Plafar, planuri de extindere la împlinirea a 75 de ani
Dimensiune font:
Compania românească Plafar a împlinit 75 de ani! Cu produse care ajută la echilibrarea organismului, Plafar oferă experiența sa celor care își doresc o ceașcă de ceai bun, un remediu pentru diferite dureri sau o sursă de energie.
,,De 75 de ani compania Plafar aduce beneficiile naturii în casele românilor. Produsele sale au reprezentat pentru generații întregi un remediu natural pentru numeroase afecțiuni. În ciuda multiplelor provocări economice ale ultimilor ani compania a reușit să se mențină pe piața românească, ba chiar în acest an a început să facă pași importanți în privința investițiilor în dezvoltarea de produse noi și a prezenței pe piața europeană. Este una dintre companiile de stat de tradiție, care dovedește că printr-un management adecvat poate deveni performantă și competitivă.
Tuturor angajaților companiei le mulțumesc pentru întreaga activitate și le doresc multă putere de muncă și inovație și mai departe pentru a continua să scriem împreună povestea de succes a unui brand românesc autentic!”, a declarat ministrul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului, Ștefan-Radu Oprea.
Profesioniștii Plafar au elaborat peste 250 de rețete de ceaiuri și siropuri, arată Elena Murarașu, director general al Plafar.
,,Ceaiul este o artă. Trebuie să știi cum să îl prepari, cum să îl consumi și cum să transformi experiența într-una pentru sănătate și bucurie. Cum a rezistat o societate națională vremurilor și schimbărilor? Prin notorietatea pozitivă a produselor, prin încrederea consumatorilor și prin bogăția plantelor din arealul românesc”, precizează Elena Murarașu.
Situația economică nu a fost mereu una ușoară. ,,Societatea națională a avut o perioadă de trei ani încercată. Costurile crescute, productivitatea diminuată, prețurile diminuate dictate de piață și de puterea de cumpărare au reprezentat adevărate provocări pentru un producător care nu face rabat la calitate. Materiile prime importate sunt la jumătate de preț față de plantele noastre”, a mai spus Elena Murarașu.
Potrivit acesteia, vorbind de strategiile de reabilitare, Plafar a reușit în primele patru luni ale anului 2024 îmbunătățirea indicatorilor economico-financiari. ,,Compania a trecut pe profit operațional. Comparativ cu perioada similară a anului trecut, cifra de afaceri a înregistrat o creștere cu 58%. Sub aspectul canalelor de piață, cel mai important câștig a fost extinderea distribuției în țările comunitare și export”, a mai subliniat Elena Murarașu.
„Am început să mergem în țările unde avem o comunitate foarte mare, unde diaspora este numeroasă. Am intrat în Spania, Italia, Canada, SUA, Danemarca și o să începem să ne extindem în toate țările cu o diasporă numeroasă”, a explicat și Răzvan Pîrcălăbescu, președintele Consiliului de Administrație al Plafar.
Printr-un parteneriat cu producătorul Merlin’s Beverages SRL, Ceaiul rece Plafar a ajuns la categoria mai tânără de consumatori. Până la sfârșitul lui 2024, compania va lansa ceaiuri combinate Plafar și va pregăti produse speciale cu arome de Crăciun. Specialiștii lucrează, de asemenea, la gama de siropuri pentru copii. „Ce este mai sănătos decât să te răcorești cu un sirop cu apă rece vara și să consumi un sirop cu propolis, cătină sau brad pentru creștere imunității în special în sezonul rece?”, mai arată Elena Murarașu.
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau