Primăria Piatra-Neamț va inaugura 33 de servicii online
Dimensiune font:
Acesta este rezultatul implementării primului din cele două proiecte privind digitalizarea, pentru care s-a obținut finanțare europeană * pe termen lung, proiectul va duce la îmbunătățirea actului administrativ și a comunicării cu cetățenii
Primăria Municipiului Piatra-Neamț continuă procesul de digitalizare în scopul reducerii birocrației și îmbunătățirii serviciilor oferite cetățenilor. În câteva săptămâni va fi lansat noul site al instituției cu servicii digitalizate în urma implementării primului din cele două proiecte pentru care s-a obținut finanțare prin Programul Operațional Capacitate Administrativă. În iunie vor fi active 33 de servicii online, între care emiterea și prelungirea certificatelor de urbanism, depuneri cereri, solicitări autorizații, certificat de nomenclatură stradală etc.
A fost deja semnat contractul de finanțare pentru proiectul „Proceduri simplificate pentru reducerea birocrației prin digitalizare în municipiul Piatra-Neamț”. Proiectul va beneficia de finanțare europeană prin Programul Operațional Capacitate Administrativă, valoarea totală a contractului fiind de 3.400.000 lei. Pe termen lung proiectul va duce la îmbunătățirea actului administrativ și a comunicării cu cetățenii. „O administrație eficientă pune tehnologia în slujba oamenilor. Ne confruntăm încă la nivelul administrației publice cu o birocrație care consumă timp, bani și energie, de aceea facem toate eforturile pentru a digitaliza activitatea în Primăria Piatra-Neamț și pentru a îmbunătăți relația cu cetățenii și serviciile pe care le oferim acestora. Acest nou proiect pentru care am obținut finanțare va contribui semnificativ la îndeplinirea acestor obiective”, a declarat primarul Andrei Carabelea. George NEGRU
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau