Programul Primăriei Iași în perioada sărbătorilor de iarna

Dimensiune font:

| 25-12-2022 08:16

 În perioadele 24 – 26 decembrie 2022 și 31 decembrie 2022 – 2 ianuarie 2023 Primăria Municipiului Iași, inclusiv Direcția Generală Economică și Finanțe Publice Locale (DGEFPL), nu va lucra și nu avea program cu publicul.

În perioada 27 – 30 decembrie 2022 DGEFPL va avea program cu publicul între orele 8.30 și 16.30, cu excepția zilei de joi, 29 decembrie 2022, când programul va fi între orele 8.30 și 18.30.

Începând cu data de 3 ianuarie 2022 se vor încasa toate impozitele, taxele, contribuţiile şi alte sume datorate bugetului local, inclusiv cele aferente anului 2023, în regim de program normal, respectiv între orele 8.30 și 16.30, cu excepția zilei de joi când programul va fi între orele 8.30 și 18.30.

Precizam ca pentru plata integrală pana la data de 31 martie 2023 inclusiv a impozitului / taxei pe clădiri, teren și a impozitului pe mijloacele de transport se acordă o bonificație de 5%.

Plata impozitelor și taxelor locale se poate face la ghișee, în numerar sau cu cardul, atât la sediul DGEFPL din bd. Ștefan cel Mare și Sfânt nr. 11, cât şi la centrele de cartier situate astfel:

  • cartier Alexandru cel Bun, str. Tabacului nr. 1, tel. 0232.253.160;
  • cartier Păcurari, șos. Păcurari nr. 34, tel. 0232.276.787;
  • cartier Nicolina, str. Petre Ţuţea nr. 2, tel. 0232.227.517;
  • cartier Frumoasa, bd. Poitiers nr. 20 – 22, tel. 0232.223.031;
  • cartier Tătăraşi, str. Vasile Lupu nr. 82, tel. 0232.277.310,

și la ghișeul din clădirea situată în șos. Națională nr. 43, telefon 0232.264.246.

Plata impozitelor si taxelor locale se poate face și online (fie prin Sistemul Naţional Electronic de Plată Online www.ghiseul.ro, fie de pe site-ul Primăriei Municipiului Iaşi – meniul Taxe Online).

Exista doua modalități de plată:

– plata fără autentificare: nu sunt necesare date de acces, pot fi plătite doar taxele si impozitele al căror cuantum este deja cunoscut;

– plata cu autentificare: sunt necesare date de acces (utilizator și parolă).

Pentru www.ghiseul.ro datele de acces se obțin prin accesarea secțiunii „Creare cont”, în care se completează CNP, numărul de card al titularului contului și o adresă de e-mail. Ulterior, se primesc pe acest e-mail userul și parola inițiale, care vor trebui schimbate la prima autentificare. După autentificare se pot face și plățile, fiind afișate toate sumele datorate.

Pentru a face plata pe site-ul Municipiului Iaşi, sectiunea Taxe Online, sunt necesare date de acces care se pot obține astfel:

– se transmite o cerere tip însoțită de cartea de identitate scanată pe adresa de e-mail informatii@primaria-iasi.ro;

– se utilizează platforma comunicațională Ghișeul Online, accesând secțiunea Primăria Municipiului de pe banda roșie a site-ului www.primaria-iasi.ro. Se solicită datele de identificare, o fotografie a cărții de identitate și cererea tip.

Cererea tip se găsește pe site, la secțiunea Transparență -> Cereri și formulare tip -> Formulare diverse (pagina 2, cu denumirea „Cerere înregistrare utilizator al sistemului electronic de plată a impozitelor și taxelor locale”).

Pentru persoanele care nu au posibilitatea de a utiliza un astfel de mijloc de comunicare la distanță, obținerea datelor de acces se face prin depunerea la Centrul de Informatii pentru Cetățeni din cadrul Primăriei Municipiului Iași, din bd. Ștefan cel Mare și Sfânt nr. 11, sau la orice centru de cartier, a cererii tip, însoțită de copia cărții de identitate, iar ulterior se vor primi prin e-mail datele de autentificare (utilizator și parolă).

Urmareste-ne si pe canalul nostru de WhatsApp

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA

FIVE Administration S.P.R.L, vinde prin licitatii publice utilaje agricole, al debitoarei Agrocomplex Barlad S.A. FIVE Administration S.P.R.L., in calitate de Administrator judiciar al debitoarei Agrocomplex Barlad S.A. -in reorganizare cu sediul in Barlad, str. Tecuciului nr. 7, judetul Vaslui, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J37/231/1991, avand CUI: RO2808054, organizeaza in perioada 27.03.2025 -30.04.2025 inclusiv, orele 09:00 -19:00, licitatii publice cu strigare in vederea valorificarii urmatoarelor active mobiliare aflate in patrimoniul debitoarei, dupa cum urmeaza: 1. Utilaje agricole conform lista nr. 1 (bunurile se vand individual), pentru care se vor organiza: -Licitatia nr. 1 in perioada 27.03 -01.04.2025, termen-limita inscriere: 26.03.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 2 in perioada 08.04 -11.04.2025, termen-limita inscriere: 07.04.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 3 in perioada 17.04 -22.04.2025, termen-limita inscriere: 15.04.2025, ora 16:00. 2. Utilaje agricole conform lista nr. 2 (bunurile se vand individual), pentru care se vor organiza: -Licitatia nr. 1 in data de 02.04.2025, termen-limita inscriere: 01.04.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 2 in data de 14.04.2025, termen-limita inscriere: 11.04.2025, ora 16:00; -Licitatia nr. 3 in data de 23.04.2025, termen-limita inscriere: 22.04.2025, ora 12:00. Doar pentru Pachet Bunuri Mobile Nr. 4 -Licitatia nr. 4 in data de 30.04.2025, termen-limita inscriere: 29.04.2025, ora 12:00. Licitatiile nr. 2, nr. 3, respectiv 4 se vor organiza doar pentru bunurile care nu s-au vandut la licitatiile anterioare. Bunurile supuse valorificarii, datele si orele fiecarei licitatii, precum si pretul de pornire la fiecare licitatie se regasesc in listele de bunuri pentru fiecare Pachet si pot fi solicitate Administrator ului judiciar, la adresa: vanzari@five -advisory.ro. Preturile de pornire ale licitatiei nu includ TVA, acesta se va adauga dupa caz conform prevederilor legale. Persoanele interesate au obligatia de vizionare a activelor, cu instiintarea prealabila a Administrator ului judiciar si numai dupa achizitionarea caietului de sarcini. Licitatiile se vor desfasura in perioada mentionata exclusiv online, prin intermediul platformei: www.licitatii -unpir.ro, aceasta presupunand crearea unui cont de participant si validarea acestuia de catre administratorul platformei. Toate detaliile referitoare la modalitatea de participare prin intermediul platformei online mentionate anterior se regasesc in cuprinsul Caietului de sarcini. Orice persoana interesata va avea obligatia achizitionarii caietului de sarcini cuprinzand descrierea bunurilor si a semnarii unui Angajament de confiden tialitate privind procedura de valorificare a activelor cuprinse in caietul de sarcini. Pretul Caietului de sarcini este 119 Lei (TVA inclus) si poate fi solicitat prin e-mail, la adresa: vanzari@five -advisory.ro. Termenele-limita pentru transmiterea documentatiei de participare la licitatie sunt mentionate mai sus pentru fiecare set de licitatii, aceasta urmand a fi depusa exclusiv prin mijloace electronice, la adresa de e-mail: vanzari@five -advisory.ro. Documentele transmise prin orice alte mijloace electronice (whatsapp /mms etc.) nu vor fi luate in considerare. Vizionarea activelor se va face numai in baza unei programari prealabile, la societatea Agrocomplex Barlad S.A, pe adresa de e-mail: office@agro-complex.ro sau la numarul de telefon: 0744.950.751 -Petru Maximiuc, numai dupa achizitionarea Caietului de sarcini. Informatii privind achizitionarea Caietelor de sarcini pot fi obtinute pe e-mail: vanzari@five -advisory.ro.
Comuna Tasca, judetul Neamt,  concesioneaza o parcela de 3.226mp, in intravilanul comunei Tasca 1.Informatii generale privind concedentul, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Tasca, cu sediul in comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt, telefon 0233/255.023, fax 0233/255.023, email: primaria_tasca@yahoo.com, cod fiscal 2614457. 2.Informatii generale privind obiectul concesiunii, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie concesionat: o parcela de 3.226mp, nr.cadastral- 51842, CF-51842, situata in intravilanul comunei Tasca, sat Tasca, F.N., apartine domeniului privat al Comunei Tasca, conform H.C.L.Tasca nr.21/27.02.2025 si O.U.G.nr. 57/03.07.2019. 3.Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1.Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul Comunei Tasca. 3.2.Denumirea si adresa serviciului/ compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Urbanism, din cadrul Comunei Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt.Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 3.3.Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul: 100 Lei/exemplar, se achita cu numerar, la Casieria Comunei Tasca. 3.4.Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 17.04.2025, ora 12.00. 4.Informatii privind ofertele: 4.1.Data-limita de depunere a ofertelor: 29.04.2025, ora 09.00. 4.2.Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 4.3.Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Oferta se depune intr-un exemplar original, in doua plicuri sigilate: unul exterior si unul interior. 5.Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 29.04.2025, ora 10.00, la sediul Comunei Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 6.Denumirea, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Tribunalul Neamt, Piatra Neamt, B-dul Decebal nr.8, judetul Neamt, telefon 0233/214.019, fax 0233/216.585, e-mail: jud-piatraneamt@just.ro. 7.Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 17.03.2025.
FIVE Administration S.P.R.L.,  vinde prin licitatie publica bunurile: cladire 2 camere -Volanschi; „Ferma Coroiesti” ; „Ferma Docaneasa” si bunuri mobile ce le deservesc. FIVE Administration S.P.R.L., in calitate de Administrator judiciar al debitoarei Agrocomplex Barlad S.A. -in reorganizare cu sediul in Barlad, str. Tecuciului nr. 7, Judetul Vaslui, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J37/231/1991, avand CUI: RO2808054, organizeaza 4 licitatii publice cu strigare, in vederea valorificarii urmatoarelor active aflate in patrimoniul debitoarei, astfel: in datele de 27.03.2025, 03.04.2025, 10.04.2025 si 17.04.2025, de la orele: Ora 12:00: Cladire 2 Camere -Volanschi- Pret pornire: 1.595,94 Lei; Ora 13:00: Proprietate imobiliara „Ferma Coroiesti” si bunuri mobile ce o deservesc, valorificate „in bloc”- Pret pornire: 77.090,64 Lei; Ora 14:00: Proprietate imobiliara- „Ferma Docaneasa” si bunuri mobile ce o deservesc, valorificate „in bloc”- Pret pornire: 117.805,79 Lei. Orele anuntate pentru fiecare Activ se respecta pentru fiecare zi in care se vor organiza licitatii. Preturile de pornire ale licitatiei nu includ TVA, acesta se va adauga dupa caz conform prevederilor legale. Activele pot fi vizionate prin programare prealabila dupa achizitionarea caietului de sarcini. Orice persoana interesata va avea obligatia achizitionarii caietului de sarcini cuprinzand descrierea bunurilor, la pretul de 3.570 Lei (TVA inclus) pentru fiecare Activ in parte, mai putin pentru Activul-„Cladire 2 Camere -Volanschi” pentru care Caietul de sarcini are pretul de 595 (TVA inclus) si ulterior, semnarii unui Angajament de confiden tialitate privind procedura de valorificare a activelor cuprinse in caietul de sarcini. Caietul de sarcini poate fi solicitat prin e-mail, la adresa: vanzari@five- advisory.ro. Licitatia va avea loc la sediul Five Administration S.P.R.L. din Bucuresti, Str. Romulus nr. 23, sector 2 sau prin corespondenta / videoconferinta, dupa cum va decide Administratorul judiciar de la caz la caz. Documentatia de participare la licitatie va fi depusa exclusiv prin mijloace electronice, la adresa de e-mail: vanzari@five- advisory.ro, pana cel tarziu cu o zi inainte de data fiecarei licitatii, ora 16:00. Documentele transmise prin orice alte mijloace electronice nu vor fi luate in considerare. Informatii suplimentare privind activele si pentru vizionarea activelor pot fi obtinute la nr. 0744.950.751 sau e-mail: office@agro- complex.ro.
SUBSCRISA Five Administration SPRL, in calitate de Administrator judiciar al debitoarei R-Agro Falciu SA -in reorganizare, organizeaza in perioada 16.04 -09.05.2025 inclusiv, orele 09:00 -19:00, licitatii publice cu strigare in vederea valorificarii urmatoarelor active mobile aflate in patrimoniul debitoarei, dupa cum urmeaza: -Utilaje agricole lista nr. 1 -pret de pornire peste 9.000 Lei (bunurile se vand individual), pentru care se vor organiza licitatii: -Licitatia nr. 1 in perioada 16 -17.04.2025, termen-limita inscriere: 15.04.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 2 in perioada 29 -30.04.2025, termen-limita inscriere: 28.04.2025, ora 12:00; Licitatia nr. 3 in perioada 07 -08.05.2025, termen-limita inscriere: 06.05.2025, ora 12:00. -Utilaje agricole lista nr. 2 -pret de pornire sub 9.000 Lei (bunurile se vand individual), pentru care se vor organiza licitatii: -Licitatia nr. 1 in perioada 17 -23.04.2025, termen-limita inscriere: 16.04.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 2 in perioada 30.04 -02.05.2025, termen-limita inscriere: 29.04.2025, ora 12:00; Licitatia nr. 3 in perioada 08 -09.05.2025, termen-limita inscriere: 07.05.2025, ora 12:00. Bunurile supuse valorificarii, datele si orele fiecarei licitatii, precum si pretul de pornire la fiecare licitatie se regasesc in listele de bunuri pentru fiecare Pachet si pot fi solicitate Administratorul ui judiciar, la adresa: vanzari@five -advisory.ro. Preturile de pornire ale licitatiilor nu includ TVA, acesta se va adauga dupa caz conform prevederilor legale. Persoanele interesate au obligatia de vizionare a activelor, cu instiintarea prealabila a Administratoru lui judiciar si numai dupa achizitionarea caietului de sarcini. Licitatiile se vor desfasura in perioada mentionata exclusiv online, prin intermediul platformei: www.licitatii -unpir.ro, aceasta presupunand crearea unui cont de participant si validarea acestuia de catre administratorul platformei. Toate detaliile referitoare la modalitatea de participare prin intermediul platformei online mentionate anterior se regasesc in cuprinsul Caietului de sarcini. Orice persoana interesata va avea obligatia achizitionarii caietului de sarcini cuprinzand descrierea bunurilor si a semnarii unui Angajament de confidentiali tate privind procedura de valorificare a activelor cuprinse in caietul de sarcini. Pretul Caietului de sarcini este 595 Lei (TVA inclus) pentru bunurile care au pret de pornire peste 9.000 Lei si de 119 Lei (TVA inclus) pentru bunurile care au pret de pornire sub 9.000 Lei si poate fi solicitat prin e-mail, la adresa: vanzari@five -advisory.ro. Termenul-limita pentru transmiterea documentatiei de participare la licitatie este cel mentionat mai sus, aceasta urmand a fi depusa exclusiv prin mijloace electronice, la adresa de e-mail: vanzari@five-advisory.ro. Documentele transmise prin orice alte mijloace electronice (whatsapp /mms etc.) nu vor fi luate in considerare. Vizionarea activelor se va face numai in baza unei programari prealabile, la nr. 0762978187 sau e-mail: office@r-agro.ro si numai dupa achizitionarea Caietului de sarcini.
Peste 89% dintre români cred că apartenența la UE și NATO este vitală pentru România – INSCOP
10/04/2025 17:56

Romanii sunt tot mai critici fată de directia tării, dar sustin ferm apartenenta la UE si NATO – arată un studiu INSCOP realizat la solicitarea Confederatiei Patronale Concordia Potrivit celui mai rec ...

Pensionarea magistraților la 65 de ani. De ce se teme CSM
10/04/2025 06:55

Consiliul Superior al Magistraturii (CSM) a transmis, marti, că orice modificare a legislatiei privind drepturile magistratilor se poate face numai cu respectarea standardelor constitutionale si in urma unui d ...

Polițiștii și procurorii au desfășurat o acțiune majoră împotriva pornografiei infantile
09/04/2025 15:04

În perioada de la finalul lunii martie si inceputul lunii aprilie, autoritătile romane au desfăsurat o amplă operatiune la nivel national, avand ca obiectiv combaterea pornografiei infantile. Actiunea ...

Turismul montan, sub presiunea urșilor: Părinții ezită să-și trimită copiii în tabere, spun reprezentanții din Poiana Brașov
09/04/2025 12:51

Prezenta tot mai frecventă a ursilor in statiunile montane pune presiune pe turismul din zonele alpine, afectand inclusiv planurile familiilor de vacantă sau deciziile părintilor de a-si trimite copiii in ta ...

Coaliția de guvernare propune oficial reforma pensiilor speciale ale magistraților. Proiectul a ajuns în Parlament
09/04/2025 06:57

Modificarea legii pensiilor de serviciu destinate magistratilor este una dintre conditiile pentru deblocarea celei de-a treia transe din PNRR. Astfel, la parlament a fost depus ieri proiectul cu privire la pen ...

Copii legați în centru social din Slobozia. DGASPC Ialomița avea o procedură care permitea abuzul
04/04/2025 17:53

Apar noi informatii despre centrul social din Slobozia, unde copiii erau legati cu sfoară, imobilizati la pat si hrăniti insuficient. Inspectorii de la Consiliul de Monitorizare au descoperit că DGASPC Ialom ...

Pensiile speciale devin istorie, în ciuda deciziei CCR: Boloș anunță că sunt în lucru două variante
02/04/2025 10:23

Eliminarea pensiilor speciale se va face in Romania, chiar dacă CCR a decis că nu ar fi constitutională. Romania a fost deja penalizată de Comisia Europeană, prin PNRR, pentru că nu a reformat pensiile sp ...

PAID lansează campania de conştientizare 'Adevărata tragedie nu e dezastrul, ci lipsa pregătirii'
02/04/2025 09:43

Pool-ul de Asigurare Impotriva Dezastrelor Naturale (PAID) a lansat pe 1 aprilie campania de conştientizare "Adevărata tragedie nu e dezastrul, ci lipsa pregătirii", care işi propune să atragă atenţia cu ...

UE îndeamnă cetățenii să își facă rezerve pentru 72 de ore – ce trebuie să ai în casă?
27/03/2025 12:22

Comisia Europeană a lansat miercuri, 26 martie 2025, o nouă strategie de pregătire pentru situatii de criză, recomandand cetătenilor Uniunii Europene să aibă provizii esentiale suficiente pentru cel puti ...

Marcel Ciolacu, atacat dur de un fost coleg din PSD: „Cât de ipocrit să fie? Mai devreme sau mai târziu, toți cei implicați vor plăti penal”
27/03/2025 10:47

Fostul deputat PSD Dan Cristian Popescu il atacă direct pe premierul Marcel Ciolacu intr-o postare pe Facebook. Popescu a lansat o serie de acuzatii, sustinand că premierul a fost principalul beneficiar al an ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei