Mall-urile online câştigă teren în faţa celor tradiţionale
Dimensiune font:
Comerţul online a luat avânt în 2012, în contextul în care utilizatorii au prins din ce în ce mai multă încredere în astfel de platforme ce au adus produsele şi serviciile dorite la doar un click distanţă.
Cea mai puternică creştere a fost înregistrată de domeniul produselor, în urcare cu 531% în 2012 faţă de anul precedent. Pe locul doi în top se află turismul, unde numărul ofertelor prezente pe Zumzi.ro a crescut cu 437%, în timp ce numărul ofertelor din categoria frumuseţe a urcat cu 296%.
Se pare că românii încep să se alinieze standardelor internaţionale şi cel mai probabil pe viitor vor renunţa la mall-urile tradiţionale în favoarea celor online, în contextul în care comerţul electronic a urcat masiv în 2012, datorită tendinţei cumpărătorilor de a face achiziţii din faţa calculatorului, scutind astfel timpul dedicat shoppingului.
Din multitudinea de oferte prezente la ora actuală, interesul românilor este acaparat şi de produsele vândute cu o reducere mai mare decât în mall-urile tradiţionale. De exemplu, pentru un set format din două inele placate cu aur şi elemente Swarovski utilizatorii Zumzi.ro vor scoate din buzunar doar 39 de lei, spre deosebire de preţul întreg al produselor, mai mare cu 70%!
Numai în luna ianuarie mall-ul online Zumzi.ro a vândut aproape 20.000 de oferte, pe primele locuri în top situându-se ofertele pentru frumuseţe şi sănătate, articole pentru casă şi obiecte vestimentare.
Românii se pot bucura de oferte la produse, de experienţe în oraşul lor şi de vancanţe, la preţuri minime.
Zumzi.ro - CEL MAI MARE MALL ONLINE DIN ROMÂNIA!
Descoperă reduceri de până la 80% la sute de produse, servicii şi excursii. Oricând, de oriunde!
Zumzi.ro, parte a grupului Neogen-BestJobs, este unul din liderii pieţelor din Serbia, Bulgaria şi Moldova, cu peste un milion de abonaţi.
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau