Ieşenii au depus la ghişeul de urbanism peste o sută de solicitări
Dimensiune font:
Înfiinţat exact în urmă cu o săptămână în urma unei iniţiative a primarului Mihai Chirica, ghișeul de urbanism s-a dovedit funcţional, dar şi util în acelaşi timp. Dovadă sunt cele 115 solicitări ale cetățenilor, dintre care au fost înregistrate 35 de solicitări de certificate de urbanism și 7 solicitări de autorizații de construire. Însă din totalul celor care s-au prezentat la ghișeu în vederea înregistrării solicitărilor de certificate de urbanism și autorizații de construire, aproximativ 50% din documentațiile prezentate anexă la cererea de certificat de urbanism au fost respinse și 80% din documentațiile în vederea obținerii autorizațiilor de construire nu au fost înregistrate, fiind incomplete. „Este un pas foarte important pentru a ajuta la bunul mers al acestei activități. Am făcut o trecere în revistă la toate activitățile din cadrul Direcției de Urbanism. Le-am propus angajaților să își facă un calendar pentru a le analiza cât mai atent pentru a găsi cea mai rezonabilă soluție a petițiilor”, a afirmat primarul Mihai Chirica.
Reamintim că, începând de luni, 14 decembrie, Registratura Primăriei Municipiului Iași, împreună cu centrele de cartier, au alocat un ghișeu destinat pentru primirea documentelor destinate Direcției Arhitectură și Urbanism - Serviciul Autorizare Construcții și Biroul Dezvoltare Urbană și Monumente.
Zilnic, în intervalul orar 8.30 - 12.30, la ghișeul Registraturii Primăriei va fi prezent câte un inspector din cadrul Direcției Arhitectură și Urbanism pentru a verifica conformitatea documentelor înainte de depunerea lor, astfel încât documentațiile să fie complete în momentul depunerii și va oferi suport tehnic dacă este necesar. De la ora 12.30 până la sfârșitul programului, actele vor fi preluate de un angajat al Centrului de Informații pentru Cetățeni.
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau