Promisiunile electorale cresc moralul românilor
Dimensiune font:
Gradul de încredere al populaţiei a atins în 2012 cel mai ridicat nivel de la declanşarea crizei până în prezent, românii fiind „sensibili” la promisiunile din campaniile electorale, care i-au făcut mai optimişti. Cel puţin asta arată un sondaj GfK, în ciuda faptului că situaţia financiară s-a înrăutăţit. Sondajul companiei din decembrie arăta că peste jumătate dintre români au o situaţie financiară mai dificilă decât în urmă cu 12 luni, în vreme ce unul din zece locuitori credea că aceasta este mai bună. Cu toate acestea, numărul optimiştilor este mai mare cu 6 la sută faţă de decembrie 2010 şi 2011, ajungând la 21%. Speranţele pentru un trai mai bun în 2013 sunt mai mari decât în anii anteriori. „Ca de obicei în perioada electorală, românii sunt sensibili la promisiunile candidaţilor şi de aceea remarcăm în mod constant creşterea nivelului de încredere a populaţiei”, a declarat directorul general GfK România, Andi Dumitrescu. (B. Talancă)
Puncte preluare anunturi "Evenimentul Regional al Moldovei" in Iasi
<
Adauga comentariul tau