Dâmboviţa: Utilizarea facebook-ului, elementul de noutate în campanie, în judeţ
Dimensiune font:
Elementul de noutate al campaniei electorale pentru alegerile din 9 decembrie a fost, în judeţul Dâmboviţa, utilizarea de către candidaţi a mijloacelor de comunicare online, în special facebook-ul.
Candidaţii au interacţionat pe facebook cu alegătorii, şi-au anunţat programul de campanie, au postat poze de la mitingurile electorale şi au făcut cunoscute unele dintre iniţiativele parlamentare pe care le au. Facebook-ul le-a creat, însă, unora şi probleme.
Candidatul ARD în Colegiul 4 Târgovişte, Florin Popescu, a postat pe pagina sa de facebook scrisori de la fiicele sale de 7 şi, respectiv, 12 ani, către alegători. Cele două copile scriau că tatăl lor este un om bun care ajută oamenii şi merită să fie votat pentru postul de parlamentar. Popescu a fost criticat în presă pentru acest lucru şi a retras scrisorile de pe facebook.
Candidaţii dâmboviţeni cei mai activi pe facebook au fost Rovana Plumb (USL), Sorin Roşca Stănescu (USL), Florin Popescu (ARD), Ionuţ Săvoiu (USL), Adrian Rădulescu (ARD), Stanciu Zisu(USL), Radu Popa (PP-DD), Ion Pârgaru (USL), Florin Blochiş (ARD), Ana Bogdan (PP-DD), Cârstea Silviu (ARD), Iancu Caracota (ARD).
Cei mai mulţi dintre candidaţi au spus că au făcut o campanie ''door to door'', din uşă în uşă, s-au întâlnit cu alegătorii, le-au ascultat problemele şi au prezentat cum pot sprijini autorităţile locale sau ce iniţiative legislative au. Primarii, precum şi preşedintele Consiliului Judeţean Dâmboviţa au mers împreună cu candidaţii prin localităţile din judeţ. Au fost cazuri de primari PDL care au făcut campanie pentru PSD, iar liderul democrat liberal Florin Popescu a anunţat că se va face o analiză după campanie şi aceştia vor fi daţi afară din partid. La Cornăţelu, de exemplu, primarul PDL Floarea Rădulescu apare pe bannere susţinând şi candidatul ARD şi pe cel al USL.
Singurii candidaţi care nu au mers în colegiile unde candidează au fost cei ai UDMR, formaţiune care a depus liste complete în Dâmboviţa.
Ca materiale de campanie candidaţii au folosit fluturaşi, materiale promoţionale: pungi, găleţi, brichete sau pixuri inscripţionate, dar şi mash-uri. Cele mai mari mash-uri au fost puse pe un complex comercial din centru municipiului Târgovişte. Jumătate din faţadă este acoperită cu un mash al USL, cealaltă jumătate cu două mash-uri ale ARD.
Conform Poliţiei Dâmboviţa, campania electorală a fost una fără incidente majore. Au fost înregistrate însă cazuri de furturi sau distrugerea unor afişe şi bannere electorale. AGERPRES
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau