Programul de Paște al societăţilor subordonate Primariei municipiului Iasi

iasi  646x404 (1)

Dimensiune font:

| 30-04-2021 19:59

 Perioada Sărbătorilor de Paști impune o serie de modificări în programul municipalităţii şi al societăţilor furnizoare de servicii publice. Astfel, conform reglementărilor legale, Primăria Municipiului Iaşi nu va asigura program de lucru între 30 aprilie – 4mai însă va asigura permanența prin direcțiile, instituțiile și societățile comerciale subordonate. Pentru sesizări la adresa Primăriei Municipiului Iași poate fi folosit numărul scurt 0232.984.

 

În acekaşi interval, Compania de Transport Public SA va asigura serviciul de transport în comun conform programului reglementat prin hotărârile Comitetului Local pentru Situații de Urgență. Orice aspect privind activitatea Companiei de Transport Public SA va putea fi sesizat la numerele de telefon 0.800.110.427 (call center gratuit în rețelele mobile și Telekom) sau 0232.267.575.

Direcția Locală de Evidență a Persoanelor (DLEP) va fi deschisă în zilele de 30 aprilie, 1 şi 3 mai, în intervalul orar 8:30 – 12:00, doar pentru înregistrarea deceselor. Între 30 aprilie şi 3 mai 2021 instituţia este închisă.    

Pentru sesizarea oricărui incident care priveşte siguranţa cetăţeanului și ordinea publică, dispeceratul Poliţiei Locale Iaşi poate fi sesizat la numărul de telefon disponibil non-stop 0232.232.099.

Citadin SA va asigura programul de permanenţă, angajaţii societăţii răspunzând solicitărilor privind eventualele probleme la numerele de telefon 0232.236.000 și 0751.048.309.

În ceea ce priveşte Termo – Service SA, în perioada sărbătorilor plăţile online vor putea fi făcute fără niciun fel de restricţii pe www.tsiasi.ro. Dispeceratul non-stop al Termo – Service SA poate fi apelat la numărul de telefon 0232/935, 0740.515.151 și 0232.218. 253.

Salubris SA va avea program special de lucru în perioada 30 aprilie – 3 mai aprilie. Astfel, Secția I Precolectare, Colectare și Transport Deșeuri Urbane Solide va acționa cu aproximativ jumătate din lucrătorii aflați la stradă într-o zi normală. Secția II Măturat Căi Publice nu va munci duminică, 2 mai, în celelalte zile având program normal. Eventualele sesizări legate de curățenia orașului pot fi făcute apelând la numărul de telefon 0232.276.244.

Veolia Energie Iaşi SA va asigura program de permanenţă, numărul de contact al societăţii fiind 0.800.800.123 (call center gratuit), putând fi folosită și adresa de mail iasi@veolia.com.

În ceea ce privește Servicii Publice SA, eventualele probleme pot fi sesizate la numărul de telefon 0232.267.392.

În perioada 30 aprilie – 4 mai 2021 (inclusiv), pe perioada sărbătorilor pascale, lucrătorii ApaVital vor asigura servicii de permanență, desfășurând  o parte din activitățile pe care le realizează în mod curent. În primul rând, au fost stabilite echipe de intervenție care să asigure permanența pentru rezolvarea eventualelor disfuncționalități apărute atât la rețelele de apă din întreaga arie de operare, cât și la cele de canalizare. De asemenea, activitatea de relații cu publicul va fi asigurată în această perioadă prin intermediul Centrului de Contact, operatorii de serviciu fiind la dispoziția utilizatorilor în fiecare dintre zilele menționate la numărul de telefon 0232.969.

Registratura ApaVital și casieriile ApaVital nu vor avea program de lucru, în vreme ce ghișeul de primire a documentațiilor – închis pentru relația directă cu publicul pe perioada stării de alertă – își desfășoară activitatea online, documentațiile putând fi transmise la adresa de e-mail avize@apavital.ro. 

Întrucât casieriile societății vor fi închise în perioada menționată, plata facturilor către ApaVital se va putea face prin plăți online, direct de pe portalul www.apavital.ro, dar și prin intermediul altor instrumente de plată,  oferite de instituțiile bancare sau a centrelor de plăți care au program de lucru în această perioadă, lista acestora fiind disponibilă la adresa  https://www.apavital.ro/alte-modalitati-de-plata.

Plățile se pot efectua și prin intermediul aplicațiilor informatice ApaVital Iași, PAGO și Un-doi Centru de plăți, disponibile în Google Play Store. 

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua
ULTIMA ORA
BANCUL ZILEI

04:51

1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Nicolae Balcescu, cu sediul in sat Nicolae Balcescu, comuna Nicolae Balcescu, Str. Eroilor nr. 380, judetul Bacau, telefon 0234.214.071, fax 0234.214.016, e-mail: registratura@primaria-nicolae-balcescu.ro, cod fiscal 4353234. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie inchiriat: -spatiu cu suprafata de 10,95 mp, in vederea desfasurarii activitatii cabinet de oftalmologie si optica medicala, situat in imobilul Dispensar Uman din satul Nicolae Balcescu, Str. Eroilor nr. 8, avand nr. cadastral 61861, CF 61861, apartinand domeniului public al Comunei Nicolae Balcescu, conform caietului de sarcini, H.C.L. Nicolae Balcescu nr. 31/11.03.2024 si temeiului legal O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: La cerere, de la sediul institutiei, Compartiment Relatii cu Publicul si Arhiva. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul institutiei de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Relatii cu Publicul si Arhiva din cadrul Comunei Nicolae Balcescu, sat Nicolae Balcescu, comuna Nicolae Balcescu, Str.Eroilor nr.380, judetul Bacau. 3.3.Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G.nr.57/2019 privind Codul administrativ: 30 Lei/exemplar, se achita numerar sau prin OP la Compartimentul Impozite si Taxe din cadrul Comunei Nicolae Balcescu. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 06.06.2024, ora 13.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1.Data-limita de depunere a ofertelor: 14.06.2024, ora 13.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Nicolae Balcescu, sat Nicolae Balcescu, comuna Nicolae Balcescu, Str. Eroilor nr. 380, judetul Bacau, Compartiment Relatii cu Publicul si Arhiva. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Se depun intr-un singur exemplar, in doua plicuri sigilate. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 17.06.2024, ora 10.00, Comuna Nicolae Balcescu, sat Nicolae Balcescu, comuna Nicolae Balcescu, Str. Eroilor nr. 380, judetul Bacau. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia a II-a civila si de contencios administrativ si fiscal a Tribunalului Bacau, municipiul Bacau, Str. Stefan cel Mare nr. 4, judetul Bacau, telefon 0234.514.419, fax 0234.525.211, e-mail: tr-bacau-reg2@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 16.05.2024.
1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Grumazesti, sat Grumazesti, comuna Grumazesti, Str. Principala nr. 1, judetul Neamt, telefon 0233.786.059, fax 0233.786.364, e-mail: primariagrumazestineamt@yahoo.com, cod fiscal 2614198. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie inchiriat: Teren identificat cu sola 31, parcela 712 al comunei Grumazesti, in suprafata de 235 mp, teren curti constructii, situat in intravilan sat Topolita, comuna Grumazesti, F.N., judetul Neamt, apartinand domeniului privat al Comunei Grumazesti, conform H.C.L. Grumazesti nr. 63/30.05.2024 si O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: prin cerere scrisa, transmisa prin mijloace electronice sau depusa in format fizic inregistrata la Comuna Grumazesti -Registratura. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul institutiei de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Comuna Grumazesti -Registratura, sat Grumazesti, str. Principala nr. 30, comuna Grumazesti, judetul Neamt. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: Gratuit. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 19.06.2024, ora 10.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 28.06.2024, ora 14.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Grumazesti -Registratura, sat Grumazesti, comuna Grumazesti, Str. Principala nr. 30, judetul Neamt, cod postal 617235. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: 1 exemplar original, in doua plicuri sigilate, unul exterior si unul interior. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 01.07.2024, ora 09.00, Comuna Grumazesti, sat Grumazesti, comuna Grumazesti, Str. Principala nr. 30, judetul Neamt, cod postal 617235. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Tribunalul Neamt, Piatra-Neamt, Bd. Decebal nr. 5, judetul Neamt, cod postal 610012, telefon 0233.212.717, fax 0233.232.363, e-mail: tr-neamt@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 06.06.2024.
1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Grumazesti, sat Grumazesti, comuna Grumazesti, Str. Principala nr. 1, judetul Neamt, telefon 0233.786.059, fax 0233.786.364, e-mail: primariagrumazestineamt@yahoo.com, cod fiscal 2614198. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie inchiriat: Teren identificat cu sola 31, parcela 712 al comunei Grumazesti, in suprafata de 152 mp, teren curti constructii, situat in sat Topolita, comuna Grumazesti, F.N., judetul Neamt, apartinand domeniului privat al Comunei Grumazesti, conform H.C.L. Grumazesti nr. 63/30.05.2024 si O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: prin cerere scrisa, transmisa prin mijloace electronice sau depusa in format fizic inregistrata la Comuna Grumazesti -Registratura. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul institutiei de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Comuna Grumazesti -Registratura, sat Grumazesti, comuna Grumazesti, Str. Principala nr. 30, judetul Neamt. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: Gratuit. 3.4.Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 19.06.2024, ora 10.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 28.06.2024, ora 14.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Grumazesti -Registratura, sat Grumazesti, comuna Grumazesti, Str. Principala nr. 30, judetul Neamt, cod postal 617235. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: 1 exemplar original, in doua plicuri sigilate, unul exterior si unul interior. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 01.07.2024, ora 11.00, Comuna Grumazesti, sat Grumazesti, comuna Grumazesti, Str. Principala nr. 30, judetul Neamt, cod postal 617235. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Tribunalul Neamt, Piatra-Neamt, Bd. Decebal nr. 5, judetul Neamt, cod postal 610012, telefon 0233.212.717, fax 0233.232.363, e-mail: tr-neamt@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 06.06.2024.
  Cireșele, amenințate de ploaie și grindină
17/06/2024 13:50

În fiecare an, ciresele reprezintă unul dintre cele mai asteptate fructe ale sezonului cald. Dulci, zemoase si pline de savoare, sunt vedetele verii, bucurandu-se de o popularitate deosebită atat printr ...

Maraton muzical la Palatul Culturii din Iași
17/06/2024 13:05

 Complexul Muzeal National „Moldova” Iasi continuă seria Concertelor la Palat, organizate in colaborare cu prestigioase institutii iesene: Opera Natională Romană Iasi, Filarmonica „Mol ...

Zilele Medicale „Vasile Dobrovici”, eveniment de referință pentru Iași
17/06/2024 12:58

În perioada 20-22 iunie, Iasul va fi gazda unui eveniment medical de mare importantă - Zilele Medicale „Vasile Dobrovici”. Manifestarea va reuni specialisti de renume din domeniul obstetricii ...

Excelența educațională la Iași. Au început înscrierile la CJEX
17/06/2024 12:37

La Iasi, Centrul Judetean de Excelentă (CJEX) continuă să inspire si să sustină tinerii cu potential exceptional. Înfiintat prin Ordinul Ministerului Educatiei si Cercetării in noiembrie 2020, CJEX ...

Accident grav laPodu Iloaie. Un autocar , în care se aflau 55 de persoane, s-a izbit de două mașini
17/06/2024 11:40

Autoritătile iesene au activa luni dimineată Plan rosu de interventie după ce un autocar, in care se aflau 55 de persoane, a fost implicat intr-un accident rutier in orasul Podu Iloaiei. În accident au ...

Culegătorii de cireșe, luați la ochi de ITM Vaslui
17/06/2024 09:00

Suntem in plin sezon al fructelor romaneşti, iar proprietarii de livezi angajează sute de lucrători zilieri pentru cules. Autorităţile atrag atenţia că aceştia trebuie să aibă contract de muncă, iar ...

 DGASPC va deveni independentă din punct de vedere energetic
17/06/2024 08:55

Sediul administrativ al Directiei Generale de Asistentă Socială si Protectia Copilului (DGASPC) va fi dotat cu panouri fotovoltaice pentru producerea de energie electrică in vederea acoperirii necesarului de ...

Sute de vasluieni, în comă alcoolică la spital
17/06/2024 08:42

Cateva sute de persoane au ajuns anul trecut in comă alcoolică la unul din spitalele din judetul Vaslui. Pentru a preveni consumul de alcool, in special, in randul tinerilor, Directia de Sănătate Publică ...

 „Puiul” Teiului lui Eminescu a crescut mare, la Praga
17/06/2024 07:53

* mlădita din Teiul lui Eminescu plantată la Praga nu este singura de acest fel din afara Romaniei, o „surată” de-a acesteia găsindu-se si la Viena * acolo, in octombrie 2017, la initiativa prim ...

Asociația ART-Meșteșugurile Prutului a fost acreditată la UNESCO
17/06/2024 07:18

La Paris a avut loc ceremonia de acreditare a Asociatiei ART-Mestesugurile Prutului, un organism care promovează si sustine traditiile romanesti. Povestea a inceput in martie 2023, cand, două cunoscute cerce ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei