Controale ANPC pe Valea Prahovei: produse expirate, gândaci şi ustensile murdare, printre nereguli. Amenzi de 1,2 milioane de lei

Dimensiune font:

| 08-03-2025 10:52

 Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) a desfășurat o serie de controale în stațiunile montane de pe Valea Prahovei, sub coordonarea președintelui instituției, Cristian Popescu Piedone. În urma verificărilor efectuate la 88 de operatori economici, inclusiv unități de cazare, restaurante și magazine alimentare, au fost aplicate 123 de amenzi contravenționale în valoare totală de 1.191.500 lei și 40 de avertismente.

Inspectorii ANPC au găsit în urma controalelor făcute la pensiuni, hoteluri, restaurante şi magazine de produse alimentare de pe Valea Prahovei, alimente expirate, bucătării cu gândaci şi cu ustensile murdare, saltele pătate, băi cu mucegai. 88 de operatori economici au fost sancţionaţi cu 123 de amenzi în valoare de aproape 1,2 milioane de lei. Au fost luate 6 decizii de oprire temporară a prestărilor de servicii şi au fost formulat 2 propuneri de suspendare a activităţii.

„Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) desfăşoară sub coordonarea Preşedintelui instituţiei Cristian Popescu Piedone, o serie de controale în staţiunile montane de pe Valea Prahovei. În urma verificărilor efectuate asupra a 88 de operatori economici, au fost aplicate 123 de amenzi contravenţionale în valoare totală de 1.191.500 lei şi 40 de avertismente. De asemenea, au fost dispuse 6 opriri temporare ale prestărilor de servicii până la remedierea abaterilor şi 2 propuneri de suspendare a activităţii pentru până la 6 luni pentru unii operatori economici”, anunţă ANPC. 

Nereguli constatate

 

• Produse fără elemente de identificare şi caracterizare

• Produse cu data limită de consum depăşită

• Agregate frigorifice neigienizate corespunzător

• Lipsa mijloacelor de măsurare omologate

• Depozitarea necorespunzătoare a materiilor prime şi a preparatelor culinare

• Depozitarea produselor refrigerate la temperaturi incorecte

• Liste de meniu incomplete şi lipsa ingredientelor cu potenţial alergen

• Lipsa autorizaţiilor de funcţionare

De asemenea, conform imaginilor transmise de ANPC, inspectorii au mai găsit lenjerie de pat uzată, saltele murdare şi băi cu mucegai.

 

Operatorii economici sancționați

 

1. Casa Ana Srl

2. Atrium Hotels Management SRL

3. Karate Hotels Srl – Hotel Piero

4. Hotel Rozmarin

5. Trei Brazi

6. Forcel Com SRL

7. Karpatem Hotels

8. VOILA AS SRL – Hotel Belvedere

9. LEESCU PFA – Pensiunea  

10. Predeal Holidays SRL – Restaurant Vatra Regala

11. KIR&SARAH RESORT SRL

12. VOILA AS SRL – Hotel Voila

13. Mountain Travel Consulting SRL (Propunere de închidere pentru 6 luni)

14. GENCO TURISM SERV SRL

15. Travel Mont SRL – Pensiunea Ursuletul

16. Ros Com Srl – Hotel Hera

17. The Cliff Village SRL, Comarnic

18. PFA Berteanu Andrei Bogdan

19. SC COMTRIX SRL

20. General Styl SRL – Magazin alimentar

21. Agro Comarnic SRL (Restaurant Antonia, Casa de vacanţă Clara Maria, Magazin alimentar)

22. PFA Berteanu Andrei Bogdan, Comarnic

23. II Ţoţan Simona – Brutărie

24. SC CARNSAN PROD SRL – Magazin

25. SC MANULOR CONSTRUCT

26. SC OVI HOSTING SRL – Cafenea

27. SC MOON ESCAPE COMARNIC SRL

28. SC MARIBO PRODCARN SRL

29. SC STEFIAN SALES SRL

30. SC MARGARITAR TOURS SRL – Magazin alimentar

31. Elehandra Geo-Pan SRL

32. SC CLAUSTAR PROCESARE CARNE

33. SC TAROVTAR COM SRL

34. SC SINA GROUP SRL

35. Purcarici SRL – Pizzerie

36. SC Vechea Brutărie Prod Pan

37. Hotel Regal Sinaia

38. Hovakim SRL - Arca lui Noe

39. Rosiana Sintour SRL - Hotel Marea Neagră

40. Hotel Paj

41. Marami SRL

42. Varnado Concept SRL - Casa Vârful cu Dor

43. Pensiunea Opus View     

 

 44. Proactive Hospitality Travel SRL

45. Mountain Bîstroe SRL

46. Jms Art Cruise

47. Vila Gabriel

48. Alex Comerţ şi Servicii SRL

49. Ski Montain SRL

50. Artur Smart SRL - Hotel Start

51. Mihaela Autoservire

52. Aista Farm SRL

53. Popa’s Concept SRL

54. Mendas Concept

55. Ându Experience SRL

56. Înşine Media Comunication - Hotel Ioana

57. Soldându-se Invest SRL

58. Teosin SRL - Foişorul cu Flori

59. Mica SRL

60. Ştef Turim, Turism SRL, Pensiune Anonim

61. Pentalonic Mist, Transport

62. Hobby Design Construct SRL

63. Complex Carpaci SRL

64. Gento Turism SRL

65. Casa Valencia Azuga

66. Restaurant Reciu

67. Pensiunea Turistică Miraj

68. Mig94 Vilagama Srl

69. Restaurant Casa Nicolenco

70. Elmar 96, Comprod Infect SRL

71. Caprioara MV-SRL

72. Pepcafe Custom Shop SRL

73. Concordia CM-SRL

74. Gastronomia Azuga SRL

75. Bidibe SRL

76. Zotra Gravil Crimul PFA

77. Casa Alba Buşteni

78. Conţeşti Niculae PFA

79. Casa Ligiana

80. Dirham SRL

81. Magazin Prispă SRL

82. Navagio SRL

83. Saramont Turism SRL

84. Negmont Cost SRL

85. Casa Raisa SRL

86. Classic Experience SRL, Buşteni

87. Madium SRL

88. SC Vechea Brutărie Prod Pan SRL

 

Urmareste-ne si pe canalul nostru de WhatsApp

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA

FIVE Administration S.P.R.L, vinde prin licitatii publice utilaje agricole, al debitoarei Agrocomplex Barlad S.A. FIVE Administration S.P.R.L., in calitate de Administrator judiciar al debitoarei Agrocomplex Barlad S.A. -in reorganizare cu sediul in Barlad, str. Tecuciului nr. 7, judetul Vaslui, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J37/231/1991, avand CUI: RO2808054, organizeaza in perioada 27.03.2025 -30.04.2025 inclusiv, orele 09:00 -19:00, licitatii publice cu strigare in vederea valorificarii urmatoarelor active mobiliare aflate in patrimoniul debitoarei, dupa cum urmeaza: 1. Utilaje agricole conform lista nr. 1 (bunurile se vand individual), pentru care se vor organiza: -Licitatia nr. 1 in perioada 27.03 -01.04.2025, termen-limita inscriere: 26.03.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 2 in perioada 08.04 -11.04.2025, termen-limita inscriere: 07.04.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 3 in perioada 17.04 -22.04.2025, termen-limita inscriere: 15.04.2025, ora 16:00. 2. Utilaje agricole conform lista nr. 2 (bunurile se vand individual), pentru care se vor organiza: -Licitatia nr. 1 in data de 02.04.2025, termen-limita inscriere: 01.04.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 2 in data de 14.04.2025, termen-limita inscriere: 11.04.2025, ora 16:00; -Licitatia nr. 3 in data de 23.04.2025, termen-limita inscriere: 22.04.2025, ora 12:00. Doar pentru Pachet Bunuri Mobile Nr. 4 -Licitatia nr. 4 in data de 30.04.2025, termen-limita inscriere: 29.04.2025, ora 12:00. Licitatiile nr. 2, nr. 3, respectiv 4 se vor organiza doar pentru bunurile care nu s-au vandut la licitatiile anterioare. Bunurile supuse valorificarii, datele si orele fiecarei licitatii, precum si pretul de pornire la fiecare licitatie se regasesc in listele de bunuri pentru fiecare Pachet si pot fi solicitate Administrator ului judiciar, la adresa: vanzari@five -advisory.ro. Preturile de pornire ale licitatiei nu includ TVA, acesta se va adauga dupa caz conform prevederilor legale. Persoanele interesate au obligatia de vizionare a activelor, cu instiintarea prealabila a Administrator ului judiciar si numai dupa achizitionarea caietului de sarcini. Licitatiile se vor desfasura in perioada mentionata exclusiv online, prin intermediul platformei: www.licitatii -unpir.ro, aceasta presupunand crearea unui cont de participant si validarea acestuia de catre administratorul platformei. Toate detaliile referitoare la modalitatea de participare prin intermediul platformei online mentionate anterior se regasesc in cuprinsul Caietului de sarcini. Orice persoana interesata va avea obligatia achizitionarii caietului de sarcini cuprinzand descrierea bunurilor si a semnarii unui Angajament de confiden tialitate privind procedura de valorificare a activelor cuprinse in caietul de sarcini. Pretul Caietului de sarcini este 119 Lei (TVA inclus) si poate fi solicitat prin e-mail, la adresa: vanzari@five -advisory.ro. Termenele-limita pentru transmiterea documentatiei de participare la licitatie sunt mentionate mai sus pentru fiecare set de licitatii, aceasta urmand a fi depusa exclusiv prin mijloace electronice, la adresa de e-mail: vanzari@five -advisory.ro. Documentele transmise prin orice alte mijloace electronice (whatsapp /mms etc.) nu vor fi luate in considerare. Vizionarea activelor se va face numai in baza unei programari prealabile, la societatea Agrocomplex Barlad S.A, pe adresa de e-mail: office@agro-complex.ro sau la numarul de telefon: 0744.950.751 -Petru Maximiuc, numai dupa achizitionarea Caietului de sarcini. Informatii privind achizitionarea Caietelor de sarcini pot fi obtinute pe e-mail: vanzari@five -advisory.ro.
Comuna Tasca, judetul Neamt,  concesioneaza o parcela de 3.226mp, in intravilanul comunei Tasca 1.Informatii generale privind concedentul, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Tasca, cu sediul in comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt, telefon 0233/255.023, fax 0233/255.023, email: primaria_tasca@yahoo.com, cod fiscal 2614457. 2.Informatii generale privind obiectul concesiunii, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie concesionat: o parcela de 3.226mp, nr.cadastral- 51842, CF-51842, situata in intravilanul comunei Tasca, sat Tasca, F.N., apartine domeniului privat al Comunei Tasca, conform H.C.L.Tasca nr.21/27.02.2025 si O.U.G.nr. 57/03.07.2019. 3.Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1.Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul Comunei Tasca. 3.2.Denumirea si adresa serviciului/ compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Urbanism, din cadrul Comunei Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt.Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 3.3.Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul: 100 Lei/exemplar, se achita cu numerar, la Casieria Comunei Tasca. 3.4.Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 17.04.2025, ora 12.00. 4.Informatii privind ofertele: 4.1.Data-limita de depunere a ofertelor: 29.04.2025, ora 09.00. 4.2.Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 4.3.Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Oferta se depune intr-un exemplar original, in doua plicuri sigilate: unul exterior si unul interior. 5.Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 29.04.2025, ora 10.00, la sediul Comunei Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 6.Denumirea, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Tribunalul Neamt, Piatra Neamt, B-dul Decebal nr.8, judetul Neamt, telefon 0233/214.019, fax 0233/216.585, e-mail: jud-piatraneamt@just.ro. 7.Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 17.03.2025.
Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul fiscal, adresa, numarul de telefon, telefax si/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact: Orasul Harlau, cu sediul in orasul Harlau, Str.Musatini nr.1, judetul Iasi, telefon/fax 0232/720.412/ 0232/720.777, e-mail: primariahirlau @yahoo.com, juridic@ primaria- hirlau.ro, cod fiscal 4541190. Reglementari legale privind acordarea de finantare nerambursabila: In baza Legii nr. 350/2005 privind regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit de interes general, cu modificarile si completarile ulterioare si H.C.L. Harlau nr. 27/26.03.2025 privind aprobarea bugetului pe anul 2025. Perioada de finantare: anul 2025. Suma totala alocata de la bugetul local este de 160.000 Lei si se aloca in intregime pentru domeniul Sport. Criteriile de acordare a finantarilor nerambursabile sunt cele prezentate in Regulamentul Orasului Harlau aprobat prin H.C.L. Harlau nr. 53/27.04.2017 privind regimul finantarilor nerambursabile alocate de la bugetul local pentru activitatile nonprofit de interes local, cu modificarile si completarile ulterioare. Documentatia pentru elaborarea si prezentarea propunerilor de proiecte/ programe se poate obtine de pe site-ul: www.primaria hirlau.ro. Documentatia de solicitare a finantarii nerambursabile se poate descarca de pe site-ul autoritatii contractante: www.primaria hirlau.ro sau se poate procura de la sediul Orasului Harlau, Harlau, Str. Musatini nr. 1, judetul Iasi. Data-limita pentru depunerea propunerilor de proiecte: 15.05.2025, ora 14.00, la Compartimentul Registratura al Orasului Harlau, Harlau, Str. Musatini nr. 1, judetul Iasi. Perioada la care se desfasoara selectia de proiecte, verificarea eligibilitatii, a indeplinirii criteriilor referitoare la capacitatea tehnica si financiara si evaluarea propunerilor de proiecte este: 16.05.2025 -19.05.2025.
Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul fiscal, adresa, numarul de telefon, telefax si/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact: Comuna Racaciuni, cu sediul in comuna Racaciuni, sat Racaciuni, Str. Stefan cel Mare nr. 136, judetul Bacau, telefon 0234/251.212, fax 0234/251.586, e-mail: cl_racaciuni@yahoo.com, cod fiscal 4670330. Reglementari legale privind acordarea de finantare nerambursabila: In baza Legii nr. 350/2005 privind regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit de interes general, cu modificarile si completarile ulterioare si Hotararea Consiliului Local al Comunei Racaciuni nr. 09/31.03.2025 privind aprobarea bugetului pe anul 2025. Perioada de finantare: anul 2025. Suma totala alocata de la bugetul local este de 385.000 Lei si se aloca astfel: 15.000 Lei pentru domeniul Sportiv, 50.000 pentru domeniul Social, respectiv 320.000 Lei pentru Culte religioase. Criteriile de acordare a finantarilor nerambursabile sunt cele prezentate in Regulamentul Comunei Racaciuni aprobat prin H.C.L. Comuna Racaciuni nr. 14/31.03.2025 privind regimul finantarilor nerambursabile alocate de la bugetul local pentru activitatile nonprofit de interes local. Documentatia pentru elaborarea si prezentarea propunerilor de proiecte/ programe se poate obtine de pe site-ul Comunei Racaciuni: www.comuna racaciuni.ro. Documentatia de solicitare a finantarii nerambursabile se poate descarca de pe site-ul autoritatii contractante www.comuna racaciuni.ro sau se poate procura de la sediul Comuna Racaciuni, cu sediul in comuna Racaciuni, sat Racaciuni, Str. Stefan cel Mare nr. 136, judetul Bacau. Data-limita pentru depunerea propunerilor de proiecte: 13.05.2025, ora 14.00, adresa: Comuna Racaciuni, cu sediul in comuna Racaciuni, sat Racaciuni, Str. Stefan cel Mare nr. 136, judetul Bacau. Perioada la care se desfasoara selectia de proiecte, verificarea eligibilitatii, a indeplinirii criteriilor referitoare la capacitatea tehnica si financiara si evaluarea propunerilor de proiecte este: 14.05.2025- 15.05.2025.
Incident în timpul slujbei sfințirii Marelui Mir, la Catedrala Patriarhală: 'Așa vorbește Domnul!'
17/04/2025 12:01

  Slujba solemnă a sfintirii Marelui Mir de la Patriarhie, moment de varf al Centenarului BOR, a fost tulburată de un incident neasteptat. În timp ce Patriarhul Daniel rostea cuvintele despre ...

Experții au fost uimiți. Detaliul observat la cea mai grea brățară dacică regală de aur recuperată până acum
16/04/2025 22:42

 Acesta spune că decoraţia sa este specială: are capetele care se termină cu cap de dragon inaripat, o combinaţie dintre o reptilă şi un mamifer cu blană. Piesa de patrimoniu, „100% autentic� ...

Program magazine de Paște: Carrefour, Kaufland, Profi, Penny, Mega Image
16/04/2025 19:36

Sărbătorile pascale aduc cu ele un program special in marile retele de magazine din Romania. Carrefour, Kaufland, Profi, Penny si Mega Image au adaptat orele de functionare pentru a răspunde nevoilor clienti ...

Unde se află cel mai bogat sat din lume? Fiecare locuitor are 250.000 $ în cont și o mașină de lux
16/04/2025 19:31

  Unde se află cel mai bogat sat din lume? Fiecare locuitor are 250.000 $ in cont si o masină de lux Satul Huaxi din China, clasificat ca atare, desi are deja populatia unui orăsel din oricare colt al ...

De ce să pui bicarbonat în apă când fierbi ouă. Sfaturi practice pentru gospodine
16/04/2025 16:12

Iată de ce este bine să pui bicarbonat in apă cand fierbi ouă. Indiferent dacă sunt destinate vopsitului de Paste sau transformate in delicioase ouă umplute, ouăle fierte dau bătăi de cap gospodinelor ...

Cinci elefanţi de la grădina zoologică din San Diego, surprinşi formând un ”cerc de alertă” pentru a proteja un pui în timpul cutremurului de magnitudinea 5,2 de luni în California
16/04/2025 12:47

 Cinci elefanţi - Ndlula, Zuli, Mkhaya, Umngani şi Khosi - s-au aşezat in cerc in timpul cutremurului.   Grădina zoologică se află la o oră distanţă de epicentrul seismului, loca ...

Cum va fi vremea de Paște. Prognoza meteo pentru Săptămâna Mare
15/04/2025 12:10

 Vremea se va incălzi usor in tară in săptămana dinaintea Pastelui, cu temperaturi maxime ce vor atinge chiar si 28 de grade, insă sunt asteptate si ploi, mai ales după Vinerea Mare, 18 aprilie, potr ...

Amendă de 4.000 de lei pentru românii care sună la acest număr de telefon! Ce trebuie să facă pentru a nu fi sancționați
15/04/2025 10:58

Amendă de 4.000 de lei pentru romanii care sună la acest număr de telefon! Este vorba despre persoanele care sună fără motiv la numărul unic de urgentă 112. În ultima perioadă au fost frecvente a ...

Cea mai mare țeapă cu panouri fotovoltaice: Tot mai mulți români au fost înșelați după ce au plătit mii de lei avans
14/04/2025 13:45

 Mai multi cetăteni care au apelat la serviciile firmei Technology Artificial World SRL (TAW Energy) au plătit avansuri de 2.000 de lei pentru instalarea sistemelor solare, dar lucrările nu au mai fost ...

De ce în 2025 Paștele ortodox este în aceeași cu zi cu Paștele catolic, un „fenomen” rar
14/04/2025 11:53

 În 2025, Pastele ortodox si Pastele catolic se sărbătoresc pe 20 aprilie. Astfel, deşi este cea mai importantă sărbătoare creştină, Paştele catolic şi cel ortodox nu cad in aceeaşi zi de ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei