Au prioritate ieşenii care îşi fac programări online
Dimensiune font:
Ca alternativă la prezența fizică în magazinul E.ON, clienții se pot informa și pot efectua operațiuni prin intermediul Call Center-ului, disponibil la 0800 800 900 sau 0800 800 366, prin Live Chat și pe eon.ro * transmiterea indexului, contractarea unui abonament de energie sau alte servicii, inclusiv plata facturii se pot face și din contul personal E.ON Myline
Având în vedere contextul epidemiologic si măsurile de distanțare fizică impuse de autorități, accesul în magazinul E.ON din Iași se realizează prioritar pentru clienții cu programare online, pe site-ul companiei, nefiind necesar un timp de așteptare. În perioada stării de alertă, în magazinele E.ON nu pot intra decât un număr limitat de clienți, care este egal cu numărul agenților din fiecare centru. În același timp, activitatea de relații clienți continuă să se desfășoare online și telefonic, prin intermediul agenților companiei de la Call Center, prin Live Chat, pe eon.ro și pe platforma E.ON Myline, compania recomandând ca vizita la magazinele E.ON să fie ultima opțiune, fiind preferabil ca în această perioadă clienții să folosească canalele alternative de comunicare.
La nivelul magazinelor E.ON au fost luate măsuri pentru a se asigura protecția clienților și a angajaților, la intrare fiind instalate dozatoare cu dezinfectanți, iar agenții care deservesc clienții poartă măști de protecție și mănuși. De asemenea, toate suprafețele și obiectele din interior sunt dezinfectate la intervale de timp regulate. „Îi rugăm pe clienții noștri ca în cazul în care sunt nevoiți să ajungă la magazinele E.ON să poarte mască de protecție, aceasta fiind obligatorie în conformitate cu regulile sanitare instituite de către autorități”, spun oficialii companiei.
Canale alternative
Aceştia recomandă clienților să utilizeze în continuare canalele de comunicare alternative. Este vorba de apeluri la Call Center, la numerele de telefon: 0800 800 900 sau 0800 800 366 unde asistentul virtual Ioana oferă, simplu și rapid, informaţii utile legate de facturile de gaz și electricitate, 24/7. Totodată, consultanții E.ON pot prelua apeluri și oferi informații și soluții de luni până vineri între orele 08.00-20.00. Apoi, prin e-mail la serviciiclienti@eon-romania.ro sau direct din contul E.ON Myline pe eon.ro/myline pentru a efectua direct operațiuni legate de contul personal. Clienții care nu au un cont Myline îl pot activa pe eon.ro/myline. Nu în ultimul rând, clienţii pot folosi serviciul prin SMS la 0745 612 345 pentru autocitire index contor, info sold și confirmare plată sau serviciu Live Chat direct din contul E.ON Myline sau din pagina de Facebook E.ON România. Tudor DAMASCHIN
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau