În 2011 Electronic Arts a cheltuit 747 de milioane de dolari pe marketing
Dimensiune font:
În 2011 Electronic Arts a cheltuit 747 de milioane de dolari pe marketing
Pe reddit a fost publicat un rezumat al unor dezvăluiri făcute de un presupus fost angajat Electronic Arts a cărui slujbă consta în popularizarea jocurilor companiei prin intermediul forumurilor.
În principiu acesta trebuia să intre pe topicurile unde se discuta despre jocurile Electronic Arts şi să creeze interes în jurul acestora, iar în cazul în care comentariile celorlalţi utilizatori erau negative trebuia să le combată prin orice mijloace. Un fel de troll.
Acesta pretinde că vânzările de Mass Effect 3 şi Star Wars: The Old Republic nu s-au ridicat la nivelul aşteptărilor companiei, acesta fiind şi motivul pentru care el şi alţi angajaţi au fost concediaţi. Aparent, 560 de persoane aveau slujbe similare în cadrul Electronic Arts, modelul fiind probabil destul de popular şi în cadrul altor companii.
Şi ca să vă faceţi o idee de ce în ultima vreme jocurile marilor companii sunt de o calitate cel puţin îndoielnică, e suficient să aruncaţi o privire pe graficul de mai jos în care ni se arată că anul trecut Electronic Arts a cheltuit 1.1 miliarde de dolari pentru dezvoltarea jocurilor şi 747 milioane de dolari pe trolli şi alte stategii de marketing. Oare cum ar fi arătat jocurile dacă banii ăia ar fi fost băgaţi în dezvoltare?
Ni se mai spune de asemenea că Electronic Arts intenţionează să cumpere în curând o altă companie, fără a fi precizat numele acesteia, mişcare ce va nemulţumi o mare parte din jucători.
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau