Îți serbezi ziua vara aceasta? Iată 5 motive să celebrezi cu un picnic party

Dimensiune font:

| 18-07-2024 12:07

Îți serbezi ziua vara aceasta? Iată 5 motive să celebrezi cu un picnic party


Ziua ta de naştere se apropie cu paşi repezi? Ce ar fi să profiţi de vremea frumoasă şi să îţi serbezi ziua cu un picnic simpatic în parc, pe plajă, pe malul lacului sau chiar în grădină? Un picnic party se organizează uşor şi reprezintă o modalitate cool şi budget friendly pentru o aniversare de vis.
Dacă nu te-am convins încă, descoperă mai jos 5 motive pentru a-ţi serba ziua c-un picnic:
Ai o mulţime de locaţii din care să alegi
Te gândeşti să îţi serbezi cu un picnic? Ei bine, unul dintre cele mai importante avantaje este că ai o mulţime de locaţii din care să alegi. Poţi să pui la cale un picnic în parc, pe plajă, pe malul lacului sau chiar în propria grădină. Majoritatea variantelor nu implică costuri de închiriere a locaţiei, ceea ce îţi va aduce o mică economie. Bineînţeles, trebuie să te asiguri că locaţia unde vrei să organizezi picnicul permite astfel de evenimente.
Te poţi juca cu decorul
Un picnic party poate să arate exact cum îţi doreşti. Pentru un buget mic sau mediu, alege cât mai puţine accesorii. Optează pentru o pătură, pahare şi farfurii de carton, câteva perne decorative pentru confort şi un coş sau o ladă frigorifică cu băutura şi mâncare.
Dacă îţi doreşti un design mai special, există măsuţe joase, speciale pentru picnic, pe care le poţi decora cu fete de masă colorate, pahare şi farfurii cu modele cool, decoraţiuni de hârtie şi baloane. Pentru a lua masa comod, invitaţii vor avea nevoie de perne de podea generoase sau de taburete.
Stabileşti uşor meniul
Când organizezi un picnic party, ai mâna liberă la stabilire ameniului. Tu decizi ce băuturi vrei să cumperi sau ce mâncare vrei să comanzi ori să pregăteşti. În cazul în care nu ai inspiraţie, iată câteva idei cool pentru un meniu reuşit:
• Băuturi fresh: limonada, milkshake, fresh de portocale, smoothieuri, citronada, apa infuzată cu fructe şi apă minerală.
Băuturi fine: Gentleman Jack, vodcă Blevedere, gin Tanqueray sau Gordon’s, Campări, whisky Chivas Regal 12. Un whisky Chivas Regal 12 este o super alegere dacă îţi doreşti să incluzi în meniu o băutură deosebită. Poţi servi whisky Chivas Regal 12 cu apă tonică sau Cola.
• Cocktailuri: Hugo, Aperol Spritz, Bellini sau Mojito. Caută cocktailuri la sticlă, gata preparate, ca să îţi fie mai uşor să le serveşti la picnic.
• Mâncare fresh şi uşor de preparat: sandwichuri, salate, pui crispy, platouri cu mezeluri sau platouri cu brânzeturi.
• Deserturi: platouri cu fructe, mini-prajituri, îngheţată, cookies sau felii de tort.
Se mulează pe orice buget
Poţi să organizezi un picnic cu 100-200 de lei, dar şi cu 1000 de lei, dacă optezi pentru băuturi fine, precum whisky Chivas Regal 12 sau şampanie.
În acest fel, un picnic party îţi oferă libertatea de a controla foarte uşor bugetul pe care îl aloci aniversării tale. Ai zeci de variante de mâncare şi băuturi din care să alegi, dar şi locaţii diverse, de la parcuri la plaje sau grădini private.
Se pretează atât pentru adulţi, cât şi pentru copii
La un picnic party pot participa atât adulţi, cât şi copii. Asta înseamnă că aniversarea ta va fi o ocazie de bucurie atât pentru prieteni şi familie, cât şi pentru cei mici, fie că sunt copii tăi, fie că sunt nepoţei, finuţi sau verişori.
Dacă vei avea şi pici la petrecere, asigură-te că le oferi câteva activităţi simpatice de care să se bucure. Ia cu tine rachete de badminton şi fluturaşi, cărţi de colorat şi creioane, minge de fotbal sau jocuri de societate.
Chiar a fost dificil să ne oprim la doar 5 motive pentru care un picnic party reprezintă cea mai cool varianta de a-ţi serba ziua de naştere în sezonul cald. Sfatul nostru este să pregăteşti o pătură confortabilă şi câteva perne şi să îţi chemi cât mai curând prietenii să vă bucuraţi de bunătăţi pe iarbă, pe plajă sau pe malul lacului.

 

Urmareste-ne si pe canalul nostru de WhatsApp

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA

FIVE Administration S.P.R.L, vinde prin licitatii publice utilaje agricole, al debitoarei Agrocomplex Barlad S.A. FIVE Administration S.P.R.L., in calitate de Administrator judiciar al debitoarei Agrocomplex Barlad S.A. -in reorganizare cu sediul in Barlad, str. Tecuciului nr. 7, judetul Vaslui, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J37/231/1991, avand CUI: RO2808054, organizeaza in perioada 27.03.2025 -30.04.2025 inclusiv, orele 09:00 -19:00, licitatii publice cu strigare in vederea valorificarii urmatoarelor active mobiliare aflate in patrimoniul debitoarei, dupa cum urmeaza: 1. Utilaje agricole conform lista nr. 1 (bunurile se vand individual), pentru care se vor organiza: -Licitatia nr. 1 in perioada 27.03 -01.04.2025, termen-limita inscriere: 26.03.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 2 in perioada 08.04 -11.04.2025, termen-limita inscriere: 07.04.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 3 in perioada 17.04 -22.04.2025, termen-limita inscriere: 15.04.2025, ora 16:00. 2. Utilaje agricole conform lista nr. 2 (bunurile se vand individual), pentru care se vor organiza: -Licitatia nr. 1 in data de 02.04.2025, termen-limita inscriere: 01.04.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 2 in data de 14.04.2025, termen-limita inscriere: 11.04.2025, ora 16:00; -Licitatia nr. 3 in data de 23.04.2025, termen-limita inscriere: 22.04.2025, ora 12:00. Doar pentru Pachet Bunuri Mobile Nr. 4 -Licitatia nr. 4 in data de 30.04.2025, termen-limita inscriere: 29.04.2025, ora 12:00. Licitatiile nr. 2, nr. 3, respectiv 4 se vor organiza doar pentru bunurile care nu s-au vandut la licitatiile anterioare. Bunurile supuse valorificarii, datele si orele fiecarei licitatii, precum si pretul de pornire la fiecare licitatie se regasesc in listele de bunuri pentru fiecare Pachet si pot fi solicitate Administrator ului judiciar, la adresa: vanzari@five -advisory.ro. Preturile de pornire ale licitatiei nu includ TVA, acesta se va adauga dupa caz conform prevederilor legale. Persoanele interesate au obligatia de vizionare a activelor, cu instiintarea prealabila a Administrator ului judiciar si numai dupa achizitionarea caietului de sarcini. Licitatiile se vor desfasura in perioada mentionata exclusiv online, prin intermediul platformei: www.licitatii -unpir.ro, aceasta presupunand crearea unui cont de participant si validarea acestuia de catre administratorul platformei. Toate detaliile referitoare la modalitatea de participare prin intermediul platformei online mentionate anterior se regasesc in cuprinsul Caietului de sarcini. Orice persoana interesata va avea obligatia achizitionarii caietului de sarcini cuprinzand descrierea bunurilor si a semnarii unui Angajament de confiden tialitate privind procedura de valorificare a activelor cuprinse in caietul de sarcini. Pretul Caietului de sarcini este 119 Lei (TVA inclus) si poate fi solicitat prin e-mail, la adresa: vanzari@five -advisory.ro. Termenele-limita pentru transmiterea documentatiei de participare la licitatie sunt mentionate mai sus pentru fiecare set de licitatii, aceasta urmand a fi depusa exclusiv prin mijloace electronice, la adresa de e-mail: vanzari@five -advisory.ro. Documentele transmise prin orice alte mijloace electronice (whatsapp /mms etc.) nu vor fi luate in considerare. Vizionarea activelor se va face numai in baza unei programari prealabile, la societatea Agrocomplex Barlad S.A, pe adresa de e-mail: office@agro-complex.ro sau la numarul de telefon: 0744.950.751 -Petru Maximiuc, numai dupa achizitionarea Caietului de sarcini. Informatii privind achizitionarea Caietelor de sarcini pot fi obtinute pe e-mail: vanzari@five -advisory.ro.
Comuna Tasca, judetul Neamt,  concesioneaza o parcela de 3.226mp, in intravilanul comunei Tasca 1.Informatii generale privind concedentul, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Tasca, cu sediul in comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt, telefon 0233/255.023, fax 0233/255.023, email: primaria_tasca@yahoo.com, cod fiscal 2614457. 2.Informatii generale privind obiectul concesiunii, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie concesionat: o parcela de 3.226mp, nr.cadastral- 51842, CF-51842, situata in intravilanul comunei Tasca, sat Tasca, F.N., apartine domeniului privat al Comunei Tasca, conform H.C.L.Tasca nr.21/27.02.2025 si O.U.G.nr. 57/03.07.2019. 3.Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1.Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul Comunei Tasca. 3.2.Denumirea si adresa serviciului/ compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Urbanism, din cadrul Comunei Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt.Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 3.3.Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul: 100 Lei/exemplar, se achita cu numerar, la Casieria Comunei Tasca. 3.4.Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 17.04.2025, ora 12.00. 4.Informatii privind ofertele: 4.1.Data-limita de depunere a ofertelor: 29.04.2025, ora 09.00. 4.2.Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 4.3.Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Oferta se depune intr-un exemplar original, in doua plicuri sigilate: unul exterior si unul interior. 5.Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 29.04.2025, ora 10.00, la sediul Comunei Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 6.Denumirea, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Tribunalul Neamt, Piatra Neamt, B-dul Decebal nr.8, judetul Neamt, telefon 0233/214.019, fax 0233/216.585, e-mail: jud-piatraneamt@just.ro. 7.Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 17.03.2025.
Orasul Harlau clarifica regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul fiscal, adresa, numarul de telefon, telefax si/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact: Orasul Harlau, cu sediul in orasul Harlau, Str. Musatini nr.1, judetul Iasi, telefon/fax 0232/720.412/ 0232/720.777, e-mail: primariahirlau @yahoo.com, juridic@ primaria- hirlau.ro, cod fiscal 4541190. Reglementari legale privind acordarea de finantare nerambursabila: In baza Legii nr. 350/2005 privind regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit de interes general, cu modificarile si completarile ulterioare si H.C.L. Harlau nr. 27/26.03.2025 privind aprobarea bugetului pe anul 2025. Perioada de finantare: anul 2025. Suma totala alocata de la bugetul local este de 160.000 Lei si se aloca in intregime pentru domeniul Sport. Criteriile de acordare a finantarilor nerambursabile sunt cele prezentate in Regulamentul Orasului Harlau aprobat prin H.C.L. Harlau nr. 53/27.04.2017 privind regimul finantarilor nerambursabile alocate de la bugetul local pentru activitatile nonprofit de interes local, cu modificarile si completarile ulterioare. Documentatia pentru elaborarea si prezentarea propunerilor de proiecte/ programe se poate obtine de pe site-ul: www.primaria hirlau.ro. Documentatia de solicitare a finantarii nerambursabile se poate descarca de pe site-ul autoritatii contractante: www.primaria hirlau.ro sau se poate procura de la sediul Orasului Harlau, Harlau, Str. Musatini nr. 1, judetul Iasi. Data-limita pentru depunerea propunerilor de proiecte: 15.05.2025, ora 14.00, la Compartimentul Registratura al Orasului Harlau, Harlau, Str. Musatini nr. 1, judetul Iasi. Perioada la care se desfasoara selectia de proiecte, verificarea eligibilitatii, a indeplinirii criteriilor referitoare la capacitatea tehnica si financiara si evaluarea propunerilor de proiecte este: 16.05.2025 -19.05.2025.
Comuna Racaciuni, judetul Bacau, clarifica regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit de interes general Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul fiscal, adresa, numarul de telefon, telefax si/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact: Comuna Racaciuni, cu sediul in comuna Racaciuni, sat Racaciuni, Str. Stefan cel Mare nr. 136, judetul Bacau, telefon 0234/251.212, fax 0234/251.586, e-mail: cl_racaciuni@yahoo.com, cod fiscal 4670330. Reglementari legale privind acordarea de finantare nerambursabila: In baza Legii nr. 350/2005 privind regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit de interes general, cu modificarile si completarile ulterioare si Hotararea Consiliului Local al Comunei Racaciuni nr. 09/31.03.2025 privind aprobarea bugetului pe anul 2025. Perioada de finantare: anul 2025. Suma totala alocata de la bugetul local este de 385.000 Lei si se aloca astfel: 15.000 Lei pentru domeniul Sportiv, 50.000 pentru domeniul Social, respectiv 320.000 Lei pentru Culte religioase. Criteriile de acordare a finantarilor nerambursabile sunt cele prezentate in Regulamentul Comunei Racaciuni aprobat prin H.C.L. Comuna Racaciuni nr. 14/31.03.2025 privind regimul finantarilor nerambursabile alocate de la bugetul local pentru activitatile nonprofit de interes local. Documentatia pentru elaborarea si prezentarea propunerilor de proiecte/ programe se poate obtine de pe site-ul Comunei Racaciuni: www.comuna racaciuni.ro. Documentatia de solicitare a finantarii nerambursabile se poate descarca de pe site-ul autoritatii contractante www.comuna racaciuni.ro sau se poate procura de la sediul Comuna Racaciuni, cu sediul in comuna Racaciuni, sat Racaciuni, Str. Stefan cel Mare nr. 136, judetul Bacau. Data-limita pentru depunerea propunerilor de proiecte: 13.05.2025, ora 14.00, adresa: Comuna Racaciuni, cu sediul in comuna Racaciuni, sat Racaciuni, Str. Stefan cel Mare nr. 136, judetul Bacau. Perioada la care se desfasoara selectia de proiecte, verificarea eligibilitatii, a indeplinirii criteriilor referitoare la capacitatea tehnica si financiara si evaluarea propunerilor de proiecte este: 14.05.2025- 15.05.2025.
În Europa s-a luat o decizie care va genera mari nemulțumiri în comunitatea trans: Detaliul care va face diferența între sexe
27/04/2025 19:16

  Utilizarea toaletelor pentru bărbati si femei la locul de muncă si in locuri precum magazine si spitale ar trebui să se bazeze pe sexul biologic - dar si persoanele trans vor avea ...

Critici dure la adresa lui Donald Trump. Detaliul de la funeraliile Papei care a stârnit mânie în online:
26/04/2025 19:29

 Donald Trump si marii lideri mondiali au participat sambătă la funeraliile Papei Francisc. Desi codul vestimentar impunea costum negru si cravată neagră, Donald Trump a venit cu un costum albastru si ...

MOTIVAREA Judecătorului din Ploiești care a anulat decizia CCR pentru ”turul doi înapoi”: CCR a interpretat în mod abuziv legea / Autosesizare arbitrară, nu a existat o cerere de anulare a alegerilor
25/04/2025 14:53

 Judecătorul Alexandru Vasile de la Curtea de Apel Ploiesti isi motivează sentinta controversată prin care a anulat decizia CCR privind alegerile din 24 noiembrie prin faptul că judecătorii Curtii Con ...

Google vrea să le ia banii utilizatorilor fără să îi mai întrebe înainte. Cum funcționează noul sistem de plăți automate din Play Store
24/04/2025 15:57

 O nouă functie descoperită in codul Google Play ar putea schimba modul in care utilizatorii plătesc pentru jocuri si aplicatii. Este vorba despre „Automatic balance-based purchase”, un sist ...

Reguli noi pentru proprietarii de apartamente care vor să închidă balconul: Demersurile pentru a face modificări în locuință
22/04/2025 22:06

Romanii care locuiesc la bloc si vor să isi inchidă balconul incepand cu 2025 trebuie să respecte noile prevederi legale incluse in noul Cod al amenajării teritoriului, urbanismului si constructiilor. Dacă ...

Ca să ajungi Papă nu trebuie să fii preot. Paradoxul numirii unui Suveran Pontif. Care sunt cele 4 condiții obligatorii ale Bisericii Catolice
22/04/2025 21:28

 Contrar credinţei populare, cardinalii nu sunt singurele persoane care pot fi alese Papă de către conclav. În teorie, nici măcar nu trebuie să fii preot, scrie Le Figaro. Papa Francisc a murit ...

Unde și când îi pot fi aduse omagii Papei Francisc în România
21/04/2025 22:44

În Romania, comunitatea romano-catolică se pregăteste să ii aducă Papei Francisc un ultim omagiu prin celebrări speciale de rugăciune. Prima slujbă anuntată oficial va avea loc luni seară, la Buc ...

GALERIE FOTO- Cine ar putea fi succesorul Papei Francisc. Care sunt cardinalii favoriți să-i ia locul în fruntea Bisericii Catolice
21/04/2025 19:30

 De cand a fost ales in 2013, Papa Francisc a numit aproximativ două treimi dintre cardinalii care sunt eligibili acum pentru a fi alesi la sefia Bisericii Catolice. Important, el a numit mai multi cardin ...

Ultimul mesaj al Papei Francisc, scris din spital: „Dezarmați cuvintele, mințile și Pământul”
21/04/2025 17:53

Papa Francisc, liderul spiritual al peste un miliard de catolici din intreaga lume, s-a stins din viată luni dimineată, 21 aprilie, in a doua zi de Paste, la varsta de 88 de ani. Vaticanul a confirmat decesul ...

De ce a murit Papa Francisc. Care este cauza care i-a adus, de fapt, sfârșitul Suveranului Pontif în a doua zi de Paște
21/04/2025 13:41

S-a aflat de ce a murit Papa Francisc. Papa Francisc s-a stins din viată la 88 de ani. Lumea intreagă isi ia rămas-bun cu emotie de la un lider al păcii si al credintei. În dimineata zilei de luni, 2 ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei