Iașul are cel mai competitiv proiect de retail din afara Capitalei – Palas anunță noi retaileri de renume: Hugo Boss, Calzedonia, Obsentum
Dimensiune font:
Ansamblul mixed-use Palas continuă să reprezinte o atracție irezistibilă pentru branduri de prestigiu la nivel global, care vin în întâmpinarea publicului din nord-estul României, din Republica Moldova și nu numai. Astfel, cu cele peste 20 de milioane de vizitatori anual, Palas nu mai are nevoie de alte recomandări. Cifrele vorbesc de la sine, iar asta se datorează, în primul rând, conceptului spectaculos de „business and entertainment” implementat în ultimii 10 ani.
Atunci când caută o nouă locație, indiferent de continent, țară sau oraș, companiile multinaționale de prestigiu urmăresc nu doar profitabilitatea pe termen mediu și lung, dar și găsirea unui mediu de afaceri care să rezoneze cu principiile și setul de valori care au stat la baza succesului de până atunci. Este ceea ce mărturisesc că au descoperit reprezentanții parfumeriei Obsentum atunci când au pășit prima dată în ansamblul Palas: locul ideal unde să continui să te dezvolți în echipă cu alți profesioniști.
Deja prezentă în spații comerciale din București, Constanța, Cluj-Napoca și Brașov, parfumeria Obsentum (parte a grupului Millenium Pro Design, lider european în domeniu) va deschide o locație și în Iași în viitorul apropiat, ca parte a procesului de extindere la nivel național. Colecția de parfumuri și produse cosmetice renumite, cu mărci recunoscute internațional, va completa bogata ofertă Palas Mall printr-un plus de rafinament, diversitate și bun gust.
Italienii de la Calzedonia, recunoscuți la nivel mondial pentru brandurile de modă Calzedonia, Intimissimi și Intimissimi UOMO, au ales tot Palas pentru a-și extinde activitatea în zona de nord-est a României. Grupul Calzedonia, cu o prezență în industria modei de aproape 40 de ani și având magazine deschise în 55 de țări, și-a făcut un renume prin atenția deosebită pe care o acordă detaliilor. Prezenți în România din 2013 cu o afacere dedicată exclusiv modei, Calzedonia deține opt magazine în cinci orașe din țară. Iașul va apărea în scurt timp pe harta iubitorilor de frumos, grație colaborării dintre grupul italian și Ansamblul Palas.
Hugo Boss a ales să inaugureze la Iași primul magazin din afara Capitalei și al patrulea din România, pe o suprafață de peste 200 mp. Prezent deja în 100 de țări, brandul Hugo Boss a găsit la Palas Mall locul ideal pentru noua locație. Remarcate ușor prin design-ul specific și calitatea materialelor folosite, produsele Hugo Boss oferă acea distincție de personalitate.
Dacă ne referim la cumpărături premium din domeniul modei, nu trebuie să omitem magazinul Enzo Bertini, recent inaugurat. Vorbim despre un multibrand dedicat în exclusivitate articolelor de încălțăminte și marochinărie ale unor mărci celebre, precum Calvin Klein, Tommy Hilfiger sau Karl Lagerfeld. Prezenți în București și în alte trei orașe din țară, cei de la Enzo Bertini au decis să se extindă și în nord-estul României. Așa că Palas a venit în mod firesc, natural, drept rezultat al prestigiului deosebit de care se bucură ansamblul mixed-use.
Merită să menționăm aici și că, brandul de modă C&A, extrem de apreciat de amatorii de shopping, și-a relocat magazinul la nivelul 1 al Palas Mall, pe o suprafață de peste 1.000 mp. Noul design de brand, interiorul complet schimbat, mesajele legate de produsele mai prietenoase cu mediul - toate acestea și multe altele îi vor surprinde în mod foarte plăcut pe fanii celor mai inovatoare trenduri în modă.
Ansamblul mixed-use Palas rămâne principala destinație, atât pentru milioanele de clienți fideli, cât și pentru noi mărci de renume internațional care au găsit la Iași cele mai bune condiții de business.
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau