Gigantul german Continental anunță oficial că va opera reduceri masive de costuri şi disponibilizări masive de personal. Continental are la Iași un centru de inginerie cu circa 2000 de angajați, nivelul salarial fiind mult peste media pe economie. Din păcate, prăbușirea segmentului auto la nivel mondial în contextul pandemiei de coronavirus obligă furnizorul german de componente auto să facă reduceri masive de costuri.
"Acest lucru va fi foarte dureros, dar nu avem altă opţiune", a declarat directorul general al Continental, Elmar Degenhart, în presa germană. Elmar Degenhart a înregistrat un videoclip în care a spus cinstit personalului de la Continental: „Momentan nu putem garanta niciun loc de muncă. Probabilitatea că va trebui să vorbim despre concedieri este foarte, foarte mare".
„Am renunţat la speranţa că pachetele de stimulare sunt eficiente şi suficient de bune pentru a oferi un impuls pe termen scurt pieţelor auto. Nu putem aştepta niciun ajutor din partea politicienilor ”, a mai spus CEO-ul Continental.
Investiții de aproape 40 milioane euro la Iași
În ultimii ani Continental a investit în centrul de inginerie deschis la Iași circa 40 milioane euro creînd aici aproape 2000 noi locuri de muncă.
Spre exemplu, fix în urmă cu un an, Continental se lăuda că a început lucrările pentru extinderea clădirii de birouri de pe bulevardul Poitiers. Noul imobil uma să coste 27 milioane euro, să fie inaugurat în martie 2020 (când era în toi criza COVID) și era proiectat pentru o capacitate de până la 1.700 de locuri.
O altă investiție importantă anunțată în iunie 2019 la Iași era o zonă de testare și validare completă a produselor dezvoltate în cadrul Continental.
”În Iași colegii lucrează la mașinile care vor circula pe străzi peste 1, 2 sau chiar 5 ani. Lucrează la tehnologiile viitorului în electromobilitate, în conectivitate și în ceea ce privește condusul autonom“, spunea în iunie 2019 Christian von Albrichsfeld, Head of Country Continental România.
Inginerii din Iași sunt implicați în elaborarea tehnologiilor de vârf din industria auto, ca de exemplu: unități de control a geamurilor și trapei, aplicații de navigație și multimedia, unități de control pentru motoare pe benzină și motorină, precum și pentru invertoare utilizate la motoarele autovehiculelor hibride sau electrice. De asemenea, se lucrează și la primul sistem de frână vacuumless brake „one box design” din lume, care sporește eficiența procesului de frânare, propunând, în același timp, un design compact, apreciat de producătorii din industria de autovehicule. Tot în Iași, angajații Continental lucrează la conceperea și realizarea de funcționalități pentru vehicule autonome, mașini inteligente capabile să crească eficiența, siguranța și confortul condusului.Gigantul german Continental anunță oficial că va opera reduceri masive de costuri şi disponibilizări masive de personal. Continental are la Iași un centru de inginerie cu circa 2000 de angajați, nivelul salarial fiind mult peste media pe economie. Din păcate, prăbușirea segmentului auto la nivel mondial în contextul pandemiei de coronavirus obligă furnizorul german de componente auto să facă reduceri masive de costuri.
"Acest lucru va fi foarte dureros, dar nu avem altă opţiune", a declarat directorul general al Continental, Elmar Degenhart, în presa germană. Elmar Degenhart a înregistrat un videoclip în care a spus cinstit personalului de la Continental: „Momentan nu putem garanta niciun loc de muncă. Probabilitatea că va trebui să vorbim despre concedieri este foarte, foarte mare".
„Am renunţat la speranţa că pachetele de stimulare sunt eficiente şi suficient de bune pentru a oferi un impuls pe termen scurt pieţelor auto. Nu putem aştepta niciun ajutor din partea politicienilor ”, a mai spus CEO-ul Continental.
Investiții de aproape 40 milioane euro la Iași
În ultimii ani Continental a investit în centrul de inginerie deschis la Iași circa 40 milioane euro creînd aici aproape 2000 noi locuri de muncă.
Spre exemplu, fix în urmă cu un an, Continental se lăuda că a început lucrările pentru extinderea clădirii de birouri de pe bulevardul Poitiers. Noul imobil uma să coste 27 milioane euro, să fie inaugurat în martie 2020 (când era în toi criza COVID) și era proiectat pentru o capacitate de până la 1.700 de locuri.
O altă investiție importantă anunțată în iunie 2019 la Iași era o zonă de testare și validare completă a produselor dezvoltate în cadrul Continental.
”În Iași colegii lucrează la mașinile care vor circula pe străzi peste 1, 2 sau chiar 5 ani. Lucrează la tehnologiile viitorului în electromobilitate, în conectivitate și în ceea ce privește condusul autonom“, spunea în iunie 2019 Christian von Albrichsfeld, Head of Country Continental România.
Inginerii din Iași sunt implicați în elaborarea tehnologiilor de vârf din industria auto, ca de exemplu: unități de control a geamurilor și trapei, aplicații de navigație și multimedia, unități de control pentru motoare pe benzină și motorină, precum și pentru invertoare utilizate la motoarele autovehiculelor hibride sau electrice. De asemenea, se lucrează și la primul sistem de frână vacuumless brake „one box design” din lume, care sporește eficiența procesului de frânare, propunând, în același timp, un design compact, apreciat de producătorii din industria de autovehicule. Tot în Iași, angajații Continental lucrează la conceperea și realizarea de funcționalități pentru vehicule autonome, mașini inteligente capabile să crească eficiența, siguranța și confortul condusului.
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<>
Adauga comentariul tau