Agenția Națională de Integritate - Mai multe persoane, în incompatibilitate și conflict de interese sau cu averi nejustificate

Dimensiune font:

| 07-07-2021 09:19

Agenția Națională de Integritate a constatat averea nejustificată, starea de incompatibilitate, conflictul de interese de natură administrativă sau a sesizat organele de urmărire penală, în cazul a 22 de persoane prevăzute de Legea nr. 176/2010, după cum urmează:


VEGHIU GABRIEL-IRINEL, Funcționar public cu statut special în cadrul D.G.A. - Serviciul Județean Anticorupție Prahova - AVERE NEJUSTIFICATĂ



Agenția Națională de Integritate a constatat existența unei diferențe nejustificate în cuantum de 66.047,61 Lei (echivalentul sumei de 16.112,14 Euro) între averea dobândită și veniturile realizate de către VEGHIU GABRIEL-IRINEL, în perioada exercitării funcției publice.

Agenția Națională de Integritate a sesizat Comisia de cercetare a averilor din cadrul Curții de Apel Ploiești, în vederea începerii acțiunii de control cu privire la modificările patrimoniale intervenite și veniturile realizate de către VEGHIU GABRIEL-IRINEL.

HÎRȚEA SIMONA - CARMEN, Funcționar public în cadrul Ministerului Sănătății și fost manager interimar al Spitalului Clinic de Urgență Chirurgie Plastică Reparatorie și Arsuri, București, respectiv al Institutului Național de Endocrinologie „C.I. Parhon”, București - INCOMPATIBILITATE

S-a aflat în stare de incompatibilitate, întrucât simultan cu deținerea funcției publice în cadrul Ministerului Sănătății, a exercitat și funcția de manager interimar în cadrul Institutului Național de Endocrinologie „C.I. Parhon” (în perioada 12 aprilie – 13 august 2018) și în cadrul Spitalului Clinic de Urgență Chirurgie Plastică Reparatorie și Arsuri, București (în perioada 01 octombrie 2019 – 15 ianuarie 2020), încălcând astfel prevederile art. 94, alin. (2), lit. a) din Legea nr. 161/2003.

SMOCHINĂ SIMONA ELIZA-SANDA, fost Manager al Spitalului Municipal Oltenița, Județul Călărași - INCOMPATIBILITATE

S-a aflat în stare de incompatibilitate în perioada exercitării funcției de manager al spitalului municipal Oltenița (26 martie 2018 – 23 octombrie 2020), întrucât, a exercitat și funcția de medic-titular al „Cabinetului Medical Individual Dr. Smochină Simona”, încălcând astfel prevederile art. 178, alin. (1), lit. a) din Legea nr. 95/2006.

VASILE FELICIA, Director medical în cadrul Spitalului Municipal Râmnicu Sărat, Județul Buzău - INCOMPATIBILITATE

S-a aflat în stare de incompatibilitate în perioada 22 noiembrie 2016 - 17 februarie 2020, întrucât a exercitat simultan cu funcția de Director medical în cadrul Spitalului Municipal Râmnicu Sărat și calitatea de asociat unic și funcția de administrator în cadrul unei societăţi comerciale, încălcând astfel prevederile art. 178, alin. (1), lit. g) coroborate cu prevederile art. 181, alin. (9) din Legea nr. 95/2006.

BĂLAȘA RODICA-IOANA, Medic primar Șef Secție Clinică Neurologie I din cadrul Spitalului Clinic Județean de Urgență Târgu-Mureș - CONFLICT DE INTERESE ADMINISTRATIV

În perioada 22 noiembrie 2016 – 13 aprilie 2021, soțul persoanei evaluate a deţinut funcția de Șef secție în cadrul aceluiași spital în care BĂLAȘA RODICA-IOANA exercită funcția de șef secție, încălcând prevederile art. 178, alin. (2), lit. b) coroborate cu prevederile art. 185, alin. (15) din Legea nr. 95/2006.

VARLAS VALENTIN NICOLAE, Fost Șef secție, actual Șef de Lucrări în cadrul Spitalului Clinic ”Filantropia” București - INCOMPATIBILITATE

S-a aflat în stare de incompatibilitate în perioada 01 septembrie 2017 – 09 martie 2020, întrucât, a deținut și exercitat simultan atât funcția de Șef secție în cadrul Spitalului Clinic ”Filantropia” București cât și funcția de administrator al unei societăţi comerciale, încălcând prevederile art. 178, alin. (1), lit. g) coroborate cu prevederile art. 185, alin. (15) din Legea nr. 95/2006.

PERA-ȘTEFĂNIE ADINA-ILEANA, fost Inspector la Compartimentul de asistență medicală spitalicească, Direcția generală de asistență medicală și de sănătate publică în cadrul Ministerului Sănătății - INCOMPATIBILITATE

S-a aflat în stare de incompatibilitate în perioada 20 iulie 2017 - 08 aprilie 2019, întrucât, simultan cu deținerea funcției publice de inspector la Compartimentul de asistență medicală spitalicească, Direcția generală de asistență medicală și de sănătate publică, în cadrul Ministerului Sănătății, a exercitat și funcția de manager al Spitalului Județean de Urgență Deva, încălcând prevederile art. 94, alin. (1) și alin. (2), lit. a) din Legea nr. 161/2003.

BOBLEA ION, Director la R.A.-A.P.P.S. – S.A.I.F.I. - SESIZARE PARCHET

Agenția Națională de Integritate a sesizat Parchetul de pe lângă Judecătoria Sector 2 cu privire la existența indiciilor referitoare la săvârșirea de către BOBLEA ION, a infracțiunii de folosire a funcției pentru favorizarea unor persoane, prevăzută de art. 301 din Codul Penal, întrucât, în calitate de director la R.A.-A.P.P.S. – S.A.I.F.I. a participat la luarea unor decizii cu privire la modificarea unor clauze contractuale de închiriere și de locațiune și prestări servicii către instituție. Propunerile sale au avut ca rezultat crearea unor foloase patrimoniale pentru sine raportat la locuința închiriată de la R.A.-A.P.P.S., fiind astfel încheiat un act adițional având ca obiect diminuarea chiriei.

GRAMA EDUARD, Director executiv al Direcției de Dezvoltare Regională și Relații Externe din cadrul C.J. Călărași și Administrator public al Municipiului Călărași - INCOMPATIBILITATE

Se află în stare de incompatibilitate începând cu data de 13 noiembrie 2020 întrucât, în calitate de funcționar public de conducere - Director executiv al Direcției Dezvoltare Regională și Relații Externe din cadrul C.J. Călărași, exercită și funcția de Administrator public al Municipiului Călărași, încălcând astfel prevederile art. 94, alin. (1) și alin. (2), lit. a) din Legea nr. 161/2003.

CHIROBOCEA ALEXANDRU, Director adjunct în cadrul Direcției Sanitare Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor Prahova - INCOMPATIBILITATE

S-a aflat în stare de incompatibilitate în perioada 27 august – 28 septembrie 2020 întrucât a participat în calitate de candidat la campania electorală pentru alegerile locale 2020, fără să-și suspende raportul de serviciu pe durata campaniei electorale și până în ziua ulterioară alegerilor, încălcând astfel prevederile art. 97, alin. (2), lit. a) și ale art. 91, alin. (3), teza I din Legea nr. 161/2003.

IOAN MARIANA, fost Șef compartiment în cadrul D.S.P. Galați - SESIZARE PARCHET

Agenția Națională de Integritate a sesizat Parchetul de pe lângă Judecătoria Galați cu privire la existența indiciilor referitoare la săvârșirea de către IOAN MARIANA, a infracțiunii de conflict de interese (text în vigoare până la data de 28.07.2017) și de folosire a funcției pentru favorizarea unor persoane (text în vigoare începând cu data de 28.07.2017), prevăzută de art. 301 din Codul Penal.

În perioada exercitării funcției de conducere de șef al Compartimentului de supraveghere și control boli transmisibile, a semnat 8 procese – verbale de constatare și un raport de evaluare, întocmite ca urmare a controalelor efecuate la unități sanitare cu care aceasta are relații contractuale, respectiv Spitalul Orășenesc Tg. Bujor, Spitalul General C.F. Galați, Spitalul Clinic de Urgență pentru copii „Sf. Ioan” Galați și Spitalul Clinic de Urgență pentru copii „Sf. Apostol Andrei” Galați.

Ca urmare a încheierii contractelor de prestări servicii dintre Ioan Mariana și unitățile sanitare menționate, aceasta a obținut în intervalul 2014 - 2020 foloase patrimoniale constând în încasarea sumei totale de aproximativ 646.100 Lei.

ANDRIEȘ IULIAN, Secretar General al Comunei Hălăucești, Județul Iași - INCOMPATIBILITATE

În perioada 09 noiembrie 2018 – 18 decembrie 2020, în exercitarea funcției de Secretar General (funcționar public de conducere), s-a aflat în raporturi ierarhice directe cu fiica sa, consilier (funcționar public de execuție) la Compartimentul juridic și stare civilă al aparatului de specialitate al Primarului Comunei Hălăucești, încălcând astfel prevederile art. 95, alin. (1) și (3) din Legea nr. 161/2003.

DUȚĂ ANDREI MARIAN, Ofițer de poliție în cadrul Inspectoratului General al Poliției de Frontieră, Centrul de Supraveghere și Controlul Trecerii Frontierei Aeroporturi București Otopeni - INCOMPATIBILITATE

În perioada 24 septembrie 2015 – 17 iulie 2018, a deținut simultan cu funcția publică cu statut special de ofițer de poliție în cadrul Inspectoratului General al Poliției de Frontieră și o altă funcție în mediul privat, activitățile prestate în mediul privat fiind în legătură directă cu atribuțiile exercitate ca funcționar public.

Persoana evaluată a încălcat prevederile art. 96, alin. (1) din Legea nr. 161/2003.

NEGRU VASILE ROMEO, fost Agent șef principal în cadrul Penitenciarului Miercurea Ciuc - INCOMPATIBILITATE

În perioada 01 ianuarie 2011 – 14 septembrie 2018, a deținut și exercitat simultan cu funcția de agent șef principal în cadrul Penitenciarului Miercurea Ciuc și alte funcții în mediul privat aflate în legatură directă cu atribuțiile exercitate ca funcționar public cu statut special.

Persoana evaluată a încălcat prevederile art. 96, alin. (1) din Legea nr. 161/2003 coroborate cu prevederile art. 51 din Legea nr. 293/2004.

BUDURU RODICA, Consilier în cadrul Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului Giurgiu - INCOMPATIBILITATE

Se află în stare de incompatibilitate începând cu data de 05 ianuarie 2017, întrucât deține și exercită simultan cu funcția publică de consilier în cadrul D.G.A.S.P.C. și funcția de contabil în cadrul C.A.R. Protecția Copilului Giurgiu, activitățile desfășurate de către aceasta în sectorul privat fiind în legătură directă cu atribuțiile exercitate în calitate de funcționar public, încălcând astfel prevederile art. 96, alin. (1) din Legea nr. 161/2003.

DOMNEA RODICA ANCA, Funcționar public în cadrul Administrației Județene a Finanțelor Publice Suceava - SESIZARE PARCHET

Agenția Națională de Integritate a sesizat Parchetul de pe lângă Judecătoria Suceava cu privire la existența indiciilor referitoare la săvârșirea de către DOMNEA RODICA ANCA, a infracţiunii de conflict de interese prevăzută de art. 301 din Codul penal (text în vigoare până la data de 28.07.2017) și respectiv, a infracţiunii de folosire a funcției pentru favorizarea unor persoane prevăzută de art. 301 din Codul penal (text în vigoare începând cu data de 28.07.2017). Astfel, în perioada 2014 - 2019, în exercitarea funcției publice a efectuat/participat la acțiuni de inspecție fiscală la 8 operatori economici, aflați în portofoliul de clienți ai unei societăți comerciale care deține în proprietate un autoturism dat spre închiriere soțului persoanei evaluate.

MIȘA ROXANA MONICA, fost Funcționar public în cadrul Direcției Generale Regionale a Finanțelor Publice București - INCOMPATIBILITATE

În perioada 03 noiembrie 2014 – 01 septembrie 2018, a deținut simultan cu funcția de inspector în cadrul Direcției Generale a Finanțelor Publice a Municipiului București – Administrația Finanțelor Publice Sector 2 și funcția contractuală de consilier în cadrul Autorității de Supraveghere Financiară, încălcând astfel prevederile art. 94, alin. (1) și alin. (2), lit. a) din Legea nr. 161/2003.

STOIAN ADELA, Funcționar public în cadrul Primăriei Municipiului Constanța – Direcția Urbanism - CONFLICT DE INTERESE ADMINISTRATIV

În perioada 05 aprilie – 21 iunie 2018, a întocmit în calitate de funcționar public în cadrul Serviciului Autorizații în Construcții, Direcția de Urbanism - Primăria Municipiului Constanța, 4 autorizații de construcție având la bază documentația tehnică elaborată de societatea comercială la care soțul persoanei evaluate deține calitatea de asociat, încălcând astfel prevederile art. 79, alin. (1), lit. c) din Legea nr. 161/2003.

RONTEA ROMEO GABRIEL, fost Inspector urbanism în cadrul Compartimentului Urbanism, Primăria Comunei Prundu, Județul Giurgiu -INCOMPATIBILITATE

În perioada 01 octombrie 2010 – 03 decembrie 2018, a exercitat simultan cu funcția publică de inspector urbanism în cadrul Primăriei comunei Prundu și calitatea de comerciant persoană fizică în cadrul propriului PFA, încălcând astfel prevederile art. 96, alin. (1) din Legea nr. 161/2003.

În calitate de inspector urbanism în cadrul compartimentului Urbanism a încheiat un contract de novație între Primăria comunei Prundu și propriul PFA, în baza căruia, în anul 2018, a încasat suma de 25.000 Lei.

IONESCU JENICA, Consilier superior în cadrul Serviciului Resurse Umane – Primăria Municipiului Drăgășani - INCOMPATIBILITATE

În perioada 2017 – 2020, IONESCU JENICA a deținut și exercitat simultan atât funcția publică de consilier superior Resurse Umane în cadrul Primăriei Mun. Drăgășani, jud. Vâlcea cât și calitatea de angajat cu contract individual de muncă (responsabil plasare pe piața muncii) în cadrul unei societăţi comerciale, activitățile desfășurate de către aceasta în sectorul privat fiind în legătură directă cu atribuțiile exercitate în calitate de funcționar public, încălcând astfel prevederile art. 96, alin. (1) din Legea nr. 161/2003.

BUSUIOC SIMONA FLORENTINA, Inspector principal (contabil) în cadrul aparatului de specialitate al primarului Comunei Chiojdeni, Județul Vrancea - INCOMPATIBILITATE

Se află în stare de incompatibilitate începând cu data de 01 noiembrie 2011, întrucât deține și exercită simultan atât funcția publică de inspector principal (contabil) în cadrul Primăriei comunei Chiojdeni, județul Vrancea, cât și funcția de contabil în cadrul Școlii Gimnaziale Chiojdeni, încălcând astfel dispozițiile art. 94, alin. (2), lit. a) din Legea nr. 161/2003.

NEAGU DOMNEL, Agent șef adjunct de poliție în cadrul Poliției Municipiului Alexandria, județul Teleorman - INCOMPATIBILITATE

Se află în stare de incompatibilitate începând cu data de 31 ianuarie 2018, întrucât exercită simultan cu funcția publică cu statut special și calitatea de angajat cu contract individual de muncă în cadrul unor societăţi comerciale, activitățile desfășurate de către acesta în sectorul privat fiind în legătură directă cu atribuțiile exercitate în calitate de funcționar public cu statut special, încălcând astfel prevederile art. 96, alin. (1) din Legea nr. 161/2003.

Persoanele evaluate au fost informate despre declanșarea procedurii de evaluare, elementele identificate, precum și drepturile de care beneficiază - de a fi asistate sau reprezentate de un avocat și de a prezenta date sau informații pe care le consideră necesare, personal ori prin transmiterea unui punct de vedere scris. MIȘA ROXANA MONICA, RONTEA ROMEO GABRIEL și NEAGU DOMNEL nu au depus la dosarul de evaluare un punct de vedere, în exercitarea dreptului la apărare. 

 

 

Urmareste-ne si pe canalul nostru de WhatsApp

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA

FIVE Administration S.P.R.L, vinde prin licitatii publice utilaje agricole, al debitoarei Agrocomplex Barlad S.A. FIVE Administration S.P.R.L., in calitate de Administrator judiciar al debitoarei Agrocomplex Barlad S.A. -in reorganizare cu sediul in Barlad, str. Tecuciului nr. 7, judetul Vaslui, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J37/231/1991, avand CUI: RO2808054, organizeaza in perioada 27.03.2025 -30.04.2025 inclusiv, orele 09:00 -19:00, licitatii publice cu strigare in vederea valorificarii urmatoarelor active mobiliare aflate in patrimoniul debitoarei, dupa cum urmeaza: 1. Utilaje agricole conform lista nr. 1 (bunurile se vand individual), pentru care se vor organiza: -Licitatia nr. 1 in perioada 27.03 -01.04.2025, termen-limita inscriere: 26.03.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 2 in perioada 08.04 -11.04.2025, termen-limita inscriere: 07.04.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 3 in perioada 17.04 -22.04.2025, termen-limita inscriere: 15.04.2025, ora 16:00. 2. Utilaje agricole conform lista nr. 2 (bunurile se vand individual), pentru care se vor organiza: -Licitatia nr. 1 in data de 02.04.2025, termen-limita inscriere: 01.04.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 2 in data de 14.04.2025, termen-limita inscriere: 11.04.2025, ora 16:00; -Licitatia nr. 3 in data de 23.04.2025, termen-limita inscriere: 22.04.2025, ora 12:00. Doar pentru Pachet Bunuri Mobile Nr. 4 -Licitatia nr. 4 in data de 30.04.2025, termen-limita inscriere: 29.04.2025, ora 12:00. Licitatiile nr. 2, nr. 3, respectiv 4 se vor organiza doar pentru bunurile care nu s-au vandut la licitatiile anterioare. Bunurile supuse valorificarii, datele si orele fiecarei licitatii, precum si pretul de pornire la fiecare licitatie se regasesc in listele de bunuri pentru fiecare Pachet si pot fi solicitate Administrator ului judiciar, la adresa: vanzari@five -advisory.ro. Preturile de pornire ale licitatiei nu includ TVA, acesta se va adauga dupa caz conform prevederilor legale. Persoanele interesate au obligatia de vizionare a activelor, cu instiintarea prealabila a Administrator ului judiciar si numai dupa achizitionarea caietului de sarcini. Licitatiile se vor desfasura in perioada mentionata exclusiv online, prin intermediul platformei: www.licitatii -unpir.ro, aceasta presupunand crearea unui cont de participant si validarea acestuia de catre administratorul platformei. Toate detaliile referitoare la modalitatea de participare prin intermediul platformei online mentionate anterior se regasesc in cuprinsul Caietului de sarcini. Orice persoana interesata va avea obligatia achizitionarii caietului de sarcini cuprinzand descrierea bunurilor si a semnarii unui Angajament de confiden tialitate privind procedura de valorificare a activelor cuprinse in caietul de sarcini. Pretul Caietului de sarcini este 119 Lei (TVA inclus) si poate fi solicitat prin e-mail, la adresa: vanzari@five -advisory.ro. Termenele-limita pentru transmiterea documentatiei de participare la licitatie sunt mentionate mai sus pentru fiecare set de licitatii, aceasta urmand a fi depusa exclusiv prin mijloace electronice, la adresa de e-mail: vanzari@five -advisory.ro. Documentele transmise prin orice alte mijloace electronice (whatsapp /mms etc.) nu vor fi luate in considerare. Vizionarea activelor se va face numai in baza unei programari prealabile, la societatea Agrocomplex Barlad S.A, pe adresa de e-mail: office@agro-complex.ro sau la numarul de telefon: 0744.950.751 -Petru Maximiuc, numai dupa achizitionarea Caietului de sarcini. Informatii privind achizitionarea Caietelor de sarcini pot fi obtinute pe e-mail: vanzari@five -advisory.ro.
Comuna Tasca, judetul Neamt,  concesioneaza o parcela de 3.226mp, in intravilanul comunei Tasca 1.Informatii generale privind concedentul, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Tasca, cu sediul in comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt, telefon 0233/255.023, fax 0233/255.023, email: primaria_tasca@yahoo.com, cod fiscal 2614457. 2.Informatii generale privind obiectul concesiunii, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie concesionat: o parcela de 3.226mp, nr.cadastral- 51842, CF-51842, situata in intravilanul comunei Tasca, sat Tasca, F.N., apartine domeniului privat al Comunei Tasca, conform H.C.L.Tasca nr.21/27.02.2025 si O.U.G.nr. 57/03.07.2019. 3.Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1.Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul Comunei Tasca. 3.2.Denumirea si adresa serviciului/ compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Urbanism, din cadrul Comunei Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt.Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 3.3.Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul: 100 Lei/exemplar, se achita cu numerar, la Casieria Comunei Tasca. 3.4.Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 17.04.2025, ora 12.00. 4.Informatii privind ofertele: 4.1.Data-limita de depunere a ofertelor: 29.04.2025, ora 09.00. 4.2.Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 4.3.Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Oferta se depune intr-un exemplar original, in doua plicuri sigilate: unul exterior si unul interior. 5.Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 29.04.2025, ora 10.00, la sediul Comunei Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 6.Denumirea, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Tribunalul Neamt, Piatra Neamt, B-dul Decebal nr.8, judetul Neamt, telefon 0233/214.019, fax 0233/216.585, e-mail: jud-piatraneamt@just.ro. 7.Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 17.03.2025.
Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul fiscal, adresa, numarul de telefon, telefax si/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact: Orasul Harlau, cu sediul in orasul Harlau, Str.Musatini nr.1, judetul Iasi, telefon/fax 0232/720.412/ 0232/720.777, e-mail: primariahirlau @yahoo.com, juridic@ primaria- hirlau.ro, cod fiscal 4541190. Reglementari legale privind acordarea de finantare nerambursabila: In baza Legii nr. 350/2005 privind regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit de interes general, cu modificarile si completarile ulterioare si H.C.L. Harlau nr. 27/26.03.2025 privind aprobarea bugetului pe anul 2025. Perioada de finantare: anul 2025. Suma totala alocata de la bugetul local este de 160.000 Lei si se aloca in intregime pentru domeniul Sport. Criteriile de acordare a finantarilor nerambursabile sunt cele prezentate in Regulamentul Orasului Harlau aprobat prin H.C.L. Harlau nr. 53/27.04.2017 privind regimul finantarilor nerambursabile alocate de la bugetul local pentru activitatile nonprofit de interes local, cu modificarile si completarile ulterioare. Documentatia pentru elaborarea si prezentarea propunerilor de proiecte/ programe se poate obtine de pe site-ul: www.primaria hirlau.ro. Documentatia de solicitare a finantarii nerambursabile se poate descarca de pe site-ul autoritatii contractante: www.primaria hirlau.ro sau se poate procura de la sediul Orasului Harlau, Harlau, Str. Musatini nr. 1, judetul Iasi. Data-limita pentru depunerea propunerilor de proiecte: 15.05.2025, ora 14.00, la Compartimentul Registratura al Orasului Harlau, Harlau, Str. Musatini nr. 1, judetul Iasi. Perioada la care se desfasoara selectia de proiecte, verificarea eligibilitatii, a indeplinirii criteriilor referitoare la capacitatea tehnica si financiara si evaluarea propunerilor de proiecte este: 16.05.2025 -19.05.2025.
Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul fiscal, adresa, numarul de telefon, telefax si/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact: Comuna Racaciuni, cu sediul in comuna Racaciuni, sat Racaciuni, Str. Stefan cel Mare nr. 136, judetul Bacau, telefon 0234/251.212, fax 0234/251.586, e-mail: cl_racaciuni@yahoo.com, cod fiscal 4670330. Reglementari legale privind acordarea de finantare nerambursabila: In baza Legii nr. 350/2005 privind regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit de interes general, cu modificarile si completarile ulterioare si Hotararea Consiliului Local al Comunei Racaciuni nr. 09/31.03.2025 privind aprobarea bugetului pe anul 2025. Perioada de finantare: anul 2025. Suma totala alocata de la bugetul local este de 385.000 Lei si se aloca astfel: 15.000 Lei pentru domeniul Sportiv, 50.000 pentru domeniul Social, respectiv 320.000 Lei pentru Culte religioase. Criteriile de acordare a finantarilor nerambursabile sunt cele prezentate in Regulamentul Comunei Racaciuni aprobat prin H.C.L. Comuna Racaciuni nr. 14/31.03.2025 privind regimul finantarilor nerambursabile alocate de la bugetul local pentru activitatile nonprofit de interes local. Documentatia pentru elaborarea si prezentarea propunerilor de proiecte/ programe se poate obtine de pe site-ul Comunei Racaciuni: www.comuna racaciuni.ro. Documentatia de solicitare a finantarii nerambursabile se poate descarca de pe site-ul autoritatii contractante www.comuna racaciuni.ro sau se poate procura de la sediul Comuna Racaciuni, cu sediul in comuna Racaciuni, sat Racaciuni, Str. Stefan cel Mare nr. 136, judetul Bacau. Data-limita pentru depunerea propunerilor de proiecte: 13.05.2025, ora 14.00, adresa: Comuna Racaciuni, cu sediul in comuna Racaciuni, sat Racaciuni, Str. Stefan cel Mare nr. 136, judetul Bacau. Perioada la care se desfasoara selectia de proiecte, verificarea eligibilitatii, a indeplinirii criteriilor referitoare la capacitatea tehnica si financiara si evaluarea propunerilor de proiecte este: 14.05.2025- 15.05.2025.
Prezidențiale 2025 / Lavinia Șandru vrea ca statul să plătească despăgubiri victimelor abuzurilor administrative
11/04/2025 18:34

Lavinia Sandru (PUSL), propunere radicală in cursa prezidentială: despăgubiri de minimum 10.000 de euro pentru victimele abuzurilor autoritătilor Candidata Partidului Umanist Social Liberal la alegerile pr ...

Elena Lasconi, despre candidatura sa: Nu pot fi cumpărată și nu joc rolul unei monede de schimb
11/04/2025 18:30

Elena Lasconi reactionează după deciziile interne din USR: „Nu sunt de vanzare si nu voi fi folosită ca monedă de schimb” Vineri, Elena Lasconi, candidată la alegerile prezidentiale si presedi ...

Atenționare MAE: Manifestații de amploare în Belgrad și în alte centre urbane din Serbia
11/04/2025 18:21

Ministerul Afacerilor Externe le adresează un avertisment cetătenilor romani care se află in Serbia, intentionează să tranziteze această tară sau să se deplaseze spre/dinspre Serbia pe cale rutieră: in ...

Educația financiară nu mai este opțională, ci absolut esențială
11/04/2025 13:54

Presedintele interimar Ilie Bolojan consideră că alfabetizarea financiară reprezintă o conditie indispensabilă pentru buna functionare a unei societăti contemporane si bine organizate. Acesta a transmis, ...

Salariile unor bugetari din Guvern au crescut cu 7-8.000 de lei într-un an, ajungând la 30.000 lei
11/04/2025 12:01

Salariile unor bugetari din Guvern au crescut cu 7-8.000 de lei intr-un an, ajungand la 30.000 lei, arată ultimele date publicate de Secretariatul General al Guvernului (SGG), valabile pentru martie 2025, note ...

Ciolacu îl acuză pe Victor Ponta că atacă guvernul din care a făcut parte
11/04/2025 10:47

Premierul Marcel Ciolacu a transmis vineri, printr-un mesaj public, că Victor Ponta atacă dur actualul guvern, desi a făcut parte din el si a beneficiat de sustinerea PSD pentru a reveni in prim-planul polit ...

Lasconi îl întreabă pe Ponta: De ce ai sacrificat România pentru a salva Serbia?
10/04/2025 17:42

Presedinta USR, Elena Lasconi, a declarat joi că fostul prim-ministru Victor Ponta trebuie să ofere lămuriri publice după ce a recunoscut că a luat o decizie in favoarea Serbiei, cu efecte directe asupra u ...

Ciolacu îi solicită lui Victor Ponta să renunțe la candidatura pentru prezidențiale
10/04/2025 17:35

Premierul Marcel Ciolacu i-a transmis joi fostului prim-ministru Victor Ponta că ar trebui să renunte la intentia de a candida la alegerile prezidentiale, după ce acesta a afirmat public că, in 2014, a apro ...

DREPT va sesiza Parchetul pentru înaltă trădare în cazul lui Victor Ponta
10/04/2025 17:30

Vlad Gheorghe, liderul formatiunii DREPT, a anuntat că va inainta, impreună cu alti membri ai partidului, o plangere penală impotriva lui Victor Ponta, acuzandu-l de inaltă trădare. „Împreună ...

Pe cine va susține Donald Trump JR, așteptat în mai în România
10/04/2025 14:35

 Politologul Cristian Pirvulescu sustine că vizita in Bucuresti a lui Donald Trump jr chiar inainte de alegerile prezidentiale are o conotatie electorală evidentă. Profesorul sustine că, in opinia sa, ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei