sănătoase cu clienții. Este important să fii sincer și să fii mereu disponibil pentru a rezolva orice probleme sau nelămuriri. Și nu mai presus de toate, adaptabilitatea este deosebit de importantă într-o industrie în continuă schimbare. Pentru mine, este important să fii deschis la schimbare și să fii dispus să îți ajustezi strategia pentru a răspunde nevoilor și cerințelor clienților.
- Cine este femeia Adriana Nechifor și cine este profesionistul Adriana Nechifor?
- Femeia Adriana Nechifor e mamă de trei băieți, soție, antreprenor și răspunsul la tot din ce derivă din aceste responsabilități și înțelege că succesul vine doar prin efort și dedicare. Adriana e visătoare, e caldă, e iubitoare de frumos.
Adriana e o persoană puternică, hotărâtă și dedicată, care își urmărește visurile și obiectivele cu determinare și perseverență.
Adriana e încrezătoare în abilitățile și capacitățile ei și nu se lasă descurajată de obstacolele întâlnite pe drumul ei către succes.
Adriana este empatică și generoasă, având grijă și de cei din jurul ei contribuind la îmbunătățirea și sprijinirea altor persoane să își atingă potențialul maxim.
Adriana vrea să îi inspire și șă îi motiveze pe cei din jurul ei, arătând că nu există limite pentru ceea ce poți realiza atunci când îți pui mintea și inima în ceea ce faci.
Maura ANGHEL
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau