Anunțul de la ANAF pentru toți plătitorii de impozite. Decizia a fost luată și se aplică de acum
Dimensiune font:
Nouă modificare la ANAF! Toți plătitorii de impozite trebuie să știe ce decizie a fost luată acum. Totul are în vizor condiția de azi din lume. Ce se întâmplă cu angajații?
Anunț ANAF pentru toți plătitorii de impozite
O mare parte din angajații de la ANAF vor începe să lucreze de la domiciliu în contextul măsurilor de combatere a virusului care a cuprins o lume întreagă. Acest lucru se petrece din cauza ordinului președintelui ANAF, Mirela Călugăreanu, avizat de ministrul Finanțelor. Măsura se aplică începând de azi, 16 martie, zi în care s-a declarat stare de urgență. Totul va fi conform normelor și va asigura continuitatea activității în cadrul instituției. De asemenea, ordinul președintelui instituției prevede că este necesar acordul angajatului pentru ca acesta să fie trecut cu lucrul la domiciliul. Subliniem faptul că ANAF are aproximativ 24.000 de angajați la nivel național. Conducerea a dispus anterior mai multe măsuri în contextul coronavirusului. Printre acestea se află și o solicitare în teritoriu să fie făcute pregătirile necesare în cazul în care angajaii vor lucra de acasă, lucru care s-a întâmplat.
ANAF impune restricții la accesul persoanelor fizice în unităție administrației fizice, fiecare având libertatea de a stabili termenii, în funcție de spațiul și dorințele sale. Conducerea ANAF a stabilit totuși să-și trimită angajații acasă, iar programul celor care cicula cu transportul să fie decalat. „Având în vedere Legea nr. 53/2003 – Codul Muncii, republicată cu modificările și completările ulterioare. Hotărârea Comitetului Național pentru Situații de Urgență privind aprobarea unor măsuri suplimentare de combatere a Coronavirus nr. 6/09.2020”, arată documentul oficial.
Decizie de la ANAF pentru toți plătitorii de impozite
Decizie de la ANAF pentru toți plătitorii de impozite
Noi măsuri de la ANAF
„Fiscul transmite în fiecare zi în mod electronic adresele de înființare a popririlor bancare către Unitatea de Imprimare Rapidă care mai departe le va procesa și le va valida De la această Unitate informațiile vor fi preluare de aplicația e-Popriri și vor fi comunicate mai departe tot în mod electronic către instituțiile bancare Informațiile urmează a fi transmise până la ora 24:00 și se vor considera comunicate la începerea următoarei zile bancare
Băncile răspund Fiscului căruia îi vor spune până la ora 17:00 a următoarei zile bancare de după comunicarea adreselor ce sume se pot plăti
Până la ora 24:00 e-Popriri analizează sumele comunicate de bănci și emite ordonanțările de plată astfel încât instituțiile financiare să vireze banii
Banca nu va reține sume mai mare decât datoriile prevăzute în adresele de înființare a popririlor chiar dacă sunt implicate popriri la mai multe instituții financiare. În următoarea zi bancară instituțiile financiare fac plata către Fisc a sumelor indicate prin ordonanțările de plată”â
ANAF
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau